MINÄ olen täydellinen äiti ja vaimo (ov)
Meidän talo on ku kaatopaikka. Raivaustraktorilla pääsee lastenhuoneeseen. Keittiö on sen näköinen kuin joku olisi murhattu siellä. Autokin on roskainen ja pesua vailla. Laskuja on maksamatta, pyykkivuori mieletön. Nurmikko leikkaamatta ja eilen jäi lasten hampaat pesemättä. Banaanikärpäset surraa pölyn keskellä ja mies puistelee päätään... huokaus!
Kommentit (6)
Pyykit käyn laittamassa kaappiin kunhan lapsi herää, en viitsi mennä nyt etten herätä lasta. Meillä yksi lapsi (8kk), joten kodin siistinä pitäminen vielä aika helppoa. Leluja ja ruuan jämiä ei vielä levitellä ymäri taloa :)
täällä roikkuen. Välillä pitää saada vähän vertaistukea ja satunnainen " potku persuuksiin" .
jostakin nurkasta vaan aloitatte sen siivouksen ja jätätte av:lla roikkumisen siksi aikaa. Sit vasta saa tulla takas, kun on siistiä ! Ja, sit ei saa päästää sitä kaaosta uudestaan valloilleen. Se on ittestä kii, tiedän sen, koska meilläkin joskus kaaos valloillaan, mutta yleensä melko siistiä. Siisti koti = parempi mieli !
Tsemppiä!
Mieluummin vaikkapa pesemään tiskit tai lasten hampaat...
Älä sure, lapsiperheissä tuollaisia hetkiä on ja niistä ei kannata masentua. Viikonloppu on tulossa, siivotkaa sitten koko perhe yhdessä.
no jo, laskut sain maksettu ihan äsken, kun maksumuistutusten määrä alkoi pelota...
Loput kaaoksesta onkin sitten vaan minun ja perheeni ongelma - jos vaikka viikonloppuna saisi sen traktorin käyttöön?
Kiitos tsempauksesta!
Meilläkään muuten ei niin iso kaaosta yleensä ole - mutta koska olen töissä, kotityöt teen illalla. Ja joka päivä tiety asia. Ihanan toimiva systeemi - kunnes yhden viikon aikana tulee itamenoja kuten yhden lapsen jalkapallo ottelu, 3 lapsen vanhempainillta yms. Autsch, ja kaaos on valmiina...
Mutta eiköhän se tästä - elämä on elämistä varten!