YRITYS PÄÄLLÄ 2015
Niin siinä kävi, etten itse ainakaan kauan toivottua plussaa tämän vuoden puolella saa eli yritys jatkuu vuonna 2015! :D
Itse aion vielä ainakin seurailla ketjun Yritys päällä 2014 keskustelua, mutta sitä mukaan, kun yritys vuodelle 2015 siirtyy, niin tervetuloa seuraksi tänne jatkamaa keskustelua ja viimeistään sitten vuoden vaiteessa!
Kommentit (2463)
NAISET, mitä ihmettä, tammikuussa on saatu 15.1. mennessä vain 4 plussaa!? Erikoinen tilanne, kun vertaa aiempiin kuukausiin. Siksipä piti ihan terästäytyä:
Keittiömatemaatikko laski, että tammikuussa plussia olisi tarjolla 11. Niistä siis 4 on jo saatu, eli 6 plussaa on jäljellä. Plussauspäiviä on jäljellä enää 16, joten about jokatoinen päivä pitäisi plussa tulla! Onnea testailuun kaikille! :)
Eikun 7 plussaa jäljellä! Miinuslaskut on niin vaikeita xD
Heinähaave15, on hienosti vahvistunut ja oikein vahva jo tuo viimeisin! Eiköhän se ovis ole ihan ovella ja hyvinkin ennen sunnuntaita. Ovislaskureihin en itse eilisen ovisplussan jälkeen ole enää lainkaan luottanut, koska ovislaskuri olisi väittänyt oviksen olevan vasta 5 päivää myöhemmin. Tikuta mieluummin. Ja jos ei nyt tässä kierrossa tärppää ja haluat jatkaa oviksen tikutusta niin lämpimästi suosittelen digitaalista ovistestiä -ei tartte arvailla :)
Dimou, ystäväinen! Hienoa, että olet ihan tämän kierron totuuden äärellä :) Meinaatko, ettet huomenna kuitenkin testaisi? Minä täällä jo kovasti odotan ja jännään sun puolesta! Se olisi plussan aika teilläkin :) Pidän peukut pystyssä -jospa ne ei yöllä kramppaa kun niin sinun ja Mimmun puolesta plussaa toivon!
Voi Legolatar, sä olet kyllä ihana! Onnittelut ovisplussasta, toivotaan, että se tuo myös sen toisen plussan.
Cecilja, mahtavaa, että asiat lähtivät etenemään vauhdilla. Onnea matkaan!
Eipä tää lisääntyvä vaalea tuhru hyvältä näytä :( mutta pakko kait se on silti testata. En siis odota ihania uutisia mutta käyn kyllä huomenna raportoimassa sen negankin!
Tää vertaistuki täällä on kyllä ihan mahtavaa. Tulin tosi hyvälle mielellle Legotar viestistäsi :) Ihanaa, että joku sanoo mielipiteensä asiaan, tulee heti paljon varmempi olo asian suhteen :) Ne digitaaliset on niin kalliita.. Mistä olette niitä halvimmiten ostaneet?
Hei,
Legotar, ei siis mitää hajua, kai mä nyt tän viikon ainakin keskityn töihin ku uusi duuni alko tänää! mut eiköhän me keksitä jotain ja kiitti tsempeistä,:)
Elikkös vuotoa vuotoa ja vuotoa miten muutenkaan voisi omaa kiertoaa kuvata tällä hetkell
Tulin vaan nopeasti omanapailemaan, koska luen juttujanne tällä hetkellä puhelimella. Ja sitä vaan ajattelin kanssanne jakaa että kyllä ihminen on pienestä onnellinen sen vuotohäiriön jälkeen! Nimittäin kroppa toimii kuten pitääkin ja luulisin testanneeni tänään kp10 ovisplussan <3 Ovislimat on myös olleet epätavallisen pitkäkestoisia ja toivon tämän tarkoittavan hyvää asiaa. Kaikki on taas kuten pitääkin :) Testaan toki vielä huomenna uudestaan varmistuakseni asiasta, mulla kun on yleensä viiva alkanut vaalenemaan hyvinkin nopeasti.
Ja tämä voi olla ehkä hieman hölmö juttu, mutta mies sanoi tänään puuhailtuamme että nyt on jotenkin hyvä fiilis tärppäämisen suhteen. Hänelle kuulemma vain jotenkin tuli sellainen olo että NYT. Ei ole siis kertaakaan noin sanonut eikä ole edes tietoinen siitä että ovis on käsillä. Todellakin toivon että fiilis on oikea ja samaa toivon myös kaikille teillekin <3
Kuten lupasin niin tulin raportoimaan negani.
Orchidille hurjasti onnea tähän kiertoon!
Orchid, onpa ihana kuulla, että kehosi tuntuu taas toimivan. Useinhan tuollaiset häiriöt ovatkin hyvin satunnaisia, ja niistä huolimatta kroppa toimii muuten mallikkaasti! :) Olkoon tämä kierto teille se The Kierto! :)
Mimmu, kiitos lohdun sanoista! Ja samantien takaisin sinne: en tykkää negastasi ollenkaan! Jotenkin erityisesti pitkään yrittäneiden negat ja uudet kierrot saavat omankin mielen alakuloiseksi ja sitä päätyy jälleen kysymään, että voi miksi. Lähettelen sulle kasapäin voimia!
Täällä vuodoista päästy viimein ja sitten vain odottelemaan ensi keskiviikon follikkeliultraa, joka antaa vähän suuntaa sille, että voidaanko inssi tehdä ensi viikon lopulla.
Cecilja 6/27-33 yk 16
Cecilja: Joo meillä myös pitkä aika yritystä takana. Ei haittaa vaikka noin sanoit..meitä on niin hirveesti täällä :)
Tänää heräsin mahakipuun ja olin varma et menkat alkaa mut ei eikä vuotoakaa tullu pönttöö eikä paperii. Lisäks mahakipu loppu sen pienen hetken jälkeen ku seinään. Luulempa silti et menkkoja täällä kuitenki odotellaan vaikka olis ihana päästä testipäivään saakka ja saada ne kaks viivaa. <3
Legolatar: Ihan hyvillä mielin suuntaamassa inssiin. Tietysti myös pelottaa, koska nyt kun ollaan jo hoidoissa ja jos nekään ei onnistu, niin sitten alkaa kyllä lapsettomuuden mörkö kummittelemaan yhä enemmän: saammeko koskaan toista lasta? Toiveissa meillä olisi kuitenkin enemmänkin lapsia. Inssi tuntuu tällä hetkellä siltä, että se on lähes sama kuin yrittäisi luomuna paitsi että ohitetaan kohdunkanava, joten kovin kovat odotukset eivät ole. Toisaalta ajattelen niin, että jos emme edes yritä hoitoja, niin se jäisi harmittamaan. Kiitos tsempistä :)
Heipä hei,
Mä testasin aamulla negan ja menkat alkanee ehkä huomenna, nyt jo aamulla juili selkää ja kai pientä jotain tulikin jo. Elikkä kohta kiekalle kolme siis. Pikkaisen pashaa, mutta koitan olla realisti, että ei nuo tilastolliset todennäköisyydet nyt vielä hirveän isot ole olleet kahdelle yrityskiekalle, joista toinen heti pillerien jälkeen (mikä tietty mahdollista silloinkin heti tärähtää). Edelleen piristän itseäni ajatuksella, että enemmistö saa sen lapsen joskus. Ja sillä, että mulla on niin ihana mies! (Etsin Herra Oikeaa tarpeeksi ka-u-an! :))
Ja sillä, että maanantaina on lääkäriaika ja saanen lähetteen erikoissairaanhoitoon, jossa voi jo keskustella alustavasti hoidoista (endo-taustalla ne luultavasti alkaisi normia aiemmin).
Teidän hyvistä kokemuksista innostuneena (ainakin Legolatar :)), taidan itsekin hankkia digi-ovis-testin, vaikka liuskatesteistäkin tuli ihan hyvä kokemus tältä kiekalta, mutta jos digi on selkeämpi, niin se ei haittaa yhtään! :D
Pirteää viikonloppua naiset!!
Helmianna
Kohta yk3...
Täällä saatiin just todella selkeä ja vahva ovisplussa :D ei tarvitse arpoa yhtään, niinkuin vielä eilen! Miten tästä voikaa iloita niin paljon :D ja mies vielä vapaalla tänään, täytyy käydä nyt heti hakemassa se petipuuhiin!
Heinähaave, onnea ovisplussasta :) siinä mieli kummasti piristyy kun saa edes johonkin testiin kaksi viivaa :D
Legolatar, toivon itsekin tämän olleen viimeinen pitkä kierto. Kaksi aiempaa kiertoa olen tikuttanut ovista, ja saanut puikkoihin aivan selkeän ovisplussan. Edellisen kerran melkein hyppivät viivat silmille kun olivat niin voimakkaat, eikä tarvinnut epäillä onko vai ei :D Digillä kuitenkin mennän tämä kierto. Yk 7, ovisplussa kp 18, ja edellinen kierto ovisplussa tasan kaksi vk ennen menkkoja. :) viime kiertoni oli siis megapitkä.
ORCHID: ihana kuulla että vuotohäiriöt poissa ja ovisplussa tilalle, hedelmällisiä päiviä, toivottavasti peitot pöllyävät !
Minulle ei mitään uutta, menkat vielä päällä ja tälläkertaa vähä kipuisina. Luottavaisena taas tähän uuteen kiertoon, toivottavasti minun kroppa toimisi suht normisti !
hopehope kp2/?? yk 10
Ja helmiannalle pahoittelut negan testaamisesta. Ensimmäisten yk:n aikana muistan että pettymys oli aina palon karvaampi kun puolen vuoden huonommalla puolella. Tsemppiä ! Jos menkat alkavat, niin luottavaisena uuteen kiertoon, mutta jos muutamaan päivään ei vuotoa näy niin uutta testiä kehiin !
Tipi, dimou, mimmu kuinkas siellä suunnilla ? Joko testailitte ? :)
Lefemme, olen tilannut netistä mammaksi.fi ja raskauskeijulta testejä. Mammaksi.fi testit ovat david merkkisiä, eikä ainuttakaan viivan paikkaa tai väärää plussaa ! ja nopea toimitus. nyt tähäön kiertoon tilasin raskauskeijulta cb:n digi ovistestejä, ja puikkoraskaustestejä ( en muista merkkiä ) :)
Illusia, ompa inhottava tilanne ! Itsellänikin on ollut näitä megakiertoja, ja pitkiä odotteluja enkä toivo niitä kenellekään ! Positiivista kuitenkin on juuri se, että pääset jonon ohi tarvittaessa. Toivotaan ja pidetään kaikki peukut pystyssä että kroppa lähtisi toimimaan lääkityksellä. ! Oliko sinulla aiemmin ehkäisynä jotain hormonaalista, onko kroppasi vielä sekaisin niistä ? Tule tänne vaan purkamaan kaikki tunteesi, täällä me sinua tsempataan. Paljon tsemppiä ja sitä kuuluisaa zeniä sinne !
Tilanne 16.1.
Mymmeli89 (25v) kp39/32 yk5
Minja76 (38v) kp 35/29-> (km 7/14) jk yk 3
Dimou (25v) kp 32/~34 yk6
Tipi87 kp 31/29-31 yk 3
Helmianna kp 30/33 yk2
Pia87 kp 26/26-30 ya12 (km rv12 2/14)
Adalmiina09 (26v) kp 26/28-29 yk8
Muskottipähkinä (25v) kp 25/~35 yk5
Iica86 (28v) kp 24/28 yk3
Finest (27v) kp 23/26-28 yk 2
Kiia80 kp 23/28 yk1
Nuppunella (33v) kp 22/27-32 yk8
Tinttu1989 kp 21/25-28
Melita kp 21/27-28 yk12
Mariele (33v) kp 20/25-29 yk2
Melodpop (33v) kp 20/28-31, yk1
JQ (32v) kp 19/26-28 yk6
Jenviko (31v) kp 19/28 yk14
Delfi kp 17/29 yk 4
Heinähaave15 (26v) kp 17/29-33 yk3
Legolatar (27v) kp 17/32-35 yk8
Mwiihh kp 16/29-30 yk 2
Ainoaa (26v) kp 15/23 yk3
Nelmis kp 14/25? yk 10 (ku 11/2014)
Seppo07 kp 14/26-30 yk2
Marlener (28) kp 14/30-32 yk2
Exile kp 14/30-33 yk 10
Nita85 kp 14/42-44 yk 1 km jk (km 10/14)
Orchid87 kp 11/23 yk10
Annma (33v) kp 11/xx yk 2
Jannuli85 kp 11/27-32 ya 2/2014
Tiikerikuu (28v) kp 9/24-33, yk 1 km jk (km11/14), ya 5/14
Lefemme kp 8/25-27 yk12
Vlo kp 8/27, yk2
Hönttentönttiäinen kp 7/30 yk 2
Seepra87 kp 7/??, yk2
Hiiu (27v) kp 6/26-30 yk2
Cecilja (31v) kp 6/27-33 yk 16
Nepala (24v) kp 6/28-30 yk 6
Mindyh kp 4/25 Yk 3
Kikke89 kp 4/27-31, yk3
Huolestunut Ensiyrittäjä kp 3/27-30 yk4 (km 10/14)
Hopehope kp 2/? yk 10
Odottaa selkeyttä kiertoon:
Illusia86 yk2
Noorav
Elmonsteri
TAMMIKUUSSA PLUSSANNEET
Sminkki, Trooppinen tuuli (yritystä takana 1v 10kk), Mikka (yk 1), Luna82 (yk 2)
Plussaryhmä:
Suljettu ryhmä nimeltä “Kevät/kesämasut 2015”, jonne voi laittaa liittymispyynnön plussauksen jälkeen
Mimmu, eikä! :(
Heinähaave15, jeeeeeee! Mukavaa iltaa teille! ;)
Lefemme, Raskauskeiju.fi on ollut hyvä ja nopea. Sieltä saa David-merkkisiä liuskoja. Samat kokemukset kuin Hopehopellakin eli ei turhia plussia ole tullut. :)
Helmianna, onnittelen päätöksestäsi hankkia digi :)
on: jos kiire ja stressi aiheuttaa ovuloimattomuutta tai ongelmia hedelmöittymiseen/kiinnittymiseen niin ei tärppää tässä kierrossa, on ollut ihan kaamea työviikko :(
No mutta, leppoisaa ja plussatäyteistä viikonloppua palstailijoille! :)
Legolatar kp17/32-35 yk8, ovis+ kp15, ensimmäinen toiveissa
Carita, kiva kuulla sinusta taas pitkästä aikaa! Ja rv10 jo menossa, ihanaa! :) Olen niin onnellinen teidän masunkasvattelijoiden puolesta <3
Huolestunut ensiyrittäjä, pahoittelut menkoista. Toivon sinulle, hedelmällistä uutta kiertoa! Odottavan aika on kyllä pitkä... huh.. Mitähän tekemistä me keksittäisiin? :)
Uusille kuumeilijoille tervetuloa joukkoon! Eppunen Kiva päästä jännäilemään sinunkin tilannettasi, kiva kun jo pian pääset testaamaan! :)