Sivut

Kommentit (4652)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mä jäin ihmetteleen sitä, kun Vic meni makuuhuoneeseensa vaihtamaan vaatteita silloin, kun se mies oli vielä talossa. WTF?

Niin minäkin.

Vierailija

Tästä Victorian jutusta tulee kamalan vaikea katsoa. Kieroutuneiden tuottajien keksimä raiskaus ja raskaus juoni Victorialle. Ovat ihan pihalla normaalista. Vicistä viis mutta Robert ja Aaron joutuu sotketuksi tähän. Leetä näyttelee outo silmäinen C. Mocharie,poseeraa poikaystänsä kanssa Ig.
Vic tekee kaiken väärin tilanteessa ja jatkossa se on niin syvältä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Jaa nyt on perjantainkin Emmerdale vasta 18.25. Juuri kun aloin muistaa sen 16.30-ajan :D

Tämä! Ekan kerran muistin tuon aikaisemman ajan ja virittelit kahvit ja jätskit seuraksi ja sitten ei tulekaan. No, pitää ottaa kohta uusiksi ja uusi jäätelö.

Vierailija

En oikein jaksa, jos ja kun tätä Victorian kuviota tullaan jankkaamaan seuraavat kuukaudet kuten vaikkapa Chasin vauvan kuolemaa. Emmerdale ei ole mielestäni oikein onnistunut tällaisten vakavien aiheiden käsittelyssä viime vuosina, vaan tehnyt niistä itsetarkoituksellista mässäilyä. :/

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Eikö nyt olisi viimein aika soittaa poliisit, kun Jacob karkas bussiin? Niillähän oli aikeet lähteä ulkomaille.

Eikös se mennyt niin, että Leyla ei antanut Jacobin ottaa sitä passia mukaan?

Vierailija

Vieläkin tuo Mayan ja Jacobin suhde näyttää sellaiselta, että Maya määrää kaikesta ja Jacob vain tottelee. Tuleekohan Jacob koskaan tajunneeksi asiaa itse?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Jamie ja Billy ovat kyllä ulkonäöllisesti hyviä lisäyksiä sarjaan. Ihanaa katsella heitä, mutta perheen läsnäollessa ei tietenkään voi tehdä muuta kuin korkeintaan omia nännejä hipsutella. Iltaisin tulee sitten sitäkin enemmän katsottua videoita Youtubesta. 😄

Sä olet mies....

Vierailija

Emmerdalessa KAIKKI henkilöhahmot ovat kaunaisia, ilkeitä, väkivaltaisia, pahansuopia selkäänpuukottajia. Heillä tuntuu koko ajan olevan käynnissä joku kostamisprojekti, joka kulminoituu milloin mihinkin väkivaltaiseen tekoon. 

Ja sitten ollaan hyvää pataa muutama jakso, kunnes uusi riita alkaa tai vanhat kaunat kaivetaan esille.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mä en tajua sitä kuviota, että Ellisin puukotus on Billyn vika?

Miten ihmeessä, eihän Billy puukottanut. Typerää.

Joo tää on taas ihan älytön juoni, jota jauhetaan varmaan pitkään. Aivan älytöntä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Emmerdalessa on tosi usein näitä aivan vinksahtaneita syy-seuraus - suhteita ja mietin millainen psykopaatti krijoittaa sarjaa. Silloin kun Debbie myi myrkytettyä viinaa, se oli Debbien vika eikä sen ipanan, joka sitä viinaa kiskoi. Ainakin itse olisin teininä saanut huudot jos olisin juonut itseni sairaalakuntoon, eikä se aikuinen joka sitä viinaa myi. 

Lisäksi sekin, että Liviä syytetään ettei kertonut kenellekään hyväksikäytöstä, vaikka hänhän oli samalla tavalla uhri kuin se poikakin. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö nyt olisi viimein aika soittaa poliisit, kun Jacob karkas bussiin? Niillähän oli aikeet lähteä ulkomaille.

Eikös se mennyt niin, että Leyla ei antanut Jacobin ottaa sitä passia mukaan?

Siis Leylako kielsi ottamasta passin mukaan vai otti passin omaan haltuunsa? Vissi ero.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vieläkin tuo Mayan ja Jacobin suhde näyttää sellaiselta, että Maya määrää kaikesta ja Jacob vain tottelee. Tuleekohan Jacob koskaan tajunneeksi asiaa itse?

miten niin vieläkin? Kuvittelitko, että se muuttuu tasavertaiseksi suhteeksi, kun jäivät kiinni? :D

Kyllä pariin kertaan on näyttänyt siltä, että Jacob empii Mayan juttujen kanssa. Jäänyt Leylan ja jengin sanat mieleen. Tarkastelee Mayan käytöstä, että sehän tekee just niinkuin nuo muut sano....

Se puhelimen kanssa pelleilykin viittaa pohdintaan. Vastaa kuitenkin, kun Maya ei ole paikalla.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

No, kun Billy oli ollutkin isommassa roolissa siinä puukottajien veljien pahoinpitelyssä. Billyhän on koko ajan sanonut olevansa syytön ohikulkija, joka joutui linnaan syyttömänä. Nää ilmeisesti on sen verran kuitenkin uskonut.

Nyt selvis, että Billy taisi olla koko pahoinpitelyn takana ja sisarukset halusi kostaa. Billyä eivät saaneet kiinni, mutta Ellis saatiin liehiteltyä puukotettavaksi.

Onhan tuo nyt aika outo ja rasittavakin käänne taas. Jessie taas huutaa silmät suurina.

Vierailija

Miksi Billy ja Ellis haluavat salata, ketkä Ellisiä puukottivat ja motiivin puukotukseen? Motiivinahan oli kosto siitä, että Billy menneisyydessä pahoinpiteli puukottajien veljen. Billy on jo istunut tuomionsa siitä pahoinpitelystä, joten miksei siitä voisi puhua?

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat