Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

YRITYS PÄÄLLÄ 2015

17.12.2014 |

Niin siinä kävi, etten itse ainakaan kauan toivottua plussaa tämän vuoden puolella saa eli yritys jatkuu vuonna 2015! :D

Itse aion vielä ainakin seurailla ketjun Yritys päällä 2014 keskustelua, mutta sitä mukaan, kun yritys vuodelle 2015 siirtyy, niin tervetuloa seuraksi tänne jatkamaa keskustelua ja viimeistään sitten vuoden vaiteessa!

Kommentit (2463)

1761/2463 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei vaan kaikille! Se tunne kun eilen aamulla menin vessaan ja huomasin että täti oli tullu kyläileen...se oli jotain ihan hirveetä. Olin niiin varma että olin raskaana kun oli ollut kaikkia outoja oireita. Heti kun avokki lähti salille purskahdin itkuun ja itkin 20 min kunnes sain itseni kerättyä kasaan. Mietin että tässä tosiaan vasta 1kk yritetty ja monet joutuu yrittämään vuosia. Silti se täti tuntui tosi pahalle ja ihan pelkäsin että miten kestän jos joutuu monta kertaa pettymään jos eka kertakin oli kauhea.  Mutta, jos jotakin hyvää tästä koittaa ettiä niin ainakin sain selville mun kierron pituuden. Helpompi jatkossa bongailla ovulaatioo ja nyt on puhelimessakin sovellus muistuttamassa siitä :)

Tossu83  kp2/27  yk2

esikoinen 12/15
kuopus 2/19

1762/2463 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terve kaikki!

Ciira täällä... omaa napaa samantien: Eilen alkoi iltapäivällä kauheat oikean puolen alavatsa kivut ja tihutteluvuotoa hetken päästä. Ei pystynyt havannoimaan raskautta ultralla, eikä löytänyt mistään mitään epäilyttävääkään. Kipu oli tosi kovaa. yöllä tulin kotia ja sattui vielä hetken. Aamulla ei mitään kipuja ja ei vuotoja... Ottivat verikokeet ja ottavat parin päivän päästä uudet... Ei voi kun odottaa, mitä seuraavaksi tapahtuu... Olen jo valmistautunut siihen, että kesken meni/menee :( 

Mutta olen ihan ok!!! huomenna olen viisaampi mitä tässä tapahtuu...

Ciira (ciira 5+2?? ehkä??)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
1763/2463 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut plussanneille, ihanaa! ja voimia uuteen yritykseen heille, joille täti tullut kylään. :(

Minulla nyt kp 23/24, tosin epäilys, et voisi olla pitempi kierto nyt, mut taitaa olla toiveajattelua. Viime raskaudesta tein plussan jo 2 päivää ennen, ku menkkojen ois pitänyt alkaa ja selkeetä plussaa näytti. Nyt typeryksissäni menin aamulla testaamaan ja puhdas nega. Minä, kun luulin, että oli raskausoireitakin. :( No, elättelen toiveita vielä...

1764/2463 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitsit, kun jännittää ihan kauheasti tuleva viikko!!! Olen päättänyt, että lauantaina teen testin (kun pitäs menkkojen alkaa), jos ei menkkoja kuulu. Hirveesti kuumottais tehdä jo aikaisemmin, mut yritän pitää itseni kurissa lauantaihin asti, vaikka tämä kyllä ihan todella vaikeaa onkin.

Tsemppiä teille uuteen kiertoon joutuneille, tosi p*maista. Voi olla, että itsekin tämän ärsytyksen ja pettymyksen joudun kokemaan loppuviikolla, siihen on varauduttava... Vaikka kovin on mulla toivonkipinöitä tulevasta.

1765/2463 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ciira toivottavasti kaikki on hyvin!!

Tuohon ovulaatiokeskusteluun voisin itsekin liittyä, sillä nyt meni tämä kierto oudoksi, viikko sitten sunnuntaina kipua munasarjoissa, mutta sellainen "ovisvuoto", kirkas ja nestemäinen, tuli viisi päivää myöhemmin, perjantaina, kp 16! Pitäisiköhän ostaa ensi kiertoon niitä ovulaaatiotestejä...

Dindinden

1766/2463 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa.
En ole tänne paljon kirjoitellut mutta lukenut sitäkin ahkerammin.
Meillä siis kolmas yrityksessä ja aloitus alkanut 07/2014.
Eilen sain ensimmäisen kerran hymynaaman ovistestiin, aamulla ei vielä ollut mutta iltapäivällä oli kun kauan sen hymynaaman kuuluu siihen tulla koska juuri äsken vielä sain?
Ja taitaa olla liian myöhään ovia kun ensiviikon keskivaiheilla pitäisi menkat alkaa..

1767/2463 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, asiat etenee...Tänään käyty gynellä ja nyt aloitetaan sitten lugesteronin popsiminen. Gyne sanoi että ellet 6 kuukauden sisään ole tullut raskaaksi niin tule uudestaan käymään niin otetaan järeämmät aseet käyttöön. Toivottavasti tämä nyt auttaisi. Anteeksi nyt tämä omanapailu. Oli jotenkin vaan niin helpottava käynti gynellä. Sai mut uskomaan että kyllä se raskaustesti kohta positiivista näyttää meidänkin osalta. Peukut pystyyn. Onnea matkaan kaikille muille myös!! Tehdään tästä keväästä ikimuistoinen plussaus kevät!!

Jannuli85 kp 24/25-32 yk 11 (ya03/2014)

1768/2463 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

hei te lugesteronia käyttäneet, kuinka nopeasti menkat alkaneet lopetuksen jälkeen? Kipuja on, mutta vuotoa ei vieläkään.. Kokoajan tuntuu siltä että vuotais mut ei sieltä mitään tule. Alkais jo..

Vierailija
1769/2463 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Orchid, mulla yleensä alkaa kahden päivän päästä mutta esim viime kierrossa kesti vissiin 4 päivää. Viikon sisällä lopetuksesta on kait ihan normaalia. 

1770/2463 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun gyne käski tänään syömään lugesteronia kunnes kuukautiset alkaa. Eli ne pitäis aloittaa pari päivää ovulaation jälkeen ja lopettaa vasta sitten kun vuoto alkaa. Ja jos käy niin että kuukautisia ei näy, eli olisin raskaana, niin sitten jatkan lugen syöntiä ensimmäiseen ultraan asti.

1771/2463 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ciira toivottavasti tosiaan kaikki olisi kuitenkin hyvin! Peukut on pystyssä. Voin vain kuvitella tunteen, itse pelkään jokaisen r-testin kohdalla, että viiva on edellistä haaleampi tai kadonnut. Mä oon siis suunnilleen viikon sua jäljessä, ehkä noin 4+1 tjsp. 

Katoin hetki sitten Inhimillisen tekijän keskenmenojakson, ja siinä naiset sanoivat osuvasti, että vaikka kuinka kieltäisi pilvilinnojen rakentelun varjellakseen itseään pettymykseltä, niitä rakentaa silti jopa salaa itseltään. Mä oon tavallaan kieltänyt kaiken haaveilun ja suunnittelun itseltäni tähän saakka, ja nyt kun testi näyttää raskauden alkaneen, on todella vaikeaa hillitä näitä tunteita. Johan sitä heti miettii, milloin se syntyisi, miltä tuntuu jos jouluna on lapsi, milloin voi viettää ekaa äitienpäivää äitinä... Tuntuu vaan siltä, että mitä enemmän haaveilee, sitä todellisempi se lapsi olisi menetyksen sattuessa kohdalle. Vaikeita asioita.

Melodypop, Illusia, Kikii jännään tosissaan teidän haamuja ja viivoja! Samoja jänskiä (ja kuten edellä sanottu, myös huolestuneita) fiiliksiä täällä. :) Mulla oli eilen eli kp 29 aika selvä plussa. Toisaalta viikonloppuna valkovuoto oli hitusen rusehtavaa (tänään onneksi normaalia), mitä tietysti hieman stressailen. Tosin oliko jopa joka neljännellä valemenkat näin raskauden alussa, eli eihän tuommosesta "värivirheestä" voi kai vielä mitään päätellä... Mulla menkat on virallisesti myöhässä vasta torstaina, eli loppuviikosta sitten voin siirtyä plussanneisiin, jos - tai pistäiskö sanoa positiivisesti kun - siihen on aihetta.

Jälleen kerran tsempit uuteen kiertoon joutuneille ja niille, joiden testit näyttävät negaa. Kuten Jannuli sanoi, tulisipa tästä ikimuistoinen plussauskevät meille kaikille! <3

Lialia, kp 30/28-32, yk 3

1772/2463 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ciira, toivottavasti kaikki on hyvin! Tosi kurja tilanne. Mäkin pidän sulle peukkuja!

Kikii ja Illusia, toivottavasti viivat vaan siitä vahvistuvat, aika hyvältä kyllä vaikuttaa! Ja Kikii mä olin ihan varma, että siellä tikussa on se viiva!

Lialia, samaistun sun tuntemuksiin ihan täysin ja mullakin olisi kai 4 + 1 tänään, jos nuo viivat vaan pysyy. Tein aamulla uuden testin (edellinen siis lauantaina) ja kyllä siinä edelleen väriviiva näkyy. Tosin testi oli nyt herkemäpi kuin lauantaina tekemäni RFSU. Käyn tänään hakemassa pari testiä lisää ja seuraan minäkin loppuviikon, että kuinka viivalle käy. Jokaisella vessakäynnillä on pakko tuijottaa paperia, kun niin pelkään, että menkat alkaa kuitenkin. Onko sulla mitään oireita sen valkovuodon lisäksi?

Testi, DPO15

MelodyPop (33v.), kp 28/28-31, DPO15, yk2 (haamut 21.2. ja 23.2.)

1773/2463 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut voi poistaa listalta, tsemppiä kaikille :)

1774/2463 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ciira, peukut pystyssä et kaikki on hyvin <3

Tuli tässä mieleen et tasan vuos sitte kierukka poistettiin. Ei olla vahingossa sikiäviä :)

Ärsyttävät menkkaoireet saapuneet. Ja totmaar tein testin, tyylipuhdas nega.

1775/2463 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Adalmiina09, NOUUUUUUUUU!! Siis ymmärrän, mutta silti NOUUUUU!! Tuuthan kuitenkin sitten kertomaan kun plussaat? Kiinnostaa niin tietää miten tilanteesi etenee, kun yhtä kauan ollaan odotettu pientä ihmettä. Tsemppiä sinullekin yritykseen! Jospa kuullaan vielä!

Legolatar dpo8 yk9, ensimmäinen toiveissa

1776/2463 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mimmu millaisina sun menkat sitte alkoi lugen lopetuksen jälkeen? Oliko ihan normaalit kuten ennenkin? Tämä on jo toinen päivä kun sattuu. Alavatsa sattuu, alapää sattuu ja kipu säteilee jalkoihin asti. Tekisi vaan mieli itkeä :( On mull kipuja aiemminkin ollut, mutta ei näin pahoja.. Vuotoa ei vieläkään, ei edes tuhrua. Viimeisen lugen laitoin lauantaina.

1777/2463 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin joo ja miehen passitin vihdoinkin sinne sperma-analyysiin. Soittaa siis väestöliittoon huomenna aamulla ja varaa labraan ajan. Saadaan sekin sitten pois alta..

Vierailija
1778/2463 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Orchid, ihan normaaleina tuli juu. Mulla on ollut km:n jälkeen tosi runsaat pari ekaa päivää. Myös mulla on noiden uusien keltsujen myötä kummia tuntemuksia alavatsassa. Jospa sunkin kivut johtuu niistä. Inhottavaa joka tapauksessa ja toivottavasti helpottaa pian. 

Vierailija
1779/2463 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta naiset :)
Laitoin eilen vielä avopuolison tiirailemaan tikkua töitten jälkeen niin kyllä hänkin sen hailakan viivan näki, eli en sitte kuvitellut omiani :D
Nyt heräs kysymys, että millonka olisi järkevää testata uusiksi? Niin että varmasti olis vahvempi jos sielä nyt joku on.
Niiltä ainakin kaipaisin kokemusta joilla tämä sama tilanne ollut! Viime kerralla kun olin raskaana, mulla nous se raskaushormooni mikä lie hyvin hitaasti, ei näkynyt tässä vaiheessa silloin ees hailakoita viivoja :0

1780/2463 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta Kikii, en varsinaisesti osaa auttaa, kun olen vähän samassa tilanteessa. :) Kiinnostaisi kyllä jos joku kokeneempi osaisi neuvoa! Itse testasin ensimmäisen viivan lauantaina ja toistin testin maanantaina. Ja varmuudeksi vielä tänäänkin. :) Kaikissa testeissä on viiva, mutta en ole varma onko se vahvistunut vaiko ei. Testit ovat eri merkkiä ja herkkyyttä ja kuivumisen jälkeen on vaikea verrata mihin suuntaan viiva kehittyy.

Jännittynyt MelodyPop, kp29/28-31, DPO16