Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä ihmisistä, joilla on FB:ssä puoliso mukana profiilikuvassa?

Vierailija
29.12.2014 |

Laittavat aina profiilikuvan, jossa ovat puolisonsa kanssa. Samoin kansikuvassa täytyy olla aina yhteiskuva.

Mitä ajatuksia tämä herättää?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 21:50"]

Minun oli pakko välillä laittaa, kun entisiltä nuoruusvuosien heiloilta tuli niin paljon viestejä.

[/quote]

Voisihan sen yhteiskuvan laittaa vaikka kansikuvaksi, mutta jos on aina sekä profiili- että kansikuvassa yhteiskuva niin on mielestäni jo mustasukkaista tai muuten epävarmaa menoa.

Vierailija
2/22 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun oli pakko välillä laittaa, kun entisiltä nuoruusvuosien heiloilta tuli niin paljon viestejä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne tapaukset jotka minä tunnen on aika uusia suhteita, tekevät muutenkin kaiken pariskuntana eikä tunnu olevan mitään omaa elämää puolisosta erillään. Joillain voi toki olla toisin.

Vierailija
4/22 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo minusta mustasukkaisuudesta, jopa sairaalloisesta sellaisesta.

Vierailija
5/22 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne parit, jotka tunnen ovat joko iäkkäämpiä tai kerralleen eronneita. Ehkä taustalla on myös halu näyttää exille, kuinka hyvin heillä nykyisin pyyhkii. Parissa tapauksessa epäilen miehen mustasukkaisuutta. Kyseisellä parilla on myös yhteinen sähköpostiosoite.

Vierailija
6/22 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 21:50"]Minun oli pakko välillä laittaa, kun entisiltä nuoruusvuosien heiloilta tuli niin paljon viestejä.
[/quote]

Sama! Jatkuvat viestittelyt muutamalta tyypiltä saivat tekemään tämän. Konkreettinen muistutus siis että olen naimisissa. Yleensä aina kehuivat profiilikuviani auliisti. Eipä ole kehuttu sitä kuvaa jossa mieskin on.

Vierailija
7/22 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillain sekopäisillä pariskunnilla on yhteinen fb-PROFIILI. Menee jo vähän yli...

Vierailija
8/22 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisia nämä viestittelyt sitten ovat? Itsekin saatan helposti riemastua törmätessäni vanhoihin luokkakavereihin fb:ssä, enkä tule sillä hetkellä edes ajatelleeksi heidän puolisojaan..!? Minulle on aivan yksi ja sama, onko Möttösen Erkki naimisissa tai onko hänellä 2 vai 10 lasta. Sillä hetkellä hihkun ja tykkään vain ja ainoastaan Erkin pälvikaljusta ja uhkeasta kaljamahasta :-)))

[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 22:34"]

[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 21:50"]Minun oli pakko välillä laittaa, kun entisiltä nuoruusvuosien heiloilta tuli niin paljon viestejä. [/quote] Sama! Jatkuvat viestittelyt muutamalta tyypiltä saivat tekemään tämän. Konkreettinen muistutus siis että olen naimisissa. Yleensä aina kehuivat profiilikuviani auliisti. Eipä ole kehuttu sitä kuvaa jossa mieskin on.

[/quote]

Vierailija
9/22 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 22:45"]Millaisia nämä viestittelyt sitten ovat? Itsekin saatan helposti riemastua törmätessäni vanhoihin luokkakavereihin fb:ssä, enkä tule sillä hetkellä edes ajatelleeksi heidän puolisojaan..!? Minulle on aivan yksi ja sama, onko Möttösen Erkki naimisissa tai onko hänellä 2 vai 10 lasta. Sillä hetkellä hihkun ja tykkään vain ja ainoastaan Erkin pälvikaljusta ja uhkeasta kaljamahasta :-)))

[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 22:34"]

[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 21:50"]Minun oli pakko välillä laittaa, kun entisiltä nuoruusvuosien heiloilta tuli niin paljon viestejä. [/quote] Sama! Jatkuvat viestittelyt muutamalta tyypiltä saivat tekemään tämän. Konkreettinen muistutus siis että olen naimisissa. Yleensä aina kehuivat profiilikuviani auliisti. Eipä ole kehuttu sitä kuvaa jossa mieskin on.

[/quote]
[/quote]

Julkisesti kuvien tykkääminen ja kommentointi on vähän eri asia kun yksityisviestinä usein kuulumisien kysely ja kuvien kehuminen eksän taholta...

Vierailija
10/22 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jompikumpi on äärimmäisen mustasukkainen tai kontrolloiva ihminen? Tutustuin muuten tänään ihmiseen, jolla on yhteinen sähköpostiosoite miehensä kanssa!?!??

Vierailija
11/22 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

pelle porukkaa.

Vierailija
12/22 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni mautonta ja vähän omituista, samoin kuin nämä jotka esiintyvät lapsensa kanssa kuvassa tai jopa laittavat LAPSEN kuvan omaksi profiilikuvakseen... Fb-profiili on kunkin oma, joten mielestäni profiilikuvan pitäisi myös olla ko. henkilön kuva. Kertooko sitten siitä, että henkilö ei itse arvosta itseään/koe itseään kokonaisena persoonana ilman miestä tai lasta?

Tämä on minun mielipiteeni ja näin toimin itse, vaikka minulla on mies ja lapsia.

Vierailija
13/22 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän noloa se kyllä on, jos kyseessä on aikuiset ihmiset (jos siis kyse ei ole mistään hääkuvasta). Ensimmäiseksi tulee mieleen, että suhteessa on saattanut olla mustasukkaisuutta tai pettämistä.

Vierailija
14/22 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla ole mitään mieleipidettä pelkän profiilikuvan takia. Sellaiset ihmetyttää joilla on yhteinen profiili, mutta tulipa joskus tutustuttua pariskuntaan jolla oli yhteinen matkapuhelinnumero... :D

Vierailija
15/22 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen että siinäpä on ihminen kuvassa puolisonsa kanssa.

Vierailija
16/22 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av-haaskat taas analysoivat. Miksi saatte ihanasta asiasta (rakkaus) väännettyä katkeruuksissanne kaikkea paskaa?
Minä ajattelen ainakin että pari rakastaa toisiaan. Itse lähdin facesta 4 v. Sitten.

Vierailija
17/22 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 22:36"]Av-haaskat taas analysoivat. Miksi saatte ihanasta asiasta (rakkaus) väännettyä katkeruuksissanne kaikkea paskaa?
Minä ajattelen ainakin että pari rakastaa toisiaan. Itse lähdin facesta 4 v. Sitten.
[/quote]

Peesi

Vierailija
18/22 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat ylpeitä siitä että ovat kelvanneet miehelle?

Vierailija
19/22 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jomman kumman kontrollinhalusta.

Vierailija
20/22 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että pitävät puolisoaan tärkeänä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kolme