Jos sinulle tulisi nyt vieraita..
Kommentit (57)
Glögiä, olutta, kirkasta, puolukka mehua, mango mehua, kahvia, teetä, makaronilaatikkoa, marjapiirakkaa, juustoja, keksejä, viinirypäleitä, satsumia, banaania.
Vierailija kirjoitti:
Ajaisin ne pois.
Mä vetäisin ukkoa lättyyn ja sen eukkoa kannikkaan...
Tuoreita joulutorttuja, jaffakeksejä, suklaa cookies keksejä, gluteenittomia keksejä, jotain karkkia ja suklaata, pakkasessa mudcake ja erilaisia jäätelöitä. Kahvia kolme laatua, teetä n. 10 laatua, kaakaota, alkoholia. Öö, ruokaa tietysti myös. Gluteenittomia karjalanpiirakoita.
Lainaisin naapureilta pari pulloa alkon tuotteita ja vielä yhden pullon aamuksi!
Pastaa ja jauhelihakastiketta.
Keitettyjä munia paahdetun ruisleivän päällä.
Pakastimesta löytyy hirvenlihaa mutta sen valmistaminen on hitaampaa.
Paria eri teelaatua, muutamaa eri kahvia joko kauramaidolla, normimaidolla tai kuohukermalla, pakastimesta suklaajuustokakku ja sitten on pannaritarpeet, että jos jaksaisi odottaa, niin pannaria saisi myös. Mutta ei kukaan enää tähän aikaan kylään tule. Onneksi :D
Kahvia, teetä (yli 20 erilaista) glögiä, mehua
Pullaa, jäätelöä, marjarahkaa, karkkia, lettuja hillon ja kermavaahdon kanssa (pitäisi toki ensin paistaa).
Sanoisin, että vietämme sunnuntai-iltaa, soitellaan huomenna. Hei hei.
Kahvia/teetä ja marie-keksejä. Tuli ostettua paketti marieita kun tajuttiin että 14v ei ole ikinä maistanut niitä :)
Vaniljakastiketta olis, mutta uuniomenat syötiin jo kaikki. Ehkä siihen marien päälle vois laittaa omppusosetta pakkasesta... Ei olis ihan niin ankeaa.
Meille ei kannata tulla ilmoittamatta.
Mielenkiintoisia kysymyksiä sinulla. Tee lisää tämän tapaisia alotuksia. Niitä on hauskaa lukea.
Räkää, särkylääkkeitä ja veden saisivat itse kaivosta nostaa. Welcome!
Bruschetti tomaateilla ja punasipulilla, montaa teelaatua ja kivennäisvettä, kahvia, leipäjuustoa, erilaisia hilloja, mangoja, aprikooseja, granaattiomenoita, satsumia, persimoneja, avokadoja, taateleita, keksejä, suklaata… Okei, ei kuoltaisi nälkään.
Itse leivottuja lusikkaleipiä, Hanna-tädin kakkuja, nötteröitä, mustikkapiirakkaa, maustekakkua,
jauhelihapiirakkaa ja pinaattipiirakkaa.
T. Mummi-1940
Kahvia, teetä, mehua.
Leipää päällisineen, itse tehtyä pitsaa,perunasalaattia ja hedelmärahkaa, jätskitötteröjä ja suklaata. Pähkinöitä ja taateleita.
Taateleita, 6 erilaista teelaatua, kaakaota, kermaa, kirsikoita, mansikoita... ööö... löytyyköhän vielä muuta?