Onko teidän induktioliden pintaan tullut helposti naarmuja?
Että mua sitten tympii, kun huomasin pienen naarmun tuossa tasossa sitä pyyhkiessäni. Kuitenkaan liesi ei ole kovin vanha ja tämä on jo toinen.Huoh..ja tiedän, että nyt on joulu, mutta mun on pakko hetken tätä murista :(
Kommentit (7)
Juu, käytössä meilläkin ja kun tosiaan tämä taso ei ole kuin puoltoista kuukautta ollut käytössä. Eipä tuo nyt maailmaa kaada ja tosi pieni asia..kai tässä sitten muuten on kaikki hyvin, kun tämä niin nyppii. No niin, nyt joulufiilis takaisin :)
Ap
Meillä jostain syystä tullut parin levyn keskelle sellainen "karhea" jälki, joka ei lähde pois...? Pari vuotta vanha induktioliesi kyseessä.
Tosi hyvä liesi ja oon muuten kyllä tosi tyytyväinen, mutta pinta naarmuuntuu kyllä herkästi. Silti en kuitenkaan tavallista huolisi enää..ja kaukaa katsottuna ei huomaa mtn
Ap
Meillä 3vuotta vanha ja 3 pienen pientä matalaa naarmua. En tiedä onko sit jotenkin erilainen, kovassa käytössä se täälläkin on ollut :O
Juu varovainen olen itsekin ollut..jopa neuroottinen ja se kostautuu. Sehän nyt on vaan liesi, paljon pahempiakin asioita tapahtuu ..mutta silti pitää hetken mohkua
Ap
Ja kiitos asiallisista kommenteista!! :)
Ap
Meillä on pari vuotta vanha ja sen kyllä huomaa. Naarmuja on paikoitellen todella paljon. Mua ei kyllä haittaa. Näkeepähän muutkin, että meidän keittiö ei ole pelkkä koriste, vaan on kovassa käytössä.