Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt se taas alkoi! Ensitreffit alttarilla!

Vierailija
13.01.2015 |

Keskustelua kehiin... :)

Kommentit (4307)

Vierailija
341/4307 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pian markkina-arvo paranisi jonkun verran, jos tekisi rehottaville kulmakarvoilleen, tätimäiselle tyylitajulleen ja, anteeksi nyt vaan, huomiotaherättävälle luomelleen jotakin. Eikä kriittinen tarkastelu liittyen omaan käytökseen ja sosiaalisiin taitoihin tekisi ollenkaan pahaa. Jonkunlaista potentiaalia hänessä kuitenkin on.

Ehkä Pia ei ole vielä oikeasti päässyt yli aiemmasta suhteestaan? Jotenkin tuntuu niin kovin vastahakoiselle tuossa ohjelmassa. Ei kai kukaan oikeasti yrittäisi tehdä mahdolliseen loppuelämän puolisoon "vaikutusta" tuollaisella käytöksellä ja karsealla töksäyttelyllä? Jussina olisin menettänyt kiinnostukseni jo alkumetreillä.

Vierailija
342/4307 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeesti ei voi tentata toiselta mitään, kun ei edes tunneta. Ymmärrän Mia että teit sen koska olet todellakin rakastunut Olliin! toivon että olette yhdessä ja kyllä se Ollin töksäys kuullosti pahalta. Kiinnostus alkaa heti jos alkaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/4307 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Olli, Olli, mitä vielä himmaat...Tartu jo kiinni, Miia on harvinaisen ihana nainen :)

Vierailija
344/4307 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeesti minä taas en ikinä muuttaisi Helsinkiin ja kerrostaloon! Tuo asia olisii pitänyt selvittää jo heti alkuun, kun taas Jussikaan ei halua varmaan Helsinkiin ok-talostaan.

En vaan ymmärrä näitä Helsinki hehkuttajia. Liikaa autoja, liikaa taloja, liikaa ihmisiä ja liikaa kuraa. Kuitenkin Etelä-Suomesta päin olen muuttanut muualle ja koskaan en takaisin palaa.

Vierailija
345/4307 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 14:58"]

[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 13:59"]

Anteeksi inhorealismi, mutta mielestäni Pia tuntuu ns. menetetyllä tapaukselta mitä parisuhteisiin tulee. Jos ja kun liitto Jussinkin kanssa kaatuu, voi olla melko hiljaista sillä rintamalla. Tai ehkä parin vuoden päästä, kun oman ikäluokan (+5 vuotta) miespuoliset suunnistavat toiselle/kolmannelle kierrokselle aiempien liittojen kariuduttua...

Erityisesti Pian yhteydessä en ihmettele, ettei nainen ole itselleen elämänsä miestä tähänkään mennessä löytänyt. Kuten joku tässä ketjussa kirjoittaa, Pia on varmaan tottunut prinsessakohteluun isipapan luotua illuusiota kaikin puolin täydellisestä ihmisoliosta. Tuollaisia naisia on muuten nykyisin yllättävän paljon...ja suurin osa sinkkuina odottelee sitä täydellistä, rikasta elättäjää, joka karauttaisi paikalle valkoisella ratsullaan. Ylisuuret, omaan realistiseen profiiliin sopimattomat odotukset eivät kuitenkaan koskaan toteudu. Kaikilla meillä kuitenkin on jonkinlainen objektiivinen markkina-arvo sinkkumarkkinoilla: ei kannata metsästää ysiä tai kymppiä jos itse on maksimissaan kutonen tai seiska miinus. Kiva yllätyshän se toki olisi, mutta sen varaan ei kannata laittaa koko elämäänsä.

Muilla, nuoremmilla ohjelmaan osallistujilla näkisin jonkinlaista vientiä ohjelman ulkopuolellakin. 

[/quote]

Jokaisen pitäisi muistaa että on kymppi jollekin. Nämä ihmisten pisteyttäjät ovat niin vihoviimeisiä tyyppejä. 

[/quote]

Just olin kirjoittamassa samaa, ettei ole mitään yleispätevää pisteytyssysteemiä vaan se olisi tärkeintä, että toisilleen oikeanlaiset ihmiset löytäisivät toisensa. Jonkun mielestä supertuunattu älyvapaa silikoniblondi on kymppi ja jonkun toisen mielestä perustaviksen näköinen sydämellinen ja sivistynyt ihminen tai pikkusievä uraohjus tai emäntätyylinen kotiäiti jne jne. 

Vierailija
346/4307 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 14:52"]

[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 10:05"]

[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 17:43"]

Miksi mennä naimisiin tuollaisessa tilanteessa ollenkaan? Miksi sitoutua, kun ei sitten kuitenkaan halua sitoutua...?

[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 17:18"]

[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 17:11"]

No kyllä on sairasta että mennään tuntemattoman kanssa naimisiin ja kuitenkin niin et voi lähtee heti lätkii jos homma ei toimi. Kyllä avioon on mentävä sillä asenteella että kunnes kuolema erottaa. Ei vihkikaavassa puhuta mistään viiden viikon deadlinesta mitään. Ei ainakaan silloin puhuttu kun minä menin naimisiin.

[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 17:04"]

[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 17:01"]

En tajua niitä ihmisiä enkä sitä "pappia". Ihan sairas ohjelma.

[/quote]  Ei siinä oo mitään sairasta. Asiantuntijat valinneet ja naimisiin menivät ja nythän on tutustumisvaihe eli ei oo pakko sängyssä pelehtiä ellei halua. Pialla ja Jussilla mietintävaihe eli todennäköisesti päätyvät avioeroon. Erittäin epäsopiva pariskunta. Olisin heti havainnut että ei näitä naiteta yhteen. 

[/quote]

[/quote]

Miksi avioon on mentävä periaatteella koko elämä? Kuka niin on sanonut? Ainakaan minun elämääni ei kukaan ei missään voi pakottaa vannomaan tuollaista ja silti aion avioon. Ehkä elämä erottaa ehkä ei, sitä ei voi tietää.

[/quote]

[/quote] DDDD Ei suatana, roiskahti aamukaffet näppäimille. Miksikö avioon mennää periaatteella koko elämä ja kuka niin sanoo....öööö, mä on aina luullut, et sen sanoo morsian ja sulhanen siinä alttarilla: tahdon. Ja kyseessä on kaiken kukkuraksi ja varmemman vakuudeksi todellakin tahto-tila, ei esim. pelkkä haluaminen.

Mut ehkä se nykyajan ihmiselle tämä arvomaailma on sellaista, et mitä vittua se minulle kuuluu, mitä mä teen? DDDD

Mitä ihmeen virkaa koko avioliitolla on, jos sitä ei kunnioiteta? Koko juttu on silloin kupla. Ja ehkä se sitten sopii kupla-ihmisille.

T. täyspakana, avioliittoa kannattamaton nainen

[/quote]

Jos lupaa toiselle olla hänen kanssaan koko elämän ajan, tuo lupaus toteutettuna voi olla kohta lohduton vankila. Siitä huolimatta avioliitto on hyvä instituutio. Siitä on kuitenkin voitava lähteä, jos avioliitto ei enää ole onnellinen. 

[/quote] Miksi sitten lupaille sellaista? Miksi valehdella? Miksi perustaa suhde jo alkumetreillä valheille ja teeskentelylle?

Kai avioliitot ja muutkin suhteet ovat nykyaikana vain pukuleikkiä ja peliä, koska elämä länsimaissa on niin helppoa ja turvallista, että toisia ihmisiä voidaan käyttää pelinappuloina ja leikkikavereina tällaisissakin asoissa. Ei sisäistetä, minkä takia jokin sellainenkin instituutio kuin avioliitto on aikoinaan muodostunut. Ai se ei ollutkaan sittenkään ne prinsessa- ja prinssileikit?

Itse en ole koskaan haikaillut naimisiin, mä vaihdan miehiä säännöllisesti, mut siihen ei tarvita viranomaisia asioita liittymis- ja eroamishommia hoitamaan.DDD

Vierailija
347/4307 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 16:16"]

Oikeesti minä taas en ikinä muuttaisi Helsinkiin ja kerrostaloon! Tuo asia olisii pitänyt selvittää jo heti alkuun, kun taas Jussikaan ei halua varmaan Helsinkiin ok-talostaan.

En vaan ymmärrä näitä Helsinki hehkuttajia. Liikaa autoja, liikaa taloja, liikaa ihmisiä ja liikaa kuraa. Kuitenkin Etelä-Suomesta päin olen muuttanut muualle ja koskaan en takaisin palaa.

[/quote]

Mitäs Helsinki-hehkuttamista se on, jos toisen mielestä on mukava asua kaupungissa? Taas tällainen huonolla itsetunnolla varustettu maaseutueläjä, jolle toisten kaupunkilaisuus on jonkinlainen uhka! Kyllä minäkin ymmärrän, että maalla on minulle liikaa peltoja, liikaa metsää, liikaa pimeää, liian vähän tekemistä, liian vähän ihmisiä ja auton kanssa pitää olla naimisissa koska muuten ei pääse minnekään... MUTTA jollekin toiselle se on paratiisi. Mikä v***u siinä on että meidän kaupunkilaisten pitää aina ymmärtää maaseudun ihanuus, mutta kaupunkieläjät pitää aina teilata.

Silti minä olin sitä mieltä, että Pian olisi pitänyt kokeilla sitä Mäntsälässä asumista. Ei kai siinä mitään olis menettänyt, jos olisi tullut mukavuusalueelta pois, hetkeksi. Hänelle olisi kannattanut myös se, että olisi hetkeksi joutunut luopumaan "hallinnasta", kun se tuntuu olevan niin vaikeaa.

Vierailija
348/4307 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 15:34"]

[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 15:23"]

[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 15:14"]

Mitä olen isntaa katsonut, niin Ollin siskot ovat tykänneet lukuisista Miian kuvista ihan hiljattainkin, tuntuisi että jos on mennyt juttu Ollin kanssa pilalle, niin tuskin ne siskot siellä Miiaa komppaisi?

[/quote]

Niin ja seksuaaliterapeutti oli Miian tai Ollin faceen johonkin häihin liittyvään postaukseen kommentoinut " ihanat te" ja molemmat tykänneet kommentista :)

Selkeästi ovat vielä yhdessä, Miiakin muuttanut ilmeisesti Ollin luo Espooseen jo asustelemaan. Ihana lovestory, ihana Miia ja Ollikin ( vaikka "tylytys" häämatkalla vähän pisteitä laskikin)

[/quote]

No toivon mukaan siitä on jotain lopulta lähtenytkin kehkeytymään. Häämatkajaksosta tuli nimittäin vähän outo fiilis, aivan kuin se Olli ei olisi sittenkään lopulta sisäistänyt, että mihin on lähtenyt. Huomenlahjankin antoi selitellen, että "onpahan ainakin joku muisto tästä kaikesta." Ihme tyyppi. Eikö ohjelman ideana ja tarkkaan seulovien haastattelujen tarkoituksena nimenomaan ollut karsia ne välinpitämättömät sooloilijat, jotka eivät olleet liikkeellä tosimielellä ja oikeasti valmiita sitoutumaan siihen ihmiseen, jonka asiantuntijat päättivät puolisoksi valita.

[/quote]

Ihan samaa mieltä, tuli sellainen tunne, että tajusiko ennen ohjelman alkua mihin nyt on ryhtymässä. Miia vaikuttaa todella ihanalta, on kaunis ja herttainen. Ymmärrän häntä, vielä häissä Olli vaikutti kiinnostuneelta, mutta sitten häämatkalla rupeaa ihmeelliseksi.

Ja jos se jostain "tasosta" on kiinni, niin Miia todellakin on hänen tasoisensa, niinkuin sanottu tosi kaunis nainen.

Vierailija
349/4307 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 15:44"]

Miksi ihmeessä joku folkloristi sai valita pariskunnan? Pia ja Jussi olivat hänen ideansa ja metsään meni kertaheitolla. 

[/quote]

No pointti oli vissiin se, että hän oli ihan hiton kauan tutkinut suomalaisia parisuhteita. Ettei häntä nyt ihan perusteetta ollut sinne poimittu!

Vierailija
350/4307 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastunut/rakastunut ihminen katsoo jatkuvasti ihastuksensa huulia ja silmiä, se on jokin biologinen pakko. Miia teki tätä tuossa matkajaksossa koko ajan, samoin havaitsin samaa ainakin Esan suhteen. Luulen, että jos Olli pääsee tuosta ihme jähmettymisestään, jatkossa näemme kuitenkin varsin lämpimän suhteen heidän välillään. Ovat molemmat kilttejä ja fiksuja, jotenkin tosi samantyylisiä, vaikka Olli rauhallisempi ja jäyhempi.

Esa on myytyä miestä Violan suhteen, Viola kyllä tykkää ja arvostaa, mutta tuntuu että sitä vetovoimaa ei kuitenkaan ole ihan valtavasti Esaa kohtaan. No, tuosta voisi tulla silti erittäin luja ja onnellinen avioliitto, joka perustuu ystävyydelle ja kumppanuudelle.

Vierailija
351/4307 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä olen isntaa katsonut, niin Ollin siskot ovat tykänneet lukuisista Miian kuvista ihan hiljattainkin, tuntuisi että jos on mennyt juttu Ollin kanssa pilalle, niin tuskin ne siskot siellä Miiaa komppaisi?

[/quote]

Piti heti mennä kurkkimaan tarkemmin :) Toisella siskolla oli ainakin kaasosta ja bestmanista myös kuva. Miiasta en huomannut mitään ja häistä tosiaan on jo puoli vuotta :(

Vierailija
352/4307 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 12:36"][quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 20:58"]

Olenko mä ainoa jonka mielestä tää sarja on ihan älyttömän tylsä? Noi ammattilaisten välispiikit varsinki tylsistää ennestään. Suomalaiset ei osaa tehdä telkkaria..

[/quote]

Noi ammattilaisten välispiikit juuri tekee tästä ohjelmasta laadukkaan. Jotain muuta kuin pelkkää tirkistely-tositeeveetä. Tässä pyritään oikeasti auttamaan ihmisiä. Ei vain noita pareja, vaan kaikkia, jotka ovat sinkkuja tai parisuhteessa (varsinkin alussa). Tosi hyviä juttuja nostavat esille. Määräisin katsomisen pakolliseksi kaikille ikisinkuille!!! Paljon hyvää pohdintaa mm. siitä, miksi suhteet eivä onnistu jne. Minä nautin. Ja saa itsellenikin jotain, vaikka yli 10 v. naimisissa.

[/quote]

Komps. Joskus ne itsestäänselvät asiatkin pitää sanoa ääneen. Myös parisuhteissa, pitää uskaltaa sanoa ja todeta ja analysoidakin joskus.

Vierailija
353/4307 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta suurin osa täällä on käsittänyt piian väärin. Moniin niihin sen sutkautuksiin kuuluu hymiö perään, ei se tarkoita niitä vakavasti otettavaksi. Sehän nauraa itselleen. Tätä ironista kuivakiskoista huumoria on ainakin Helsingissä. Älkää ottako sitä niin vakavasti.

Vierailija
354/4307 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 16:16"]Oikeesti minä taas en ikinä muuttaisi Helsinkiin ja kerrostaloon! Tuo asia olisii pitänyt selvittää jo heti alkuun, kun taas Jussikaan ei halua varmaan Helsinkiin ok-talostaan.

[/quote]

Nimenomaan! Jokaiselle on oma paikkansa,missä viihtyy. Toinen tykkää Helsingistä, toinen maaseudusta, kolmas vuorista, neljäs pikkukylästä meren rannalla. Se, että joku tykkää Helsingistä ei ole mitenkään toisilta pois, eikä siitä tarvitse loukkaantua. Mä tykkään Vaasasta. Ja tästä 'kaupungista' saa tykätä ilman että saa nakkikioskilla nenään, helsinkiläisiä sen sijaan pitää valmiiksi inhota.

Vierailija
355/4307 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 17:05"]

[/quote]

Piti heti mennä kurkkimaan tarkemmin :) Toisella siskolla oli ainakin kaasosta ja bestmanista myös kuva. Miiasta en huomannut mitään ja häistä tosiaan on jo puoli vuotta :(

[/quote]

Kai niillä vieraillakin on ollut jonkinlainen vaitiolovelvollisuus häistä. Vai meinaatko, että eron sattuessa sulhasen sisko olisi poistanut kaikki morsiamen ja sulhasen kuvat, mutta jättänyt silti hääkuvan, jossa näkyy kaaso ja bestman?

Vierailija
356/4307 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 17:05"]

[/quote]

[/quote]

Ollilla on kaksi siskoa ja kummallakin on instassa Miian ja Ollin hääkuva, laitettu joskus viikko sitten. Tekstinä toisella on vielä jotain että olen niin ylpeä veljestäni ja Miiasta, ja sitte toisella jotain että söpöliinit. Tulee semmonen fiilis, että nuo Miian ja Ollin lähipiirit jotenkin sulautuu hyvin yhteen, minusta sen näki jo häiden tunnelmasta ja varmaan kummankin läheiset tukevat tuota suhdetta.

Vierailija
357/4307 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 17:13"]

Minusta suurin osa täällä on käsittänyt piian väärin. Moniin niihin sen sutkautuksiin kuuluu hymiö perään, ei se tarkoita niitä vakavasti otettavaksi. Sehän nauraa itselleen. Tätä ironista kuivakiskoista huumoria on ainakin Helsingissä. Älkää ottako sitä niin vakavasti.

[/quote]

Hetkinen, hetkinen... äläpä mainitse Piian huumorin yhteydessä Helsinkiä. Otan sen helsinkiläisenä isona loukkauksena :D Ei se Piian huumori nyt niin älyllis-ironis-kaupunkilaista ole. Ja ei ne töksäytykset mitään itseironiaa sisällä, on vain huonoja sosiaalisia taitoja.

Vierailija
358/4307 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Näinpä. Omassa kaveripiirissäni heitellään kokoajan samankaltaista läppää, mitä Piiakin tuossa ohjelmassa. Helsinkiläisiä, korkeakoulutettuja noin kolmenkympin korvilla olevia ollaan.

Mutta toisaalta, jos Jussi ei tätä ymmärrä, niin tuskin ovat oikeita toisilleen. 

Mä ymmärrän Piia hyvin myös tuossa Mäntsälä kommentista. Ei muakaan saisi Mäntsälään asumaan 5 viikoksi, jos oma kämppä olisi Kalasatamassa. Olen elämäni ensimmäiset 19 vuotta asunut maalla ja se riitti mulle. Olen sen verran kaupunki-ihmine, että haluan pidemmän päälle asua kaupungissa ja siksi haluaisin nähdä, että se mieskin viihtyy samassa ympäristössä eikä suhteen ehkä muuten ollessa ok alkaisi vaatia myös pidempiaikaista asumista maalla.

En muuten myöskään haluaisi omakotitaloa sijaitsi se maalla tai vaikka ihan pk-seudullakin. Kerrostaloasuminen on mun juttu eikä omakotitalo pakko"harrastuksineen" ja autoriippuvuuksineen jaksa kiinnostaa.

Vierailija
359/4307 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 14:54"]

Kaikki vaan kommentoi kuinka Pia juo. Eihän se yksin siellä ollut lasi kädessä. Miksei kukaan sano, että Jussi juo kokoajan. Onko tämä taas sellainen juttu, joka on miehille sallittu (kukaan ei huomauta) ja naiselle ei. 

[/quote]

Ehkä siksi, että Jussi ei huudellut jo hääjakson insertissä, että "MISSÄ SE MUN SKUMPPA ON?!" tai ollut hääjakson lopussa niin huppelissa, ettei tavaratkaan pysyneet käsissä. Siksi Jussin alkoholinkäyttö ei ehkä pistä niin kovasti silmään, kuin tulevan ex-vaimonsa.

Vierailija
360/4307 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 17:32"]

[/quote]

Näinpä. Omassa kaveripiirissäni heitellään kokoajan samankaltaista läppää, mitä Piiakin tuossa ohjelmassa. Helsinkiläisiä, korkeakoulutettuja noin kolmenkympin korvilla olevia ollaan.

[/quote]

Heitätkö sinä tuollaista läppää myös ihmisille, joita et vielä tunne?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä viisi