YRITYS PÄÄLLÄ 2015
Niin siinä kävi, etten itse ainakaan kauan toivottua plussaa tämän vuoden puolella saa eli yritys jatkuu vuonna 2015! :D
Itse aion vielä ainakin seurailla ketjun Yritys päällä 2014 keskustelua, mutta sitä mukaan, kun yritys vuodelle 2015 siirtyy, niin tervetuloa seuraksi tänne jatkamaa keskustelua ja viimeistään sitten vuoden vaiteessa!
Kommentit (2463)
HÖNTTENTÖNTTIÄINEN: en oo itse saanut keskenmenoa ikinä ja vähän ihmetyttää nuo viiivat noissa kahdessa raskaustestissä?
Mindyh: ite oon saanu kerran ainaki testiin viivanpaikan, enkä edelleenkää oo raskaana. Tein testin tosin apteekin omalla testillä. Niukkoja menkkoja ollut myöskin monta kiertoa.
Mul oli tänää rfsu:n testissä viivanpaikka, väritön ja vähän kuopalla.
Ei ennen oo ollut minkäänlaista viivanpaikkaa ollenkaan. Se tässä kummastuttaa. Ja sitte ne edelliset menkat.. Kerran tuli siteeseen asti mutta muuten ei.. Ja harvinaisesti kuiva oli toisin kuin ennen on ollut. Muilla??
Voi hemmetin hemmetti. Onko apteekin testeissä jollain tullu viiva niin et se heijastaa vähän sieltä. En osaa selittää. Alle 2 min ollu ja en tiä onko se viiva vai mikä!!!! Vai se hemmetin viivan paikka, en oo ikän kokeillu noita!
Malttamattomana kusin taas :)
mindyh ja sunshine14 jos kyseessä ei ole viivanpaikka niin viiva voimistuu päivä päivältä. Aamulla uutta testiä kehiin. Apteekin testiin olen joskus saanut testi ajan jälkeen todella mitättömän viivan ja tuolloin toisen merkin testi antoi selvän plussan. Tuosta on kyllä useampi vuosi aikaa.
Kiitos Cecilja lämpimistä sanoistasi, uskon itsekin että täältä varmasti löytyy vertaistukea sylin täydeltä tilanteista riippumatta! :) Tuntuu kamalalta sanoa, mutta onhan se tosi, että ei joka kerta "jaksa" enää samaistua ekoja kertoja yrittäneiden pettymyksiin, kun ei heti tärpännytkään, vaikka jokaiselle toki pikaisia plussia toivookin, niinkuin sanoit. Eikä todellakaan saisi toisen pettymystä verrata omaan, kun jokainen kuitenkin yksilöllisesti koetaan asioita. Onneksi on pystynyt vielä iloitsemaan ystävien raskauksista ja syntyneistä vauvoista eikä ole tullut kateelliseksi tai kyyniseksi. Mutta kyllä sitä useammin ja useammin toteaa miehelle suru puserossa, että milloinkahan se meidän vuoro on, kun kuulee taas uusia vauvauutisia. Voi, pidän niiiiin kovasti sinulle Cecilja peukkuja ja varpaita pystyssä, että teillä nyt onnistaa!! <3 Enninkeri: meillä taitaa olla samanmoisia tutkimuksia edessä, missä te olette käyneet. Mukava lukea kokemuksistanne, niin tietää mitä kenties on tulossa.. Toivotaan, että teillä ei tutkimukset veny kuukausilla tästä vaan pääsette heti asiaan!
Muskottipähkinä, tuo on niin tuttua laskea päivämääriä tuonne 9kk päähän. Rupesi ihan hymyilyttämään tuo kommenttisi - sul on mun luonne! ;)
On tämä kyllä jännä asia tämä vauvanteko. Jotenkin on konkreettisesti huomannut omalla kohdalla, kuinka vauvoja todellakin saadaan eikä niin vain tehdä kun itselle sopisi. Ainakin on ehkäisyvalistus mennyt perille (kiitos äiti! ;) ), kun aikoinaan ei tullut mieleenkään harrastaa mitään ilman ehkäisyä, kun luuli että heti on raskaana :) Ja kun jätti pillerit pois, niin samasta syystä aatteli, että tottakai se heti tärppää! Eipä se niin mennytkään. Ehkäpä se tärppäis jo tästä ties monennestako (kymmenestä, sadasta, kuka niitä enää laskee) kerrasta! Tätähän ei sitten omille murrosikäsille lapsille kerrota :)
Iloa viikonloppuun itse kullekin! Toivotaan Mindyh ja Sunshine14, että oikeat viivat löytää teijän tikkuihin!! Jännään teijän kanssanne!
Tiuhtiska, kp8/28-30, yk18
[quote author="Tiuhtiska" time="24.01.2015 klo 18:39"]
Muskottipähkinä, tuo on niin tuttua laskea päivämääriä tuonne 9kk päähän. Rupesi ihan hymyilyttämään tuo kommenttisi - sul on mun luonne! ;)
On tämä kyllä jännä asia tämä vauvanteko. Jotenkin on konkreettisesti huomannut omalla kohdalla, kuinka vauvoja todellakin saadaan eikä niin vain tehdä kun itselle sopisi. Ainakin on ehkäisyvalistus mennyt perille (kiitos äiti! ;) ), kun aikoinaan ei tullut mieleenkään harrastaa mitään ilman ehkäisyä, kun luuli että heti on raskaana :) Ja kun jätti pillerit pois, niin samasta syystä aatteli, että tottakai se heti tärppää! Eipä se niin mennytkään. Ehkäpä se tärppäis jo tästä ties monennestako (kymmenestä, sadasta, kuka niitä enää laskee) kerrasta! Tätähän ei sitten omille murrosikäsille lapsille kerrota :)
[/quote]
Joo, haha ;D Ehkä sitä haluaa vaan jotain positiivista tähän jomotuksen keskelle. Ja katseen tulevaisuuteen, vaikka samalla vuotaa verta. Olen peruspositiivinen, vaikka pakollakin menee joskus usko tähän koko juttuun. Ja olen samaa mieltä vauvanteosta. Ajattelin myös, että ei tarvitse suunnilleen kuin ajatella suojaamatonta yhdyntää niin on maha pystyssä! :D Ei mennytkään ihan niin.
Mä vahvasti edelleen epäilen tota mun testiä. Tänään aamupissasta kuitenkin ihan puhdas nega.
Mutta aamulla se toivottavasti selviää!
Kiitos tsempeistä Tiuhtiska <3 oikeesti vähän nolottaaki ja suruttaakin jos mulla plussa pärähtää ja täällä ollu sen alle viikon ruikuttamassa. Eihän se toki yrityskertoja mihinkään poista mutta kuitenkin :/
ei, inhoon punaviiniä...tiesätkö jonkun makean hyvän,,,?
Kaziska, voi miten onnellistuttavaa <3 sinä olet jo noin pitkällä! Voi ihanaa <3 tulen niin onnelliseksi, kun kuulen teistä raskautuneista ja miten kaikki on edennyt hyvin. Ettekä te ole hävinneet minnekään! Eikös ole ällistyttävää miten vähän tammikuussa on tullut plussia tähän mennessä? Jospa minä voisin loppukuusta täydentää listaa. Puuh tätä odottelua. Kiitos tsempeistä, ne merkitsevät todella paljon <3
Cecilja, on varmasti aika erilainen inssin jälkeen fiilis! Nyt on ainakin ovis ja sperma kohdillaan! Jospa tarraavat toisiinsa ja sinuun! Sinulle toivoisin niin paljon jo plussaa <3
Orchid, voi minäkin jo niin haluaisin testata! Kääk! Niin kovasti toivoisin jo plussaavani -ja sun kanssa! Ihan hurja, kun mainitsit ettei rinnat ole kipeät vaikka yleensä ovat. Itselläni sama tilanne. Jospa se tietäisi meille molemmille hyvää <3 tuu sitten heti kertomaan tulos, kun olet testannut! ;) monesko dbo sinulla jo on?
Tervetuloa uusille ja plussausonnea kaikille ovis- ja r-testailijoille! :)
Legolatar (27v) kp 25/31 dbo9 yk8, ensimmäinen toiveissa
Niin ja oli ihana lukea kuulumisianne pitkästä aikaa Lefemme ja Enninkeri. Paljon tsemppiä ja tärppiliimaa molemmille! Olisitte jo omat kääröt ansainneet. Vaikken ole uskovainen ihminen niin taidan tänä iltana lisätä teidät ja Ceciljan, Orchidin ja Hopehopen iltarukouksiini <3
Legolatar, kyllä se vaan niin on että me plussataan tässä kierrossa, yhdessä <3 Ja jos mä en plussaa niin totisesti sulle sitä ainakin toivon. :)
Tosiaan, tuo oireettomuus on ihmetyttänyt kovasti. Monet kerrat olen huomannut miten rinnat kipeytyy ennen menkkoja ja aina olen ajatellut sen liittyvän mahdolliseen raskauteen mutta ei. Vähän on tuota alapäätä särkenyt oudosti, vähän niinku menkkakipuja? Nooh.. Ei tässä montaa piinapäivää enää ole.. Mulla on herkkiä testejä muutama kaapissa, varmaan alkuviikosta innokkaana tikkuun pissin.. Jos ei mitään näy niin tiedän varautua pahimpaan. Dpo on varmaan, hmm.. Ehkä 9? :D Menkkojen pitäis alkaa keskiviikkona.
Ou mai gaad!!! Oon ihan sekasin noitten ovisliuskojen kanssa. Oon siis ekaa kertaa käyttämässä niitä ja ihan mielenkiinnolla aloin jo testaa niillä toissapäivänä. 2 haaleeta viivaa sen testi viivan lisäksi ja tänään ei mitään viivaa testi viivan lisäksi. Tarkottaako se jotain??? Jos mun kierto on 25pv, niin millon se mahollinen ovis ois? 12 päivän kohallako? vai 14? vai voiko se olla menny jo? Mietin et kun kaikki mun edelliset vauvat on syntyny viikon etuajassa lasketusta ajasta, ni voisko se ovis olla aikasemmin vai mitä plääääh!!!??? Ainiin ja mun menkat kesti nyt 3 pv!!??? Yleensä 4-5. Outoa!!!
Ymmärsin siis, että plussa viiva tulee yhtä tummaksi kuin testi viiva, mutta mitä jos näin ei ookkaa???
Valaisikos mua joku kokeneempi oviliiuskojen käyttäjä vähän? :D
Ciira kp 8/25 yk 1
Hyvää huomenta!
Aamupissasta testi tehty ja viiva tuli mutta eipä se eilisestä mihinkään oo tummunu... tuli ehkä vähän nopeemmin siihen.
En oo ennen kovinkaan testejä vertaillu, aina tullu selkee plussa.
Pakko kai odottaa muutama päivä nyt ihan rauhallisesti.
Sunshine kp 29/26-28 yk3
Melita joko sä oot testaillu??? Mahtava kärsivällisyys sulla on :)
ciira: Ootko tehny ovistestit aamu vai päiväpissasta? Nehän suositellaan tekemään klo 10-20 aikoihin. Niissä on vissi ero jos aamulla tekee. Joillakin taas LH huippu menee niin nopeasti ohi että kannattaa testata kahdesti päivässä. Kaiken järjen mukaan sulla pitäs tulla lh huippu noin kp 9 tai 10 jos lasketaan että 14 päivää ennen kuukautisia on ovis ja ovia ovis parin päivän sisällä lh huipusta.
mulla nyt ei hurjaa kokemusta ole, mutta viivat oon löytänyt kyllä. Jospa ne kuitenkin sullakin olis vielä tulossa.
sunshine. Vai vielä pitäis malttaa. Mutta eihän niitä viivoja pitäs muuten vaan tulla tikkuihin.lupaavalta kuitenkin kuulostaa
No ei pitäis ei, mut mun pää keksii kaikennäköstä :)
Ja kui hulluks voi ihminen tulla ku oon tän ennenki tehny ja nähny..
Mindyh: Minä ainakin viime kuussa sain jokaiseen liuskatestiin jonkun haamun tapaisen, mutta en ole varma johtuisiko viime vuonna koetusta keskenmenosta