Vierailija
Poiminta

Tuli toisesta ketjusta mieleen, että kertokaa noloimpia hetkiänne lääkärin vastaanotolla, tai noloimpia hetkiä kun olette joutuneet sairaalaan?

Tämä mun ei sinäänsä kamalan nolo ole, mutta kyllä se vähän jälkikäteen nauratti.

Pidän siis yleensä hyvää huolta itsestäni ja peseydyn säännöllisesti ja ajelen sääri/kainalokarvat jne.

Noh, mulla oli sitten tosi kiire viikko lasten kanssa kun molemmat oli kipeänä ja mies päivät töissä, en siinä sitten viitsinyt/kerennyt 4 päivään mennä suihkuun kun koko ajan piti olla lapsia hoitamassa, myös jalka/kainalokarvat olivat kerenneet kasvaa noin viikon kun en jaksanut niitä alkaa ajelemaan siinä kiireessä. Eli siis: Tukka tajuttoman likaisena/rasvaisena, kainalo- ja säärikarvat parin sentin pituisina(no ei nyt ihan) hikisenä kotia siivotessani minulta puhkesi umpisuoli! 

Oli erittäin miellyttävää maata älyttömän kipeänä tutkittavana ja vaihtaa vaatteita kun haisin ja olin kuin mikäkin gorilla (niitä kainalokarvoja ei oikeasti voinut olla huomamatta) ja tottakai hoitaja oli sellainen nuori komea mies. 

Ei nyt sinäänsä noloa, mutta ei kovin hauskaakaan :D Kertokaahan tekin!

• ylös 749
  • alas 206

Sivut

Kommentit (1026)

Mulla on ollut semmosia vaivaannuttavia hetkiä, ei niinkään noloja. Oon siis 22-vuotias ja kerran esim. kun kipeänä multa otettiin sydänfilmi, niin se nuori hoitajamies sanoi, että voin ite ottaa rinnasta ne lätkät pois ja hävisi paikalta. 

Ja toinen kun piti laittaa leikkausta varten sellaiset haaroväliin asti tulevat tukisukat, niin hoitajapoika erittäin vaivaantuneena laittoi niitä mulle, kunnes totesi, että helpompi varmaan kun itse laitat ja häipyi hakemaan jotain papereita.

Ja kerran jouduin sairaalaan yöksi ja olisi pitänyt vaihtaa ne yövaatteet, olin ihan solmussa tippaletkujen ja muiden kanssa, niin hoitajapoika autteli siinä ja kun vaattet väheni niin sanoi, että saat varmaan paremmin itse ne ja häipyi. Tuli vähän ajan päästä takaisin katsomaan onnistuinko.

• ylös 459
  • alas 130
Vierailija

Mulla on ollut semmosia vaivaannuttavia hetkiä, ei niinkään noloja. Oon siis 22-vuotias ja kerran esim. kun kipeänä multa otettiin sydänfilmi, niin se nuori hoitajamies sanoi, että voin ite ottaa rinnasta ne lätkät pois ja hävisi paikalta. 

Ja toinen kun piti laittaa leikkausta varten sellaiset haaroväliin asti tulevat tukisukat, niin hoitajapoika erittäin vaivaantuneena laittoi niitä mulle, kunnes totesi, että helpompi varmaan kun itse laitat ja häipyi hakemaan jotain papereita.

Ja kerran jouduin sairaalaan yöksi ja olisi pitänyt vaihtaa ne yövaatteet, olin ihan solmussa tippaletkujen ja muiden kanssa, niin hoitajapoika autteli siinä ja kun vaattet väheni niin sanoi, että saat varmaan paremmin itse ne ja häipyi. Tuli vähän ajan päästä takaisin katsomaan onnistuinko.

Noloja nää on ainoastaan hoitajan toimien puolesta....

• ylös 1.3k
  • alas 33
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Siis miten noi on päätynyt hoitajaksi jos tollaset on kiusallisia heistä. Heidän työtään se on eikä potilaan.

• ylös 1.3k
  • alas 40

Jännitän aika paljon esim juurikin lääkärikäyntiä. Noh, muutama vuosi sitten kun kävin lääkärillä vatsakipujen ja jatkuvan ripulin takia, siinä sitten juteltiin lääkärin kanssa niitä näitä ja hän puhui hieman epäselvästi niin jouduin usein kysymään että anteeksi.
No sitten hän kysyi oletettavasti että koskas lapsesi syntyikään. En kuullut kysymystä mutta koska olin jo monta kertaa joutunut sanomaan anteeksi ja olin todella jännittynyt niin olin hetken hiljaa ja sanoin sitten hieman vaikeroiden että "en tiedä".
Ajattelin että tämä vastaus olisi mahdollisimman hyvä ja lääkäri kysyisi lisäkysymyksiä mutta ei! Hän oli vaan että ööh.. Jahas okei.. Ja jatkettiin juttua. Hetken päästä tajusin mitä oli kysynyt ja nolotti ihan sairaasti! Enkä tietenkään kyennyt enää korjamaan! Ai kauheeta se oli kyllä maailman häpeällisintä.
Onneksi muutimme ja lääkärikin vaihtui. Ei voi sanoo muuta kun piip mikä uuno olin..

• ylös 801
  • alas 41

Gynetutkimus jännitti ihan hiveästi ja maha oli löysällä ja sitten gyne kaiveli emätintä jollain metallikepeillä ja veti ne ulos ja minulta pääsi törisevä märkä pieru. Tuijotin silmät pyöreenä kauhusta ja henkäisin "ooooh" ja suljin äkkiä silmät ja esitin kuollutta. Yritin pidättää hengitystäkin. Gyne vain jatkoi kaivelua eikä reagoinut mitenkään. Minua hävetti ihan hirveästi.

• ylös 1.4k
  • alas 36
Vierailija

Erikoista, että on aina sattunut hoitajaPOIKA?

• ylös 601
  • alas 61
Vierailija
Jännitän aika paljon esim juurikin lääkärikäyntiä. Noh, muutama vuosi sitten kun kävin lääkärillä vatsakipujen ja jatkuvan ripulin takia, siinä sitten juteltiin lääkärin kanssa niitä näitä ja hän puhui hieman epäselvästi niin jouduin usein kysymään että anteeksi.
No sitten hän kysyi oletettavasti että koskas lapsesi syntyikään. En kuullut kysymystä mutta koska olin jo monta kertaa joutunut sanomaan anteeksi ja olin todella jännittynyt niin olin hetken hiljaa ja sanoin sitten hieman vaikeroiden että "en tiedä".
Ajattelin että tämä vastaus olisi mahdollisimman hyvä ja lääkäri kysyisi lisäkysymyksiä mutta ei! Hän oli vaan että ööh.. Jahas okei.. Ja jatkettiin juttua. Hetken päästä tajusin mitä oli kysynyt ja nolotti ihan sairaasti! Enkä tietenkään kyennyt enää korjamaan! Ai kauheeta se oli kyllä maailman häpeällisintä.
Onneksi muutimme ja lääkärikin vaihtui. Ei voi sanoo muuta kun piip mikä uuno olin..

Niin siis sanoin että en muista :D

• ylös 97
  • alas 21
Vierailija
Vierailija

Erikoista, että on aina sattunut hoitajaPOIKA?

On mulla monesti nainenkin sattunut, mutta heidän kanssaan ei ole ollut tämmöisiä tilanteita, joten en kokenut tarpeelliseksi kertoa niitä muita käyntejä :)

• ylös 377
  • alas 46

Fiksusti söin juuri ennen lääkäriaikaa jotain todella valkosipulista salamia ja tietenkin menin sinne lääkäriin juuri nieluni takia. Lääkäri toi naamansa oikein, oikein lähelle katsoessaan valoineen ja peleineen nieluuni, joten sai siinä kivat käryt nenäänsä.

• ylös 443
  • alas 32

Kävin 16-vuotiaana päivystyksessä koska pelästyin emättimessäni olevaa kasvaimen tuntuista möykkyä. (En tiedä miksi piti lähteä päivystykseen, panikoin jotenkin). Hiukan hävetti kun lääkäri kertoi sen olevan kohdunnapukka :D

Onneksi olen niin vanha ettei tuo ole päässyt sähköiseen sairauskertomukseen.

Varmaan oli lääkärillä pokassa pitelemistä :D

• ylös 1k
  • alas 33

Fysioterapeutilla jouduin tekemään kyykkyjä pelkät pikkarit jalassa siten, että se terapeutti oli kyykyssä mun takana ja piti mun nilkoista kiinni. Tökkäsin sitten sitä naikkosta perseellä naamaan :)

• ylös 863
  • alas 27
Vierailija
Gynetutkimus jännitti ihan hiveästi ja maha oli löysällä ja sitten gyne kaiveli emätintä jollain metallikepeillä ja veti ne ulos ja minulta pääsi törisevä märkä pieru. Tuijotin silmät pyöreenä kauhusta ja henkäisin "ooooh" ja suljin äkkiä silmät ja esitin kuollutta. Yritin pidättää hengitystäkin. Gyne vain jatkoi kaivelua eikä reagoinut mitenkään. Minua hävetti ihan hirveästi.
:D Ai kauhea. Tuossa tuntee itsensä takuulla avuttomaksi kun ei karkuunkaan pääse.

• ylös 565
  • alas 19
Vierailija
Siis miten noi on päätynyt hoitajaksi jos tollaset on kiusallisia heistä. Heidän työtään se on eikä potilaan.

Samaa ihmettelen minäkin.
Kyllä jos minä otan komealta mieheltä esim ekg:n niin kyllä mä ne läpykät irti otan, jos määräys semmoiseen käy. Samoin solmiutuneiden tippaletkujen kanssa myös avustan, tosin useemmin minä oon potilasta enemmän solmussa niiden piuhojen kanssa. :D
Huumorilla ja asiallisella otteella sitä pärjää. :)

• ylös 406
  • alas 21

Ei muisti nyt mieleen mitään todella noloa, mutta yksi järkyttävä tapaus oli ihan hilkulla.

Olin lapsettomuushoidoissa, koeputkihedelmöitys kyseessä ja
ensimmäiset pistoskerrat takana. Lääkäri kysyi, että onko pistäminen ollut vaikeaa ja minä olin vastata, että ei, se on helppoa kuin lapsen lyöminen!!! En ymmärrä, mistä sellainen tuli kielelleni, milloinkaan en ollut itse sellaista sanontaa käyttänyt, kuullut kyllä olin. Luojan kiitos, että sanonut sitä ääneen!

• ylös 952
  • alas 43

Petti pokka, kun lääkäri kysyi työnnettyään sormet peräaukkooni, että sattuuko. Oli vain 8 potilasta samassa huoneessa.

• ylös 403
  • alas 35

Tk-lääkäri, nuorehko mies tutki rinnat ja se kesti ja kesti ja aloin hikoilla niin, että kainaloista hiki ihan valui. Myöhemmin tutkimisen jälkeen lääkäri vielä kysyi, että onko mulla runsasta hikoilua, johon vastasin, että en. 

• ylös 651
  • alas 20

Viime talvena olin lenkillä, ja liukastuin. Polvi sitten siinä illan/yön aikana turpos ihan järkyttävän kokoseksi. (Tähän väliin info, nukun aina ilman rintsikoita ja pikkareita, kuiteki yövaatteet päällä). Aamulla tuskasena vedin collarit jalkaan, ja päivystykseen. Sitten hoitajalle (nainen, ja mukana joku harjoittelijapoika, ihan mukavan näköinen) valitin polvea, ja hän tokas että otappa housut pois ja mene makaan tohon pöydälle. Istuin ku tatti paikallani, ja hoitaja sano uudelleen et housut pois ja pöyälle. Hiljaa piipitin: Mul ei oo pikkareita jalassa.
Harjottelijapoika poistu huoneesta hiukan punottavana (kenties pidätti naurua), riisuin housut ja hoitaja laitto suojaksi sitä ihme paperia mitä on siinä pöyällä, ja harjottelija palasi huoneeseen tunnustulemaan polveani.
T. N20

• ylös 962
  • alas 25

[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 17:53"]

Fysioterapeutilla jouduin tekemään kyykkyjä pelkät pikkarit jalassa siten, että se terapeutti oli kyykyssä mun takana ja piti mun nilkoista kiinni. Tökkäsin sitten sitä naikkosta perseellä naamaan :)

Mä en kestä :D:D:D:D räkätän vedet silmis :D:D:D 

• ylös 309
  • alas 39

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.