Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

YRITYS PÄÄLLÄ 2015

17.12.2014 |

Niin siinä kävi, etten itse ainakaan kauan toivottua plussaa tämän vuoden puolella saa eli yritys jatkuu vuonna 2015! :D

Itse aion vielä ainakin seurailla ketjun Yritys päällä 2014 keskustelua, mutta sitä mukaan, kun yritys vuodelle 2015 siirtyy, niin tervetuloa seuraksi tänne jatkamaa keskustelua ja viimeistään sitten vuoden vaiteessa!

Kommentit (2463)

521/2463 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, tulen tänne ilmoittautumaan uudeksi syysvauvan toivojaksi. En ole hirveästi kuumeillut, koska lähinnä alkaa tuo ikä tulla vastaan ja nyt kun on mies, niin lapsi on tehtävä jos sen haluaa. Kuulostaa hieman karulta, mutta ei se sitä ole. Olen aina halunnut lapsia ja äidiksi, mutta miessuhteeni ovat olleet hieman epäonnisia.

Olen nyt jo saanut kahdesta raskaustestistä positiivisen tuloksen peräkkäisinä päivinä eli pikku hiljaa varmaan pitäisi alkaa uskomaan, että sitä on raskaana. Olen laittanut tuonne suljettuun ryhmään liittymispyynnön.

Corn yrityskerta yksi, rengas jätetty pois joulukuussa ja sen jälkeen menkat alkoi 17.12. Ikää jo 38v. Tänään aamulla toi toinen plussaa näyttävä CB digitalilla aamupissasta. Iän puolesta tulee sit kaikki mahdolliset riskit eli mielenkiintoista tulee olemaan.

522/2463 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänne voi seuraava päivittäjä paivitellä kp 3/32 yk6

Olen ollut todella kipeänä pari päivää menkkojen alun jälkeen. Tänään vasta ensimmäinen kivuton päivä. Tällaista on ollut viimeksi sillon joskus nuoruudessa kun menkat olivat vasta alkaneet. Olen siis joutunut syömään särkylääkeitä, koska kivut on olleet niin kovat (yleensä en syö lääkkeitä jos ei ole aivan pakko).

Lueskelen illalla paremmin uudet viestit, en ole nyt täälläkään käynyt muutamaan päivään.

Mymmeli 89

Sisältö jatkuu mainoksen alla
523/2463 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heipparallaa. Täällä pitkä kierto tulossa. Ovis oli eilen, kipujen perusteella, ja hyödynnetty. Voisin liittyä 30. päivän testailijoihin... :)

524/2463 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,
Legotar se duuni on aivan upee että sinne kyllä pystyy palatakkin äippälomalt ;) 
täällä menkat loppu kesti sen 2 pvää.. aika jännät menkat oli kyl mut pääseepähän petipuuhiin ton ukon kanssa :) 

Huolestunut Ensiyrittäjä kp 4/27-30 yk 4 (km 10/14)

525/2463 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mimmu75, kiitos jälleen viisauden sanoistasi :)

Nuppunella, JEEE taas testaillaan samaan aikaan niinkuin joulukuussakin! Jokohan se nyt ois meidän aika! Ja onnittelut oviksesta :)

Pahoittelut uuteen kiertoon joutumisesta Mymmeli89 ja Pia87 :( Olkoon alkanut kierto hedelmällinen ja ystävänpäivänä plussa kauniissa paketissa! :)

CORN onnea plussasta! Ei se tosiaan ikään katso miten nopeasti se plussa tulee! Se on täällä nähty monesti :) Kannattaa tosiaan siirtyä sinne plussanneisiin, kun me täällä vielä kärvistellään ja odotellaan josko joskus plussa saataisiin. Kyllä teidän muiden plussat aina tekee onnellisiksi :)

Legolatar (27v) kp 18/32 dbo 2, yk8, ensimmäinen lapsi toiveissa

526/2463 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja tervetuloa uusille kuumeilijoille! Toivottavasti visiittinne täällä on lyhyt :) Lisää vaan teitä lukijoita sieltä tänne kirjoittelemaan :)

527/2463 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dimou, nouuuu! Hirvee jännitys täällä sun testin osalta :D no pitää nyt malttaa ittekin :) mutta tuu sitte HETI kertomaan tulos!

Orchid, siellä toinen testi-intoilija minun lisäksi! Kivaa, kun jaksetaan edelleen pitkästä yrityksestä huolimatta jännäillä ja ennakoida testipäivää! Ihan kuin lapset jouluna :D

528/2463 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset, tehdäänpäs lauantain iloksi gallup-kysely: Millä fiiliksillä olette meneillään olevan kiertonne tärpin suhteen? Tuleeko plussa? Peukku ylös, jos fiilistelet plussaavasi. Peukku alas, jos et usko plussaan. Kaikki peukutteleen! :)

529/2463 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellisessä gallupissa joulukuussa kysyin, oliko teillä oviksen aikaan halujen lisääntymistä. Tulos oli: 28 peukutti kyllä, 15 peukutti ei.

530/2463 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltoja :) 

Kirjoittelen taas itse tabulla joten en kovin pitkää viestiä kirjoita kun tää on huomattavasti huhitaampaa tällä. Omanapailua taas vähän: Katselin viimevuoden kalenteriani, johon en ole kauheasti halunnut koskea ja katsoa syksyn aikaisia tapahtumia koska niistä on tullut paha mieli. No nyt rohkaistuin ja laskin että ennen raskautumista kiertoni olisi ollut ovulaatioplussasta laskettuna n. 34päivää. Joten toivon kovasti että kierto ei mene noin pitkäksi kuin se oli ennen tuota raskautumiskiertoa eli n.42-44päivää.  Joten jos seuraava päivittäjä laittaisi kiertoni pituudeksi tuon lyhyemmän ajan :)  (33-35päivää) Eli sittenhän se tarkoittaisi sitä, ettei tarvitsisi odottaa ovista ihan niin kauan :D Pienet ne on ilot täälläkin :) 

Mukavaa viikonloppua ihanat tsempparit! ☆

531/2463 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peukutin alapeukkua tohon kysymykseen, uskotko raskautuvasi tästä kierrosta. Periaatteessa on hyvät fiilikset, sillä ovulaatio tikutettu eilen ja ollaan myös puputeltu tässä 3 kertaa tällä viikolla.. Mutta negatiivinen fiilis varmaan johtuu siitä, että seksi on täysin lapsentekoista pakkopullaa.. Tämä on myös ensi kerta kun saan houkutella miestäni makuuhuoneeseen. Seksi on väkinäistä, kestää juuri sen verran että mies tulee.. ja sitten jään yksin makoilemaan tyyny pepun alla sängylle.. todellakin tämä käy työstä, ei huvista :/ Onko muilla tälläistä? En myöskään koe olevani yhtään kiihottunut tai märkä, voikohan se vaikuttaa negatiivisesti tulokseen?

532/2463 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

533/2463 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, sori, ekaa kertaa täällä rekisteröityneenä.

No mutta siis – toista lasta yritämme, nyt 3. clomikierto mulla menossa. Ovulaatio kaiketi 19.1., ainakin laskurien mukaan. Ovistikussa on ollut erittäin haalea viiva 3 päivää jo.

Ovulaation tapahtumista ei tiedä varmasti, koska mulla on endometrioosi. Tikuissa joskus haaleata viivaa, joskus vahvempaa. Ja clomeilla 2. kierrosta eka lapsi.

Tuntuu hyvältä avautua täällä, kun asia on aika tuskallinen.

534/2463 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mila nnnnkkk, niin olitkos sinä tässä kierrossa jo testannut ja saanut haamun? Ymmärsinkö oikein? Voi miten jännittävä loppukierron aika sinulla. Tsemppiä testailuun! Ja onkos teillä siis yk1 nyt? :) jospa rm ei kummittele toisessa raskaudessa.

Mymmeli89, minulla menkat vaihtelevat kivuliaiden ja taju-lähtee-kivuliaiden välillä. Minulle gyne sanoi, että naisten kuukautiskipuja ei tarpeeksi lääkitä. Allekirjoitan tämän. Itse käytän joka kuukausi kipulääkettä menkkakipuihin. Jos en ota lääkettä tarpeeksi aikaisin kiemurtelen sängyssä pari tuntia tuskissani ennen kuin lääke alkaa kunnolla vaikuttaa. Kiertoni pituus heittelee reilusti. Koska joudun ennakoimaan kipujen alkamista, joudun joskus syömään kipulääkettä turhaan monta päivää. Usein menkat alkavat vieläpä yöllä ja herään kipuun. Yritän myös olla vapaapäivällä menkkojen alkamispäivänä, koska olen silloin lähes työkyvytön. Minulle on muodostunut jonkinsorttinen pelkotila menkkakipuihin ja niiden hallitsemattomuuteen. Vuosia sitten jouduin syömään e-pillereitä kipujen vuoksi, mutta ne eivät sopineet minulle usean kuukauden käytöstä huolimatta. Lähetän sinulle vilpittömät sympatiat menkkakipujen vuoksi. Jospa ne olivat vain poikkeus.

535/2463 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kapakala, tervetuloa joukkoon! Jospa clomit toimivat yhtä nopsaan kuin ensimmäisen lapsen yrityksessä! Jos haluat nousevaan listaukseen niin ilmoita kp ?/?

536/2463 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Legolatar laitoin alapeukkua tuohon sun kyselyyn. Voi olla, että parin viikon päästä olisin vastannut eri tavalla, mutta nyt alkukierrosta on sellainen fiilis että ei tästä tule mitään. Voi olla että se johtuu siitä, että viime kierrossa olin niin intopinkeenä että nyt varmaan tärppää, ja sitten mitään ei tapahtunutkaan.

Dimou ja Lefemme, en oikeastaan odotellutkaan oireita alkavaksi heti silloin oviksen jälkeen. Jännittelin ihan muuten vaan, sehän tässä onkin se ongelma :D että saisi ajatukset pois siitä, että mitä sen parin viikon päästä tulee tapahtumaan, ja että pääseekö testaamaan jne jne. Pitäisi vaan saada piinaviikoille jotain muuta ajateltavaa, että saisi koko asian pois mielestä.

Mutta olen nyt päättänyt olla loppukierron sillä asenteella, että kolmas kerta toden sanoo :D Tilasin myös ison nipun ovulaatiotestejä (sekä liuska että digi), ja toiveikkaana myös raskaustestejä. Niiiiiin toivon että pääsisin sinne asti tälläkertaa. Harmi etten kerkeä tuohon 30.1 testaukseen, mutta toivottavasti se on onnenpäivä kaikille teille testaajille!

Kikke89, kp 5/27-31, yk3

537/2463 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heinähaave, kyllä on tähän yk8 mennessä tullut välillä harrasteltua tuota ehkä-nyt-vaan-kannattaisi-seksiä, vaikka seksiä kyllä aika usein muutenkin harrastetaan sen enempää miettimättä. Semmosta se vauvan teko välillä on, kun sitä ei tuosta vaan kaikille suoda. Kannattaa jutella miehen kanssa nuista tuntemuksista ja miettiä yhdessä miten ovikseen ajoitetusta seksistä saisi molempia kiihottavaa ja tyydyttävää. Tsemppiä!

538/2463 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heinähaave, me ei harrasteta väkinäistä, jos ei tee mieli vaikka ovis olis lähettyvillä niin sitten ei harrasteta. Mun mielestä kaikki voodoohoodoo hömpät kannattaa unohtaa, en usko että tyyny pepun alla auttaa mitään, korkeintaan latistaa sitä miehenkin fiilistä. En mainitse edes omalle miehelle mun oviksista, tosin se kyllä huomaa itse milloin mun rinnat ovat arat. Tosin ekaa kertaa kun ovista tikutin yk6 tai jotain niin silloin juoksin aamulla plussa tikku kädessä nauraen sänkyyn hommiin, mutta meillä varsinkin miehellä on niin loistava huumorintaju ettei se pistänyt pahitteeksi, mutta uskon jos aina olis samanlaista niin kyllä se sitten rupeis tökkimään. Meillä nyt lakanat heilu jo ennen vauvasuunnitelmia todella paljon joten siinä mielessä ehkä myös ei oo tullut mitään pakkopulla fiilistä. Kannattaa sängyssä unohtaa ne vauvanteko jutut ja keskittyä olennaisempaan, eli nauttimaan toisistanne :)

539/2463 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo legolatar on kyllä kieltämättä sellanen olo et tekis mieli hakee joka kaupasta kymmenen tikkua ku jännittää tulos. Ei kyllä tässä ollaan pari vuotta oltu jo toiveikkaana uudesta tulokkaasta ja ultrattu munasarjat et kaikki kunnossa:) toivottavasti tärppää!

540/2463 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Legolatar, laitoin alapeukun, koska tällä viikolla kun piti olla kiinnittyminen, niin mulla oli ihan paska ja todella stressava (työ)viikko, varmaan aiheutti ongelmia kiinnittymiseen. Kahtena päivänä ollut aivan kamala päänsärky joten otin buranan, koska ei ollut muuta ja en halunnut enää kärsiä.
Mutta laittaisin myös pienen pienen yläpeukun koska tämä yk on ollut oireeton verrattuna ekaan yk:n, toivottavasti oireettomuus tarkoittaa vain hyvää, eihän niitä oireita tarvitsekaan näin alussa, herättää turhia toiveita vaan...
Tässä kieroksessa on seksi maistunut paremmalta verrattuna edelliseen, silloin se oli kuin duuni :D
Jostain oon lukenut, jo kauan aikaa sitten, että naisen orgasmi nopeuttaa raskaaksi tulemista :))))) ja nainen saa helpommin orgasmin kun hänellä on sukat jalassa :)

Finest kp24/26-28 yk2