YRITYS PÄÄLLÄ 2015
Niin siinä kävi, etten itse ainakaan kauan toivottua plussaa tämän vuoden puolella saa eli yritys jatkuu vuonna 2015! :D
Itse aion vielä ainakin seurailla ketjun Yritys päällä 2014 keskustelua, mutta sitä mukaan, kun yritys vuodelle 2015 siirtyy, niin tervetuloa seuraksi tänne jatkamaa keskustelua ja viimeistään sitten vuoden vaiteessa!
Kommentit (2463)
Siis mun tekstit hävis jonnekkin ....
Kuitenkin roikun täällä sen aikaa et saan jotain selvyyttä tilanteeseen. Liikaa lukenu haamuista jotka muuttuu kp1 :/
MilaNnnnkkk, voi sua! Kävit sitten verikokeissa ja siellä näkyi tuo tulos? Voi parkaa. :( Varmasti tosi kurja olo, jos mieskin oli poissa. Ymmärrän hyvin tuon ajatuksesi kuukauden tai parin tauosta, kun ei jaksaisi enää pettyä. Mutta ehkäpä se alkaa nyt jo todennäköisyyksienkin puolesta olla niin, että seuraava ei enää mene kesken? Toivottavasti löydät ilon aiheita ja mieli kääntyy taas pian paremmaksi! Tsemppiä!
Voi kurjaa kun on niin monta negatestiä tehty nyt :( Toivottavasti loppukuulle tulee vielä plussaryysis. Tsempit siis kaikille testaajille!
Täällä ovistesti hymyili oikein nätisti tänään :) Nyt on siis eka kierto kun tikutan ja ostin sekä liuskoja että digitaalisia. Kolme päivää testasin vain liuskoilla ja tänään kokeilin ekaa kertaa digitaalista ja ei jättänyt kyllä arvailun varaa se testi. Ja tulos tuli myös hyödynnettyä! Nyt sitten vain oviskramppeja odottelemaan huomiselle tai tiistaille. Ja tämä kierto saattaakin jäädä aikaisempia lyhyemmäksi, eli 26 päivään.
Kikke89, kp13/27-31, yk3 ja dpo -1
PÄIVITÄN listan, uno momento por favor.
Tilanne 25.1
Iica86 (28v) kp 33/28 yk 3
Nuppunella (33v) kp 31/27-32 yk 8
Tinttu1989 kp 30/25-28, yk 2, (km 10/14) (testi 25.1. negatiivinen)
Enninkeri (27v) kp 30/26-33 yk19
Melodypop (33v) kp 29/28-31, yk 1
Sunshine14 (31v) kp 29/26-28 yk 3 (testi 24.1. negatiivinen)
JQ (32v) kp 28/26-28 yk 6 (testi 25.1. negatiivinen)
Delfi kp 26/29 yk 4
Heinähaave15 (26v) kp 26/29-33 yk 3
Legolatar (27v) kp 26/31 yk 8 testi 30.1.
Mwiihh kp 25/29-30 yk 2
Ainoaa (26v) kp 24/23 yk 3
Nelmis kp 23/25? yk 10 (ku 11/2014)
Seppo07 kp 23/26-30 yk 2
Marlener (28) kp 23/30-32 yk 2
Exile kp 23/30-33 yk 10
Nita85 kp 23/33-35 yk 1 km jk (km 10/14)
Kapakala (39v) kp 22/28, ya 6/2014
Orchid87 kp 20/23 yk 10
Jannuli85 kp 20/27-32 ya 2/2014
Annma (33v) kp 20/xx yk 2
Tiikerikuu (28v) kp 18/24-33, yk 1 km jk (km11/14), ya 5/14
Piki Piki79 kp18/?? yk1
Lefemme kp 17/25-27 yk 12
Vlo kp 17/27, yk 2
Hönttentönttiäinen kp 16/30 yk 2
Seepra87 kp 16/??, yk 2
Noorav kp 16/? yk 3
Hiiu (27v) kp 15/26-30 yk 2
Cecilja (31v) kp 15/27-33 yk 16 (inseminaatio nro1)
Nepala (24v) kp 15/28-30 yk 6
Tiitiläinen (31v) kp 15/29 yk3
Mindyh kp 13/25 yk 3
Kikke89 kp 13/27-31, yk 3
Huolestunut Ensiyrittäjä kp 12/27-30 yk 4 (km 10/14)
Mymmeli89 (25v) kp 11/32 yk 6
Minja76 (38v) kp 11/29-40 (km7/14) jk yk 4
Hopehope kp 11/? yk 10
Pia87 kp 10/26-30 ya -12 (km rv12 2/14)
Ciira (33v) kp 9/25 yk 1
Adalmiina09 (26v) kp 9/28-29 yk 9
Tiuhtiska (31v) kp 9/28-30, yk18
Helmianna Kp 9/31-33 yk 3
Mila Nnnnkkk (22v) kp 7/28 yk 2
Finest (27v) kp 6/26-28 yk 3
Mariele (33v) kp 4/25-29 yk 3
Jenviko (31v) kp 4/28 yk 15
Kikiii (20v) kp 4/28-30 yk 2
Kiia80 kp 3/30 yk 2
Muskottipähkinä (25v) kp 2/30-42 yk 6
Melita kp 1/27-28 yk 13
Odottaa selkeyttä kiertoon:
Illusia86 ya 9/14
Elmonsteri
Dimou
TAMMIKUUSSA PLUSSANNEET
Sminkki, Trooppinen tuuli (yritystä takana 1v 10kk), Mikka (yk 1), Luna82 (yk 2), Tipi87 (yk3)
Plussaryhmä:
Suljettu ryhmä nimeltä “Kevät/kesämasut 2015”, jonne voi laittaa liittymispyynnön plussauksen jälkeen
Sunnuntai-iltaa kaikille!
Mä en tiedä mitä tää kroppa sekoilee, kp 23 ja oikeelle alavatsaan eilen ja tänään tullu yllättäviä puukoniskuja, jotka säteilee kylkeen ja selkäänkin. Eilen lievempiä, tänään ihan ilkeetäki tehny vähäsen. Öö, viikon päästä pitäis alkaa menkat, mutta nytkö mulla onkin vasta ovulaatio? Mitääääh. :( Mun tuurilla kuitenkin jotain munuaiskiviä, hahahaa. Hohhoijaa.
Kummastunut Marlener
Mitäs Iicalle kuuluu? Sulla ainakin kiertopäivät paukkuu :) ja Nuppunellallakin pian! Toivottelen plussatuulia teille jos olette pian testaamassa!
Voi kurjuus negatesteille :/ Minäkin myös odottelen jotain ihanaa plussaryntäystä loppukuuhun.. :)
Mun työkaveri oli tänään aivan täysin vakuuttunut siitä, että oon raskaana, vähän jopa huvitti :D En siis puhunut muusta kuin siitä, että on ollut nälkä kokoajan ja miten rasittavaa se on. Kerroin kyllä sen todennäköisesti johtuvan mun lääkityksen nostosta. Toinen oli se, että eilen ja tänään tietyt ruuat ovat maistuneet oudoilta/pahalta. Siinä kaikki ja kuulemma raskaana olen. Mä en jaksa siihen nyt niinkään uskoa.. Tai sanotaanko niin etten uskalla ees toivoa :/ Huomenna jo sormet syyhyäis testata, se ois kuitenki enää vaan kaks päivää ennen menkkojen alkua... Kai jotain vois näkyä jo?
Mä testailen aina varmaan viikko ennen ku menkat alkaa :) :) siinä on joku kiva jännitys vaikka nega tuleekin. Ja mä ite tykkään ennemmin ottaa varman negan jolla varmistuu ne menkat ennemmin ku se et meet vessaan ja näet yllätys/pettymys veren :/
Ihailen teiän hermoja kuinka jaksatte oottaa joko menkkapäivään tai vaikka ylikin.
Mäkään en jaksa odottaa menkkapäivään, molemman kierron aikana aloitin testailun 4 päivää ennen menkkoja. Ja mittailen välillä lämpöjäkin, vaikken tee sitä ihan oikein, että joka aamu tiettyyn aikaan ennen sängystä nousemista, silti ne lämmöt kertoo aika paljon. Nytkin kun ennen menkkoja olit lämmöt koholla kunnes tippui aika kovaa ja petyin jo silloin...Menin tunnin päästä vessaan ja sieltä se täti tuli.
Mittailen nytkin päivittäin ja en oikein tajua miksi on taas yli 37 kun pitäisi olla 36 jotain :/ ovis on vasta 10 päivän päästä ja raskaana en oo satavarmasti
Marlener, mulla oli kans noin viikko ennen menkkoja tollasia puukon iskuja ja enemmän tuntus kyljissä ja selässä. Pari kertaa oli nii et se aiheutti ihan krampin tyyppisen etten hetkeen päässyt suoraks :/
Moikka kaikille! Paljon kuumeilijoita on viime aikoina tullut lisää, mutta ehkä vielä yksi mahtuu.. :) Olen seurannut tätä ketjua jo lokakuusta lähtien. Ihan jännittää liittyä! Hassua, miten osa teistä tuntuu ihan vanhoilta tutuilta, vaikka te ette ole kuulleetkaan minusta :D
Taustastani sen verran, että ehkäisy jätettiin vuosien kuumeilun jälkeen pois viime keväänä. Aloitettiin kovin odotuksin, ja kuukautisten alkaminen tietty itketti joka kerta. Pikku hiljaa sitä alkoi turtumaan, ja asenne muuttui realistisemmaksi/pessimistisemmäksi. Viime kuussa minulle tuli kovia vatsakipuja, ja muutaman päivän niitä ihmeteltyäni oli pakko mennä päivystykseen. Siellä sairaanhoitaja kertoi, että raskaustesti oli positiivinen. Hetken jo iloitsin, mutta sitten selvisi että kyseessä olikin kohdunulkoinen raskaus :( (en siis itse ollenkaan osannut epäillä sitä, sillä pari viikkoa ennen kuukautiset oli tulleet normaalisti). Olin jo aika heikossa kunnossa, ja tähystyksessä poistettiin vatsaonteloon vuotanut veri, ja toinen munanjohdin, jossa raskaus sijaitsi. Positiivista oli, kun gynekologi kertoi, että myös toisen puolen munanjohdin pystyy nappaamaan munasolun siltä puolelta, jolla ei ole jäljellä johdinta. Lisäksi kuulemma kohtu ym. näyttivät olevan kunnossa.
Nyt ekat kuukautiset ovat menneet, ja koen olevani hyvin toipunut. Olen nyt tikuttanut ovista, mutta saanut vain puhtaita negoja. Se vähän huolestuttaa, että enkö vieläkään ole ihan palautunut :( Voihan olla, että kierto on vaan pitentynyt, ja olen kyllä vähän aikaisessa testeineni.
No, ei enempää minusta tässä vaiheessa! Haluaisin toivottaa erityisesti tsemppiäMelitalle kuukautisten alkamisen kanssa, olen samaistunut sinuun koska meillä on suunnilleen samat yk:t (taisivat olla ihan samat jossain vaiheessa, ennen kuin jäin jumittamaan yk kymppiin kohdunulkoisen jälkeen). Ceciljalle pidän myös kovasti peukkuja! Ainiin, jos kuulolla on muita kohdunulkoisen kokeneita (Nelmis?), juttelisin siitä mielelläni enemmän vaikkapa tuolla keskenmenon kokeneiden puolella.
Listalle voisi laittaa seuraavanlaisen rivin:
Hazel15, kp 11/27?, yk 10 (yk1 ku jk)
Ainiin, tosiaan esikoinen on haaveissa, ja iältäni olen vähän vajaa 30 vuotta.
Melita, voimahalaus! Voi harmi. Kyllä sinunkin jo olisi ollut aika raskautua!
Legolatar, sait täälläkin hymyn huulille, oletpa ihana. Kiitos! <3 Tiedätkö, jännäilen ihan kauheasti sinun puolestasi! Olkoon se plussa sitten 30.1.!
Tervetuloa ja kiitos peukuista Hazel15! Olen pahoillani, että olet joutunut kokemaan ku:n mutta ihanaa, että tunnut olevan taas täysillä uudessa yrityksessä! Toivottavasti ovulaatio löytyy :)
Onnistuin olemaan pari päivää ihan hyvillä mielin, kunnes tänään sitten olen vetänyt jonkin stressireaktion itselleni: mitä jos ovis kuitenkin on vaikkapa vasta tänään irrotuspiikistä huolimatta, oliko liian aikaista, miten muuten inssin olisi voinut tehdä, miksi se lääkäri ei sanonut, mikä oli limakalvon paksuus... jnejne. Siis voi jumankekka, kun ihminen ei osaa jo relata! Mies yritti sanoa, että inssi joka tapauksessa nyt oli, emmekä voi asialle enää mitään. Järjen ääneni, onneksi. Tokihan me vielä eilen varmisteltiin kotikonstein mutta silti. Kai se on vain niin, että kun tätä lapsettomuutta on jo jonkin aikaa ollut, niin sitä ei vain enää osaa luottaa oikein mihinkään. Yritän opetella.
Cecilja 15/27-33 dpo 2 inssin mukaan, yk 16
Heips!
Tervetuloa uudet ja tsemppiä uuteen kiertoon lähteneille! Ja erityisesti voimia Mila NNNNKKK! Kuulostaa tutulta tuo tunne, ettei aina vain pysty tulemaan lukemaan muiden kuulumisia tänne kun itsellä on ollut km. Aika parantaa, niinhän sitä sanotaan. Voimahaleja sinulle!
Itse olen ollut viikonlopun reissussa, joten en ole käynyt lukemassa teidän juttujanne. Nyt olikin paljon kirjoiteltu ja myös täällä pää vähän sekaisin, että kuka on kuka ja mitä kirjoittelitte :)
Finest: Kyselit vuorotyön tekijöitä :) Täällä ilmoittautuu yksi. Teen sekaisin aamua- ja iltavuoroa ja muutaman yön putkeen.. En ole tuota ajatellutkaan, että sekin voisi vaikuttaa hedelmällisyyteen mutta niinhän se taitaa olla. Harmi vain, kun nyt ei oikein ole mahdollista vaihtaa työpaikkaa enkä haluaisikaan. ;)
Omanapailua: Täällä olen testaillut edelleen ovista ja perjantaina oli jo tummempi viiva testissä. Lauantaina en pystynyt reissun takia testaamaan, joten tänään illemmalla testiin tulikin jo melkein nega. Teen huomenna vielä testin ja sitten kohta aloitan Terot jos ovis oli ja meni. Vähän on sekavat fiilikset, riippuen päivästä. Toisinaan niin odotan ja toivon ja uskon, että tärppäisi mutta kyllä se ajatus siitä tulevasta pettymyksestäkin vihloo pääkoppaa.. :/ Voisiko muka heti km jälkeen tärpätä..Sehän olisi liian hienoa. Koen epäonnistuneeni, jos ei tärppää. Jännä miten ajatukset ja tunteet vaihtelevat taas päivästä riippuen. Mutta ihania ne toivon tunteet ja ilo, kun on mahdollisuus raskautua ;) Nyt on tämän päivän lisäksi 2 päivänä tullut ihan pientä veristä tuhrua, joka kuulemma voisi johtua oviksesta? Sekin on vähän säikäyttänyt, kun ei ole ennen tuommoista tullut ennen menkkoja. Aina sitä miettii, mikä on vialla ja onko tää normaalia?
Mukavaa tulevaa viikkoa kaikille kuumeilijoille :)
Nita85 kp 23/33-35 yk 1 km jk (km 10/14) -kohta Terojen aloitus?
Orchid, joko testasit? Jännää! Täällä peukut pystyssä. Näytähän mallia miten plussataan! ;) Ja tiedätkös plaah, eilen minulla kipeytyi rinnat sivuilta ihan niinkuin muissakin kierroissa ennen menkkoja. Plaah. Eli ei täälläkään luotto plussaan ole erityisen huipussaan. Toivoa kuitenkin on, kunnes menkat alkaa! :)
Legolatar kp 27/31 dbo 11 yk8, ensimmäinen toiveissa
Orchid, tsemiä testailuun, pidän sormet ja varpaat ristissä, että plussa tulisi! :)
Mulla nyt kp29/26-28, ei vielä havaintoja menkoista.. Ja eilen aamulla testasin negan. Että tuskin tässä tosiaan raskaana ollaan, haluaa menkanmokomat vain pottuilla ;D
Ku eikai nuo testit voi väärässäkään olla, kai ne on sen verran luotettavia ja tarkkoja nykyään? Testasin PregCheck-nimisellä testillä, Prismasta ostin.
Melita iso halaus