Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sivut

Kommentit (22812)

Vierailija

"Kävelin ovesta pihan läpi kaupunkiin. 

Viinakauppaan ja takaisin.

Peilin edessä viinipikarin huulilleni kohotin ja mietin,

minkä tähden täältä lähtenyt en.

Kun jokainen päivä on samanlainen kuin eilinen.

En halua enää mitään, en välitä kenestäkään.

Kun joku tulee käymään, niin pyydän sitä lähtemään.

En tahdo nähdä ihmisiä, en kestä niitä enkä ymmärrä.

On yksinäisyys ystäväni, se viihtyy mun vierelläni. "

- Mamba-

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Eipä täällä ole ainuttakaan jonka haluaisin tuntea.

Minä haluaisin tuntea sen haitallisten uskomusten vallassa olevan kiusatun kaipaajan jolla ei ole kavereita, voisin olla sen kaveri.

Muista en osaa sanoa, varmasti on yksittäisiä ei-tunnistettavia tyyppejä jotka on ok.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Mun ”oisinpa peiton alla miehen kanssa”-viesti oli näköjään poistettu, liekö jonkun pervon toimesta joka luuli siinä olevan jotain seksuaalista. :/

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tässä menee se raja, kun alkaa tuntua, että leikitään tunteilla.

Sulla on vain harha, että olet tunnistanut.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
"Kävelin ovesta pihan läpi kaupunkiin. 

Viinakauppaan ja takaisin.

Peilin edessä viinipikarin huulilleni kohotin ja mietin,

minkä tähden täältä lähtenyt en.

Kun jokainen päivä on samanlainen kuin eilinen.

En halua enää mitään, en välitä kenestäkään.

Kun joku tulee käymään, niin pyydän sitä lähtemään.

En tahdo nähdä ihmisiä, en kestä niitä enkä ymmärrä.

On yksinäisyys ystäväni, se viihtyy mun vierelläni. "

- Mamba-

Näinhän se on.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mun ”oisinpa peiton alla miehen kanssa”-viesti oli näköjään poistettu, liekö jonkun pervon toimesta joka luuli siinä olevan jotain seksuaalista. :/

Noita alapeukkuja täällä kun katsoo, niin ihmetyttää kyllä mikä joillekin kelpaisi. Lähelle ei saa haluta, jutella ei saa haluta...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä menee se raja, kun alkaa tuntua, että leikitään tunteilla.

Sulla on vain harha, että olet tunnistanut.

En puhunut itsestäni. Mutta tosi on, että ei pelkän anonyymin ketjun vuoksi kannata kuvitella mitään. Tämä on ns. harmaa alue, jossa voi sanoa mitä sielu sietää, eikä kenkä purista. Alue vain on harvinaisen herkkä ja haavoittuvainen, rakkaudesta kun puhutaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivät nämä piilottelijat oikeasti halua mitään. Kunhan tunnelmoivat.

So?

Siitä vedätyksestä taisi täällä olla puhetta vai kuulinko oikein?

Ei se ole mitään vedätystä, jos haluaa vain kirjoitella täällä eikä siirtää asioita tosielämään. Ketään ei huijata.

Kysytäänpä siltä toiselta osapuolelta, joka esim. suunnittelee häitä. Tai niiltä neljältä kaivatulta, joita kaikkia yksi ja sama sankari kaipaa. 🥳

Ei kai tämän ketjun kautta kukaan tosissaan suumnittele häitä 😄. Jos joku suunnittelee oikeasti, niin silloin oikeat suunnitelmat tapahtuu in the real world. Tai sit tuo joka kaipaa neljää henkilöä. Sen ku n kaipaa. Olisi kuitenkin varmaan iloinen, jos edes yksi näistä kaipauksista saisi täyttymyksensä oikeassa elämässä. Että se siitä vedättämisestä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Noita alapeukkuja täällä kun katsoo, niin ihmetyttää kyllä mikä joillekin kelpaisi. Lähelle ei saa haluta, jutella ei saa haluta...

Mä oisin vaan halunnut peiton alle makoilemaan ja kuuntelemaan musaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

So?

Ei se ole mitään vedätystä, jos haluaa vain kirjoitella täällä eikä siirtää asioita tosielämään. Ketään ei huijata.

Kysytäänpä siltä toiselta osapuolelta, joka esim. suunnittelee häitä. Tai niiltä neljältä kaivatulta, joita kaikkia yksi ja sama sankari kaipaa. 🥳

Mutta kun kaikki vihjeet viittaa sinuun?!

Vierailija

Vannon, että oli viimeinen kerta kun ilmaisin tunteitani missään. Voitte iloita, pääsitte päämääräänne.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

So?

Mutta kun kaikki vihjeet viittaa sinuun?!

En minä suunnittele häitä, eikä sulla ole neljää kaivattua vai onko?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vannon, että oli viimeinen kerta kun ilmaisin tunteitani missään. Voitte iloita, pääsitte päämääräänne.

Mikä juttu tää nyt on?
Oon vaan lueskellut tässä tämän päivän ketjun viestit eli en ole sisällä niissä, ja en saa mitään käsitystä mistä joku on loukkaantunut?
Ei kai tuolla mitään ihmeempää näkynyt, perusviestejä ja aika tylsää settiä - ei mitään dramaattista.

Vierailija

No, nytpähän olet ilmaissut, että haluat vain kaipailla etkä ole koskaan muuta halunnutkaan. Mikset sanonut aikaisemmin?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Olette vastenmielisiä kiusaajia.

Otat asian liian henkilökohtaisesti. Eikä täällä ole mitään yhtenäistä kiusaajasakkia, vaan toisilleen tuntemattomat ihmiset kirjoittaa päivittäisten mielialojensa mukaisia kommentteja ja kirjoittajien kokoonpano vaihtelee päivästä toiseen.

Sivut