Pukeudutko huomenna juhlavaatteisiin vai arkivaatteisiin?
Kommentit (48)
Verkkarit ja muutenkin junttimainen pukeutuminen on pahinta mitä suomi-nainen voi itselleen tehdä!!! YÖK!!!
Meidän jouluun kuuluu "pyjamapäivä" joulupäivänä. Ollaan keskenämme kotona ja kaksi teinityttöä sekä äiti ja isä. Jouluaattona ollaan aina juhlavammin,
Joudun työssä pitämään juhlavaatteita niin usein, että lomalla pukeudun vapaasti. Että ihan olovaatteissa menee huominen, ja ilman meikkiä.
Tänään olen ollut yökkärissä koko päivän lukuun ottamatta sitä, kun kävin kolaamassa ja kun olin saunassa. Huomenna laitan toppavaatteet, kun menen aamukirkkoon, mutta kotiuduttani aion taas vetää yökkärin päälleni.
Pikkumusta ja mies laittaa tumman puvun. Ollaan ihan kotona. Pitopalvelu kattaa ja siivoaa jäljet.
Laitan siistimmät arkivaatteet ja tonttulakin. Yksin vietän joulun.
Kaikki maholliset vaatteet. Mökillä ja huomiseksi luvattu -25
Itsellä mustat nahkapöksyt ja siihen joku kiva paita. Miehellä suorat housut ja kauluspaita.
[quote author="Vierailija" time="24.12.2014 klo 09:11"]Itsellä mustat nahkapöksyt ja siihen joku kiva paita. Miehellä suorat housut ja kauluspaita.
[/quote]
Meillä samat suunnitelmat! :) Lapsille tonttulakit ja lindexin juhlamekot.
Itse jonkun rennon mekon joka ei kiristä, sukkahousut. Lapsi 11v siistimmät hoysut, pikeepaita ja neule. Mies iänikuisissa farkuissa, huomiooaidassa ja hupparissa. Vittu kun ei voi pukeutua kunnolla. No, itepähän häpeää. Mun vanhemmilla juhlavaatteet (isällä tumma puku, äidillä mekko tai housut ja jakku).
Voiko nahkahousuja pitää muka Jouluna? Eitod, mun mielestä!
Kotoiseen löhöasuun joka ei kiristä.
Kiva