Sivut

Kommentit (64633)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinkahan moni sinua kaipaa…🙄❤️

Ei mua kukaan kaipaa.

Terveinen sulle kaipaamattomalle ja jaksuhali myös.

Kiitos!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kun sain viimeks sult viestin, mun sydämen valtas valtavan ihana lämmin aalto ja olin koko sen päivän pää pilvissä. Yöllä kattelin lukemattomiin tähtiin ja ajattelin sua. Kaipaan sua vieläkin. Nähtiin kesällä viimeks.
Oispa minuunkin joku joskus näin ihastunut. Reilu 40 vuotta elämää takana eikä ikinä oo kukaan ollut ihastunut. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Hyvää yötä ihanista ihanimmalle kaivatulle. ❤ Nähtäisiinpä huomenna jossain. Vaikka kaupassa. Siellä, missä kerran ennenkin nähtiin.

• ylös 10
  • alas 0
Vierailija

Pitäisikö taas kirjoittaa sulle jotain pitkästä aikaa...
Sulle, jonka kanssa ollaan puhuttu kaikesta, riidelty, itketty, pidetty mykkäkoulua, naurettu, halattu... Vaikeudesta huolimatta olet tosi tärkeä. Rakkaus sinuun ei kuole koskaan.

• ylös 15
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulit M-nainen mieleen ja tällä kertaa positiivisessa mielessä.

Ja aiemmin ilmeisesti  negatiivisessa ? johan oli kohteliaisuus. Sivusta

Pitäiskö päänsekoittajaa sitten kehua?

Odotan ovelleni vähintäänkin seuraavat muistamiset: 🏆🥇🎂

Toimitus viikon kuluessa, kiitos.

😇

Sut kannetaan niiden ääreen juhlapöytään kultatuolissa🦁🌠🤗

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun sain viimeks sult viestin, mun sydämen valtas valtavan ihana lämmin aalto ja olin koko sen päivän pää pilvissä. Yöllä kattelin lukemattomiin tähtiin ja ajattelin sua. Kaipaan sua vieläkin. Nähtiin kesällä viimeks.
Oispa minuunkin joku joskus näin ihastunut. Reilu 40 vuotta elämää takana eikä ikinä oo kukaan ollut ihastunut. 

Minuun on ollut monikin ihastunut, mutta usein olen kuullut siitä vasta jälkeenpäin tai jotain kiertotietä.
Tai sitten en ole itse ollut kiinnostunut.
En ole kokenut romanttista rakkautta tai suhdetta koskaan.

Vierailija

Jälleen suloinen sabotage
Mä putosin sun ansaas
Mä tiesin että enkelit
On kieroja kuin rinkelit
Kun pilvellesi pyrähdin

Oon ystävä mustelmien
Tarpeeksi niistä saa mä en
Siks vaik sun kanssa leikkimään
Ei jäisi hai tai härkäkään
Täs oon taas ilman kypärää
-Chisu Sabotage

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Hali sulle! Hyvää yötä ja viikonloppua sulle suloinen🥰

Vierailija

Toivottavasti löydätte rakkautta te, joihin ei ole ihastuttu. Minuun on kyllä ihastuttu usein kunnes aloitin tämän nykyisen, pitkän parisuhteen. Mutta oliko noista kaikista minuun ihastumisista jotakin hyötyä? Ei. Riittää, kun löytyy yksi hyvä. Toivottavasti kaikille sitä kaipaaville löytyy joku, joka rakastaa. Niin, ketjussa olen, vaikka varattu. En etsimässä ketään. Kunhan luen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä ihanista ihanimmalle kaivatulle. ❤ Nähtäisiinpä huomenna jossain. Vaikka kaupassa. Siellä, missä kerran ennenkin nähtiin.
En käy valitettavasti lauantaisin näinä aikoina kaupassa. Liikaa ruuhkaa. Sinut ois kyllä ihana nähdä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Hali sulle! Hyvää yötä ja viikonloppua sulle suloinen🥰

Kiitos! Hyvää yötä ja viikonloppua sinullekin.

Vierailija

Ettehän te tiedä, onko joku joskus ollut ihastunut? Varmana jokaiseen on joku joskus ollut. Noistahan kuulee joskus vuosikymmenten päästäkin vasta (tai ei koskaan, jos ei enää kohtaa kys. hlön kanssa), eikä ikinä olisi uskonut.

• ylös 16
  • alas 1
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti löydätte rakkautta te, joihin ei ole ihastuttu. Minuun on kyllä ihastuttu usein kunnes aloitin tämän nykyisen, pitkän parisuhteen. Mutta oliko noista kaikista minuun ihastumisista jotakin hyötyä? Ei. Riittää, kun löytyy yksi hyvä. Toivottavasti kaikille sitä kaipaaville löytyy joku, joka rakastaa. Niin, ketjussa olen, vaikka varattu. En etsimässä ketään. Kunhan luen.

Minä en enää edes halua rakkautta, haluan vaan sosiaaliset tarpeet tasaisesti tyydytettyä ja irti palsta-/somekoukusta (sosiaaliset tarpeet ei ole tyydytettynä, joten täyttää niitä somella/tällä ketjulla)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
10 min suuteloa heti kun on tavattu. Ei huono. Onko ihme että ikävöin.

Oon kateellinen, mutta onnellinen sun puolestasi.

Onnellinen mistä? Ikävästäni? Ei käy järkeen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mä en kyllä koskaan haukkuisi sinua, enkä ainakaan kirjallisesti jollain palstalla.
Olen siitä ihan paras ihminen, etten todella vihaisenakaan hauku toista tai lyö vyön alle.

T. Original Prinsessa ™️ (sivusta kun ilmeisesti joku alter täällä kirjoittelee enemmänkin)

P.S. En oikeastaan enää kirjoittele lainkaan, enkä myönnä kaipaavani. Tää nyt tunnepuolelta vaan kestää niin kamalan kauan irrottaa. En elä oikeaa elämää tai suunnittele mitään mielikuvituksen päälle.

Enää.

Mikset elä oikeaa elämää etkä suunnittele mitään? Miksi irrottaminen?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ettehän te tiedä, onko joku joskus ollut ihastunut? Varmana jokaiseen on joku joskus ollut. Noistahan kuulee joskus vuosikymmenten päästäkin vasta (tai ei koskaan, jos ei enää kohtaa kys. hlön kanssa), eikä ikinä olisi uskonut.
Niin. No ainakaan kukaan ei ole kertonut.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketä noi kränäävät täällä on, jotka on ottaneet jo riittävästi perjantain rähinäviinaa?

Minä se en ole, minulla on vaan sellaista "maailma on ihana paikka ja ihmiset kauniita ja söpöjä" -viinaa. Otatko hörpyn?

Ei pysty!
Kävin sen sijaan hetken viihdyttämässä itseäni 6.4.21 ketjussa todeten, että olen monta sivua jättänyt lukematta kun niin vieraalta tuntuvaa tekstiä oli, mutta samat rähinät sielläkin😂😂😂 liekö ollut perjantai tuolloin?
Halvat ne on humit hullukkakin ilman humalaa 🤣🤣🤣

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.