Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

YRITYS PÄÄLLÄ 2015

17.12.2014 |

Niin siinä kävi, etten itse ainakaan kauan toivottua plussaa tämän vuoden puolella saa eli yritys jatkuu vuonna 2015! :D

Itse aion vielä ainakin seurailla ketjun Yritys päällä 2014 keskustelua, mutta sitä mukaan, kun yritys vuodelle 2015 siirtyy, niin tervetuloa seuraksi tänne jatkamaa keskustelua ja viimeistään sitten vuoden vaiteessa!

Kommentit (2463)

1801/2463 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä kaikille uuteen kiertoon joutuneille! Ja hatunnosto pitkään yrittäneille. Minulla on nyt jo yk3 sellainen hanskat naulaan -fiilis, voin vain kuvitella, mitä tämä on myöhemmin. Viime kierrossa olin ihan varma, että olen raskaana ja löysin ties mitä "oireita". Nyt on lähinnä sellainen olo, että PLÄÄH ja EVVK ja ei tuu mistään mitään. Ehkä parempikin, että odottaa vaan menkkoja alkavaksi ensi viikon perjantaina :D

Annma kp 20/29 dpo3 yk3

1802/2463 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuuskiksentytär pitäisköhän sut sitten laittaa tuonne odottaa selkeyttä kiertoon -porukkaan? Sitten jos/kun (toivottavasti plussaat heti tästä kierrosta :) ) kunnon menkat alkaa niin laitetaan tuohon juoksevaan listaan?

- Kikke89

Sisältö jatkuu mainoksen alla
1803/2463 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan sinne kategoriaan kuulun :) Vähän pelottaa ajatus siitä että mitenköhän kroppa kestää mahdollisen raskauden sitten kun sen aika on... Te joilla on ennestään jo raskauksia takana niin miten ootte pärjänny töissä jos on ollu hurjaa pahoinvointia tai muuta?

1804/2463 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kaikille pitkästä aikaa.

Olen ollut tosiaan taka-alalla tältä sivustolta viimeisimmän kierron. Ovista en juurikaan tuntenut kierrossa, joten ei sitten tullut sitä ihan täysin hyödynnettyäkään, eikä tärppiä tullut tähänkään kiertoon. Lueskelen teidän kirjoituksia kyllä, mutta minut voi toistaiseksi poistaa listalta kokonaan. Yritys täällä jatkuu kuitenkin vielä ihan normaalisti, mutta tikuttamaan en nyt ala enää toistaiseksi. 

Onnea vielä kaikille plussanneille, ja kaikile muille paljon paljon plussa tuulia !!

ps. pakkohan se oli se uusi äitiyspakkaus kurkata tänään, aivan ihania vaatteita, ja niin hyvät värit :)

Mymmeli 89

1805/2463 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sunhine14, oot kyselly pari päivää sitten onko jollain muulla ollut persuuksien alueella kipua tai paineentunnetta. Ei oo ennen ollut, mutta nyt tuntuu! Just ehkä tunti sitten alko. Onpas epämiellyttävää. Alapäätä jomottaa (kuin menkkojen alkaessa), mutta jotenkin erityisesti peräaukon tuntumassa nuo paineaaltojen kipu oikein kulminoituu paineena. Ja kipujen tahdissa housuun oikein holahtelee vetistä valkovuotoa. Nyt pitäis olla kuivat päivät. Tein rtestin, kun ilmeni uusi ennenkokematon oire, mutta kuten oletinkin vitivakoistakin valkoisempi oli tikundeeros. En siis osaa vastata sulle mistä on kyse, mutta huudan hep kohtalotoveruudesta! :D Onko sun moinen jatkunut vielä?

Marlener kp25/28-32 oletettavasti dpo12

Vierailija
1806/2463 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso halaus Legolatar! En osaa oikein muuten lohduttaa, kun tilanne on mikä on. Toivon teille kuitenkin joka tapauksessa omaa lasta <3

1807/2463 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joopajoo, kun mä täällä nyt muutenkin pyörin, niin lisätkää mut listalle. Eli tänään kp1/23 yk12. Voi paska jos saan ihan suoraan sanoa. :(

Mä niin käyn Legolatar samoja asioita päässäni läpi kuin sä. Mietin myös sitä, että onko tämä joku enne ettei mua ole tarkoitettu äidiksi kun se nyt vaikuttaa siltä ettei onnistu. Mitään muuta en tässä elämässä ole halunnut kuin lapsia, joten nuo ajatukset ottaa todella koville. Ja vähän olen myös itselleni vihainen siitä, että suurimmat tunteet jotka nykyään vaan nousee pintaan on viha ja katkeruus. Miksi kaikki muut, mutta ei me? Miksi alkoholisoituneet narkkarit sikiää lähes pyhästä hengestä, mutta sellaiset ei saa lapsia jotka sitä todella kovasti toivoisivat ja antaisivat sille lapselle kaikkensa. Eilen taas pääsi aivan mielettömän lohduton itku kun paperiin tuli taas sitä iänikuista punaista, jota ei haluaisi nähdä. Tuntuu vaan aivan kamalalta, niinkuin koko maailma olis mua vastaan. Ja voin kuvitella, että tältä tuntuu teillä kaikilla pitkään yrittäneillä.. Ja mä en vaan tiedä kestänkö enää yhtään vauvauutista keneltäkään ystävältä, on sellainen olo että pää alkaa hajoamaan ajatuksineen. Ehkä vielä joskus mäkin intoilen neuvolan lapuista sekä äitiyspakkauksesta. Ehkä joskus. Tällä hetkellä tämän kauempana se haave ei edes voisi olla.

Stellina, mies oli tänään ihanan reipas ja varasi ajan. Väestöliiton labraan myöskin näytteen vie, asumme sen verran lähellä että onnistuu. Saa sitten hän myös ottaa tämän näytteen ihan rauhallisesti kotioloissa ;) Harmi, että teidän tulokselle oli huono :( Jospa se siitä vielä paranisi? Nykyään lääketiedekin on niin kehittynyttä, että melkeinpä voisi sanoa ihmeitäkin tapahtuvan. Joskus niissä ihmeissä menee vaan kauemmin kuin haluaisi. Tsemppiä sinne!

1808/2463 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marlener, kipu loppus ku seinään kun kierto päiväksi vaihtui 1 :(

Totaaliromahdus jota en oo aiemmin kokenut.

Sunshine14   kp1/24-26 (voi vaihtaa listaan, keskiarvo viimiseltä 8 kk)

1809/2463 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh huh!!!
Tämän päivän verikokeissa lukemat alle puolet pienemmät kuin sunnuntaina :( vuotokin on alkanut! Ei tosin vielä kovasti. Onkohan kivuliasta sitten kun oikein tulee??? Näin tässä sitten kävi...
Odottaa selkeyttä kiertoon voi minut laittaa sitten... Dääääm mitkä parit päivät ja yöt!

Ciira km 2/15

1810/2463 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja piti vielä lisätä, että tänään kun tuo vuoto vihdoinkin alkoi, se oli kyllä yhtä helvettiä. Muhun sattu NIIN paljon, ettei sitä voi edes sanoin kuvailla. Fyysinen kipu oli siis aivan valtava, olisi tehnyt mieli vaan itkeä. Olen asiakaspalvelutyössä, joten oli kyllä haastavaa yrittää pysyä kasassa koko päivän...

1811/2463 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti lisätä vielä että kun vuoto tänää alko ni alko kauheilla alavatsan kivulla. Tuli ihan aika paljon mutta helpottaa välillä ja taas kohta tuntuu että alkaa kipuilla :/ kauankohan tätä kestää?? Töihin en kykene kyl huomenna...

Orchid pahoittelen myös sun huonoa tuuria :(
Paska päivä sanon minä :(

1812/2463 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan perse päivä!

Pahoittelut Ciira :(

Tää ei suostu enää ollenkaa kirjottaa mobiiliversiossa joten pahottelut näistä suurista väleistä mitä tää heittelee 

1813/2463 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Orchid ja Sunshine, eikä! Todella ikävää ja sen takia vielä enemmän, kun molempien teksteistä huokuu se suuri pettymys, suru, katkeruus. Voimia kierron alkupäiviin! 

Samoin Ciiralle suuren suuret pahoittelut keskenmenostasi. En löydä oikeita sanoja. Kun itse koin vuosia sitten keskenmenon, niin en halunnut kuulla hetkeen mitään keneltäkään. En siis osaa itsekään sanoa muuta kuin että voimia! <3

Ja Legolatar, sinäkin siellä ihan allapäin olet. :( Halaus ja voimia! Tiedän tunteesi. 

Tänään eka luge kokeiluun, katsotaan millanen musta tulee... 

Cecilja 18/27(-33) yk 17

1814/2463 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei! Onpa p*ska päivä tänään monella :'(

1815/2463 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi miten musertavaa, kaikki nämä surulliset viestit täällä.

Olen todella pahoillani kaikkien paskoista fiiliksistä.

En osaa sanoa muuta kuin paljon paljon voimia!

1817/2463 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä myös paljon virtuaalihaleja ja tsemppiä uuteen kiertoon joutuneille. Erityisen suuret halit Ciiralle. <3 Ja Stellina, ainakin nyt tiedätte varmasti tulokset ja voitte tehdä asialle jotain. Toivottavasti lääkityksen vaihto tms auttaisi, peukut pystyssä! :) Ompas ollut kurjia päiviä täällä, voimia! 

Vierailija
1818/2463 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille...
Hävisipä munkin haamu eilen illalla, vuoto alkoi.
Eli mulla kp 1-2? yk 3... vaikka näin alkuyrityksillä, niin en voi käsittää miten v*tuttaa & surettaa näin paljon. Nyt en kyllä ensikuussa testaa enää kertaakaan enkä hösötä mitään, tulkoon jos on tullakseen...

1819/2463 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Ciira, kamalaaa :( Tsemppiä sulle kovasti!

ON: Pitkä kierto vielä edessä. Jotenkin tuntuu että miks mä tällä kierrolla plussaisin jos en viime kierrollakaan. Täti kesti 2,5 päivää vaan..ihan niinkun tammikuussakin...onko se normaalia että on noin lyhyet? Pillereiden aikaan kesti 5-6 päivää..outoo että nyt ilman pillereitä kestää noin vähän aikaa. Tai sitten kestää oman aikansa että ne tasottuu.

Tossu  kp4/27  yk2

esikoinen 12/15
kuopus 2/19

1820/2463 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut Ciira ja Sunshine :(

Mut voi POISTAA listalta. Katotaan, jos palailen takaisin sitten joskus..
Hirmuisesti plussatuulia kaikille <3