Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomalaiset mediat

Vierailija
31.10.2021 |

Olen katsellut tovin France24-uutiskanavaa, joka nimestä huolimatta on englanninkielinen. Uutisanti kattaa koko Euroopan ja Usaakin. Aivan valtavasti pieniä uutisia, joisa Yle ja Maikkari ei kerro yhtään mitään. Siinä huomasi kuinka järkyttävän suppeita aihevalinnoiltaan on kotimaiset mediat. Päivästä toiseen koronaa ja puoluegalluppeja.
Olen paljon enemmän kartalla maailman tapahtumista kuin pitkän aikaan. Miksi Suomessa uutisanti on supistunut noin olemattomaksi?
Ylenkin pitäisi verovaroilla kustannettuna olla laaja, kaikkia palveleva uutismedia. Mutta on kyllä niin järkyttävän yksipuolinen ja köyhä ettei tosi. Maikkari sentään uutisioi esim. avaruuspuolelta tärkeimpiä tapahtumia, mutta Ylen en muista aikoihin jauhaneen muuta kuin koronaa ja kotimaan politiikkaa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No katsos kun Ylen budjettia leikataan jatkuvasti, niin ei ole varaa ostaa uutisia ulkomailta, joten niitä joudutaan tekemään itse. Kiitä persuja.

Vierailija
2/6 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No katsos kun Ylen budjettia leikataan jatkuvasti, niin ei ole varaa ostaa uutisia ulkomailta, joten niitä joudutaan tekemään itse. Kiitä persuja.

Kuitenkin niillä on varaa palkata sinne joku saamipelle tekemään narsistista ohjelmaa itsestään. Sori, logiikkasi ontuu ja pahasti.

Ylen henkilöstökulut vuonna 2020 oli 232,7 miljoonaa + johtajien tulospalkkiot. Liiketoiminnan "muut kulut" 172,6. En löytänyt ulkomaisten uutisten ostokuluja eriteltynä.

https://view.24mags.com/yle/toimintakertomus-ja-tilinp%C3%A4%C3%A4t%C3%…

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuitenkin niillä on varaa palkata sinne joku saamipelle tekemään narsistista ohjelmaa itsestään. Sori, logiikkasi ontuu ja pahasti.

Ylen henkilöstökulut vuonna 2020 oli 232,7 miljoonaa + johtajien tulospalkkiot. Liiketoiminnan "muut kulut" 172,6. En löytänyt ulkomaisten uutisten ostokuluja eriteltynä.

https://view.24mags.com/yle/toimintakertomus-ja-tilinp%C3%A4%C3%A4t%C3%…

No jo on!  Ei uskoisi kun katsoo sitä tarjontaa.  En tiennytkään, että johtajillakin on tulospalkkiot. 

Vierailija
4/6 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kato, kun se veisi palstatilaa kotimaisilta kaikenmaailman nevahööd-julkkiksilta ja tubettajilta ja heidän kaikenmaailman suhdekiemuroiltaan tms.

Vierailija
5/6 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyst äläst nyt, kun olisi jäänyt tänäkin aamuna huomaamatta esim Joalin Loukamaan ensimmäinen(!!! KELAA _ENSIMMÄINEN_ WOW) yhteiskuva uuden rakkaansa kanssa, jos uutinen tästä olisi korvattu jollain tärkeämmällä ja mielenkiintoisemmalla aiheella.

Mitä teinejä toimituksessa on?

Vierailija
6/6 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyst äläst nyt, kun olisi jäänyt tänäkin aamuna huomaamatta esim Joalin Loukamaan ensimmäinen(!!! KELAA _ENSIMMÄINEN_ WOW) yhteiskuva uuden rakkaansa kanssa, jos uutinen tästä olisi korvattu jollain tärkeämmällä ja mielenkiintoisemmalla aiheella.

Mitä teinejä toimituksessa on?

Niin totta. Ja jotenkin nämä tyrkky-hei mää -haluun- sillai -olla julkkis-ihmiset säälittävät. Jollain on vouti perässä niin mitä tehdään? Mää soitan Iltasanomiin. Ei niistä varmaa olisikaan rehellisiin töihin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yksi