Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

YRITYS PÄÄLLÄ 2015

17.12.2014 |

Niin siinä kävi, etten itse ainakaan kauan toivottua plussaa tämän vuoden puolella saa eli yritys jatkuu vuonna 2015! :D

Itse aion vielä ainakin seurailla ketjun Yritys päällä 2014 keskustelua, mutta sitä mukaan, kun yritys vuodelle 2015 siirtyy, niin tervetuloa seuraksi tänne jatkamaa keskustelua ja viimeistään sitten vuoden vaiteessa!

Kommentit (2463)

Vierailija
441/2463 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilanne 14.1.

Mymmeli89 (25v) kp37/32 yk5

Minja76 (38v) kp 33/29-> (km 7/14) jk yk 3

Luna82 kp 32/28-32 yk 2 – haamu! varmistustesti tulossa 13.1

Dimou (25v) kp 30/~34 yk6

Tipi87 kp 29/29-31 yk 3

Helmianna kp 28/33 yk2

Huolestunut Ensiyrittäjä kp 26/27-30 yk3 (km 10/14)

Pia87 kp 24/26-30 ya12 (km rv12 2/14)

Adalmiina09 (26v) kp 24/28-29 yk8

Muskottipähkinä (25v) kp 23/~35 yk5

Iica86 (28v) kp 22/28 yk3

Finest (27v) kp 21/26-28 yk 2

Kiia80 kp 21/28 yk1

Nuppunella (33v) kp 20/27-32 yk8

Tinttu1989 kp 19/25-28

Melita kp 19/27-28 yk12

Mariele (33v) kp 18/25-29 yk2 

Melodpop (33v) kp 18/28-31, yk1

JQ (32v) kp 17/26-28 yk6

Jenviko (31v) kp 17/28 yk14 

Delfi kp 15/29 yk 4

Heinähaave15 (26v) kp 15/29-33 yk3 

Legolatar (27v) kp 15/32-35 yk8

Mwiihh kp 14/29-30 yk 2 

Ainoaa (26v) kp 13/23 yk3

Nelmis  kp 12/25? yk 10 (ku 11/2014) 

Seppo07 kp 12/26-30 yk2

Exile kp 12/30-33 yk 10 

Nita85 kp 12/42-44 yk 1 km jk (km 10/14)

Orchid87 kp 9/23 yk10 

Annma (33v) kp 9/xx yk 2

Jannuli85 kp 9/27-32 ya 2/2014

Lefemme kp 6/25-27 yk12

Vlo  kp 6/27, yk2 

Hönttentönttiäinen kp 5/30

Seepra87  kp 5/??, yk2

Hiiu (27v) kp 4/26-30 yk2

Cecilja (31v) kp 4/27-33 yk 16

Nepala (24v) kp 4/28-30 yk 6

Mindyh kp 2/25 Yk 3

Kikke89 kp 2/27-31, yk3

Odottaa selkeyttä kiertoon:

Illusia86 yk2

Noorav

HOPEHOPE

Elmonsteri

TAMMIKUUSSA PLUSSANNEET

Sminkki, Trooppinen tuuli (yritystä takana 1v 10kk), Mikka (yk 1)

Plussaryhmä:

Suljettu ryhmä nimeltä “Kevät/kesämasut 2015”, jonne voi laittaa liittymispyynnön plussauksen jälkeen

442/2463 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut illusia, toivottavasti ei tule kierron pitkittymistä ! :( 

NITA: Lueskelin tuossa jonkin verran aknen luontaishoidosta. Paljon vaikuttaa ruokavalio (rasvaiset ja mausteiset ruoat pois), ja juomaan paljon vettä. Jopa 8 lasillista päivässä, se puhdistaa elimistöä ! Itselläni on lähes tulkoon viljaton ruokavalio, ei ole keliakiaa mutta mahani toimii paljon paremmin ja säännöllisemmin kun syön viljatonta, ja gluteenitonta ruokaa. Olen myös tämän talven syönyt helokkikapseleita, ja ihoni on parantunut todella paljon. Nuorempana kärsin jonkin verran näpyistä kasvoissa ja yläselässä :( Helokkikapseleiden ansiosta myös kaikki ihottumat ovat hävinneet ! 

LEGOLATAR: Ihanaa kun olet bongannut hymynaaman ! Testasitko heti ensimmäisellä wc käynnillä aamulla ? Itsellänikin on nyt kaapissa cb:n ovistestejä iso kourallinen. Testasin myös tänä aamuna, mutta en saanut vielä hymynaamaa. 

ON: Oviksen bongailua tässä yritän, koska limat ovat huomattavasti lisääntyneet parina päivänä. En ole aikaisemmin käyttänyt cb:n ovistestejä, joten te muut jotka niitä olette käyttäneet. Voiko ovista bongata myös viivoista kun ottaa puikon pois testilaitteesta ? Sain nimittäin sellaisen puolivahvan viivan kun otin puikon pois. Voisi tästä päätellä jotain onko ovis tulossa vai menossa pois.. Vaikeata..

Muutamana päivänä on ollut sellainen 'olen myynyt kaikki maani' fiilis, mietin miksi täällä roikun. ? Lasta toki haluamme, ja paljon mutta yrittäminen ei ole mitään yrittämista, vaan pikemminkin tulee jos tulee.. Vällyjen välissäkään emme ole viime aikoina viihtyneet kun jatkuva epätietoisuus raha-asioista ja asumisesta tuovat minulle aivan valtavan stressin, join jopa eilen kaljan tähän tuskaan :D

Mies toki sanoi että tänä vuonna tulet raskaaksi, mutta itselläni ei ole kovinkaan raskautuva fiilis kun kierrot on mitä on, ja pco kummittelee kokoajan takaraivossa. Tuleeko tästä koskaan mitään ? Vai onko tämä kohtalon ivaa että tee elämälläsi ensin jotain mutta ja mieti sitten vasta lapsia.. 

HOPEHOPE yk9, esikoinen toiveissa.. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
443/2463 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kikke89, jos yhtään helpottaa zenin saavuttamisessa, niin useimmat täälläkin raportoivat, etteivät kokeneet minkäänlaisia oireita ennen plussaa :) Kiinnittyminenkin tapahtuu vasta yli viikon jälkeen oviksesta, joten heti oviksen jälkeen on käytännössä mahdoton mitään oireita saadakaan. Piinailun voi siis hyvin jättää vain viimeiselle viikolle ;)

Nita, mitään maagista ratkaisua minäkään en ole näppyihini siis saanut, ehdottomasti meikkaan ihmisten ilmoille (tosin tein niin muutenkin, ennen tätä aknenaamaa) ja haikeudella olen jättänyt kaikki hartiat ja selän paljastavat vaatteet kaapin pohjalle pölyttymään. Mä en ole pelännyt käyttää mitään yksittäistä tuotetta kasvoille, kuitenkin ovat vain ulkoiseen käyttöön ja turvallisiksi testattuja. Sebamedin näppygeeli on siis kuitenkin se ihan ykkönen, toinen lifesaver on aspiriinikuorinta, johon löytyy ohjeita ympäri nettiä. Sekoitetaan siis aspiriinia ja Freemanin ananaskuorintaa. Putsarina ja kasvovetenä mulla on Madaraa, balancing toner -kasvovesi on todella hyvää tavaraa mutta tuo purifying foam -putsari on sellainen, että toivoisin löytäväni jonkun vielä paremman. Rasvoina mulla on vähän sitä sun tätä, pääsääntöisesti luotan luonnonkosmetiikkaan ja kuorinnan jälkeen käytän Vichyn kuivalle iholle tarkoitettua kosteusvoidetta (vaaleanpunainen purkki, en tähän hätään pysty nimeä tarkistamaan) joka on myös ihan jumalainen. Itselle sopivia tuotteita etsiessä kannattaa muistaa sekin, että kestää aikansa ennen kuin uusien tuotteiden mahdolliset vaikutukset alkavat näkyä, joten ihan viikossa tai kahdessa ei vielä kannata heittää kirvestä kaivoon, jos tuntuu ettei mitään tapahdu. Ja mulla ainakin ihon kuntokin muuttuu suuresti riippuen siitä, missä vaiheessa kiertoa olen.

Illusia, harmi juttu :( Toivotaan nyt tosiaan että ne menkat sieltä tulisivat pikaisesti, ilman lääkkeitä!

Dimou kp 30 yk 6

444/2463 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos Helmianna, Dimou ja Mikka :) Olen edelleen ihan pökerryksissä eikä työnteosta meinaa tulla mitään, voih.

Cecilja 4/27-33 yk 16

445/2463 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jes! Cecilja (ilman a:ta) Ihanaa ja varmaan hurjan kutkuttavaa, että asialle tehdään jotain. Siitäkin huolimatta, että ei välttämättä onnistu, niin loistojuttu! 

Orchid, viuh.. sunkin tilanne selvinnyt ja yksi huoli vähemmän. Yrityksen jatkoa ja jossain odottelevaa plussaa kohti!

Ja Illusia.. hirmuisesti voimia ja halaus. Toivon NIIIIIN sulle plussaa. Pitää varmaan tulla oikeasti tanssimaan joku sadetanssin tyylinen "menkkatanssi" sun ympärille. Olisipa muuten melkoinen näky! Saiskohan sillä julkisella paikalla tienattua...? <3 Olet ajatuksissa. 

Finest. Mulla on sellainen mielikuva, että hedelmällisyystesti on ennemmin niille naisille, jotka miettii onko vaihdevuodet alkaneet? Varmuutta tästä ei kyllä ole..

Kikke89. Kysyit niitä piinaviikkojen rauhoittumisvinkkejä. Yleisin päivä kiinnittymiselle on dpo9 ja ennen sitähän ei ole oireita, vaikka hedelmöittyminen olisi tapahtunut. Sinne asti siis kannattaa olla rauhassa, koska eihän mistään voi huomata mahdollista raskautta ja näin ollen jää enää muutama päivä stressata. Ainakin itsellä on toiminut! Tsemppiä seuraavaan piinailuun! :D

Omaa napaa ei, ole tai siis on vain vatsassa. Tulin vain höpöttelemään teille muille. :D

446/2463 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka kaikille!

Olen "salaa" lueskellut ulkopuolisena, nyt päätin tehdä oman tunnuksen ja osallistua.

447/2463 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohops. Viesti karkasi.

Eli. Olen 28-vuotias, ei lapsia. Ehkäisynä ollut kondomi, eli ei "hormonien tasaantumiskautta" ehkäisyä poisjättäessä. Ensimmäinen yk päättyi biokemialliseen, joka kävi haamuilemassa testeissä ja herättämässä toivoa.

Päätettiin alunperin siis jättää ehkäisy pois ja stressittä katsoa mitä tulee vai tuleeko mitään. Kaunis ajatus, mutta eihän se ihan niin mene. En mä tämmösiä juttuja kuitenkaan osaa niin ns. keveästi ottaa, vaikka itelleenkin väittäisi niin. :) Etenkin kun heti ekassa kierrossa luuli tärpänneen. Yllätyin kuinka paljon petyin kun veret voimalla ja kramppaillen tulvahtivat (käytännössä siis moonikset 3-4 päivää myöhässä, kun todennäköisesti hedelmöitynyt munasolu ei kiinnittynyt, ei sen kummempaa).

Eli en tietenkään vertaa täältä lukemiini stressinaiheisiin ja karuihin kokemuksiin millään tasolla. Toi oli opetus, asenteen palauttaminen kohilleen, näpäytys maailmalta. Että olepas likka ihmisiks haihatteluines, jalat maan tasalle. Nyt sitten vähän nöyrempänä jatkoon.

Sitten kävi niin, että mulla todettiin gynellä pco. Se siitä keveästä siinä sivussa yrittämisestä(kö?). Kun en ollut ajatellut näin heti kärkeen oviksia tikutella tms. Eli koska olo on vähän sekava kaikesta, ajattelin vertaistukiryhmän olevan paikallaan. Etenkin kun lapsiajatuksista en livenä halua kenellekään vielä puhua.

Siinäpä se. Mielelläni siis tänne mukaan pyrkisin noviisina.

pöllämystynyt ja kaikesta pihalla, Marlener (28 v.) kp 12/30-32 yk2

448/2463 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa pitkästä aikaa! Aloitin uudet opiskelut, joten en ole ehtinyt/jaksanut kirjoitella viime aikoina, mutta lukenut olen teidän juttuja päivittäin. Ensiksi paljon onnea Mikka ja muut plussanneet! Ja onnea hymynaamasta Legolatar, meillä on tainnut olla aika samat fiilikset tänään, nimittäin myös täällä ovistesti iloisesti hymyili aamulla. :) Täytyy mies kampata sänkyyn, kuhan töistä tulee. 

Delfi (24v) kp 15/29 yk 4 

449/2463 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa Marlener! Mietinkin tuon ensimmäisen viestin jälkeen, että olipas lyhyt, mutta syy selvisi nopeasti. :D Hauskaa, että päätit liittyä seuraan. Itselle ainakin palsta ollut tärkeä juurikin sen tuen takia, koska ei edes miehelle jokaista käännettä viitsi touhottaa. Toivon siis todella, että koet samoin, näihin mimmeihin nimittäin kiintyy! :D Ja tuohon pco:ho liittyen täällä on myös naisia, joilta varmasti saa vertaistukea ja kokemuksia.  

450/2463 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainiin, Nita85: Minuakin kiusaa akne. Alkoi 15-vuotiaana, joten taistelu on jatkunut yli vuosikymmenen (lue: kaikki kokeiltu). Juurikin ihotautilääkärin kautta mut lähetettiin gynelle, missä tuo aiemmassa viestissä mainitsemani pco todettiin. Se onkin todennäköisin akneni aiheuttaja. Eli mun tapauksessa viljaton/maidoton ei auttanut. Tosin mulla on kaksi tuttavaa, jotka ovat iho-ongelmista gluteenittomalla päässeet. Eli mikä ei toimi yhdelle voi olla apu toiselle. Mä ainakin uskon, että näppyongelmiin on ihan hirveesti eri syitä, mitkä sitä tulehdusreaktiota voi iholle aiheuttaa. Kaikki ei oo niin mustavalkoista tässä elämässä.

Tosiaan, itselläni pco:n vuoksi käytännössä ainoa täydellinen apu taitais olla pillerit. Ne pitääkin ihon hyvänä, mutta muuten eivät sovi mulle ollenkaan, enkä halua niitä syödä. Tässä tilanteessa en tietenkään raskaustoiveenkaan vuoksi.

Mutta helpostusta olen löytänyt näistä tuotteista (nää saattaa kuulostaa hippitouhulta, mutta kuten sanottua oon kokeillu kaikkea mahdollista ja mahdotonta ja nämä mulla toiminu parhaiten, joskaan ei nämäkään vie aknea pois): pesu lumenen extra gentle cleanserilla, sen jälkeen himalajan ruususuolasaippuaa. Kun suola on kuivunut iholle ja vaikuttanut jonkun aikaa, huuhtelen pois ja kosteutan jojobaöljyllä. Saippualla on desinfioiva vaikutus, joten kipeimmät finnit rauhoittuvat selvästi. Jojobasta pidän pintakuivan ihoni vuoksi. Ennen käytin humektania, mutta se ei riittänyt kosteuttamaan talvisin, vaan iho ritisi kuivuuttaan. Paksummat rasvat taas pahensivat aknea. Kerran viikossa/kahdessa teen myös vihreä savi -kasvonaamion.

Tsemppiä finnitaistoon! Se on ihan hanurista.

Lisäksi sitä vettä kannattaa tosissaan juoda, jatkuvan pissallajuoksemisen uhallakin. :D

451/2463 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa täältäkin. Tulin kertomaan että haamu on nyt vahvistunut eikä tarvinut valossa testiä pyöritellä enään. Ajattelin digitestin ostoa, mutta tulin siihen päätökseen että tämä kyllä riittää. Mielelläni myös täällä käyn teidän kuulumisia lukemassa vielä. Ja oviksen jälkeen ei todellakaan kannata miettiä oireita, koska niitä ei pakosta ole, ei mullakaan vielä :) jotain pieniä tuntemuksia välillä ollut munasarjoissa. Neuvolaan ajattelin vasta ensi viikolla soitella kun sen ajan kuitenkin saa vasta parin viikon päähän eikä siinä ihmeitä tehdä :)

Luna82 yk2

453/2463 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nita85!

Kokeile Ruohonjuuresta saatavaa lavera aurinkorasvaa (suojakerroin 30) ja jättää ruokavaliosta ylimääräinen sokeri ja gluteeni pois. Mulla auttoi uskomattoman hyvin. Rasvaa olisi hyvä käyttää ainakin pari viikkoa, mutta mulla auttoi jo muutamassa päivässä. Jos päätät kokeilla, niin kerro miten kävi. Ihan sattumalta löysin tuon yhdistelmän aikoinani ja mulla ainakin toiminut älyttömän hyvin. Ja rasva on eko, joten turvallinenkin vauvalle. :)

454/2463 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä positiivisten r-testien näkeminen ilahduttaa paljon, vaikka testit ovat muiden tekemiä. Paljon onnea, Luna.

Marlener, tervetuloa joukkoon! Mullakin ainoa ehkäisy ollut kondomi ja samat fiilikset olit ekassa yk:ssä.

ON: ei mitään ihmeellistä, paitsi eilinen ovistesti, mikä oli tosi lähellä positiivista. En oo päässyt hakemaan lisää testejä jotta tietäisin, oliko/onko mulla 2 ovista tällä kertaa. Anyway, tänään kp21 ja olo on hyvä, ei mitään outoja tuntemuksia, oireita. Tosiaan rintoihin tullut lisää painoa, se johtuu varmaan siitä että muuallekin sitä painoa on tullut vähän lisää :) Tosi tosi harvoin olen alakerrassa tuntenut nipistelyä mutta huomattavasti vähemmän kuin ekassa yk:ssä.
Böääääähhhhh, viikon päästä alkaa menkat, jos alkaa...ja aika rupesi venymään...

Finest kp21/26-28 yk2

455/2463 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Luna82! Kuten Finest sanoo, niin tuntuu kivalta muiden puolesta. :)

Tietääkö muuten kukaan onko miten yleistä, että kierrossa on kaksi ovulaatiota tai toisaalta se, että koko ovulaatio jää tapahtumatta?

456/2463 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa kaikille ! Parina iltana olenkin käynyt tätä keskustelua vilkuilemassa ja on pitänyt osallistua keskusteluunkin, mutten ole saanut aikaiseksi luotua tunnuksia. 

Meillä siis jo 10kk ikäinen lapsi ja synnytyksen jälkeen ehkäisyä ei ole ollut käytössä, ajatuksella "tulee jos tulee". Esikoinen tärppäsi heti, kun pillerit jätettiin pois, eli yhtäkään luomukiertoa ei ehtinyt tulla. 

Aijemmissa kierroissa ei oo ajankohdat aina ihan natsanneet oviksen kanssa, mutta tässä kierrossa harrasteltiin oviksen aikoihin useammankin kerran. Oviksen tunsin ja se oli 5. Päivä. Nyt parina päivänä on ollut ihan ihmeeellisiä kipuja ja särkyjä. Eilen pääsi itku kun kumarruin ja sekös aiheutti järkyttävän kivun alavatsassa. Tänään sama homma. Nyt vaan odotellaan, josko kohta pääsis jo testailemaan ;) 

Vierailija
457/2463 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ihanat naiset!

Tervetuloa uusille mukaan. Onnittelut plussanneille. Ja intoa petipuuhiin oviksen bongaajille. =) Ja tsemppiä kaikille uuteen kiertoon siirtyneille.

Täällä on aika iso ja tiivis ryhmä. Näin itsekkin uutena on vielä vaikea muistaa kaikkia, mutta on mukavaa kun täällä on aktiivista kirjoittelua. Ehkäpä pikku hiljaa jää nimimerkitkin mieleen.

Finni taistoa näyttäisi monella olevan ja on kyllä monet hienot vinkit jaettu. Luulisi niillä finni ongelmat tulevan kuriin. Itselläni ei ole tuota ongelmaa oikeastaan kuin ennen menkkoja. Kasvoille saattaa pari ikävää ja kipeää pattia tulla. Mutta ne on rasittavia ja epätoivoista niiden kanssa kamppailu. Nuoruudesta muistaa miten niistä kärsi.

On: Omat menkat oli ja meni. Ja en käsitä kun nuoruudessa menkat kesti sen noin 6 päivää ja kolmena ensimmäisenä päivänä ei tuntunut mikään side riittävän. Vuoto oli jotain ihan järkyttävää. Ja mitä mitä...nyt sitten vuodot kestää 3 päivää ja niistä yksi päivä hiukan runsaampi. Onko musta tullut vanha? 32 vuotta mittarissa ja hedelmällisyyskö tässä on kärsinyt? Vai voikohan johtua loppu vuoden puolella koetusta keskenmenosta? Helmikuussa olen kyllä menossa papa kokeeseen ja ajattelin terveydenhoitajan kanssa asiasta keskustella. Ja jännityksellä odotan seuraavia menkkoja. Tai noh kovasti toivon, että kroppa kuitenkin toimisi normaalisti ja niitä seuraavia ei ihan heti tulisikaan. Mutta menkka masiksesta on taas toivuttu ja kaippa sitä intoa taas pian riittää.

Hönttentönttiäinen ja olkoot yk 2 nyt virallisesti

458/2463 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivitin itseni listaan (:

Tilanne 14.1.

Mymmeli89 (25v) kp37/32 yk5

Minja76 (38v) kp 33/29-> (km 7/14) jk yk 3

Luna82 kp 32/28-32 yk 2 – haamu! varmistustesti tulossa 13.1

Dimou (25v) kp 30/~34 yk6

Tipi87 kp 29/29-31 yk 3

Helmianna kp 28/33 yk2

Huolestunut Ensiyrittäjä kp 26/27-30 yk3 (km 10/14)

Pia87 kp 24/26-30 ya12 (km rv12 2/14)

Adalmiina09 (26v) kp 24/28-29 yk8

Muskottipähkinä (25v) kp 23/~35 yk5

Iica86 (28v) kp 22/28 yk3

Finest (27v) kp 21/26-28 yk 2

Kiia80 kp 21/28 yk1

Nuppunella (33v) kp 20/27-32 yk8

Tinttu1989 kp 19/25-28

Melita kp 19/27-28 yk12

Mariele (33v) kp 18/25-29 yk2 

Melodpop (33v) kp 18/28-31, yk1

JQ (32v) kp 17/26-28 yk6

Jenviko (31v) kp 17/28 yk14 

Delfi kp 15/29 yk 4

Heinähaave15 (26v) kp 15/29-33 yk3 

Legolatar (27v) kp 15/32-35 yk8

Mwiihh kp 14/29-30 yk 2 

Ainoaa (26v) kp 13/23 yk3

Nelmis  kp 12/25? yk 10 (ku 11/2014) 

Seppo07 kp 12/26-30 yk2

Exile kp 12/30-33 yk 10 

Nita85 kp 12/42-44 yk 1 km jk (km 10/14)

Orchid87 kp 9/23 yk10 

Annma (33v) kp 9/xx yk 2

Jannuli85 kp 9/27-32 ya 2/2014

Tiikerikuu (28v) kp 7/24-33,  yk 1 km jk (km11/14), ya 5/14

Lefemme kp 6/25-27 yk12

Vlo  kp 6/27, yk2 

Hönttentönttiäinen kp 5/30

Seepra87  kp 5/??, yk2

Hiiu (27v) kp 4/26-30 yk2

Cecilja (31v) kp 4/27-33 yk 16

Nepala (24v) kp 4/28-30 yk 6

Mindyh kp 2/25 Yk 3

Kikke89 kp 2/27-31, yk3

Odottaa selkeyttä kiertoon:

Illusia86 yk2

Noorav

HOPEHOPE

Elmonsteri

TAMMIKUUSSA PLUSSANNEET

Sminkki, Trooppinen tuuli (yritystä takana 1v 10kk), Mikka (yk 1)

Plussaryhmä:

Suljettu ryhmä nimeltä “Kevät/kesämasut 2015”, jonne voi laittaa liittymispyynnön plussauksen jälkeen

459/2463 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cecilja: pahoittelut menkkojen alkamisesta! :/ Olin jo melkein varma että nyt sulle plussa tulee, kun sun kiertopäivät oli täynnä, mutta susta ei mitään kuulunut! Mutta syynä olikin sun tunnuksien toimimattomuus! :( Ihanaa kuitenkin että olette päässeet asioitanne viemään nyt isoin harppauksin eteenpäin! Aika yllätys että sillä inseminaatio aloitetaan! On kyllä todellakin paikkakunta kohtaisia eroja noissa käytännöissä, kun sitä joskus vaan mietittiin. Tsemppiä sulle tulevaan hirmuisesti! Toivottavasti hoidot tuottaa mahdollisimman nopeasti toivotun tuloksen! Nyt kyllä olisi jo sun aika viimein saada se plussa ja oma haave tuosta vauvasta muuttuisi onnelliseksi odotus ajaksi! <3

Legolatar: ihanaa ensimmäinen hymynaama! Toivottavasti näkisit toisenkin hymynaaman kierron lopulla! Tsemppiä piinailuihin ja pää pystyyn! Kyllä se teidänkin aikanne vielä tulee! <3

valtavasti tsemppiä myös muille kovasti vauvaa toivoville!

Carita 10+6

460/2463 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa!

Joulun hiljaiselon jälkeen sain viimeinkin siirrettyä itseni tuolta YRITYS PÄÄLLÄ 2014 keskustelusta tänne ja tulin ilmoittelemaan, että raskaista pyhistä on viimenkin selvitty! Kaavinnan jälkeiset menkat alkoivat viime viikolla ja loppuivat eilen. Lääkäri siis käski odottamaan yhdet menkat ennen uutta yritystä ja ollaan näitten epäonnistuneiden tyhjennysten ja vuotojen takia oltu seksikiellossa yhteensä lähes kolme kuukautta...

Joten sitäkin innostuneenpana julistan täten keskenmenon jälkeisen yk1:n alkaneeksi!! JIPPII!! Tässä just pohdin milloin aloittaisin oviksen tikuttamisen, kp 10 ehkä?

Miten te muut kuumeilijat suhtaudutte tulevan kesän ja syksyn matkojen ja tapahtumien suunnitteluun? Oletteko jättäneet reissuja väliin siltä varalta että "jos sattuisinkin olemaan raskaana"? Itse olen nyt tämän keskenmenon jälkeen päättänyt suunnitella tulevaisuutta päivä kerrallaan ja unohtaa "mitä jos" - ajattelun. Tuntuisi turhalta pistää muuta elämää tauolle vain sen takia että on yritys päällä, varsinkin kun ei yhtään tiedä meneekö yritykseen kaksi kuukautta vai vuosi, ja tuleeko kenties taas uusi keskenmeno.

Voisikin saman tien ottaa omasta vinkistäni vaarin ja ilmoittautua Helsinki City Marathonille. Olen tässä pitkittänyt ilmoittautumistani sillä verukkeella että entäs jos olisinkin elokussa jo niin pitkällä raskaana etten voisi juosta. Noh, saatan olla tai saatan olla olematta, sen nähdään sitten elokuussa! Raskaus on onneksi hyvä syy siirtää ilmo seuraavalle vuodelle. Onko täällä muuten muita juoksuhulluja kuumeilijoita?

Ihanaa plussakevättä kaikille toivottaen!

Tiikerikuu, kp7/24-33?, yk1 (keskenmenon jälkeen) / yk5, 28v, esikko haaveissa