Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

YRITYS PÄÄLLÄ 2015

17.12.2014 |

Niin siinä kävi, etten itse ainakaan kauan toivottua plussaa tämän vuoden puolella saa eli yritys jatkuu vuonna 2015! :D

Itse aion vielä ainakin seurailla ketjun Yritys päällä 2014 keskustelua, mutta sitä mukaan, kun yritys vuodelle 2015 siirtyy, niin tervetuloa seuraksi tänne jatkamaa keskustelua ja viimeistään sitten vuoden vaiteessa!

Kommentit (2463)

701/2463 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on täysin totta, huoli on suuri. Ja se huoli ei väisty edes siinä vaiheessa kun niitä lapsia on jo siunaantunut. Huoli muuttuu ehkä erilaiseksi, eri kysymykset mielessä kun ensimmäisellä kerralla. Varsinki varmaan sellaisilla ihmisillä kellä ensimmäinen tai toinen tullut tilaamatta ja yhtäkkiä rupeekin kestämään.
Mä en itse vielä oo kauhean huolissaan tai peloissaan kun edellisiäkin on tehty jonkun tovin mutta kyllä välillä hiipii mieleen et mikä mussa on vikana kun ei onnistu.
Onneks nykypäivänä on niin paljon vaihtoehtoja ja apuja vauvan tekoon että ei tarvii kuitenkaan ajatella että lopun elämää olis lapseton. Olkoon se viimeinen vaihtoehto sitten vaikka adoptio. Uskoisin että siinä vaiheessa kiitollisuus kaikesta on kovinkin suuri vaikka se pettymys omasta "toimimattomuudesta" tuskin koskaan poistuu.
Ihanaa perjantai päivää kaikille!

Sunshine 27-29/26-28. Yk 3

702/2463 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noorav: minulla kokemusta vain tästä yhdestä tikutetusta oviksesta. Aloitin ovistestaamisen kp10 ja eilen tuli kaksi yhtä tummaa viivaa :) Eli ovis on tänään. Toissapäivänä tuli todella sitkeää limaa. Eilen nipisteli alavatsaa ja kuolasin kaikkia vastaantulevia miehiä :D Tänään sitten ei oireita. Ilman tikutusta olisin väittänyt oviksen olleen eilen tai toissapäivänä. Täällä on tiedossa viikonloppu peiton alla!

Annma kp 18/30-32 dbo0 yk2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
703/2463 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Legolatar: Olipa huojentavaa lukea, että sielläkin on ollut nyt vähemmän seksiä. Kun meillä on ihan selkeästi ilmassa turnausväsymystä ja välillä tuntuu, etten vain jaksaisi, vaikka olisi mikä ovulaatio. Noin yleisesti halut on kyllä tallella mutta kyllähän se eittämättä väsyttää/kyllästyttää, että vaikka kuinka ollaan ajoitettu kohta puolentoista vuoden ajan, niin metsään menee. Uskon tämän kuitenkin olevan väliaikaista :) En haluaisi kuitenkaan ajatella seksiä vain vauvantekovälineenä mutta välillä tuntuu, että juuri senhän takia sitä taas harrastetaan! On vaikea pyyhkäistä sitä mielestä varsinkin pitkään yrittäneenä. Joku sanoi mulle joskus, että harrastelette vaan silloin kun huvittaa ettekä laske päiviä, mutta väitänpä, ettei se ihan niin helppoa ole, kun on yli vuosi jo tahkottu. Voisihan se toimiakin mutta en minä siihen pysty, en osaa! Ehkä tämä inssi onkin ihan hyvä juttu; nyt ei tarvitse väkisin vääntää, vaan voidaan ottaa vähän rennommin. :) Jotenkin ihan kauhuissani ajattelen omia ajatuksiani tällä hetkellä, mutta kai tämä ihan normaalia on? :D

iltapäivän inssiä odotteleva Cecilja 13/27-33 yk 16

704/2463 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kikii, ääh, tsemppiä toiselle kierrokselle! Mä olen juonut myös greippimehua ja sitten mahdollisen kiinnittymisen aikoina pienen määrän punaviiniä, jotta lihakset rentoutuisivat. Raskaudenaikainen monivitamiini on käytössä ja sen lisäksi syön vielä sinkkiä ja D-vitamiinia. Mies syö sinkkiä ja foolihappoa. Gyne suositteli seksiä hedelmälliseen aikaan joka toinen päivä, jotta siittiömäärä pysyy hyvänä ja aamulla, jolloin siittiöiden määrä on paras. Tätä ohjetta ei kyllä olla ihan maltettu noudattaa. :) Venhänalkioöljyn hankkimista olen harkinnut, mutta sekin kai olisi tarpeeton jos E-vitaamiinia saa muuten tarpeeksi.

Sunshine14, se greippimehu auttaa kai vahvistamaan limakalvoja ja lisää esim. ovulaatiolimaa. Ja tämä sitten luo paremmat olosuhteet kiinnittymiselle.

Finest, jännä idea tuo punaviinin juominen ennen seksiä! Se varmaan ainakin lisää verenkiertoa "mestoilla".

Legolatar, hauska tuo keittiömatemaatikon laskelma! Ihan mielenkiinnosta - kirjoitit aiemmin, että tammikuussa olisi jaossa 11 plussaa. Mihin matemaattiseen yhtälöön tuo luku perustuu? :D

Noorav, itse tunnistan (tai ehkäpä kuvittelen tunnistavani) ovulaation kivuista ja lisääntyneistä haluista ja kirkkaasta limasta. Jostain luin, että kun kivut ja lima loppuu, niin ovulaatiokin on silloin ohi. Mutta varsinaista ovulaatiotestiä en ole koskaan tehnyt, joten en oikeastaan tiedä onko näin. Jollekin saattaa ovulaation aikana tulla ihan pieni vuoto. Jokatapauksessa talletus on otollisinta tehdä ovulaatiota edeltävänä päivänä, kun siittiöt kuitenkin säilyy valmiudessa pidempään kuin munasolu. Ja itse kyllä haluaisin tietää lapsen sukupuolen. Ei mitään väliä kumpi se olisi, mutta haluaisin silti tietää, utleias ja kärsimätön kun olen. :)

Kivaa perjantaita kaikille ja Ceciljalle erityisen onnistunutta iltapäivää!

705/2463 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cecilja! Mua ainakin kiinnostaa ihan hirmu paljon tuo sun inssi. Itselläkin niin monta ykta takana, että sehän voi olla todellisuutta meilläkin kevään aikana. Mitä enemmän avaudut sitä parempi! Olitkos muuten menossa yksityiselle vai julkiselle? Ja jos julkiselle, niin saanko kysyä missä päin Suomea asut, äläkä vastaa, jos yhtään tuntuu, että liikaa infoa sinusta, äläkä toki kerro paikkakuntaa, mutta alue tms. Tsemppiä ja peukut kramppiin asti pystyssä!!

Legolatar. Mä komppaan sua ihan täysillä tuon stressiasian kanssa. Nykyään palstalla käy ennemmin kuin "lukemassa uutisia", enkä todellakaan sanoisi sitä stressaamiseksi. Yrittämiseen on niin turtunut, että niitä ajoittaisia epätoivon/huolen hetkiä lukuunottamatta, menee omalla painolla ilman suurempia miettimisiä ja stressailuja, paitsi kierron kaksi-kolme viimeistä päivää, kun toive herää, että entäpä jos.. 

Noorav (ja Annma myös). Niitä oviskipujahan voi tulla ennen, aikana tai jälkeen. Ja Annmalla ilmeisesti tulee ennen, mutta mulla suunnilleen samaan aikaan. Limoja en kyttää, koska en ole niistä ihan varma, mutta kuitenkin yleensä ensin tulee lima, seuraavana päivänä kaksi viivaa ja sitä seuraavan päivän iltana kivut. Hauska, kun on jo aika hyvin oppinut oman kroppansa toiminnan.. ovis kp13-14 ja oviskipu tosiaan aina iltapäivällä/illalla, dpo 12 illalla alkaa tuhru ja dpo13 kunnon vuoto. Mites muuten muut pitkään yrittäneet (miksei muutkin), ootteko oppineet tuntemaan miten kroppa toimii missäkin vaiheessa kiertoa?

706/2463 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää malttamaton teki testin minuutin rakossa olleesta pissasta. Tadaa, negahan se oli. Joten menkkoja odotellessa viikonloppuna...
Paketissa oli kaks testiä ni kaipa mä hätäpäissäni senki kusen vaikka vois säästää ens kiertoon :)

Eipä oo tommonen greippimehu tai viinijuttu tullu ikinä vastaan. Taidanpa huvikseni kokeilla ku greippi kuuluu lemppareihin :)

707/2463 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ainiin!

Niille joille täti väkisin tuli kylään, onnea alkaneeseen kiertoon! Se on aina uusi mahdollisuus ja askel lähemmäksi teidän omaa plussaa.

Dimoulle myös hirmuisesti voimia ja tsemppiä! 

Lefemme kp15/25 ja dpo2

Vierailija
708/2463 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lefemme: 5 yk:ta ei taida olla kovin pitkä yritys vielä, mutta tuntuu siltä kyllä. No, joka tapauksessa. Kehoni tuntuu toimivan ihan miten sattuu, eikä esim. oviksesta tule selkeitä oireita. Pakko alkaa tikuttaa sitä kunnolla. En tosin tiedä, ovuloinko juuri koskaan :( Kuukautisetkin alkavat yleensä varoittamatta, tai no, mahaan alkaa koskea ja verta on siinä vaiheessa jo valunut pöksyihin. Eli eivät ilmoita itsestään hyvissä ajoin. En siis tunne ruhoni toimintaa :p

Ja samaa mieltä siitä, että täti on aina uusi mahdollisuus! Varsinkin jos on pitkä ja epäsäännöllinen kierto niin kuin minulla, on vain parempi, että täti tulee ajoissa jos on tullakseen. On ärsyttävää olla toiveikas viikon verran ja sitten täti tuleekin kylään vasta kiertopäivänä 42! Tietenkin pahoitteluja, mutta myös onnea uusiin yrityksiin! :)

ON: Vaikuttaa vähän siltä, että täti on tännekin tulossa. Illalla oli alkkareihin ilmestynyt hyvin haaleita punertavia jälkiä ja aamulla sellaisia jäi vessapaperiin. Laitoin kuukupin ja käyn jossain vaiheessa päivää tarkistamassa, onko siihen kerääntynyt tavaraa. Perinteistä jomotusta ei ole vielä ilmaantunut, mikä on ihan positiivista... Mutta älkääpä laittako minua vielä uuteen kiertoon, ilmoitan sitten, kun täti on virallisesti saapunut ;D

709/2463 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

NooraV Mä en ainakaan halua tietää mahdollisesti joskus alkunsa saavan lapsen sukupuolta ennen syntymää. Kaikki kaverit ovat kummastelleet tätä. Että totta kai sen haluaa kuulla. En minä, en en! :D Paitsi tosiaan on yksi kaveri, joka ei halunnut tietää, mutta ultrassa oli kerrottu kysymättä! Tästä viisastuneena aion heti ultran alussa sanoa, ettei halua kuulla sukupuolijuttuja.

710/2463 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja Ceciljalle paljon tsemppiä iltapäivään! Peukut pystyssä!

711/2463 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaaha, täälläkin siirrytään yk2:een... Normaalisti kierrot olleet n. 28vrk, mutta kaksi viimeisintä 30 ja 31vrk. Ilmoittaisinko nyt siis vaikka että jotta kp1/30 yk2. Tämän kierron ajattelin vielä mennä ihan umpiluomuna ilman mitään poppakonsteja, mutta kolmannesta varmaan alan tikuttaa - ihan vain nähdäkseni ovuloinko ylipäänsä ollenkaan. Turha kai sitä on luomuna tahkoa, jos ei oviksia oo. :D

712/2463 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punaviini auttaa muutenkin rentoutua ja vie vauvaajatukset vähäksi ajaksi muualle. Täytyyhän elää normaalia ja hauskaa elämää myös yrityksen aikana. En aio tehdä mitään, mitä netissä sanotaan koska en usko siihen.
Vaikka netissä sanotaan että pitää syödä paljon kananmunaa, kalaa, pähkinöitä, manteleita, avokadoa ja paljon muutakin, en usko että ruokavalio ratkaisee ongelman. Syön vuosia jo kaikkea sitä mitä nettimaailma suosittelee, koska tykkään siitä mutta en oo vieläkään raskaana :D
Mutta jos puolen vuoden aikana ei tapahdu mitään, kokeilisin akupunktiota.

Jos

Vierailija
713/2463 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikki ihanat tsempeistä <3 Kyllä täältä vielä noustaan ja porskutetaan taas täysillä eteenpäin uudessa kierrossa, kunhan se joskus suvaitsee alkaa. Huomenna ah, aina niin maaginen kp 40... Erityisesti Legolatar varmasti tiedät miltä tässä tuntuu, kun samanlaisten ongelmien kanssa joudut itsekin painimaan. Olen alusta asti seurannut juuri sun taivalta erityisellä mielenkiinnolla näiden meidän samanlaisten kiertojen takia, varmasti tulisi itsellekin annos luottamusta omaan tekemiseen sun plussan myötä. Eli hurjasti onnea ensiviikon testailuihin sinne! :) Mulla myös aina välillä ajatukset valtaa samanlaiset huolet kuin sullakin, että onkohan tässä jotain perustavaa laatua olevaa vikaa taustalla. Parin ensimmäisen kierron kohdalla saattoi vielä rauhoitella itseään sillä, että kroppa etsii luonnollista rytmiään vuosien pillerikäytön jälkeen, mutta nyt alkaa pco:t ja ovulaatiohäiriöt sun muut kyllä ikävästi pyöriä mielessä myös...

Cecilja, hurjasti onnea inssiin! 

Dimou kp monta

Vierailija
714/2463 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilanne 23.1

Dimou (25v) kp 39/~34 yk 6 (testi 22.1. nega)

Muskottipähkinä (25v) kp 32/~35 yk 5

Iica86 (28v) kp 31/28 yk 3

Nuppunella (33v) kp 29/27-32 yk 8

Tinttu1989 kp 28/25-28

Melita kp 28/27-28 yk 12

Melodypop (33v) kp 27/28-31, yk 1

Sunshine14 (31v) kp 27-29/26-28 yk 3

JQ (32v) kp 26/26-28 yk 6

Jenviko (31v) kp 26/28 yk 14 

Delfi kp 24/29 yk 4

Heinähaave15 (26v) kp 24/29-33 yk 3 

Legolatar (27v) kp 24/31 yk 8 testi 30.1.

Mwiihh kp 23/29-30 yk 2 

Ainoaa (26v) kp 22/23 yk 3

Nelmis  kp 21/25? yk 10 (ku 11/2014) 

Seppo07 kp 21/26-30 yk 2

Marlener (28) kp 21/30-32 yk 2

Exile kp 21/30-33 yk 10 

Nita85 kp 21/33-35 yk 1 km jk (km 10/14)

Kapakala (39v) kp 20/28, ya 6/2014

Orchid87 kp 18/23 yk 10 

Jannuli85 kp 18/27-32 ya 2/2014

Annma (33v) kp 18/xx yk 2

Tiikerikuu (28v) kp 16/24-33,  yk 1 km jk (km11/14), ya 5/14

Lefemme kp 15/25-27 yk 12

Vlo  kp 15/27, yk 2 

Hönttentönttiäinen kp 14/30 yk 2

Seepra87  kp 14/??, yk 2

Noorav kp 14/? yk 3

Hiiu (27v) kp 13/26-30 yk 2

Cecilja (31v) kp 13/27-33 yk 16 (inseminaatio nro1)

Nepala (24v) kp 13/28-30 yk 6

Tiitiläinen (31v) kp13/29  yk3

Mindyh kp 11/25 yk 3

Kikke89 kp 11/27-31, yk 3

Huolestunut Ensiyrittäjä kp 10/27-30 yk 4 (km 10/14)

Mymmeli89 (25v) kp 9/32 yk 6

Minja76 (38v) kp 9/29-40 (km7/14) jk yk 4

Hopehope kp 9/? yk 10

Pia87 kp 8/26-30 ya -12 (km rv12 2/14)

Ciira (33v) kp 7/25 yk 1 

Adalmiina09 (26v) kp 7/28-29 yk 9

Helmianna Kp 7/31-33 yk 3

Mila Nnnnkkk (22v) kp 5/28 yk 2

Finest (27v) kp 4/26-28 yk 3

Mariele (33v) kp 2/25-29 yk 3 

Kikiii (20v) kp 2/28-30 yk 2

Kiia80 kp 1/30 yk 2

Odottaa selkeyttä kiertoon:

Illusia86 ya 9/14

Elmonsteri

TAMMIKUUSSA PLUSSANNEET

Sminkki, Trooppinen tuuli (yritystä takana 1v 10kk), Mikka (yk 1), Luna82 (yk 2), Tipi87 (yk3)

Plussaryhmä:

Suljettu ryhmä nimeltä “Kevät/kesämasut 2015”, jonne voi laittaa liittymispyynnön plussauksen jälkeen

Vierailija
715/2463 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vielä piti noista vippaskonsteista ja stressaamisesta/huolesta puhua. Henkilökohtaisesti en ole koko yritysaikana sortunut mihinkään vippaskonsteihin, enkä aiokaan. Kyllä sitä ihmiset tulevat raskaaksi ilman greippimehujakin, ja toisaalta jos raskautumisessa on jotain ongelmia, niin ei niihin taida ihan tyyny pepun alla auttaa. Mutta en tietysti ala tuomitsemaankaan jos joku muu haluaa näitä kokeilla, jokainen tyylillään :)

Minulla on verrattain lyhyt yritysaika vielä takana, mutta voin silti samaistua Legolattaren mainitsemaan huolen kasvamiseen. Etenkin, kun vauvakuumeilu on jatkunut vuosia ja nyt kalvaa vielä sekin, että kropassa on jokin vikana. Pari ensimmäistä kiertoa kuluivat juurikin tuossa stressissä, että tulikohan niitä petipuuhia nyt harrastettua oikeaan aikaan ja pitäisikö syödä vielä pari kourallista enemmän pähkinöitä, mutta yrityskertojen karttuessa tälläinen "turhanpäiväinen" stressaaminen on jäänyt ja kasvava huoli saa valtaansa. Tässä kierrossa enkä oikein edellisessäkään jaksanut enää miettiä mitään tuollaisia raskautumiseen mahdollisesti vaikuttavia ulkoisia tekijöitä, mutta sellainen sydänalaa kuristava vauvankaipuu ja huoli siitä, saanko itse koskaan kokea äitiyttä, nousevat tilalle. Myönnän tässä nyt, että tuntuisi aivan hirvittävän kamalalta, jos joku lähipiiristä nyt raskautuisi ennen minua. Ja ihan realistiset mahdollisuudet siihen on, minulla ja miehellä on yhteensä viisi lisääntymisikäistä sisarusta, joilla toistaiseksi kuusi lasta... Totta kai sitä olisi onnellinen, mutta kyllä se silti kirpaisisi myös. Minä haluan jumankauta sen omankin :D

716/2463 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,

täällä on taas paljon juttuja tullut. :) Jos ensimmäiseksi sanoisin (ettei laho pääni unohtaisi), kiitos myös tervetulotoivotuksista ja listauksesta (vaikka laitoinkin kp:n yhdellä liian vähäksi vrt. lahopää)! :) Tervetuloa myös minua uudemmille.

Minä vähän ajattelen tuollaisista "kikkakolmosista" kuten greippimehusta, että jos se siitä olisi kiinni, niin eipä tällaisilla palstoilla pitkään kirjoiteltaisi. ;) Mutta eipä greippimehussa nyt mitään pahaa ole... Ajattelen, että kun n-määrä kasvaa yrityskuukausista tiettyyn rajaan asti, niin plussaus on vain todennäköisempää. Niin, tai siis ajattelen noin, mutta välillä en muista ajatella noin vaan rupean entäjossittelemaan. Mullahan on suuri onni käynyt jo kertaalleen ja helposti, mutta tätä mietin tätä toisten yrittämistä nyt (vaikkei toki montaa yk ole mennyt vielä)...mulla siis oli se keuhkoveritulppa ja siinä yhteydessä todettiin fosfolipidivasta-aineet. Jos nuo vasta-aineet on reilusti koholla, voi raskautuminen olla todella hankalaa (keskenmenoriski suuri ym). Raskauden aikana mitattiin viimeksi ja vasta-ainetaso oli matala. Mutta entä jos ne nousee ja entä jos tuon ensimmäisen helppo saaminen oli vain hyvinhyvinhyvin onnekas sattuma. Niin, entäjossitteleminen. Lopetan nyt alkuunsa.

Tuli muuten semmoinen ajatus eilen salilla suihkussa mieleen, että entä jos miehet kirjoittelis tällaiselle palstalle, niin mitä ne kirjoittelis. Jos niillekin olisi tikkuja ja testejä hedelmällisten päivien suhteen, niin joillain insinöörihenkisillä olisi varmasti hienot excelit, mitä ne täällä pyörittelisi jne. Hahah.

Ei haluttu tietää vauvan sukupuolta viime raskaudessa ultrassa, enkä kyllä haluais seuraavassa mahdollisessa ultrassakaan. Vähän jännitysmomenttia. :)

Eipä oo hymynaamaa ovistestissä näkynyt, saatoin toki aloittaa vähän myöhässä tikkuun pissailun, tai sit se on tulossa tai ei tulekaan. Ei taida olla ihan mun juttu, kun nyt sitten sitä mietin. Ja kai tässä nyt pitäis realistisesti malttaa mielensä, niin pitkään kuin imetys jatkuu, se vaikuttaa kiertoon ja ovulaatioonkin. No, ensi tai seuraavassa kuussa meinasin pistää maitobaaria kiinni. Kattellaan! Pahoittelut omanapailusta...

Oikein hyvää perjantaita kaikille! Ja pahoittelut tädin vierailuista. Laitetaan sille porttikielto!!!

Tiitiläinen (31 v) kp 14/29 yk3

717/2463 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime hetkiä viedään, kierto ihan lopuillaan.. Jotain outoja tuntemuksia on, mutta voin melkein satavarmasti sanoa, että on menkkoihin liittyvää, eikä siihen, mitä toivois. :P Vähän ällöttänyt tänään pariin otteeseen, sekä eilen ja tänään ollut pienimuotoista päänsärkyä. Plus epämääräistä, menkkamaista fiilistä mahassa. 

Saa nähdä, miten käy. Eiköhän ne ekat puolukat ilmaannu viimeistään huomenna!

Että lippu korkealla, ja silleen.. :D 

718/2463 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cecilja: mua kans kiinnostaa ihan hurjasti noi inssihommat, joten kirjoittele vaan niistä, mielenkiinnolla luen minä myös! Paljon nyt rauhaisaa mieltä odotteluun, toivottavasti kaikki sujuu hyvin ja sitten vaan jännittämään :) tsemppiä!

Lefemme: kiitos kysymästä, olet ihan kartalla eli kuurilla olen :) sunnuntaina loppuu, sitten vaan innolla odottelemaan josko vihdoin olisi minunkin aikani siirtyä uuteen kiertoon :) kiva että olet jo paremmalla mielellä, tosi ihana kuulla!

Haluaisin täältä kokemuksen syvällä rintaäänellä huudella, että aina se ovisplussa testiinkään ei valitettavasti kerro, että ovulaatio tapahtuu. En nyt halua ketään pelotella, siis tottakai lähes aina niin on, mutta oma ongelmani on ilmeisesti ainakin osittain se, että LH-huippu tulee mutta munasolu ei irtoa. Sain nimittäin tämän pitkän kierron aikana ovisplussan kahdesti - enkä raskautta, enkä menkkoja. Eli irtoamisessa jotain häikkää. Nyt siis tosiaan lähes kp100 ja primolut-kuuri loppuu sunnuntaina. Sitten on jännät paikat. Hoitoon pääsen, jos menkat eivät vieläkään ala, mutta ainakin oireita on siihen suuntaan, että saattavat vaikka tullakin :) ehkä nää pillerit oikeasti käynnistää mulla ihan kierron, ehkä sitten ovuloinkin, olen kovin toiveikkaalla mielellä! Ja tosiaan kun viime viestissäni mietin sitä lämmönnousua, niin lueskelin ihan luotettavasta lähteestä että primolut toimii kuin progesteroni ja nostaa kehon peruslämpöä jonkin verran. Mulla on ollut nyt koko kuurin 37 pinnassa lämmöt. Ja todellakin toivon, että ne laskisivat ensi viikolla! Olisi jo vihdoin aika mun päästä tuolta "odottaa selkeyttä kiertoon" listalta ihan tavalliseen listaukseen. Mitä mä sit laitan odotettaviksi kiertopäiviksi, kp100? Haha :D

Olen ollut jo oikeinkin iloisella mielellä, en jaksa enää kantaa huolta, mun kroppa selvästi tarvitsee nyt oman aikansa suostuakseen yhteistyöhön. Ja mikä jottei, että ensi viikolla tapahtuu! Ja jos ei tapahdu, niin sittenpä ainakin selvitetään missä mättää. Olen luottavainen ja hyväntuulinen, vaikka tämä asia hiertääkin niin onneksi elämässä on paljon muita kivoja juttuja. Kuten ihana mies, liuta ystäviä ja sukset ;) olen hiihtänyt innokkaasti ja kaatunut ladulla kahdesti, alamäet ei oo mun juttu :D tänään mennään miehen kanssa yhdessä hiihtämään, että sitä voi olla lapsellisen innostunut niin pienestä asiasta kuin uudesta harrastuksesta :D täytyy hakea iloa sieltä, mistä sitä saa!

Iloista mieltä viikonlopuksi teille kaikille arvon naiset! Palaan linjoille kun, kyllä, kun mulla on menkat :)

719/2463 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos taas kaikille ihan hirmuisen paljon tsempeistä ja huomioimisesta. <3 Miten te olettekin niin ihania? Miehen kanssa juuri jaoin äsköisen inssikokemukseni, mutta heti seuraavaksi tulin tietysti raportoimaan teille! :)

Eli siittiöt (jotka saivat paljon kehuja!) ruiskautettu matkaan! Toimenpide ei tuntunut miltään, joten siinä mä vain makasin ja siittiöt menivät katetrin avulla oikeaan osoitteeseen. Lääkäri toivotti onnea, ja mä vähän väkinäisesti hymyilin, koska tosi asiassa minulla ei hirveän suuret odotukset ole. Toisaalta toivon, haluan toivoa, mutta kyllä nämä pettymykset ovat tuoneet mukanaan myös pessimismiä. Nyt vain sitten odotellaan. Olen nukkunut kolme viimeistä yötä todella huonosti, mutta jospa nyt sitten jännitys antaisi periksi. Vielä haluan sanoa, että teille kaikille kuuluu suuren suuri kiitos ihan vain siksikin, että saan jakaa kokemukseni tällä palstalla ja tietysti siksi, että olette niin ihanan kannustavia! 

Lefemme: Totta kai saa kysyä :) Olemme hoidossa yksityisellä klinikalla ja Varsinais-Suomessa :) En siis osaa valitettavasti sanoa mitään tuosta julkisen puolen meiningistä.

Palaan kommentoimaan muidenkin juttuja myöhemmin. Ihanaa viikonloppua naiset! Nyt vedän syvään henkeä ja lähetän hiljaisen toiveen matkaan jonnekin. 

Cecilja 13/27-33 yk 16, dpo 0 (inssipäivä)

720/2463 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cecilja, toivon sinulle parasta! :)