YRITYS PÄÄLLÄ 2015
Niin siinä kävi, etten itse ainakaan kauan toivottua plussaa tämän vuoden puolella saa eli yritys jatkuu vuonna 2015! :D
Itse aion vielä ainakin seurailla ketjun Yritys päällä 2014 keskustelua, mutta sitä mukaan, kun yritys vuodelle 2015 siirtyy, niin tervetuloa seuraksi tänne jatkamaa keskustelua ja viimeistään sitten vuoden vaiteessa!
Kommentit (2463)
[quote author="Hilkka K" time="08.03.2015 klo 10:07"]
No niin, naistenpäivän kunniaks täällä sitten alkoi menkat viimeinkin. Olo on pettynyt ja toisaalta myös helpottunut. Jostain syystä kierto vain pitkittyi. Mulla on vielä jonkin verran ovisliuskoja (clearblue digital) jäljellä, joten käytän ne ainakn loppuun. Jatkossa harkitsen hankinko ovistikkuja laisinkaan. Omalta osaltaan ne kuitenkin hieman stressaa. Tässä kierrossa olen ollut kyllä aika stressaantunut. Nyt koitan ottaa hieman rauhallisemmin ja pitää itsestäni parempaa huolta.
Hyvää naistenpäivää kaikille!
Hilkka K: kp 1/25-32, yk 3
[/quote]
sitten meillä onkin ihan sama kiertopäivä :)
minullakin pitkittyi ja aamulla alkoikn menkat ihan kunnolla...ja maha kipuaa...ei kiva...
viime kierrossa en tikutellut lainkaan ovista , mutta tässä kuussa ehdottomasti aion CB digi) , ja sitten vielä jonkin liukuvoiteen preseedin tai consieve plussan vaikka kalliita ovatkin, mietin jopa ylsityisellä käymistä jotta saisi noitä keltarauhas hormoneja joilla sen ovulaation saisi joka kuu aikaiseksi...ja passittaisivat miehen siittiö tutkimuksiin.
Onnea kaikista noista hienoista plussista minunkin puolestani!
Mulla todettiin pco ja gynen sanoin tarvittaisiin ihme, jotta raskaus voisi alkaa ilman hoitoja. En siis ovuloi enkä vuoda, nyt terot päällä jotta tästä kierrosta päästäisiin eteenpäin. Nyt sitten vain odotellaan, josko päästäiisin julkiselle hoitoon jo ennen vuoden maagista rajaa, kun fakta on, että ongelma on olemassa eikä se odottamalla ratkea. Sisäistetään ajatusta siitä, että tämä voi kestää todella kauan ja vaatia ainakin lääkitystä, ellei jopa sitä ihmettä.
Haikara on siis meilläkin pahasti hakoteillä, joten kirjoittelen tuolla suljetussa ryhmässä. Minut voi siis poistaa listalta, tuolla odottamassa selkeyttä kiertoon minä olinkin.
[quote author="piki piki79" time="08.03.2015 klo 13:19"]
naistenpäivän kunniaksi sitten uusi kierto..vittu...oikein kivojen mahakipujen kanssa kuorrutettuna :(
onnee silti plussanneille, vaika itsellä nyt vitutus onkin päällä..
eli kp1/25-33 yk3
[/quote]
Onnea plussista! Voi vitsi mikä vyöry! Laskinko että ainakin neljä vai viisi plussaa siitä kun tänne viimeksi kurkkasin! :):) Ja pahoittelut menkoista Pikipiki & HilkkaK. Tervetuloa uusille, Tirris ja muut!
Illusialle tsemppihalit, toivottavasti hoidot voidaan aloittaa jo ennen sitä maagista rajaa. Eiköhän, jos gynekin noin suoraan asian ilmaisi. Peukut pystyyn ja tsemppiä ajatuksen sisäistämiseen, kyllä se pieni teille varmasti vielä tulee, vaikka tulisikin ihmeenä. <3 Niitähän todistetusti tapahtuu aina välillä. :)
Wihii Muskottipähkinä! Onnea kypsyvästä munasolusta. Nyt toivotaan se lähtemään oikealle reitille ja nappaamaan joku nopsa uiva kaveri mukaansa! :) Kaikkea hyvää ovisbongailuun ja jännäilyyn! Voitko kertoa lisää noista Letrozoleista? Kuinka kauan käytit niitä?
Ite oon täällä vallan kade teidän plussista! :-) Täällä eletään tylsää ja poikkeuksellisen kuivaa aikaa, vaikka ovislimojen pitäis kokemuksen mukaan olla nyt parhaimmillaan!? o.O En oo siis tikuttanut ja ainoo etäisesti ovislimaa muistuttava tuli jo kp13. Noh, kierto sekoili viimeksikin ja venähti sinne 44 päivään, että toivottavasti ei sellasta oo nyt tulossa. Metsästys jatkukoon! Hyvällä fiiliksellä mennään täällä, alkukierron masistelusta huolimatta.
Noorav, kp 15/?, yk4
Minäkin tulin jättämään hyvästit tälle palstalle. Onkohan täällä vielä vanhoja tuttuja? :) Kirjoittelen minäkin tuolla suljetussa ryhmässä, joten näiltä listoilta voi tietoni poistaa. Meille ei ole tulossa varmastikaan lähiaikoina vauvaa. Toinen inseminaatiokaan ei tuottanut tulosta. Nega testattu ja vuotoa nyt odottelen lugejen lopetuksen jälkeen. Pettymys on käsittämätön. Kun ei, niin ei. Hoidoissa pidämme nyt ainakin taukoa ja varmaan yrittely muuttuu vähän tjot-meiningiksi. Minun on pakko opetella siirtämään ajatuksiani pois tästä vauva-asiasta, muuten en jaksa enää. Pian puolitoista vuotta olemme odottaneet ihmettä, joten en yhtään ihmettele, että alan jo vähän hajoilla.
Onnea minunkin puolestani plussanneille, olette onnekkaita.
Cecilja, pian yk 18
Ceciljalle ja Illusialle lämpimät halaukset ♥
[quote author="noorav" time="08.03.2015 klo 15:04"]
Wihii Muskottipähkinä! Onnea kypsyvästä munasolusta. Nyt toivotaan se lähtemään oikealle reitille ja nappaamaan joku nopsa uiva kaveri mukaansa! :) Kaikkea hyvää ovisbongailuun ja jännäilyyn! Voitko kertoa lisää noista Letrozoleista? Kuinka kauan käytit niitä?
[/quote]
Kiitti :D Olen taas varovaisen optimistinen onnistumisen suhteen. Niin kuin aina tässä vaiheessa kiertoa... Hehe.
Mulle määrättiin kuuteen kiertoon Letrozolit, jos ei siitä huolimatta tärppää niin pitää mennä jatkotutkimuksiin. Vähän ärsyttävää ostaa niitä sellanen jäätävä kasa, kun tietenkin olisi toivottavaa, että mahdollisimman vähän tarttisi syödä :> Onneksi se 30 pilleriä maksoi vain ~24€.
Söin niitä tässä kierrossa ekaa kertaa, yksi pilleri päivässä kiertopäivinä 3-7. Niiden on siis tarkoitus herätellä pco:n takia torkkuvia munasarjoja kypsytyshommiin. Gyne määräsi tuota jonkun toisen lääkkeen sijaan (olisko ollu Clomifen?), koska sivuvaikutuksia on kuulemma vähemmän. Itse en ole ainakaan huomannut mitään sivuvaikutuksia.
Tänään 3/26. Menkkojen niukkuudesta päätellen limakalvot on tosi ohuet. Vinkkejä millä niitä parantas?
[quote author="Legolatar" time="06.03.2015 klo 20:04"]
Kikke ja Nepala manaan menkkojanne pois!! Jospa Lumilla vuoto lakkaa nyt heti ja kyseessä on alkuraskauden normaali vuoto! Tulkaahan raportoimaan kuinka tilanne etenee. Kovin jännään täällä teidän puolesta! :)
ON: tylsä alkukierto plääh... Viikon päästä pääsen tekemään ovulaatiotestin! Jee! :D
Kaikilta kysyn, tiedättekö hyviä kirjoja raskautumiseen tai raskauteen liittyen? Mitä olette lueskelleet ja tykänneet? :)
Legolatar kp 6/30 yk10
[/quote]
Loistavasti manattu, Legolatar! Voisitkos manata jo itselleskin?!? Ja vaikka mullekin, en laittais pahakseni... ;)
Joo munki tulevat menkat voi sit manata pois...ja samalla kaikkien muidenkin :D
esikoinen 12/15
kuopus 2/19
Jaiks miten paljon positiivisia uutisia. Onnittelut kaikille!
Ja pahoittelut menkkojen kanssa tuhraamaan joutuneille. Onpa mälsää, että pettymyksen päälle pitää vielä sählätä verien ja fyysisten kipujen kanssa. Mutta naiset, uuteen viikkoon uusien mahdollisuuksien kanssa!
Sunnuntai-iltaa kaikille tasapuolisesti.
Vau mikä plussa-aalto!! No, itse kuulun tähän uuden kierron porukkaan,
tänään kp1/35(laitan nyt tuon pisimmän kierron...) yk3
Jos vielä joku haikara-ryhmään siirtyneistä tätä lukee, niin haluan teille toivottaa mahdollisimman paljon uskoa ja toivoa tulevaan, ihmeitä tapahtuu myös silloinkin kun toivoa ei enää ole. :)
Ja erityisesti Illusia86, pco on vain hidaste, ei este!! Tiedän monta naista jotka melko pahasta pco sta huolimatta oikealla hoidolla ovat sen oman pienokaisen saaneet. :)
Hei,
menkathan ne täälläkin alkoi iha ajallaan eli
kp 1-27/30 yk 6 (km 10/14)
vähän tuhautunut olo vaikka tätä osasikin odottaa, kun ei olla miehen kanssa nähty ku molemmat oltu omilla reissuillamme. Onnittelut kaikille plussanneille ja pahoittelut uuteen kiertoon joutumisesta
Hyvää naistenpäivää tämän palstan ihanille naisille! :) <3
Nuppunella, hahahaha! Tosiaan. Tässä kierrossa käytän kaiken manaamisen meihin kahteen. Jo riittää odottaminen ja listalla jonottaminen, prkl!! Kohta nämä muijat lähtee! ;)
Legolatar kp 8/30 yk10
Wau, mikä plussa-aalto :D Onnea kaikille! Ja samalla pahoittelut teille, joilla uusi kierto alkoi :/
Täällä eletään jänniä aikoja, nyt on dpo10 ja tosiaan dpo7 uskon havainneeni kiinnittymisvuotoa. (kuivunutta veristä limaa tuli koko päivän paperiin aina vessassa käydessä, ikinä ennen ei tälläist ole käynyt).. Samana päivänä tuli tosi kipeä olo jota kesti pari päivää. Kuumeinen ja tukkoinen olo, mutta en kuitenkaan tullut sitten oikeasti kipeeksi. Nyt vatsassa tuntuu kans erilaiselta kuin normaalisti, mutta tämä voi tietenkin johtua vaan siitä että haluan plussata niin paljon.
Ehkä uskaltaudun huomenna tekemään testin, vaikka se varmaan olisikin vielä nega. Viimeksi sain plussan 2 päivää ennen menkkojen alkua, joten kai sitä voi aina yrittää sen 3 päivää ennen. Mulla on vaan RFSU:n liuskatestejä, että tiedä sitten onko ihan turhaa yrittää niillä huomenna..
Jännittää ja pelottaa, sillä tiedän että tämä odotus päättyy pian joko mielettömään onneen ja helpotukseen tai sitten hajoan palasiksi :(
WOUU onpas tullut plussia ihanaa <3 Paljon onnea kaikille plussan saaneille! Nyt pitäkää peukut meille yrittäville, että tärppäisi! :)
En malttaisi odotella ensi viikkoon, että saa testailla olisiko itselläkin yhtä onnekas kierto ollut! Mieskin toivoo niin todella, että saataisiin pikkuinen meille. :) Eilen meillä kävi ystäväni kuukauden ikäinen vauvansa kanssa ja kyllä taas niin tuli itselle se tunne, että voi kun meilläkin kävisi onni. Oli niin ihana tunne, kun sitä kantokoppaakin kantoi. :( Hölmöltähän se kuulostaa, mutta se vaan oli jotenkin niin vahva tunne joka sen kantamisesta seurasi. Tosin nyt saamme sitten jatkossa olla pienokaisen kummeja, mikä on myös ihana ja tärkeä tehtävä. :)
Katsojaan josko tällä viikolla olisi jotain tuntemuksia jos joku olisikin matkassa. :) Toivon mukaan ei mitään kuviteltuja tuntemuksia..
Tuolla on näköjään mun kohdalla kp:ssa korjattavaa eli
Melinah (23v) kp 26/31-33 (km 6/14), yk1
Siis wau mikä plussa aalto! Tulee niin hyvä fiilis itselle kun lukee näitä, usko siihen omaan tärppäämiseen vaan vahvistuu :)
Täälä ei mitään kummempia kp 14 menossa, odottelua odottelua, nytkun tämä asia taas pulpahti mieleen niin ei meinaisi taas jaksaa tätä tylsää odottelua :D
Täytynee nyt keksiä jotain päänmenoksi, kun en edes aijo r testejä tehdä ollenkaan, joko ne menkat sitte tulee tai jää, aikaisintaan testaan kun kuu vaihtuu... jos maltan :D
Hei naiset ! Minut voi poistaa listalta kokonaan. Kirjoittelen tuonne suljettuun ryhmään. Täällä on porukka vaihtunut sen verran tiiviisti, ja kaikki tutut ovat jo lähestulkoon siirtyneet plussanneisiin.
Toivotan teille kaikkea hyvää vauva haaveiden kansssa ja ihanaa kevättä.
Hopehope
Mulla on nyt epävarma ja vähän huolestunut olo. Tein kaks päivää sitte testin, johon ilmestyi testiajan puitteissa haalea viiva. No, odotin ohjeen mukaisesti pari päivää. Tänään testissä edelleen hailakka viiva. Ei ole vahvistunut. Toisaalta myöskään verta ei näy. Vatsaa pistelee ja tissit on kipeet. Mitä mitä mitä? Nyt kuitenkin jo kp 38, että luulis olevan selkeä plussa jo.... Vai? Ovulaation ajankohdasta ei mitään hajua kylläkään.
Mäkin oon mukana plussa-aallossa, tosin ovisplussalla :D Eilen heiluteltiin peittoja, kun viiva oli vahva jo eilen illalla. Tänään sitten uusiksi. Tuo on Sofi-merkkinen ovistesti, jos jotakuta kiinnostaa.
Onnea plussista! Ehkäpä se iskee tännekin loppukuusta...
Kävin viime viikolla ultrauttamassa munasarjani, ja kypsyvä munasolu löytyi. Jee! Eli Letrozolit ovat toimineet. Gyne arveli oviksen tapahtuvan alkuviikosta. Ajattelin tänään illalla tikutella ja kaksi kertaa päivässä siihen asti, että plussa pärähtää.