Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija
Poiminta

Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D

Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?

Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.

Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?

Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?

-Kaisa-

Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)

Sivut

Kommentit (4652)

Miksi Debbien asunnossa portaat vaihtoivat yhtäkkiä paikkaa.Miksi Angelicaa näytetään niin vähän.Jimmy ja Nicola tuntuvat aina olevan liikkeellä ilman lastaan.Miksi Debbie hoitaa niin vähän vauvaansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Miksi kun joku muuttaa pysyvästi pois saippualandiasta hänellä on ainoastaan yksi pieni matkalaukku pakattuna?

Miksi jätetään tuoppi tai ateria syömättä ja lähdetään?

Vierailija
Miksi Debbien asunnossa portaat vaihtoivat yhtäkkiä paikkaa.Miksi Angelicaa näytetään niin vähän.Jimmy ja Nicola tuntuvat aina olevan liikkeellä ilman lastaan.Miksi Debbie hoitaa niin vähän vauvaansa.

niin muuten vaihtoi!!!

Olen kanssa ihmetellyt, kun Bobin lapsia näytetään niin vähän.
.
Minua myös ihmetyttää miten aina vuoro kerrallaan ihmiset muuttuu kusipäiksi jokskikin aikaa, nyt Debbie, Priay, Rhona... Aiemmin meni hermot Cainiin ja Valiin..
.
Ihmettelen myös miten niin tasokas nainen kuin Moira pahimpina aikoina jaksoi Cainia, todella söötti pari, mutta ihmettelin kyllä hänen jaksamistaan.

Tuo Debbien rappujuttu oli törkeä temppu, minkä ihmeen takia ne piti vaihtaa seinustalta toiselle. Viimeaikoina on ärsyttänyt Brendan marttyyri -asenne aivokasvaimen kanssa. Kamalan itsekästä kun ei meinannut tyttärensä häihinkään tulla.

Rachelhän ei itsekään ole ihan valkoinen ihonväriltään. Siksi varmasti kukaan ei ihmettele, kun Archie on tummahko.

Mollyn isovanhemmistahan 3/4 on valkoihoisia, eli ihan mahdollista, että vauva on vaalea. =)

Moira on niin rakastunut Cainiin, siksi on hänen kanssaan ja petielämä on kai aika täydellistä heillä.

Mä ihmettelin myös Rachelin Archien tummuutta, vaikka äitikin on aika tumma.

Mua ärsyttää, kun asiat junnaavat paikalla. Cameron vain tappaa ihnmisiä eikä jää kiinni niistä. Kamalan pitkä aika kuluu ennen kuin tunnustaa. Moni muukin asia van jää huomatta. Peni kylä täynnä ihmisiä eikä huomata, kun joku murhailee porukkaa.

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat