Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt se taas alkoi! Ensitreffit alttarilla!

Vierailija
13.01.2015 |

Keskustelua kehiin... :)

Kommentit (4307)

Vierailija
261/4307 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 16:36"]

Mian käytöksessä tökkii se, että on ihastunut ja roikkuu kokoajan Ollissa kiinni ja tenttaa "No mitäs tästä eteenpäin..? Mitä tulevaisuudessa..? Millaset tunteet..?" Ihme että onkin ollut sinkku aika kauan. Eihän kukaan mies jaksa kiinnostua kun nainen tarjoaa itseään heti tarjottimella. Vähän voisi relata ja antaa jutun mennä omalla painollaan. Kauhean malttamaton. Varmaan Ollilla ahdistunut fiilis ja tuntee syyllisyyttä kun tunteet eivät ole vielä heränneet... Ihan hirveet lasit Pialla! Hyi. Vois vähän laittautua enemmän. Jussille olis käynyt kumppaniksi Miia. 

[/quote]

...mutta Mialle ei kyllä sopisi Jussi... Ei Mia oikein voi mitään sille, että hänellä on toi epävarmuus piirteenä. Olen itse ihan samanlainen varmistelija... Sitten kun itse tiedostaa, että ne kyselyt ahdistaa toista, niin sitä koettaa hillitä. Ja niinhän toi Miakin teki, kun huomasi, ettei Olli pysty keskustelemaan tolleen. Eli normaali "luonteen heikkous", jota yrittää kontrolloida. Inhimillistä :) Ja toisaalta, se toinen voisi kyllä empaattisesti tulla vähän vastaan vaikka pelottaakin.

Vierailija
262/4307 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 16:18"]

[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 16:00"]

[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 15:44"]

[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 13:23"]

[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 10:42"]

Esasta ja Violasta jäi vähän mitäänsanomaton olo. Ne hengaili toki kuin vanhat kaverit, mutta mielstäni siinä ei näkynyt sellaista pariskuntamaisuutta tai edes pariutumista. Violallahan ei tosin ole tainnut koskaan ollakaan yhtään seurustelusuhdetta, veikkaan että hän on aina jäänytkin sille kaveritasolle. Molemmat vaikuttaa tosi mukavilta ja hyviltä tyypeiltä, toisilleen sopiviltakin, mutta vain Esa vaikutti ihastuneelta, eikä heistä tullut sellaista yhteisen elämän vaikutelmaa. Jopa nolo Olli toimi paremmin parina Miian kanssa, vaikka aika tyhmästi yhtäkkiä ei ollutkaan lainkaan ihastunut, vaikka juuri häissään oli aivan lääpällään. Piia ja Jussikin olivat selvästi pari, vaikka heidän tulevaisuutensa nyt tietääkin. Ehkä Esa ja Viola vaan on niin nuoria, että se sellainen paine puuttui siitä olemisesta. Toisaalta se sitten tarkoitti sitäkin, että puuttui se jokin.

[/quote]

Kylläpä voi ihmiset eri tavoin tulkita pariskuntien vuorovaikutusta. Minä taas näin ja kuulin Violan ja Esan vuorovaikutuksen hyvin lämpimänä ja lempeänä. Onko niin, että jotta suomalainen pariskunta sopisi toisilleen, pitää naljailla ja v*lla. Nope. Kyllä Viola ja Esa ovat juuri oikeilla jäljilla. Heidän yhteistä menoaan oli kiva katsella. 

[/quote]

Luulen että näimme heidät ihan samalla tavalla. En todellakaan kaipaa mitään naljailua heidän välilleen (enkä tajua miten suomalaisuus tähän liittyisi), vaan kuvailin sitä alkavaa suhdetta hyvin kaverilliseksi. He sopivat todella hyvin yhteen, mutta eivät toimi niin. Tuskin he ovat avioliitolta kaverisuhdetta etsimässä. Viola ei ole sanonut oikeastaan mitään positiivista Esasta, ja se on aika kurjaa, kun Esa on kehunut Violan maasta taivaaseen. Tulee väkisin sellainen friendzone-vaikutelma.

Ja tiedän, että he ovat edelleen yhdessä, mutta tämä alkuvaiheen vaikutelma näyttää vain siltä kuin vanhat kamut olisivat täysin platonisella reppumatkalla keskenään.

[/quote]

Ei me nähty heitä samalla tavalla. Minä en nähnyt mitään friendzone-yhdessäoloa. Minä näin orastavan rakkauden. 

Sinulla ja minulla on erilainen kokemus, muu tietämys parisuhteista, elämästä. Näemme maailman eri tavalla. 

[/quote]

Ok, hyväksyn tämän. Mutta selitä minulle miten Violasta näkyy orastava rakkaus? Juuri hänestä mielestäni paistaa se kaverisuhteen ylläpitäminen. Erityisesti hiertää se, ettei hän sano Esasta oikeastaan yhtään mitään, ei negatiivista muttei todellakaan positiivista. Se luo juuri sitä friendzonea. Esa voisi olla juuri se poika, joka kuuntelee Violan mieshuolia.

[/quote]

En ole se kenelle vastasit, mutta leikkaamalla voidaan juuri tällaiset asiat saada näyttämään siltä kuin halutaan. Onhan Viola voinut sanoa vaikka mitä, varmasti sitä on häneltä myös kyselty, mutta kaikkea ei vaan vielä näytetä. Tämähän kuitenkin on myös tv-ohjelma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/4307 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten kiinnostaisi tietää, miten pareilla menee sängyssä. En ihmettelisi, jos Miia ja Olli olisivat panneet jo hääyönä...

Vierailija
264/4307 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.iltalehti.fi/viihde/2015012119059092_vi.shtml

oh god, hävettää pian puolesta. ei tainnu lompakko vahingossa unohtua kauppareissulta jos tota häämatkan käytöstäkin miettii...

Vierailija
265/4307 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 15:53"]

Vai olisiko taustalla huonoa itsetuntoa esim. tuon eeppisen luomen vuoksi...?

[/quote]

Sinunlaisten ihmisten takia niin moni kärsii (turhaan!) huonosta itsetunnosta. Tuo kommenti on kuin suoraan yläasteen koulukiusaajan suusta. Oliko tuon kommentin tarkoitus olla hauska?

Vaikka tosikko en olekaan, niin aika mauton heitto. Kyllähän sen luomen voisi mennä poistattamaan, mutta miksi nähdä vaivaa muiden takia, jos itse on sinut sen kanssa?

Kyllä tekisi pieni mietintätuokio sinulle hyvää, kun koet tarpeelliseksi nimettömänä huudella toisten eeppisistä luomista. Huh.

Vierailija
266/4307 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kai aika monet naiset  (ja miehet) ovat liikuttuneita omissa häissään? Ja jopa jotkut vieraatkin hääpäarin johdosta. En minä nyt pidä sitä mitenkään prinsessamaisuutena. 

Vierailija
267/4307 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 16:48"]

[/quote]

Sinunlaisten ihmisten takia niin moni kärsii (turhaan!) huonosta itsetunnosta. Tuo kommenti on kuin suoraan yläasteen koulukiusaajan suusta. Oliko tuon kommentin tarkoitus olla hauska?

Vaikka tosikko en olekaan, niin aika mauton heitto. Kyllähän sen luomen voisi mennä poistattamaan, mutta miksi nähdä vaivaa muiden takia, jos itse on sinut sen kanssa?

Kyllä tekisi pieni mietintätuokio sinulle hyvää, kun koet tarpeelliseksi nimettömänä huudella toisten eeppisistä luomista. Huh.

[/quote]

Totta kai siitä luomesta puhuminen on epäkorrektia. Mutta jos suurin osa ihmisistä (minulla ei ole tutkimustietoa, mutta perustuu vain havaintoihin elävästä elämästä) pitää tuollaista luomea kasvoissa rumana tai luotaantyöntävänä, se on se fakta jota tässä käsitellään. Miksi suurin osa ihmisistä poistaa tuollaiset luomet kasvoista? Huvikseen? Jos ei täällä siitä voi puhua, niin missä. Tämä on ihan sama juttu, kuin että suurin osa ei haluaisi lihavaa kumppania.

Vierailija
268/4307 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 16:52"]

Kyllä kai aika monet naiset  (ja miehet) ovat liikuttuneita omissa häissään? Ja jopa jotkut vieraatkin hääpäarin johdosta. En minä nyt pidä sitä mitenkään prinsessamaisuutena. 

[/quote]

No ei tietenkään se liikutus sinänsä ole prinsessamaisuutta! Vaan jotenkin se "moment" että kyse oli vain Piasta, Jussi oli sivuroolissa. Tää ihan vain tulkintaa Pian muita prinsessaelkeitä vasten.

Vierailija
269/4307 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
270/4307 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

NO kyllähän asioista voi puhua asiallisesti, mutta se että tahallaan loukkaa ja solvaa on kiusaamista. 

Vierailija
271/4307 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 16:55"]

[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 16:48"]

[/quote]

[/quote]

Totta kai siitä luomesta puhuminen on epäkorrektia. Mutta jos suurin osa ihmisistä (minulla ei ole tutkimustietoa, mutta perustuu vain havaintoihin elävästä elämästä) pitää tuollaista luomea kasvoissa rumana tai luotaantyöntävänä, se on se fakta jota tässä käsitellään. Miksi suurin osa ihmisistä poistaa tuollaiset luomet kasvoista? Huvikseen? Jos ei täällä siitä voi puhua, niin missä. Tämä on ihan sama juttu, kuin että suurin osa ei haluaisi lihavaa kumppania.

[/quote]

Suurin osa? Minkä tiedon tai lähteen mukaan? Nyt kun aloin ajattelemaan, niin tiedän yllättävän monta ihmistä kenellä on iso luomi kasvoissa. Yksikään ei heistä ole mennyt sitä tai niitä poistamaan. Yhdellä lapsuudenkaverilla on keskellä otsaa euron kolikon kokoinen luomi. Mitä sitten? Niiden ihmisten itsensä takia haluan olla tekemisissä, siinä ei paljoa luomet tai luomettomuus vaikuta.

Jos isot luomet on sinun mielestä luontaantyötäviä (ja ilmeisesti jollakin muotoa myös etovia), niin en voi muuta todeta kuin että olet aika pinnallinen ihminen.

Enkä oikein ymmärrä sitäkään, miksi taas vedettiin tähän mukaan lihavuus-kortti. Eihän luomilla ja lihavuudella ole mitään yhteistä.

Vierailija
272/4307 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua niitä ihmisiä enkä sitä "pappia". Ihan sairas ohjelma.

Vierailija
273/4307 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 17:01"]

[/quote]  Ei siinä oo mitään sairasta. Asiantuntijat valinneet ja naimisiin menivät ja nythän on tutustumisvaihe eli ei oo pakko sängyssä pelehtiä ellei halua. Pialla ja Jussilla mietintävaihe eli todennäköisesti päätyvät avioeroon. Erittäin epäsopiva pariskunta. Olisin heti havainnut että ei näitä naiteta yhteen. 

Vierailija
274/4307 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 13:58"]

[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 13:48"]

[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 13:27"]

[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 11:44"]

[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 11:06"]

Piia voi olla oikeasti ihan hyvä tyyppi, mutta ei vaikuttanut kovin miellyttämisenhaluiselta tai yrittänyt huomioida toista. Ehkä on ihan totaalisen lukossa tilanteesta ja siksi vaikuttaa itsekkäältä töksöltä. Ei kyllä vaikuta olevan kovin utelias Jussista, ei kiinnosta tutustua paremmin ehkä.

[/quote]

Huomasin kans ettei Pia osoita kiinnostusta Jussia kohtaan vaan painaa omalla töksöllä tavallaan eteenpäin. Joskus miettii että miks tuollaiset henkilöt haluaa niin kovasti parisuhteeseen, ku ei kuitenkaan osata sitten ottaa sitä toista henkilöä osaksi omaa elämää ja antaa sitä tilaa ja oikeasti kiinnostua toisesta. Kuvitteleeko jotkut että parisuhde on sitä että toinen siinä jumaloi ja komppaa kaikkea mitä teet? Että voi löytyä toinen henkilö joka tulee vaan alleviivaamaan ja vahvistamaan sun omia ajatuksia ja sitä miten elät ja olet?

[/quote]

No mutta tämä sarja on tehty leikkaamalla isosta kuvausmateriaalista pikku pätkiä. Leikkaamalla saadaan vaikka mikä tarina näyttämään rakkaustarinalta tai vihatarinalta. 

Ja sitten, ihmettelet, miten tietynlaiset ihmiset edes etsivät parisuhdetta. Miksi itse etsit? Eikö siksi, että et halua olla yksin? Kukaan, et sinäkään, ole täydellinen vuorovaikutuksessa. Se ei estä mitenkään sinunkaan pariutumistasi. Täydellisiä ihmisiä ei olekaan, luojan kiitos. 

[/quote]

Tiedossa kuitenkin on, että Pia ja Jussi ei jatka suhdettaan, joten minulle sarjassa on lähes kiinnostavinta analysoida tähän päätökseen johtavaa kehitystä. Kuvittelen, että tällaiseen sarjaan on lähdetty tosi mielellä mukaan, ja Pia huitelee lähellä neljääkymppiä joten mikäli on perheenperustaminen mielessä, niin vielä enemmän kannattaisi ottaa tästä hommasta koppi ja yrittää oikeasti. 

Ei parisuhde ole ainoa tapa torjua yksinäisyyttä. Sitä tuolla ihmettelyllä tarkoitan: jos oma napa on niin rakas ja oma elämäntyyli niin hakattu kallioon, ettei siihen vierelle oikein täysimittaisesti toinen edes saa tulla, niin mitä annettavaa tuollaisella henkilöllä on parisuhteessa ja mitä saatavaa? Isossa osassa pariskunnista toinen osapuoli kokee yksinäisyyttä. Eli ei parisuhteeseen kannata hakeutua jos ystävää itelleen etsii. 

[/quote]

Okei, mutta olen edelleen eri mieltä. Parisuhde antaa aina vähintäänkin kaverin. Se on jo paljon. Olen osassa elämääni asunut vuosia yksin. Tiedän siis, mitä se on. Tiedän myös, mitä on elää toisen kanssa. Siinä on vissi ero. Parisuhteet ovat tietenkin hyvin erilaisia, toisissa vuorovaikutus pelaa ja on paljon yhteistä, toisissa ei niinkään. Mutta vierellä on joka tapauksessa joku, jonka kanssa voi jakaa arkea ja sen iloja ja suruja. Oikeastaan sellaista ihmistä ei olekaan, joka ei osaisi elää toisen kanssa. Paljon enemmän on ihmisiä, jotka eivät osaa elää yksin ja se on ymmärrettävää, koska ihminen on laumasielu. Lisäksi toisen ihmisen kanssa ollessa ihminen oppii monia asioita, myös vuorovaikutusta. Parisuhteeseen tullessaan ihminen tuo siihen oman historiansa, myös vuorovaikutushistoriansa. Mutta yhdessä osapuolet voivat löytää yhteisen sävelen. Jokainen voi löytää sellaisen ihmisen, jonka kanssa yhdessäolo toimii. Parisuhde ja sen kautta tuen ja turvan saaminen ei ole vain joidenkin etuoikeus. 

[/quote] turvan saaminen? eli mieskö/naisko antaa turvan?? Turva täytyy olla sinussa itsessään. 

Vierailija
275/4307 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Mitä sairasta tässä sarjassa on?

Minusta se on monella tavalla mielenkiintoinen. Mitään moraalisesti arveluttavaakaan tässä ei ole. Ilmeisesti tuntemattoman kanssa avioitumista vastustavat ne, jotka pitävät avioliittoa jotenkin aivan erityisenä sopimuksena. Olen itsekin sitä mieltä, että on hyvä, kun avioitumista harkitaan. Toisaalta kuitenkin tällainenkin avioituminen on mahdollista. Formaatilla ei haeta mitään sen kummempaa tietoa ilmeisestikään, mutta on kiinnostavaa, kuinka hyvin asiantuntijat voivat saattaa yhteen ihmisiä. Kun nämä ihmiset ovat suostuneet formaatin sääntöihin ymmärtäen mistä on kyse, asia on ok. 

Vierailija
276/4307 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä on sairasta että mennään tuntemattoman kanssa naimisiin ja kuitenkin niin et voi lähtee heti lätkii jos homma ei toimi. Kyllä avioon on mentävä sillä asenteella että kunnes kuolema erottaa. Ei vihkikaavassa puhuta mistään viiden viikon deadlinesta mitään. Ei ainakaan silloin puhuttu kun minä menin naimisiin.

[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 17:04"]

[/quote]  Ei siinä oo mitään sairasta. Asiantuntijat valinneet ja naimisiin menivät ja nythän on tutustumisvaihe eli ei oo pakko sängyssä pelehtiä ellei halua. Pialla ja Jussilla mietintävaihe eli todennäköisesti päätyvät avioeroon. Erittäin epäsopiva pariskunta. Olisin heti havainnut että ei näitä naiteta yhteen. 

[/quote]

Vierailija
277/4307 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 16:46"]

Eniten kiinnostaisi tietää, miten pareilla menee sängyssä. En ihmettelisi, jos Miia ja Olli olisivat panneet jo hääyönä...

[/quote]

Hirveästi alapeukkuja, mutta olen ihan varma, että muitakin kiinnostaa kuin sinua ja minua. Onhan se seksi iso osa suhdetta ja läheisyyttä. En mä nyt kärpäsenä katossa haluaisi seurata, mutta tuntuu jotenkin väkinäiseltä jättää se kokonaan sivuunkaan.

Vierailija
278/4307 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viola ja Esahan ovat kuin vanha aviopari. 

Vierailija
279/4307 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 17:05"]

[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 13:58"]

[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 13:48"]

[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 13:27"]

[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 11:44"]

[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 11:06"]

Piia voi olla oikeasti ihan hyvä tyyppi, mutta ei vaikuttanut kovin miellyttämisenhaluiselta tai yrittänyt huomioida toista. Ehkä on ihan totaalisen lukossa tilanteesta ja siksi vaikuttaa itsekkäältä töksöltä. Ei kyllä vaikuta olevan kovin utelias Jussista, ei kiinnosta tutustua paremmin ehkä.

[/quote]

Huomasin kans ettei Pia osoita kiinnostusta Jussia kohtaan vaan painaa omalla töksöllä tavallaan eteenpäin. Joskus miettii että miks tuollaiset henkilöt haluaa niin kovasti parisuhteeseen, ku ei kuitenkaan osata sitten ottaa sitä toista henkilöä osaksi omaa elämää ja antaa sitä tilaa ja oikeasti kiinnostua toisesta. Kuvitteleeko jotkut että parisuhde on sitä että toinen siinä jumaloi ja komppaa kaikkea mitä teet? Että voi löytyä toinen henkilö joka tulee vaan alleviivaamaan ja vahvistamaan sun omia ajatuksia ja sitä miten elät ja olet?

[/quote]

No mutta tämä sarja on tehty leikkaamalla isosta kuvausmateriaalista pikku pätkiä. Leikkaamalla saadaan vaikka mikä tarina näyttämään rakkaustarinalta tai vihatarinalta. 

Ja sitten, ihmettelet, miten tietynlaiset ihmiset edes etsivät parisuhdetta. Miksi itse etsit? Eikö siksi, että et halua olla yksin? Kukaan, et sinäkään, ole täydellinen vuorovaikutuksessa. Se ei estä mitenkään sinunkaan pariutumistasi. Täydellisiä ihmisiä ei olekaan, luojan kiitos. 

[/quote]

Tiedossa kuitenkin on, että Pia ja Jussi ei jatka suhdettaan, joten minulle sarjassa on lähes kiinnostavinta analysoida tähän päätökseen johtavaa kehitystä. Kuvittelen, että tällaiseen sarjaan on lähdetty tosi mielellä mukaan, ja Pia huitelee lähellä neljääkymppiä joten mikäli on perheenperustaminen mielessä, niin vielä enemmän kannattaisi ottaa tästä hommasta koppi ja yrittää oikeasti. 

Ei parisuhde ole ainoa tapa torjua yksinäisyyttä. Sitä tuolla ihmettelyllä tarkoitan: jos oma napa on niin rakas ja oma elämäntyyli niin hakattu kallioon, ettei siihen vierelle oikein täysimittaisesti toinen edes saa tulla, niin mitä annettavaa tuollaisella henkilöllä on parisuhteessa ja mitä saatavaa? Isossa osassa pariskunnista toinen osapuoli kokee yksinäisyyttä. Eli ei parisuhteeseen kannata hakeutua jos ystävää itelleen etsii. 

[/quote]

Okei, mutta olen edelleen eri mieltä. Parisuhde antaa aina vähintäänkin kaverin. Se on jo paljon. Olen osassa elämääni asunut vuosia yksin. Tiedän siis, mitä se on. Tiedän myös, mitä on elää toisen kanssa. Siinä on vissi ero. Parisuhteet ovat tietenkin hyvin erilaisia, toisissa vuorovaikutus pelaa ja on paljon yhteistä, toisissa ei niinkään. Mutta vierellä on joka tapauksessa joku, jonka kanssa voi jakaa arkea ja sen iloja ja suruja. Oikeastaan sellaista ihmistä ei olekaan, joka ei osaisi elää toisen kanssa. Paljon enemmän on ihmisiä, jotka eivät osaa elää yksin ja se on ymmärrettävää, koska ihminen on laumasielu. Lisäksi toisen ihmisen kanssa ollessa ihminen oppii monia asioita, myös vuorovaikutusta. Parisuhteeseen tullessaan ihminen tuo siihen oman historiansa, myös vuorovaikutushistoriansa. Mutta yhdessä osapuolet voivat löytää yhteisen sävelen. Jokainen voi löytää sellaisen ihmisen, jonka kanssa yhdessäolo toimii. Parisuhde ja sen kautta tuen ja turvan saaminen ei ole vain joidenkin etuoikeus. 

[/quote] turvan saaminen? eli mieskö/naisko antaa turvan?? Turva täytyy olla sinussa itsessään. 

[/quote]

Turvalla tarkoitetaan monia asioita. Kyllä parisuhde tuo turvaa esim. siten, että voi keskustella asioista toisen kanssa. Ei siis ole yksin miettimässä ratkaisuja. 

Mitä ylipäätään tarkoitat sanomalla, että turvan pitää olla jokaisessa itsessään? Ymmärrän tietysti, että jokaisella pitää olla perusluottamus elämään tai olisi hyvä olla, mutta niinkään ei aina ole. Mutta vaikka olisikin hyvän perusturvallisuuden tunteen omaava ihminen, niin siitä huolimatta haluaa jakaa asioita toisen kanssa. 

Vierailija
280/4307 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 17:11"]

No kyllä on sairasta että mennään tuntemattoman kanssa naimisiin ja kuitenkin niin et voi lähtee heti lätkii jos homma ei toimi. Kyllä avioon on mentävä sillä asenteella että kunnes kuolema erottaa. Ei vihkikaavassa puhuta mistään viiden viikon deadlinesta mitään. Ei ainakaan silloin puhuttu kun minä menin naimisiin.

[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 17:04"]

[/quote]

[/quote]

Miksi avioon on mentävä periaatteella koko elämä? Kuka niin on sanonut? Ainakaan minun elämääni ei kukaan ei missään voi pakottaa vannomaan tuollaista ja silti aion avioon. Ehkä elämä erottaa ehkä ei, sitä ei voi tietää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan viisi