Nyt se taas alkoi! Ensitreffit alttarilla!
Kommentit (4307)
[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 22:12"]
Floristi se on suomeksi.
[/quote] kukkien asettelija
[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 22:06"]
Miia ja Piia?!?? Eih...
[/quote]
Miksi pitää nimetä sisarukset näin?
Jussia voisi ulkonäön, olemuksen ja tyylin perusteella luulla helposti 10 vuotta ikäistään vanhemmaksi.
Mikä hemmetin kiire, tunteet tulee ajallaan jos on tullakseen.
[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 22:19"]
[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 22:14"]
Ei ole Pian vika et Jussi on sellainen kuin on. Pia on ihan kiva nainen ja ansaitsee Jussia kiinnostavamman miehen.
[/quote]
Ei Pia ole mikään saalis, todellakaan. Jo parhaat päivänsä nähnyt jolle alko maistuu. Jussi vaikuttaa hyvältä tyypiltä
[/quote]
Ei Pian tarvitse olla mikään saalis. Hän on mukava nainen, joka toivoo itselleen kumppania. Mitä pahaa siinä on?
Ja sitä alkon käyttöä demonisoidaan täällä näppäimet vaahdossa. Mäkin joisin Jussin seurassa ihan vaan kestääkseni.
Ei ole Pian vika et Jussi on sellainen kuin on. Pia on ihan kiva nainen ja ansaitsee Jussia kiinnostavamman miehen.
[/quote]
Ei Pia ole mikään saalis, todellakaan. Jo parhaat päivänsä nähnyt jolle alko maistuu. Jussi vaikuttaa hyvältä tyypiltä
[/quote]
Mitä vittua taas. 37-vuotias nainen on "jo parhaat päivänsä nähnyt" ja muutaman drinkin lomallaan ottava nainen on tietenkin juoppo? Keskisinpä edes yhden ominaisuuden, jonka puolesta Jussi vaikuttaa 'hyvältä tyypiltä', mut toisaalta taidat pitää itseäsikin hyvänä tyyppinä.
[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 22:10"]
Jussi ei meinaa jaksaa pitää roolia yllä papin luona, "nappashan se" ei oikein vakuuta. :D
[/quote]
Jussi yrittää pitää kameroiden edessä kulissia yllä :)
On tietoinen siitä, etä tän ohjelman jälkeen mammojen viha voi tulla baaritiskillä vastaan.
[/quote]
Mun mielestä hän vaikuttaa aidolta ja rehdiltä.
[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 22:24"]
[/quote]
[/quote]
Ei Pian tarvitse olla mikään saalis. Hän on mukava nainen, joka toivoo itselleen kumppania. Mitä pahaa siinä on?
Ja sitä alkon käyttöä demonisoidaan täällä näppäimet vaahdossa. Mäkin joisin Jussin seurassa ihan vaan kestääkseni.
[/quote]
Ethän sä tunne Jussia tai Piaa vai tunnetko? Miten voit puhua tuolla tavalla ihmisestä, jota et tunne?
Mulle tuli paha mieli Pian puolesta. Varmaan hirvee tunne, kun toinen on jo lyönyt hanskat tiskiin ja kuvauksia kuitenkin vielä viikko edessä. Varsinkin kun selvästi oli itse valmis antamaan asialle enemmän aikaa eikä heti luovuttaa :(
Mulla on kyllä kaikki sympatiat Pian puolella. Jännä taas nähdä miten paljon enemmän naiselta vaaditaan kuin mieheltä. Naisen pitäisi olla ulkonäöltään virheetön, ikuisesti nuori, hoikka ja siro, silti erittäin hyvin toimeentuleva (Jussin vaatimukset naiselle) ja hyvää, iloista seuraa. Miehelle riittää että hän vain on, möllöttäen totisena, mitään yrittämättä suhteen eteen, koska voihan siitä lähteä jos kyllästyttää.
[/quote]
[/quote]
Moi Jussi.
[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 22:17"]
[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 22:16"]
[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 22:12"]
Floristi se on suomeksi.
[/quote]
No ei todellakaan ole ;) Floristi on kasvien, lähinnä kukkien kanssa tekemisissä.
[/quote]
Tuo on ketjussa syntynyt inside-vitsi.
[/quote]
Mä taisin kysyä alkuvaiheessa, että mikä on Folkfloristi ja siitä se kai lähti..luin sen ekalla kerralla noin.
[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 22:25"]
[/quote]
[/quote]
Mitä vittua taas. 37-vuotias nainen on "jo parhaat päivänsä nähnyt" ja muutaman drinkin lomallaan ottava nainen on tietenkin juoppo? Keskisinpä edes yhden ominaisuuden, jonka puolesta Jussi vaikuttaa 'hyvältä tyypiltä', mut toisaalta taidat pitää itseäsikin hyvänä tyyppinä.
[/quote]
Muutaman drinkin lomalla? :D älä viitti. Joka jakossa korkkailee useampaan otteeseen ja kyllä hän on parhaat päivänsä nähnyt. Ei hän ole missään parhaassa mahdollisessa perheenperustamisiässä, ei sitä kai voi kukaan kiistää? Jos ainakin haluaa tieteeseen uskoa.
[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 22:12"] Niinpä. Mutta eihän nuo kerrostalojen asukit tiedä mitään kasvimaan hoidosta.
[/quote]
Minä olisin vienyt kotilon takaisin pihalle (salaateistani riitää hyvin muillekin ja linnut tykkää napsia kotiloita) tai tappanut nopeasti. Enemmän harmitti se, että hyvä salaatti meni hukkaan (pesun ja syömisen sijasta heitettiin roskiin. roskiksessa myös etanan kuolema on hitaampi kuin nopea tappo), mutta eipä tuo nyt mikään iso juttu ollut. En asu kerrostalossa vaan maalla ja olen biologi, joten ei mennyt tuo analyysi ihan putkeen. Vegaanikaan en ole. :)
[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 22:28"]
Mulle tuli paha mieli Pian puolesta. Varmaan hirvee tunne, kun toinen on jo lyönyt hanskat tiskiin ja kuvauksia kuitenkin vielä viikko edessä. Varsinkin kun selvästi oli itse valmis antamaan asialle enemmän aikaa eikä heti luovuttaa :(
[/quote]
Niin, jos Pia toivoo perhettä, enää ei olisi kovin monta vuotta aikaa etsintään. Nyt kyllä risuja noille parisuhdeasiantuntijoille huonosta valinnasta. Tosin eihän koskaan voi olla varma mistään, mutta jotenkin tässä moka on aika ilmeinen.
Mulla on kyllä kaikki sympatiat Pian puolella. Jännä taas nähdä miten paljon enemmän naiselta vaaditaan kuin mieheltä. Naisen pitäisi olla ulkonäöltään virheetön, ikuisesti nuori, hoikka ja siro, silti erittäin hyvin toimeentuleva (Jussin vaatimukset naiselle) ja hyvää, iloista seuraa. Miehelle riittää että hän vain on, möllöttäen totisena, mitään yrittämättä suhteen eteen, koska voihan siitä lähteä jos kyllästyttää.
[/quote]
Jos jompikumpi tuossa suhteessa uhrasi, niin kyllä se on ollut aina Jussi. Pia asetti heti ehtoja asumiselleen ja muutenkin pomotellut ja maksattanut toisella vaikka mitä. Älä nyt viitti oikeesti. Kyllä Jussi on muutakin tehnyt ku "möllöttänyt"
[/quote]
Onko Jussi kertonut, että naisen pitää olla erittäin hyvin toimeentuleva?
En ymmärrä missä ihmeen universumissa asiantuntijat ajattelivat Pian ja Jussin olevan perfect match.
Mä en kyllä ymmärrä tätä kamalaa Jussin dissaamista. Musta vaikutti siltä, että aluksi hän ihan tosissaan yritti ja oli täysillä mukana. Hänhän muuttikin Pian takia, mitä taas Pia ei suostunut missään nimessä tekemään. Se ei vaan ole riittänyt, ei niitä tunteitaan vaan voi pakottaa syttymään...
-N22
[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 22:13"]
[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 22:11"]
[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 22:07"]
[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 22:04"]
Pia on kiva nainen. Harmittaa ettei tästä tule mitään. Ajatteleeko tuo tiimi, millainen vastuu heillä on ollut, kun he ovat pareja valinneet? Haluaako Pia lapsia? Oli huono homma valita hänelle useita, oliko viisi vuotta nuorempi mies. Nelikymppinen lapseton mies olisi ollut hänelle parempi.
Pia pukeutuu myös kivasti.
[/quote]
Eikös Pia ja Jussi ollut sen kaikesta vähän pihalla olevan folkloristin idea? En ymmärrä mitä huuhaahumanistilla on edes tekemistä ihmissuhdeasiantuntijoiden joukossa.
[/quote]
Sanos muuta, mitä maallikkoa parempaa asiantuntemusta ihmissuhteissa on kansatieteilijällä vai mikä se folkloristi on suomeksi?
[/quote]
No se on tutkinut suomalaisia parisuhteita, että kyllä sillä tavallaan on maallikkoa parempaa asiantuntemusta aiheesta.
[/quote]
Okei sitten, kyllähän se voisi auttaa, mutta nyt ei kyllä osunut ollenkaan kohdalleen. Ja jos hän on tutkinut pariskuntia lähinnä "kirjoituspöydän ääressä", niin eipä siitä taida olla hyötyä tällaisessa toiminnassa. Nimittäin tuntuu, että Pian ja Jussi eivät ole ollenkaan sillä tavalla samanlaisia kuin pariskunnan olisi hyvä olla. Luulisi, että perustavaa laatua oleva ero olisi tullut esille jo kyselyiden ja haastattelujen yhteydessä.