YRITYS PÄÄLLÄ 2015
Niin siinä kävi, etten itse ainakaan kauan toivottua plussaa tämän vuoden puolella saa eli yritys jatkuu vuonna 2015! :D
Itse aion vielä ainakin seurailla ketjun Yritys päällä 2014 keskustelua, mutta sitä mukaan, kun yritys vuodelle 2015 siirtyy, niin tervetuloa seuraksi tänne jatkamaa keskustelua ja viimeistään sitten vuoden vaiteessa!
Kommentit (2463)
Tilanne 22.2
Mymmeli89 (25v) kp 39/32 yk 6
Malma (26v) kp 34/28 yk 1 (testi 13.2 nega)
Kikiii (20v) kp 33/28-30 yk 2
Maple Winter (30v) kp 31/26-34 yk 2 (testi 19.2 haamu)
Iica86 (28v) kp 31/28 yk 4
Kiia80 kp 31/30 yk 2
Kalastajataas kp 30/28-30 yk?
Muskottipähkinä (25v) kp 30/30-42 yk 6
Melita kp 29/27-28 yk 13
Enninkeri (27v) kp 29/26-33 yk 20
Nuppunella (34v) 29/27-32 yk 9
Lialia kp 29/28-32 yk 3 (testi 19 ja 20.2 haamu)
MelodyPop (33v) kp 27/28-31 yk2 (testi 21.2 haamu)
Illusia86 kp 26/28 ya 9/14 (testi 18.2 haamu)
Delfi (24v) kp 26/29 yk 5
Legolatar (27v) kp 25/31 yk 9 ya 5/14
Lukka (27v) kp 24/?
Jannuli85 kp 23/25-32 yk 11 ya 03/14
Sunshine14 (31v) kp 23/26-28
Kapakala (39v) kp 23/28 ya 6/14
Marlener (28v) kp 23/28-32 yk 3
Alina kp 22/24-28 yk 1
Exile kp 22/30-33 yk 11
Starling, (40v) kp 22/? yk 1
Dindinden kp 20/28-35 yk 2
Hilkka K (30v) kp 19/25-28 yk 2
Zaron (32v) kp 19/26 yk 2
Mwiihh kp 19/29-32 yk3
Annma (33v) kp 18/29 yk 3
Ems (31v) kp 18/28 yk 11
Piki Piki79 kp 18/28-33 yk 2
Kikke89 kp 17/25-27 yk 4
Vlo kp 17/27 yk 3
Tiikerikuu (28v) kp 17/24-33 yk 2 km jk (km11/14) ya 5/14
Tiitiläinen (31v) kp 16/28-29 yk 4
Seepra87 kp 16/34 yk 2
Nepala (24v) kp 16/28-30 yk 7
Cecilja (31v) kp 16/27(-33) yk 17 ya 10/13
Tinttu1989 kp 16/28(-40?) yk 3 (km 10/14)
Huolestunut Ensiyrittäjä kp 14/27-30 yk 5 (k 10/14)
Mindyh kp 13/25 yk 4
Lumilla kp 13/29 yk 3
Jenviko (31v) kp 11/28 yk 16
Adalmiina09 (26v) kp 11/28-29 yk 10
Mila Nnnnkkk (22v) kp 10/26-28 yk 3
Äiskähäiskä0809 kp 10/28-30 yk 4
Pia87 kp 9/26-30 ya 12 (km rv12 2/14)
Tiuhtiska kp 9/28 yk19
Diamond11 kp 9/30, ya 2013
Stellina kp 8/27-29 ya 4/14
Helmianna kp 7/31-33 yk 4
Finest (27v) kp 6/26-28 yk 4
Minja76 kp 6/29-40 km7/14 jk yk5 (ya 12/13)
Hopehope kp 4/? yk 11
Nelmis kp 3/25-27 yk 12 (ku 11/2014)
Tossu83 kp 1/27, yk2
Noorav kp 1/? yk 4
Odottaa selkeyttä kiertoon:
Elmonsteri (23v)
Dimou (25v)
Minea92071 (25v)
Heinähaave15 (km 2/15)
Ainoaa (26v)
TAMMIKUUSSA PLUSSANNEET
Sminkki 23v. (yk3), Phyllis20 (yk8 ya 4/14), Trooppinen tuuli 32v. (yritystä takana 1v 10kk), Mikka 20v. (yk 1), Luna82 (yk 2), Tipi87 27v. (yk3), JQ 32v. (yk 6), Heinähaave15 26v. (yk3), Seppo07 (yk2)
HELMIKUUSSA PLUSSANNEET
Lefemme (yk 12 ya 3/14), Hönttentönttiäinen (yk 2), Himja87 (yk2), Ciira (yk 1), Mariele (yk3), MinkaMaaria (yk1), Ambrosiaa (yk 1)
Plussaryhmä:
Suljettu ryhmä nimeltä “Kevät/kesämasut 2015”, jonne voi laittaa liittymispyynnön plussauksen jälkeen
Sunshine14, kysymyksesi oli varmaan mulle :) Pregnyl on siis irrotuspiikki, jonka pitäisi irrottaa kypsä munasolu noin 36 tunnin kuluttua pistämisestä. Siitä laskennallinen ovulaation ajankohta siis, kun pistin piikin torstaina. :)
Juu oli sulle cecilja :)
Okei, toi oli mulle ihan uus juttu. Mutta jos se piikki on laitettu ni voiko olla et se irtoiski vasta myöhemmin?
Mä en ymmärrä ollenkaa. Ei tarvii vastata jos et halua.
Onko siis tän piikin tarkotus avittaa ovista vaan sen takia et saadaan toimenpide tehtyä vai onko sulla ollu ovulaatio ongelmia?
Ja mitä siin toimenpiteessä tehdään, minkä nimen jo unohdin :)
Hei mut voi kuitenkin siirtää tohon *odottaa selkeyttä kieroon* mun uus kierto alko 20.1 mut lopetin pillerit kesken eli 28.1 sit luulin oviksen tulevan heti mut en nyt oo varma. Mitään vuotoo ei oo ollut vaikka oireita on ja pahoinvointia mutta varmaan kuviteltua. Eli jos toi kierto lähtikin alusta kun lopetin pillerit.. Onko kenkää kokemusta vastaavasta?
Pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille ja hurjasti onnea plussista ja peukkuja haamujen vahvistumuseen!
Malma kp ??/??
Kyllä mie nyt Cecilja tekisin niiden lugejen kanssa just niinku lääkäri on määränny... koska todellinen harmi mun mielestä olis nyt se että jos vaikka munis on hedelmöittynyt, mut ei pystyis kiinnittymään alhaisen keltsutason vuoksi... eläkä nyt ovis- tai r-testaile siellä, saat molempiin plussat hcg:n vuoksi, jota siis se pregnyl on. Mie ottasin huomenissa yhteyttä hoitavaan lääkäriin vatsakipuilun vuoksi...
Ja tuskin kovin montaa kertaa enää ovistikuttelen, sen verran vahvat tuntemukset on muuten. Ja mulla aina yleensä ovis kp19-22, kerran vissii ollu kp 16, jolloin toi 27-kierto. Luteaali normisti sen 10-12 päivää, paitsi viime kierrossa 8.
Nuppunella
Sunshine14: Inseminaatio on hedelmöityshoito, jossa pestyt siittiöt viedään katetrin avulla suoraan kohtuonteloon. Pregnylin pistin kp 13, kun en saanut vielä siihen mennessä ovisplussaa. Pregnyl siis vähän vauhditti ovista, jotta inseminaatio pystyttiin tekemään jo perjantaina. Viikonloppu olisi tullut muuten vastaan ja klinikka on kiinni silloin. Ovishäikkää ei siis ole todettu, vaan irrotuspiikki vain nopeutti oviksen tapahtumista :) Jos näin nyt sitten kävi...
Nuppunella: Kiitos järjen sanoistasi! Heti helpotti :) Vatsakivut ovat olleet onneksi oviskipuja muistuttavia ja olivat eilen kovimmillaan. Tänään enää satunnaisia nippailuja, joten niistä en osaa muuten olla huolissani. Viime inssin jälkeen oli samanlaisia tuntemuksia ja jo silloin epäilin, että ovis tuli liian myöhään. Voi että, kun naisen pitää olla näin höhlä! Nyt pitäis vain osata kanavoida ajatukset toisaalle. Ja kyllä kai minä ne Luget huomenna uskallan aloittaa..
Kiitos cecilja, nyt oon taas viisaampi :) pidän peukkuja sulle :)
Hihi Nuppunella, täällä painitaan samojen ongelmien kanssa. Viivat näyttää mitä sattuu ja en ole yhtään varma oliko ovis vai mitä häh. Mutta semmoisesta kierrosta mä olen myös raskautunut, joten en jaksa huolehtia enempää. Tähän kiertoon ei voita tehdä enempää, miehellä on influenssa :( Onko sulla koskaan tutkittu tota lyhyttä luteaalia? Mietin vaan, että keltsuthan vois siinä tapauksessa auttaa.
Cecilja, kyllä mäkin aloittaisin luget. Ehkä kuitenkin kannattaa mainita hoitavalle lääkärille, että sulla näyttäisi ovis tulevan suht myöhään pregylin jälkeen. Vaikka voihan se olla ettei sille ole enään tarvetta :) Hurjasti tsemppiä!
Saisinkohan mä tähän laitettua kuvan mun säälittävästä viivarivistä... oletan siis noista keskimmäisen olleen ovisplussa.
Hihi Nuppunella, täällä painitaan samojen ongelmien kanssa. Viivat näyttää mitä sattuu ja en ole yhtään varma oliko ovis vai mitä häh. Mutta semmoisesta kierrosta mä olen myös raskautunut, joten en jaksa huolehtia enempää. Tähän kiertoon ei voita tehdä enempää, miehellä on influenssa :( Onko sulla koskaan tutkittu tota lyhyttä luteaalia? Mietin vaan, että keltsuthan vois siinä tapauksessa auttaa.
Cecilja, kyllä mäkin aloittaisin luget. Ehkä kuitenkin kannattaa mainita hoitavalle lääkärille, että sulla näyttäisi ovis tulevan suht myöhään pregylin jälkeen. Vaikka voihan se olla ettei sille ole enään tarvetta :) Hurjasti tsemppiä!
Saisinkohan mä tähän laitettua kuvan mun säälittävästä viivarivistä... oletan siis noista keskimmäisen olleen ovisplussa.
Näppärää kännykällä, sori tuplista
Mimmulino ;): Ei oo koskaan tutkittu, esikoista yrittäessä en koskaan saanut ovista kiinni, eikä oireitakaan ollut, joten en tiedä mitä luteaali silloin on ollut. Nyt "uudella kierroksella" vasta ovisoireet oon havainnu ja pystyny kiinnittämään huomiota luteaaliinkin. Ja tasan kerran oon saanu tikuilla oviksen kiinni, viime syksynä. Todistettavasti kuitenkin useammin ovuloin. ;) Ja kyllä mie ton keskimmäisen plussaksi tulkitsen! Jos nuo "salaovikset" on sulla vaikka hedelmällisimpiä! :)
Hihi, mimmulino :D Saa käyttää :D
Ok, voishan se olla, että teillä keltsut olis "helppo ratkaisu", kun ootte jo aika pitkään yrittäneet. Toisaalta taas luteaali 12 päivää on ihan hyvä. Mä kylläkin uskon, että kaikki vaan ei saa liuskoihin kunnon viivoja ja silti ihan normaalisti ovuloi. Niitä pitää vaan osata tulkita.
Kiitos myös Mimmulino! ;) Mulla menikin silloin pitkään, että totuin sun uuteen nimeen! Mä jatkoin tänään vielä tutkimustani (ja vain sitä!), joten tein ovistestin ja kyllä, edelleen hymynaama! Koskaan ikinä ei ole mun LH-huippu näkyny tikuissa näin pitkään, joten uskon plussan johtuvan nimenomaan tosta Pregnylistä! Vähän helpotti, ehkä ovis onkin ollut ihan ajallaan inssiin nähden. Mulla toi luteaali on ollut yleensä samanpituinen, 14 päivää, ja viime inssin jälkeen menkat alkoivatkin 15 päivää inssin jälkeen, joten varmaan silloinkin ovis oli ajallaan, inssiä seuraavana päivänä. Huhhei! Ehkä en enää stressaa. Katotaan, kun aloitan vielä ne luget tähän komboon, että millainen tyyppi musta sitten kuoriutuu... :D
Aurinkoa ja tsemppiä kaikille!
Cecilja 17/27(-33) yk 17
Oikein hyvää maanantai aamua kaikille!
Mulla nyt kp 34/28-30 & tänä aamuna uskalsin testata ekan kerran. Noh niikun minä yleensä katson tikkua sekunnin & masennun yhdestä viivasta. Tänään jätin tikun sitten hetkeksi odottelemaan kun menin laittamaan koiralle ruokaa.
Sitten olin menossa nappaamaan tikkua yms. roskikseen kun luulin näkeväni jotain, haamujen haamujen haamu se siinä oli! Tiirailin sitä hetken eri valoissa & räpsyttelin silmiäkin, etten vaan kuvittele, hyvä että edes silmät tuota erottaa, mutta kyllä siinä vaan jotain näky.
Nyt jännäillään & testailen jospa se nyt vahvistuisi!
Heippa!
Emsin voi poistaa listalta, kirjottelen tuonne suljettuun ryhmään.
Tervetuloa muillekin tuonne suljettuun ryhmään, löytyy nimellä Kuumeilijat 2015, johon voi liittyä jos haluaa jutella näistä jutuista privaatimmin :)
Kivaa kevättä kaikille!
Ems
Mä olen koittanut löytää tuota ryhmää, mut jotenki en vaan löydä :0 Haluisiko joku vähän valaista tyhmää :D
Kikii: yläpalkissa kun on keskustelut, niin vieressä on ryhmät. Sieltä löytyy :) itse siis en ole tuossa ryhmässä, mutta joskus selailin sivuja niin huomasin, että kappas täällä on tämmöinenkin :D mutta sinähän siis pian siirryt plussaneisiin, eikö vaan ;) haamulle hurjasti vahvistumista ja varovaiset onnittelut jo tässä vaiheessa, toivotaan parasta!
En minä vieläkään ole päässyt jännäilemästä...tän aamun testi oli sitten kuitenkin vähän vahvempi, hyvin haamulainen vielä mutta selkeämmin kyllä nähtävissä. Jos mun hcg vaan nousee tosi hitaasti? En tiedä, ihmetyttää kyllä - sain ensimmäisen haamun jo torstaina eikä vieläkään viiva ole järin vahva! On myös mahdollista, että ovis oli oikeasti myöhemmin kuin kuvittelin. Silloinhan mun menkat ei vielä edes olisi kunnolla myöhässä ja viivalla olisi vielä aikaa vahvistua...no jaa, saa nähdä. Odottelua siis vaan tiedossa. Jännä juttu on myös se, että ovistesti oli eilen plussa! Ja ovis tämä nyt ei kyllä ole, lämmötkin olleet koholla jo pitkään...eihän se raskaustesti ole, mutta antaa vähän viitettä siitä, että kyllä siellä jotain saattaa tapahtua. Oijjoi, en malttaisi odottaa yhtään, olen maailman huonoin kärsivällisyydessä ja nyt sitä kyllä koetellaan! Mutta siis niin, nähtäväksi jää.
Kaikkien muidenkin haamulaisten testeihin vahvistavia tuulia puuhpuuh ja hirveästi tsemppiä kaikille alkukierron tylsistyjille ja loppukierron jännääjille! Jotenkin hämmentävän paljon ollut viime päivinä plussia ja haamuja :D helmikuu on megakuukausi!
Illusia86 kp26/28 ya9/14 yk3 ja haamuttaa
Täällä masentaa, ärsyttää ja suututtaa. Kp26 ja menin tekemään sen typerän digitaalisen testin.. Ei raskaana tietysti pläjähti näyttöön. Voi että mä olen tyhmä! Tällä fiiliksellä uuteen työviikkoon.. :/
Minulle voi päivittää:
Muskottipähkinä (25v) kp 1/30-42 yk 7
Olen jo jonkin aikaa ollut lukematta näitä viestejä, koska plussavyöryt ahdistavat. Ei se ole minulta pois, mutta jotenkin vaan tuntuu niin epäreilulta.
Minulla taisi olla yk3 silloin, kun joku kirjoitti kuinka turhauttavaa on, kun valitellaan yk 2:n alkamista, ja jotkut ovat yrittäneet paljon pitempään tuloksetta. Kirjoittaja oli itse muistaakseni n. yk 7, en muista yhtään kuka se oli. Nyt tiedän, miltä se tuntuu. Ja minun yritykseni ei ole edes pitkä, kun ajattelee niitä joiden yk:t ovat olleet kaksinumeroisia jo pitkän aikaa.
Ei ole tainnut kertaakaan yrityksen aikana olla mieli näin maassa. Ensimmäinen kerta, kun ei paskaakaan kiinnosta etsiä sitä laskettu aika -laskuria. Sori avautuminen, eiköhän tämä tästä.
Millå se perjantain/lauantain ovis on todettu vai onko siis vaan ollut arvio? Mä oon ihan ulkona noista hommista, sori tyhmyyteni