Sivut

Kommentit (1026)

Vierailija

N 47v kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija

Jouduin rajun noroviruksen takia menemään päivystykseen, jossa oli vähän kiirettä. Hoitaja yritti ottaa mun tietoja ylös samalla kun nouvoi toiselle jotain. Hommassa kesti ja kesti. Lopulta mun oli pakko syöksyä vessaan. Samalla kun oksensin niin pöräytin housuihini. Kun lopetin oksentamisen niin, pikapesu ja alkkarit roskiin. Housuihinkin jäi läikkä. Koska siellä oli niin täyttä niin sain sänkypaikan käytävältä. Luonnollisesti silloin oli vuorossa kaikki tutut lääkäri- ja hoitsurouvat, kun minä makaan paskatahrat housuissa käytävällä. Toki päivystykseen tuli myös vaimon kaveri jonottamaan siihen lähelle!
T: Paskahousu

Jokainen on paskosnut joskus housuun mahataudissa vaikkei kehtaisi myöntääkään:D

No jos on noro, paskonu housuihinsa ja saanu sänkypaikan, vaikka sit käytävältä, niin on kyllä saanut vaipan ja lakanankin kaiken järjen mukaan.

Mä en kyllä ole.

Lapsena oot ainakin, et vain muista.

• ylös 0
  • alas 10
Vierailija

Vauva päästi neuvolassa lentävän kakan neuvoläntädin vaatteille. Täti totesi vähän kireänä että niin, tämän takia pitäisi aina muistaa pitää essua. Eihän se minun vikani mitenkään ollut, mutta nolotti minua silti.

• ylös 48
  • alas 1
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kol kymppinen putkitissi

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näköjään meitä on yllättävän moni joka ei käytä liivejä ja saattaa siksi joutua noloihin tilanteisiin :D Mie  itse luovuin rintaliivien käytöstä kolmevitosena, pienet tissit niin ei hölsky mahan päällä eikä näytä törkeältä.

Kävi sitten kerran  niin että sain paniikkikohtauksen kaupassa ja paikalle soitettiin ambulanssi vaikka mie olisin mielummin ottanut  taksin ja mennyt kotiin. Ensiavussa miulta haluttiin ottaa sydänfilmi ja sen otti ihan Rober Carlylen (olen heikkona kauniinrumiin miehiin) näköinen mieshoitaja, hiukan hävetti avata puseron napit että "ylläri!" Tosin hyvin ammattimaisesti piti pokkansa.

Jos on pienet tissit niin miten ihmeessä ne voi hölskyä mahan päällä?

Mulla on pari mekkoa joiden kanssa ei voi pitää liivejä, ne näkyisi törkeästi. Laitan kyllä laastarin nänneihin ettei korostu. Terhakat on tissit ja oon hoikka, mietin vaan että onko enää sopivaa kun en oo enää nuori. Mitään tissivakoo en esittele, ne mekot on sellasia siistimpiä.

Sori ohis.

-> luetun ymmärtäisen kanssa vaikeuksia, kaverihan kirjoitti näin: "pienet tissit niin ei hölsky mahan päällä"

Mutta miten ne rintsikat tuohon liittyy... Eli missä tapauksessa ne hölskyy mahan päällä? Mielikuva :)

Oon itse jo viisikymppinen akka eikä mikään hölsky mahan päällä, oli liivit tai ei, joten jos joku selventäisi... Miten pitkät putket jonkun tissit voi olla jos ne löpsyy mahalle?

En tiedä mutta kuolen naurusta kun luen näitä juttuja. Parasta viihdettä ikinä :)

• ylös 13
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näköjään meitä on yllättävän moni joka ei käytä liivejä ja saattaa siksi joutua noloihin tilanteisiin :D Mie  itse luovuin rintaliivien käytöstä kolmevitosena, pienet tissit niin ei hölsky mahan päällä eikä näytä törkeältä.

Kävi sitten kerran  niin että sain paniikkikohtauksen kaupassa ja paikalle soitettiin ambulanssi vaikka mie olisin mielummin ottanut  taksin ja mennyt kotiin. Ensiavussa miulta haluttiin ottaa sydänfilmi ja sen otti ihan Rober Carlylen (olen heikkona kauniinrumiin miehiin) näköinen mieshoitaja, hiukan hävetti avata puseron napit että "ylläri!" Tosin hyvin ammattimaisesti piti pokkansa.

Mulla on pari mekkoa joiden kanssa ei voi pitää liivejä, ne näkyisi törkeästi. Laitan kyllä laastarin nänneihin ettei korostu. Terhakat on tissit ja oon hoikka, mietin vaan että onko enää sopivaa kun en oo enää nuori. Mitään tissivakoo en esittele, ne mekot on sellasia siistimpiä.

Sori ohis.

-> luetun ymmärtäisen kanssa vaikeuksia, kaverihan kirjoitti näin: "pienet tissit niin ei hölsky mahan päällä"

Mutta miten ne rintsikat tuohon liittyy... Eli missä tapauksessa ne hölskyy mahan päällä? Mielikuva :)

Oon itse jo viisikymppinen akka eikä mikään hölsky mahan päällä, oli liivit tai ei, joten jos joku selventäisi... Miten pitkät putket jonkun tissit voi olla jos ne löpsyy mahalle?

luulisi että noin vanha akka ei viitsisi enää vittuilla vauvapalstalla..

• ylös 22
  • alas 18
Se joka ei osannut käyttäytyä

Itelläni ei varsinaisesti oo muuta ku se yks kun n. 6-vuotiaana kävin kouluterkkarilla. Huusin ja kiljuin enkä suostunut yhteistyöhön, ja lopulta terkkari vain luovutti :') Yli tunti meni...

• ylös 18
  • alas 0
Vierailija

Olin muutama päivä sitten kolonoskopiassa. Vaikka kaikkinsujui niinkuin pitikin, niin kaikki arvokkuus karisi kyllä.

Kuvitelkaa nyt itsekin: saat kalsarit joissa onnsoikea reikä peffan kohdalla. lääkäri työntöä metreittäin metrilakua perseeseen, hankalissa paikoissa lääkäri puhaltaa ilmaa pullistakseen suolta. Ilma sitten pihisee ns märkänä pieruna lääkörin käsille.

• ylös 62
  • alas 5
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Sori ohis.

luulisi että noin vanha akka ei viitsisi enää vittuilla vauvapalstalla..

Pahimmassa tapauksessa se vit*uilee täällä vielä 40-50 vuoden päästäkin.

• ylös 25
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Olin muutama päivä sitten kolonoskopiassa. Vaikka kaikkinsujui niinkuin pitikin, niin kaikki arvokkuus karisi kyllä.

Kuvitelkaa nyt itsekin: saat kalsarit joissa onnsoikea reikä peffan kohdalla. lääkäri työntöä metreittäin metrilakua perseeseen, hankalissa paikoissa lääkäri puhaltaa ilmaa pullistakseen suolta. Ilma sitten pihisee ns märkänä pieruna lääkörin käsille.

Lääkäri kyllä katto vaan tv-ruutua ja hoitaja oli selän takana kun ne mulle ton teki. Mä yritin keskittyä kattomaan kanssa sitä monitoria ja se oli kyllä vielä aika pientä verrattuna siihen fiilikseen kun makaat avuttomana osastolla divertikuliteetin takia ripulit vaipassa ja odottelet hoitajia apuun. Ja ne tuumaa, että syö ensin, sun vatsa toimii kuitenkin heti sen jälkeen, ni vaihdetaan sit.

• ylös 37
  • alas 0
Vierailija

Ja ennenku joku ehtii sanoa jotain fiksua, niin kuumetta oli sen verran, että vesiripulit tuli jo ku yritti nousta istumaan, eli ei toivoakaan yrittää vessaan. Ja riski kaatua olis ollu todellinen, joten se oli kiellettykin.

• ylös 17
  • alas 0
Vierailija

Nuori naislääkäri tutki eturauhasta peräsuolen kautta.

Seuraava nuori naislääkäri sitten rasvasi pallini, ja tutki niitä jonkinlaisella kädessä liikuteltavalla röntgenlaitteella.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Sori ohis.

No minulla on ilman liivejä nännit mahan päällä. Tissini venyivät ajan ja kahden lapsen myötä pitkiksi tyhjiksi sukiksi jotka heiluu  typerän näköisesi pitkin mahaa ja kylkiä.  Enkä ole edes lihava, 166 ja 60. Kesti kauan ennenkuin nykyinen mieheni näki minut täysin alasti, pidin seksinkin aikana rintaliivit päällä.

• ylös 39
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mulla on ollut semmosia vaivaannuttavia hetkiä, ei niinkään noloja. Oon siis 22-vuotias ja kerran esim. kun kipeänä multa otettiin sydänfilmi, niin se nuori hoitajamies sanoi, että voin ite ottaa rinnasta ne lätkät pois ja hävisi paikalta. 
Ja toinen kun piti laittaa leikkausta varten sellaiset haaroväliin asti tulevat tukisukat, niin hoitajapoika erittäin vaivaantuneena laittoi niitä mulle, kunnes totesi, että helpompi varmaan kun itse laitat ja häipyi hakemaan jotain papereita.
Ja kerran jouduin sairaalaan yöksi ja olisi pitänyt vaihtaa ne yövaatteet, olin ihan solmussa tippaletkujen ja muiden kanssa, niin hoitajapoika autteli siinä ja kun vaattet väheni niin sanoi, että saat varmaan paremmin itse ne ja häipyi. Tuli vähän ajan päästä takaisin katsomaan onnistuinko.
noin sitä pitää nykyään metoo aikana toimia

• ylös 14
  • alas 3
Vierailija

Pidän rajusta seksistä. Kerran oli sitten mieskaverin kanssa ollut akti ja mennessäni tupakalle alkoi äkkiä päässä pyöriä kuin olisin pesukoneessa, vajosin polvilleni  ja pidin paniikissa kiinni matosta. Mieskaveri ajoi minut sairaalaan ja arvatkaa mitkä kuulustelut tuli mustelmistani ja puremajäljistäni! Päälläni oli vielä ainostaan    pikkuruiset pitsialusvaatteet ja pitkä paita juoponnapissa kun en ollut saanut puettua farkkuja enkä kenkiä. Lääkäri tuntui olettavan, että on sattunut rikos. Hyvä ettei poliiseja soittanut.  Ja se kohtaukseni oli Menierin taudin alkusoitto.

• ylös 40
  • alas 1
Vierailija

Itse olin urologin tutkittavana, suunniteli vasektomiaa siis. Yksityinen lääkäritalo, noin viisi vuotta vanhempi rouva. Ihan mukava, kun hän siinä käänteli ja väänteli niin mulla alkoi vehje heräilemään. Mutisin että sori, hän siihen että ei se mitään. 

• ylös 17
  • alas 3
Vierailija

Umppariepäily muistaakseni, saatto olla joku tulehduskin. Paikalla ex-vaimo (sh), hänen tuntemansa mieslääkäri ja naispuolinen kandi. .inä sairaalasängyssä makuulla. Mieslääkäri ilmoitti että pitää tarkistaa eturauhanen ja tuseerata. Mä ajattelin olla juoni ja välttyä miehen sormilta peräpäässä ja ehdotin että jos kandi tekis sen. Lääkärillä ei ilmekään värähtäny kun jatkoi hanskojen laittamista käteen ja tuumas lakonisesti että "Joo, mun jälkeen". Kandi sit vielä erikseen kiitteli ku mä olin ollu niin ystävällinen että annoin hänen harjoitella. Taisin olla vaan hiljaa hammasta purren (enkä vastata ilon olleen minun puolellani) xD Muistaakseni jättivät vielä pyyhkimättä ja olivat jotain pientä vahingossa kaivaneet uloskin, mutta vaimo tais sit hakea hoitajan tms.

• ylös 6
  • alas 22
Vierailija

Ja ei tossa nyt mitään varsinaisesti noloa, ollut mutta sopii mielestäni tähän ketjuun. En siis voinut enää mitenkään pakittaa lupaustani kandille kasvojani menettämättä ja vaimoa suututtamatta. Opinpahan että joskus kannattaa pitää suu kiinni. (Ja sori toi typo, "Minä" siis sairaalasängyssä)

Vierailija

Mun eritesähläys on kyllä pahin ja kuin dementikkomummon. Olin tipassa ja kuumeessa alle parikymppisenä päiväunilla. Antibioottiripuli aiheutti pienen vahingon vähän vessakäynnin jälkeen ja mä päätin vaan levätä hetken ennenku soitan kelloa. Riisuin housut lakanan alla, pyyhin niihin, väänsin mytyks ja nukahdin. Kun heräsin, niin tajusin että lisää oli tullut ja että mä olin pyöriny sängyssä ja unissani varmaan yrittäny pyyhkiä tai jotain. Joka paikka pazkassa paitsi tukka ja varpaat. No itkuhan siinä tuli ja naapurin täti hälytti hoitajat paikalle, ku mä en voinu ees soittokelloon koskea. Seuraavana aamuna ku kysyivät vointia ni mä rupesin taas itkemään, valitin vain nähneeni painajaisia eilisestä, pyysin jotain lääkettä ja huolehtimaan, ettei tilanne ikinä, ikinä koskaan toistu. Lääkäri määräskin sit mirtazapinia ja diapamia ja hoitaja sano ettei tämmösiä yleensä kirjata sen kummemmin mutta nyt taitaa olla poikkeuksen paikka jos mä niin haluun. Joten nyt mua nolottaa ajatus sairaalaan joutumisesta jos papereissa lukee että "armoton eritesotkija, hoidetaan vaipoin". Ja sit taas pelottaa jos ei lue ja käy vahinko uudestaan. Tietääks kukaan muuten miten tommoset kirjataan?

• ylös 15
  • alas 4
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Lääkäri olikin se henkilö, jonka kanssa olin edellisenä viikonloppuna pussaillut bileissä. Kumpikin oli yliasiallinen ja esitti, ettei ole koskaan toista tavannutkaan. En oikein muista koko käynnistä mitään, kun oli niin kiusallista. Onneksi selvisi hänen nimensä, jotta tiesin pyytää jatkossa ajan jollekin muulle.

Minulle on käynyt vähän sama. Törmäsin baarin tanssilattialla söpöön mieheen, jonka kanssa tanssimme ja myöhemmin siirryimme baarin nurkkaan pussailemaan ja kähmimään. Hormonit hyrräsi hulluna, joten menimme minun kämpilleni jatkamaan siitä mihin baarissa olimme jääneet. Noh, jonkin ajan kuluttua menin terveyskeskukseen allergiajuttujen takia ja oli aika järkytys, kun se baaripokani kutsui minut huoneeseen. Eipä siinä mitään, mutta tunnelma oli kyllä tosi vaivaantunut. Mietin vain, että onneksi en mennyt vastaanotolle esim. minkään peräsuolivaivan takia, koska en ole varma olisinko selvinnyt siitä häpeästä. :D

• ylös 46
  • alas 0
Vierailija

Olin lääkärintarkastuksessa ennen kutsuntoja. Minulla oli Black Horsen pantteristringit ja varvassukat jalassa ja luulin ettei lääkärissä tarvitse ottaa housuja pois. Jouduin taivuttelemaan itseäni pelkästään ne helvetin stringit ja varvassukat jalassa kun lääkäri katsoi ryhtiäni. Jos maassa olisi ollut kuoppa niin olisin vajonnut sinne. Sain vapautuksen mutta eri syistä.

• ylös 49
  • alas 0
Vierailija

Pienessä operaatiossa piti olla ilman housuja. Sillä aikaa kun sekä lääkäri että hoitaja valmisteli hommaa, niin heppi alkoi iloisesti ilmoitella olemassa olostaan. Vähän saattoi nousta puna meikäläisen poskille…

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.