Halloween special: kerro tosielämän kauhutarina?
Kommentit (10)
Eräs poika jahtasi minua aikanaan tappelun päätteeksi kirves kädessä. Onneksi olin nopeampi.
Menin uimahallissa saunaan. Saunaan mennessä huomasin, että siellä ei ollut muita kun joku nuori sali kundi. Siinä sitten istuttiin viitisen minuuttia. En vilkaissutkaan tätä kundia. Sitten kun hän poistui saunasta, huomasin että hän olikin sellainen vanha papparainen. Mitä tapahtui?
Vuosia sitten olin rämpimässä myöhään illalla kotiin kännissä, kun minua yritti houkutella auton kyytiin mies, joka saattoi olla nk. Järvenpään sarjamurhaaja.
Ilmoitin myöhemmin poliisille tapahtumasta, kun katsoin tapauksiin liittyvän Kadonneet-sarjan jakson.
Jäi karmimaan, varsinkin kun auto seurasi minua taloni parkkipaikalle asti.
Mies näki mihin rappuun menin. Hyh.
Vierailija kirjoitti:
Tässä:
Onks tolla sama pinssi kuin Mika Salmisella???!!
Vierailija kirjoitti:
Vuosia sitten olin rämpimässä myöhään illalla kotiin kännissä, kun minua yritti houkutella auton kyytiin mies, joka saattoi olla nk. Järvenpään sarjamurhaaja.
Ilmoitin myöhemmin poliisille tapahtumasta, kun katsoin tapauksiin liittyvän Kadonneet-sarjan jakson.
Minä vuonna tämä tapahtui? Oliko tämä se kiharatukkainen mies, josta on minfossa ollut juttua?
🇺🇦🇮🇱
Vierailija kirjoitti:
Muistatko miltä mies näytti? Tai auto?
Mika Lintilästä (kesk) tuli elinkeinoministeri.
Olin raitiovaunu 3:ssa menossa kotiin pitkän työpäivän jälkeen. Oli pimeää ja satoi, kuten lokakuussa usein. Vaunusta väheni koko ajan väki, pysäkki toisensa jälkeen, eikä uusia ihmisiä tullut sisään. Lopulta olimme kaksi vanhan, laitapuolenkulkijan näköisen miehen kanssa. Miehellä oli ruskeat ja harmaat vaatteet, liasta ja päässään koinsyömä karvahattu. Alkoi pelottaa. Yhtäkkiä kuului törähdys ja vaunuun levisi aivan hirvittävä kakan haju. Mies oli päästänyt ison pierun. Melkein kuolin siihen paikkaan.