Sivut

Kommentit (15778)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kim kuuli Willin ja Bernicen keskustelun ja ymmärsi heillä olleen jotain meneillään. Miksi siis auttaisi Willin porukkaa hävittämällä ruumiin??

Will jää kiitollisuuden velkaa. Valitsee Kimin.

Tai

Heillä yhteinen suuri salaisuus, pakko pysyä Kimin kanssa.

Kim ei osaa rakastaa. Taas kiristää itselleen läheisen.

• ylös 13
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mikä tää Lydia ja Sam juttu nyt oikein on. Miksi Lydia vielä möllöttää?

Tuommoisen performanssin jälkeen olisi pitänyt höllätä ja kapsahtaa pusuttelemaan.

Miksi niitä nyt väkisin yritetään erottaa?

Joo, tekeehän se Lydia siellä kaikki (?) kotityöt, mutta mäkin aina luullut, että mielellään häärää. Olis avannut suunsa. Jos Zak ei enää taivu, niin onhan siellä Vinny, Mandy, Belle, Samson ja Belle (?). Hommiin vaan, niin ei yksi rasitu.

Ja sitten tuo, että suku tulee aina ensin. Saihan itsekin nauttia siitä edusta, kun se hänen pienokainen löytyi kuolleena. Ja kun äiti ja sisko kävi maisemissa. Se suku on tehnyt paljon Lydiankin hyväksi. Otti jo avosylin vastaan. Plus hänen Stevensäkin...

Lydiasta ollaan tekemässä jotain rasittavaa. Tais olla liian hyvä ja kiltti sarjan hahmoksi.

Ymmärrän Lydiaa hyvin. Välirikkohan tuli varsin painavista mielipide-eroista. Lydia rikkoi Dingle law'ta ja oli itse sitä mieltä, että teki oikein (niinkuin tekikin). Kukaan ei ole hänelle sanonut, että ollaan sun puolella ja teit ihan oikein.

• ylös 11
  • alas 0
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kim kuuli Willin ja Bernicen keskustelun ja ymmärsi heillä olleen jotain meneillään. Miksi siis auttaisi Willin porukkaa hävittämällä ruumiin??

Kim kuuli Willin sanovan Bernicelle jotenkin näin: En voi jättää Kimiä. Hän on tehnyt niin paljon minun vuokseni. Veikkaan, että Kim sitten ajatteli tehdä Willin vuoksi vielä lisää, jotta Will todellakaan ei voisi jättää Kimiä?

• ylös 17
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Will jää kiitollisuuden velkaa. Valitsee Kimin.

Tai

Heillä yhteinen suuri salaisuus, pakko pysyä Kimin kanssa.

Kim ei osaa rakastaa. Taas kiristää itselleen läheisen.

Hei, kiitos. Tossahan on jo jotain tolkkua. Itse en keksinyt. Just noinhan Kim asiat "ratkoo".

• ylös 15
  • alas 1
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Olen tykännyt Willistä, mutta nyt meni maku. Hän itse oli niin katkeraa loukkaantujaa, kun Harriet häntä petti. Toki se tapahtui Malonen kanssa ja s e k s i ä oli, mutta silti. Aivan yhtä petollista on tuollainen selän takana toimiminen ja etenkin kun Kim suunnilleen elättää molempia.

Ohhoh. mun vinkkelistä Harriet on pettäjä. Will ei.

Harrietilla oli suhde Malonen kanssa. Seksiä oli jonkun aikaa.

Willillä puolestaan nyt vaan ihastus, jota pyrkii ratkaisemaan johonkin suuntaan.

• ylös 16
  • alas 2
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Olen tykännyt Willistä, mutta nyt meni maku. Hän itse oli niin katkeraa loukkaantujaa, kun Harriet häntä petti. Toki se tapahtui Malonen kanssa ja s e k s i ä oli, mutta silti. Aivan yhtä petollista on tuollainen selän takana toimiminen ja etenkin kun Kim suunnilleen elättää molempia.

En nyt sanoisi sitä yhtä petolliseksi kuitenkaan. Harriet harrasti seksiä Willin pahimman vihollisen kanssa. Will ei ole tähän mennessä muuta tehnyt kuin sanonut hänen ja Kimin kämppikselle, että heidän välillään tosiaan on jotain flirttiä/viehätysvoimaa/mitälie mutta ei ole jättämässä Kimiä. Iso ero mun mielestä.

• ylös 19
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ohhoh. mun vinkkelistä Harriet on pettäjä. Will ei.

Harrietilla oli suhde Malonen kanssa. Seksiä oli jonkun aikaa.

Willillä puolestaan nyt vaan ihastus, jota pyrkii ratkaisemaan johonkin suuntaan.

Kirjoitin viestini nopeasti. Toki ajattelen itsekin, että Harrietin teko oli moninkertaisesti pahempi juuri sen vuoksi, että oli "toimintaa" ja vielä verivihollisen kanssa.

Mutta luottamus; siitä on minusta kyse molemmissa tapauksissa. Kun toista kohtaan jää se epäily, että hän ei ole rehellinen. Siihen Willkin nyt syyllistyy, vaikka oli oikea rehtiyden perikuva kun antoi Harrietin kuulla kunniansa. Ja kuinka moneen mieheen Kim on elämänsä aikana pettynyt. Nyt otti tavallisen miehen ja heti käy noin.

Saatte tietenkin olla eri mieltä :) ja uskonkin, että olen vähemmistönä tämän mielipiteeni kanssa.

• ylös 10
  • alas 1
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

En nyt sanoisi sitä yhtä petolliseksi kuitenkaan. Harriet harrasti seksiä Willin pahimman vihollisen kanssa. Will ei ole tähän mennessä muuta tehnyt kuin sanonut hänen ja Kimin kämppikselle, että heidän välillään tosiaan on jotain flirttiä/viehätysvoimaa/mitälie mutta ei ole jättämässä Kimiä. Iso ero mun mielestä.

Will ei sanonut ettei jättäisi Kimiä. Hän sanoi, ettei tiedä mitä tehdä. Ja sen Kim kuuli. Kyllä tuon tulkitsee niin, että Will haluaisi jopa molemmat tai sitten Kimin makean elämän mutta Bernicen kanssa.

• ylös 10
  • alas 1
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Meena on seurallinen, sanavalmis ja eloisa. Häntä ei uskoisi sarjamurhaajaksi.

VANKIMIELISAIRAALOISSA ON myös kauniitakin hulluja ja rankkoja rikollisia.

• ylös 16
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miks Meena ja Dawn yhtäkkiä niin iloisesti toivottelee hyviä jouluja toisilleen!?

No HÖH 🙈..
Siis ainahan Meena on niin "sydämellinen kusipää", kun hän SUUNNITTELEE HIRVEYKSIÄ.

Nyt on aikeissa vielä Dawnille "joululahja". Kunnon paketti HEROIINIA.

Onneksi Manpreet sattuu tulemaan....

• ylös 20
  • alas 3
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miks Meena ja Dawn yhtäkkiä niin iloisesti toivottelee hyviä jouluja toisilleen!?

Meena haluaa mahdollisuuden päästä Dawnin lähelle. Perunarsistista touhua ensin käyttäytyä törkeästi ja sitten omaa etua tavoitellakseen esittää nyt pienen pätkän normaalia ihmistä. Kuten teki Manpreetillekin.

Kiitos vastauksesta. Oli mennyt vähän ohi. Kiva että täällä on ystävällisiäkin ihmisiä, kun tuohon kysymykseeni laitettiin vaan itsekkäästi alapeukkua.

Vierailija

Kim teki fiksusti, kun 'päästi' irti Willistä. Nyt jos Will valitsee hänet, ok. Ei mitään kiitollisuutta painolastina enää.

Toivottavasti tytöt sai sovittua vaikka isillä puskassa törö juoni.

• ylös 13
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mitä toi Manpreet meinaa? Uskooko kuiteski?

Veikkaan että teeskentelee uskovansa, mutta samalla kerää todisteita.

• ylös 23
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Taitaa uskoa. Yliopiston käynyt lääkäri, joka uskoo kaikki lapselliset valheet. Vaikka juuri naaman edessä oli rehdin ja luotettavan oloinen nadinen sisko carol kertomassa hänelle, että meena tappoi nadinen. Varoitti vielä että meena on vaarallinen. Ja manpreet tietää että meena on mestari valehtelija, sai siitä näytteen ethanin äiti-viestittelyn loppuselvityksen yhteydessä.

• ylös 12
  • alas 3
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kim teki fiksusti, kun 'päästi' irti Willistä. Nyt jos Will valitsee hänet, ok. Ei mitään kiitollisuutta painolastina enää.

Toivottavasti tytöt sai sovittua vaikka isillä puskassa törö juoni.

Mikä ihme on törö?

• ylös 11
  • alas 2
Vierailija

Ei ole mikään ihme, että April ei oikein luota Bobin tyttöön. No nyt yhdessä nauraa hekottivat faijoilleen.

Vierailija

Toivottavasti Bernard-kalkkuna pääsee karkuun ja Dinglet syövät jotain muuta ruokaa. Oli vähän liikaa näin kaupunkilaiselle, kun Sam kulki veitsensä kanssa.

• ylös 14
  • alas 6
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Taitaa uskoa. Yliopiston käynyt lääkäri, joka uskoo kaikki lapselliset valheet. Vaikka juuri naaman edessä oli rehdin ja luotettavan oloinen nadinen sisko carol kertomassa hänelle, että meena tappoi nadinen. Varoitti vielä että meena on vaarallinen. Ja manpreet tietää että meena on mestari valehtelija, sai siitä näytteen ethanin äiti-viestittelyn loppuselvityksen yhteydessä.

Valitettavasti niin se monesti vaan menee.. Sama kuin se lapsenusko, että omat vanhemmat ovat hyviä ja ihania. Omiin läheisiin mielellään uskoo, vaikka olisivatkin jo mokanneet.

Puhun omasta kokemuksestani ja vertaistukiverkoston. Se jälkeenpäin koettu häpeä ja syyllisyys, kun en mitään tajunnut, vaikka todisteita olisikin tuotu.

Meena on rakas, vaikka on mokannut. Hänelle on annettu monta kertaa anteeksi ja siitäkin on tullut oma kuvionsa siihen sairaaseen suhteeseen. Miten nopeesti Manpreet antoi periksi ja antoi anteeksi ilman mitään keskustluita. Sekin on tuttua. Parempi niin, että välit on ok ja voidaan viettää kivaa aikaa, eikä mene tylsään puhumiseen.

Lisäksi Carol oli Manpreetille uppo-outo. Ekaa kertaa tapasivat. Vaikka Manpreetilla oli omat epäilyksensä, niin silti onhan se hurjaa kuulla, kun toinen sanoo "sisko on mur haa ja!" Oliko tällä naisella edes mitään kummosia todisteita? Syventykö keskustelu?

• ylös 10
  • alas 2

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.