Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinkkuelämää tähdet Carrie ja Samatha

Vierailija
16.01.2015 |

He ovat oikeassa elämässä pahoissa riidoissa, tuskin sietävät toisiaan ja välttelevät. Minusta tuntuu pahalle. Luulisi että ystävyisi tollaisen sarjan myötä.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olivat jo sarjan ja elokuvien kuvaamisen aikoina niin ovat kyllä todella taitavia näyttelijöitä!

Vierailija
2/11 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 22:15"]Jos olivat jo sarjan ja elokuvien kuvaamisen aikoina niin ovat kyllä todella taitavia näyttelijöitä!
[/quote]Luin jostain et jo ekalla tuotantokaudella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vois uskoa

Vierailija
4/11 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isot egot. Kim catrall on epäonnistunut ex-leffatähti, ei varmaan kestänyt katsella kun toinen epäonnistunut ex-leffatähti sai tähdensä uuteen loistoon eli SJP.

Vierailija
5/11 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En selviä tästä

Vierailija
6/11 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noku se näki sen suihinoton

Vierailija
7/11 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 22:10"]

He ovat oikeassa elämässä pahoissa riidoissa, tuskin sietävät toisiaan ja välttelevät. Minusta tuntuu pahalle. Luulisi että ystävyisi tollaisen sarjan myötä.

[/quote]

Elämä on. Kaikilla ei vain kemiat kohtaa. Ja ilmeisesti kuitenkin pystyvät hoitamaan työt yhdessä meiningillä 'Kaikista ei tarvitse tykätä, mutta kaikkien kanssa täytyy tulla toimeen'

Vierailija
8/11 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kim ei tykännyt, että SJP sai suurempaa palkkaa sekä toimia myös tuottajana sarjaan. Kim, Kristen ja Cynthia näyttivät kaikki rintansa sarjassa, mutta SJP ei, vaikka sai parempaa palkkaa, tuo taisi vaivata Kimiä. Itse olen Kimin "puolella". :)

Vierailija
9/11 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä Carrien esittäjää suututti, koska Samanthan roolihahmosta pidettiin eniten. Näin olen lukenut.

Vierailija
10/11 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 22:17"]

Ei vois uskoa

[/quote]

Tai ei halua uskoa. Mä en ainakaan. En myöskään Kristin Davisin alkoholismia.

Mikä se syy on? Onko se edes selvinnyt koskaan vai onko saatavilla pelkkiä juoruja? Varmaan tuotantoyhtiö halunnut pitää visusti piilossa tuollaiset ihmissuhdeongelmat.

Vierailija
11/11 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 22:59"]

[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 22:17"]

Ei vois uskoa

[/quote]

Tai ei halua uskoa. Mä en ainakaan. En myöskään Kristin Davisin alkoholismia.

Mikä se syy on? Onko se edes selvinnyt koskaan vai onko saatavilla pelkkiä juoruja? Varmaan tuotantoyhtiö halunnut pitää visusti piilossa tuollaiset ihmissuhdeongelmat.

[/quote]

Ohhoh, ai oikeastiko Kristin Davisillä on/on ollut alkoholiongelma? Johan on! Kaikkea jännää sitä kulisseissa tapahtuukin...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yhdeksän