Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

YRITYS PÄÄLLÄ 2015

17.12.2014 |

Niin siinä kävi, etten itse ainakaan kauan toivottua plussaa tämän vuoden puolella saa eli yritys jatkuu vuonna 2015! :D

Itse aion vielä ainakin seurailla ketjun Yritys päällä 2014 keskustelua, mutta sitä mukaan, kun yritys vuodelle 2015 siirtyy, niin tervetuloa seuraksi tänne jatkamaa keskustelua ja viimeistään sitten vuoden vaiteessa!

Kommentit (2463)

1661/2463 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ems, minulla ainakin olisi kiinnostusta! Ahdistaa hieman tämä julkisuus, pitää aina miettiä kirjoittamista siten, ettei tulisi tunnistetuksi, kun kuka tahansa voi lukea...

Flunssan kourissa täällä mennyt koko viikko! Ovista ei vielä bongattu...

Annma kp 15/30 yk3

1662/2463 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos mä teen tollasen suljetun ryhmän, niin katotaan tuleeko tarpeeksi porukkaa, että saadaan keskustelut käyntiin? :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
1663/2463 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noniin, nyt löytyy tuolta ryhmistä Kuumeilijat 2015-ryhmä, johon voi liittyä, jos haluaa vähän yksityisemmin jutella :) Tervetuloa!

Ems

1664/2463 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan pikaisesti ON: no enhän minä malttanut huomiseen...aamulla tein testin, jossa aivan samanlainen hailura kuin vielä eilen. Mies ei nähnyt paitsi "no jos oikein tihrustaa", mutta minä pidän kiinni siitä, että viiva siellä on :) näytin eräälle ystävälleni, joka tietää tästä meidän yrityksestä, ja hän oli jo heti onnittelemassa. Että ihan selvä se hänen mielestään oli, ota nyt tästä selvää :D mutta sitten tosiaan kävin kaupoilla ja ostin digin valmiiksi, ja koska niitä oli paketissa kaksi, menin pissimään toisen. Ei olisi kannattanut, aika musertava se "ei raskaana"...mutta yritän lohdutella itseäni sillä, että nyt on tosiaan aikaista ja eihän siinä mitään järkeä ollut päiväpissistä edes yrittää. Huomiseksi lähden kohta hakemaan samaisen clearbluen jotta näen, vahvistuuko, ja lauantaina ajattelin tehdä viimein sitten digin ihan aamusta. Eli jännät paikat jatkuu, toisaalta näyttää aika hyvältä, mutta toisaalta tuo digi kyllä kaivelee. Olen aika murtunut, jos lauantaina tulos on sama :( toivomme siis parasta, että hyvin kävisi, mutta kyllä minä parhaani teen että asennoituisin vastaanottamaan ihan vaikka menkatkin. Sitä ei oikein meinaisi jaksaa, jos kierto taas lähtee venymään, mutta siihenhän nyt on monta viikkoa ennen kuin tätä voisi pitkäksi kierroksi sanoa ja sinä aikana ehtii tapahtumaan vaikka mitä :) kuten ihme :D

Nopsasti vielä että Lefemme kiva kuulla kuulumisia! Kaikkea kaunista ja paljon iloa odotusaikaan :) jos minä vielä jään tänne niin tule toistekin moikkaamaan :)!

Vierailija
1665/2463 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisuripoiston tilannepäivtys: Viisuri poistettu jo yli kuusi tuntia sitten, puudutus hävinnyt, mutta yhtäkään särkylääkettä en ole ottanut. Kävin varmuuden vuoksi ostamassa 1000mg para-jotain, mutta ei satu niin paljon että tarttisi lääkettä ottaa. Hammas kyllä irtosi helposti, joten ehkä sillä selittyy kivuttomuus. No parempi näin. Vai voiko se kipu vielä ilmestyä jostain? (Onko mulla jotenkin vammaset hermot vai häh :D)

Aamulämpö on edelleen koholla, ollut siis viikon verran. Saisi pysyäkin :D Sunnuntaina testailen, jos täti ei tee vierailua...

1666/2463 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas reilua! 21-vuotias tyttö saa 5.vauvan, tyttö synnyttää useammin kuin vaihtaa sukkia, tyttö jolla ei ole edes kunnon miestä, jonkinlainen poika pyörii mutta sekin työtön ja varastaa. Tyttö joka käynyt vain peruskoulua ja käyttäytyy todella huonosti.
Miksi????????????!!!! Aaarggghhhh!!! Mä oon niin vihainen, että tekisi mieli ottaa kunnot kännit :-S

1667/2463 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mooii! Luen kohta kaikki viestit, mitä tänne sitten viime kurkistuksen on ilmaantunut. Mutta nyt oli ensin pakko kirjoittaa omaa napaa: Tänään siis kp 26. Ovulaatiota en tikuilla bongaillu, oireita tosin oli pari viikkoa sitten. Jostain syystä iski mielenhäiriö tehdä kaapissa poltteleva raskaustesti (Professorin raskaustesti).

Kolmen minuutin kohdalla katoin vessan hämärässä valossa, että JOTAIN siinä on. Kirkkaammassa valossa erottuu hyvin haalea mutta kuitenkin punertava haamu!!!! Ja tämä siis kaikki tämä alle viiden minuutin kuluessa testin tekemisestä. 

En voi uskoa tätä. Mun raskaustestihistoria rajoittuu kahteen testikertaan (eka vuonna 2005 ja nyt toka ja kolmas 2015 - heh). Aiemmin ei oo näkyny yhtään mitään, ja nyt pitikin hieraista silmiä, että en kai kusassu ovulaatiotikkuun - siinä kun totuin jo haamuja (ja vain niitä) kattelemaan. Mutta mitä näiltä palstoilta oon ymmärtäny, niin ei niissä testeissä haamuja näy, jos tulos on nega. Eikö vaan?

Apua... Hitsi kun mies lähti treeneihin, sais tulla ihmettelee tota pissatikkua mun kanssa nyt heti. Ei kai tässä muu auta kuin toivoa parasta ja testailla vaikka viikonloppuna aamusta uudestaan. Nyt siis tein testin alkuillasta. 

Ja en tiedä, miksi vaisto käski testin tekemään näin aikaisin. Ei oikeestaan ole muita "oireita" kuin se, että tiputtelua ei näy, vaikka viimeks alkoi jo kp 24.

Hämmentynyt Lialia, kp 26/28-32, yk 3

1668/2463 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että. en meinaa kestää tätä omaa odotteluani, kun täältä lukee näitä ihania plussa-uutisia/haamuplussia. Olen niin iloinen teidän puolesta, toivottavasti haamut edelleen vahvistuu! Omat tuntemukseni heittelevät laidasta laitaan. Hetken uskon, että nyt voisi tässä kierrossa lykästää. Mahassa tuntuu ajoittain ihmeellisiä tuntemuksia, painetta/pistoksia. Välillä taas tuntuu ettei tästä mitään tule, kuvittelen kaiken ja olen liian toiveikas. Puuh, vielä reilust yli viikko odottelua ja jos ei silloin menkat ala, niin sit testailee. 

1669/2463 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli seuraavaksi ei-omaa napaa: Jännään teidän haamuja, Illusia ja Maple Winter! 

Tervetuloa uusille! :) 

Pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille. :(

Ja aurinkoisia kevätpäiviä ja tsemppiä yritykseen, olipa tilanne mikä hyvänsä!

Tuntuu melkein epäreilulta, että itse ilmestyin palstailemaan vasta tässä kierrossa ja nyt jo sain tämmösen toivonkipinän. Toivon niin kovasti plussatuulia kaikille! Ymmärrän kyllä, että pitkään matkaa tehneiden näkökulmasta lyhyitä yrityspyörähdyksiä ei oo helppoa aina katsella. Onneksi yhden plussa ei ole toiselta pois.

Munkin tosin on syytä vielä laittaa jäitä hattuun. Varmaan testailen lauantaina uusiksi, ja katsotaan sitten tilanne. Voi tulla piiiiiitkä perjantai... :D

Lialia

1670/2463 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy kyllä myöntää, että kyllä se vähän harmittaa, kun niin moni plussaa ekoilla kierroilla, en voi sitä kieltää, vaikka itsellä vasta yk5 on. En siis sano tätä pahalla, mutta kun sitä omaa plussaa niin kovin toivoo, niin tuntuu epäreilulta, että muut saa sen niin nopeasti. Mielestäni kuitenkin jokainen on plussansa ansainnut ja saa täällä sitä hehkuttaa, onnea siis uusille plussanneille. <3 Täällä odotellaan edelleen ihan rauhallisesti punaviiniä siemaillen. Viikon päästä pitäis menkkojen alkaa, joten odotellaan. :) 

Delfi kp 23/29 yk 5 (piti oikeen tarkistaa mikä kp on menossa, eli yrittämisen taka-alallle jättäminen vissiin onnistunut)

1671/2463 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liitynpä minäkin tänne. Tilanne siis se, että jätin joulukuussa pillerit pois ja kahdet menkat tasan 31 välipäivillä ehti tulla kunnes päätimme yrittää lasta.

Menkkani piti alkaa viime lauantaina 14.2 , mutta kuinka kävikään eivät alkaneet. Ajattelin, että näinkö nopeasti tärppäsi? No tein raskaustestin sunnuntaina ja se näytti negatiivista. Samoin tein myös tänä aamuna ja sekin testi näytti negatiivista. Eli nyt 36/31 menossa ja testit näyttää negatiivista? 

Jotenkin outoa kun aina ollut todella säännölliset menkat, jotka ovat alkaneet aina tiettynä päivänä ja nyt kun aloimme yrittämään, menkat eivät alkaneet ja testit vain näyttävä negatiivista! Todella outoa ja hämmentävää! 

olisi kiva kuulla kokeneempien kokemuksia asiasta?

tuntemuksia ollut jonkin verran. Vatsan seudun nipistelyä ja välillä viiltoa sekä paineen tuntua ilmennyt tänään. Limakalvot kuivuneet noin 1,5 viikkoa, jolloin kurkku aina öisin todella kuiva ja kipeä sekä välillä nenän tukkoisuutta. Myös töissä ajoittaista pahoinvointia ja pyörryttävää tunnetta.

Kiitos kaikille, jotka malttavat vastata :)

1672/2463 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein uuden testin, koska edellisessä oli niin haalea viiva. Nyt oli viiva vahvistunut, joten pitää se kait uskoa nyt todeksi tämä.

Tänne on kotiutunut myös etova olo ja kauhulla odotan tulevaa. Haikein mielin siirryn tuonne odottajien puolelle. Mutta tulen aina välillä kurkkimaan, mitä teille kuuluu.

Paljon paljon plussaonnea kaikille <3

-Mariele-

1673/2463 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauhulla odotan siis tulevaa pahoinvointia. Jäi sana välistä.

1674/2463 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heipähei ja myöhästä iltaa mammaksi halajavat! <3

Het alakuun onnittelut onnekkaille plussanneille, haamuistakin varoen onnittelen ja toivottelen tarrasukkia pikkusille pitkälle matkalle! :) Nuita kahen viivan tikkuja on niin jännää ja ihanaa ihastella :')

Täälä alkas olleen mensut ohitte, ihana ku on nyt ollu näitä kolmen päivän vuotoja kun pillereitten aikaan vuos aina viitisen päivää. Nyt on kyllä tullu välivuotojakin, mensuista pari päivää nii taas tippasee persus.. pskamaista. Josko tässä pian pääsis alkaan yrityksen.. :) Oli muuten aivan järkyttävät menkkakivut! Aivan verrattavissa harjotussupistuksiin, kauhia paineentunne alavattalla ja kipu päälle :/ kamalaa. Pillerien aikana ei ollu vastaavaa, kai ne helpotti pahimpiin kipuihin..
Mutta ei kummempaa tänne tällä kertaa..

Plussatuulia puhallellen, äiskähäiskä kp7/29 yk4

1675/2463 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sunshine14 oli ainakin kysellyt mun testiä.... Noh, negaahan se eilen näytti. Odotinkin sitä, mutta silti tieto musersi ja eilinen meni masistellessa. Miehenkin kanssa juttelin asiasta. Että eniten harmittaa se, että oma kroppa tekee mitä lystää. KOSKA ARVATKAAS MITÄ. Kp 41 ja mulla saattaa olla taas ovis. Eijessus mitä tää kroppa tekee?!?!? 8(((( Koko päivän on nippaillu ja repiny maha ja ajattelin, että menkat ne sieltä alkaa. Mut nyt tuli kyl ovisliman näkönen klöntti että mitä ihmettä. Voiko yhdet menkat niin vaan jäädä välistä, vaikka ovis ois tapahtunut? Miehelle en sanonu mitään ettei se innostu asiasta :D Kun ajattelin kattoa nyt vielä varmuudeksi pari päivää että miltä näyttää ja heilutellaan vaikka sitä peittoakin varmuuden vuoksi jos onki oviskipua eikä tätikipua :D Ens kierrossa vois oikeesti viisastua ja ostaa ovistestejä............... nyt kyllä vähän harmittaa etten tilannutkaan niitä.

Kirjottelen puhelimella, joten en jaksanut kauheesti selailla teiän viestejä, sori <3 Onnea plussista ja haamulaisista. Toivottavasti vahvistuvat. :-))
Muskottipähkinä, jeee olit reipas :D Lapsena sai aina jotain kivaa hammaslääkärin laatikosta... miksei näin aikuisenakin vois olla jotain sellasia kannusteita? :D Tsemppiä lämpötiloihin, älä tule täti!

Finest, mistä tämä purkaus? Onko joku tuttusi? Ja en tiiä miten tulikin siitä mieleen, mut ootteko kattonu sitä äitien sota ohjelmaa? Sitten kun musta tulee äiti, niin kyllä minäkin varmaan saisin ihmetteleviä katseita tollasessa ohjelmassa. Oma äitini on sanonut, että löysi siivouskärpäsensä vasta lasten myötä. Toivottavasti mullekkin käy niin! :D

Mitä ihmettä-fiiliksellä kp41, Noorav ja megapitkä yk3

1676/2463 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei Noorav, mitä siellä tapahtuu... älä ny heitä vielä kirvestä kaivoon, minkään suhteen. Naisen kroppa on kummallinen laitos!

Oon miettiny kans tota äitien sotaa ja itseasiassa eilen kävin mun 11 v neidon kanssa keskustelua miksi mä oon tällänen ja muut äidit erilaisia. Se oli aika kiva keskustelu ja herätti itekin miettimään et kuinka erilaisia me ollaan. Mä oon siis äitinä täysin erilainen, mitä noin jo ulkoisesti erotun vanhempainilloissa. Oon myös tietyissä asioissa rento ja reilu, missä muut on täysiä natseja.
Jos mä olisin tossa ohjelmassa ni ambulanssi ja poliisi tilattais ensitilassa :)

1677/2463 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin katsomaan että miten täällä menee, en oo vielä uskaltanut liittyä plussaryhmään. Tänään tein neljännen positiivisen testin. Ei tätä vaan pysty käsittämään, eikä tunnu mitenkään varmalta. Ok, menkat on myöhässä pari päivää, tikuissa on viivoja, kummallisia oloja, mutta hämmennys ja epävarmuus on isot. Koko ajan on varuillaan että jos ne kuukautiset sittenkin alkaa tai jotain. Nyt oli viiva vahvistunut, joten totta tää taitaa olla.

Kiitokset tästä tuesta, mun vierailu jäi lyhyemmäksi kuin olisin uskonut! Nyt rohkaisen mieleni ja otan seuraavan askeleen kohti plussaryhmää. Toivon teille aivan hirmuista plussatuulta loppukuuksi ja tälle keväälle, seuraan ja peukutan taustalla :)

Onnea yritykseen teille kaikille ihan älyttömästi!

1678/2463 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noorav,
joo tuttu neiti on. Koko kylä on järkyttynyt aina kun se tulee taas raskaaksi. Kerran otetti jo lapsetkin häneltä pois mutta sai takaisin. Ja hän halusi että häneltä leikataan kaikki pois jotta ei saisi enää lapsia mutta..höhh...On se vaan niin pyllystä, että idiootit raskautuu niin helposti ja pilaa lasten elämät ja me täällä kärsimme ja odotamme...

1679/2463 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavaksi otin käyttöön vehnänalkioöljyn kapselit lisäksi raskausvitamiineille ja tilasin Pre-Ceed liukuvoiden ja ovistestejä. Edellisessä kierrossa selvisi, että koko vauvajutun unohtaminen ei auta eli nyt mennään näillä eväillä.
Rupesin miettimään että ehkä mulla oli lyhyt luteaalivaihe ja vehnäalkioöljy pidentäisi sitä, ja se myöskin sisältää runsaasti E-vitskuja eli hedelmällisyysvitamiineja.
Finest kp3/26-28 yk4

1680/2463 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään kp23 ja aamupissasta tehty aivan puhtaan valkoinen nega. Mä luulen, että tää kierto venyy noin 26 päivän mittaiseksi ja luget tosiaan loppuu vasta huomenna. Mutta nega kuin nega, tuskin se siitä enää muuttuu. Me lähdetään parin päivän reissulle, joten ihanaa viikonloppua kaikille! :)