Lopetin meikkaamisen 20 vuotta sitten
Olen tänä aikana säästänyt ainakin tuhansia euroja. Naturel on paras ratkaisu. Todellinen kauneus voittaa tekokauneuden 6-0.
Kommentit (18)
Niin, punainen iho ja kulahtanut ilme voittaa aina tasaisen ihon ja dramaattiset silmät...
Minä olin reilun vuoden käymättä suihkussa. Säästin rahaa ja vettä ja sain hankittua työkyvyttömyyseläkepaperit masennuksesta.
Lopetin 15v sitten. Nuorena se meikkaaminen meni överiksi ja kauhea pakkeli piti laittaa vaikka oli hyvä iho. Sitten keski-ikäiset naiset huomautteli siitä että mitä oikein peität ja tarviiko noin paljon meikata. Kyllähän se näytti että olin huono itsetuntoinen. Lopetin 40v meikkaamisen ja äitini meikkasi 70v asti, ei voinut aamupuuroa ja aamupalaa tehdä lapsille kun koko aamu meni meikkaamiseen ja ruokapöydässä ei ollut muuta kuin meikkkaus peili eikä roskapussiakaan vienyt ilman meikkiä ja hiusten laittamista. Jotkut haluavat meikata niin kauan kun henki pihisee ja vielä näkee jotenkuten mihinkä sitä maalia tököttää. Hauskinta on muoreilla ne sinne sun tänne piirretyt pellen kulmat ja räikeä huulipuna viivan ohuissa huulissa. Eikä voi lähteä kotiovesta uloskaan ilman pakkelia.
Vierailija kirjoitti:
Minä olin reilun vuoden käymättä suihkussa. Säästin rahaa ja vettä ja sain hankittua työkyvyttömyyseläkepaperit masennuksesta.
Tekisin samoin jos pystyisin. Pitäisi olla ihan varmaa että tuolla keinolla saisi eläkkeen. Pitääkö siinä popsia vielä lääkkeitäkin.
Vierailija kirjoitti:
Niin, punainen iho ja kulahtanut ilme voittaa aina tasaisen ihon ja dramaattiset silmät...
Mitä? No punaisen ihon saa, kun puunaa sitä jollain kymmenvaiheisella putsausjärjestelmällä joka päivä. Ja olet varmaan tekoripsi-ihmisiä. En sanokaan enää mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä? No punaisen ihon saa, kun puunaa sitä jollain kymmenvaiheisella putsausjärjestelmällä joka päivä. Ja olet varmaan tekoripsi-ihmisiä. En sanokaan enää mitään.
On olemassa myös sellainen asia kuin rosacea. Joskus tekee mieli peittää se meikillä, jotta kehtaa liikkua ihmisten ilmoilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tekisin samoin jos pystyisin. Pitäisi olla ihan varmaa että tuolla keinolla saisi eläkkeen. Pitääkö siinä popsia vielä lääkkeitäkin.
Ei se ikinä varmaa ole. Yli 5 vuotta meni ensimmäisestä lääkärikäynnistä työkyvyttömyyspapereiden saamiseen. Piti olla vaan johdonmukainen ja uskoa tekemiseensä. Pikkuhiljaa lisätä lääkärissä käyntejä ja oireita. Viimeisen vuoden olin tosiaan käymättä suihkussa, tiedä sitten oliko merkitystä. Ehkä tärkeintä on kuitenkin löytää sopiva lääkäri. Ei kannata jumittua ensimmäiseen, jos tuntuu etäiseltä.
Lääkkeitä kyllä määrättiin, mutta edelleen ne ovat kaapissani. Kerran popsin niitä viikon verran kun oli verikokeet tulossa ja halusin muutenkin tietää mitä vaikutuksia niistä on.
Kosmetiikkateollisuus on aikamoinen ympäristön saastuttaja ja roskaaja.
Vierailija kirjoitti:
Minäpä lopetin meikkaamisen jo 30 vuotta sitten, eli olen varmaan sitten säästänyt kolmanneksi enemmän kuin sinä.
Jos yrität tuolta mongerrukseltasi kertoa, että olet säästänyt kolmanneksen enemmän kuin minä, niin autan sinua reppanaa tässä päässälaskussa. 30/20 = 1.5. Täten olet puolet enemmän kuin minä. Minä taas olen säästänyt kolmanneksen vähemmän kuin sinä. Jos tsemppaat ja keskityt, niin ehkä vielä opit ihmiseksi.
Ap
Pistänpä paremmaksi; en ole meikannut koskaan!
En edes teininä.
Saunapuhtaana olen aloittanut poikien tapailun ja saunapuhtaana tavannut puolisoni ja saunapuhtaana mennyt vihille. Ja näin jatkan hamaan hautaan.
Tyttökaverini meikkasi kun kuljettiin yhdessä, minä en koska se ei todellakaan kiinnostanut.
Jos kaikki suomalaiset liikkuisivat kotinsa ulkopuolella täysin meikkaamattomina niin olisi kamalaa katseltavaa.
Kaikki näpyt, finnit, punaiset naamat, olminvalkoiset naamat, kaikki olisimme saunapuhtaita, huh huh.
Hyvät sulle, itse en valitettavasti voi olla meikkaamatta koska olen todella ruma ilman meikkiä.
Minäpä lopetin meikkaamisen jo 30 vuotta sitten, eli olen varmaan sitten säästänyt kolmanneksi enemmän kuin sinä.