YRITYS PÄÄLLÄ 2015
Niin siinä kävi, etten itse ainakaan kauan toivottua plussaa tämän vuoden puolella saa eli yritys jatkuu vuonna 2015! :D
Itse aion vielä ainakin seurailla ketjun Yritys päällä 2014 keskustelua, mutta sitä mukaan, kun yritys vuodelle 2015 siirtyy, niin tervetuloa seuraksi tänne jatkamaa keskustelua ja viimeistään sitten vuoden vaiteessa!
Kommentit (2463)
Varovaiset onnittelut Kikke ja toivottavasti viiva vahvistuu!
Tintulle kanssa paljon onnea plussasta<3 tarrasukkia molemmille kovasti matkaan!! :)
Kiitos kaikille onnitteluista! Ja onnittelut Tinttu plussasta :) sanoisin että selkeempi sen on kun mun!
Olihan tuo plussa aivan loistava tapa aloittaa syntymäpäivä :) Vielä en ole enempää testejä hankkinut eli en pääse tekemään huomenna varmistustestiä, ja alkuviikon olen reissussa. Mutta jos ei menkat ala ennen keskiviikkoa niin tuun sillon raportoimaan kumpaan suuntaan vaaka heilahtaa :) Ja Legolatar , kävi miten kävi niin en varmaan pariin kuukauteen uskalla plussanneisiin liittyä, kun pelko on suuri ettei kaikki pääty hyvin. Eli voin hyvin käydä täällä päivittelemässä listaa jos se ei ole liian outoa ;D
Mites muut kärkipään naiset, oletteko testailleet?
-Kikke89
Kikke ja Tinttu onnea!!!
Mitkäs yk:t teillä olikaan? :)
Täällä tehty täysin nega testi, joten tiputtelusta siirryttäneen kunnon toimintaan huomenissa. Mulla on pco, joten en ole kauhean toiveikas plussasta muutenkaan. Kesän jälkeen tarkoitus suunnata gynelle hakemaan teroja tai clomeja tilanteesta riippuen jos plussaa ei ole tullut.
Dindinden kp35/28-35 yk2
PIKI PIKI79 jos kysyit minulta mitä testiä käytin niin ihan sitä apteekin omaa testiä.
Iso kiitos kaikille onnitteluista! Lokakuisen keskenmenon jälkeen olen muuttunut pessimistiksi, enkä uskalla innostua itse ennenkuin raskaustesti näyttää satavarmasti onko pienokainen saanut alkunsa vai ei.. Ilmoitan aamulla mitä digi testi kertoo.. Tuleekohan nukkumisesta mitään! :D
KIKKE89 yhtä "selvältä" tuo sinunkin viiva näyttää kuin minunkin, joten Onnea! <3 nyt toivotaan, että meidän plussat vahvistuu ja kantaa tuonne marraskuulla saakka! :')
DINDINDEN: Minulla yk 3. Ja takana tosiaan yksi keskenmeno diagnoosilla tuulimuna.
Myöhästynyt ISO PÖH menkoista Legolatar! Mie oon nyt koittanu keretä edes lukemaan kaikkien jutut sekä täällä, että tuolla ryhmässä (jep, sinne minäkin pyysin itseni, vaikka ensin aattelin että en...), ja siinä sitä hommaa onki riittänyt niin etten oo kerenny kommentoimaan itse mitään! :)
Omanapa viihtyy sohvalla sairastaen, saas nähdä milloin ovis suvaitsee ilmaantua, joutunut buranaa napsimaan jonkun verran pikkuoperaation ja flunssanperkeleen takia. Vasta reilun viikon päästä olis odotettavissa, jos kierto menee kuten ennenkin.
Nuppunella 11/27-32 yk kymppi
Pinkkiä löytyi paperilta, vessareissun yhteydessä, joten taitaa täti tulla kylään kuitenkin :(
Onko täällä kellään keltahormonin käytöstä kokemuksia ?
Tuttava neuvoi yksityiseltä pyytämään ja hänellä kuulemma tärppäsi heti ja vielä tuplana..
Olisi siis tosiaan kiva kuulla muidenkin mahdollisia kokemuksia..
NAISET!!!!!
En pysy housuissani, niin kovasti koko kroppa tärisee.. Kunpa tämä tarina olisi kauniimpi kuin lokakuinen..<3
Tinttu1989 paljon onnea!! :) Itselläni tämän aamun testi näyttää juuri samalta, mahtava alku naistenpäivälle! :)
Oioi, onneaonnea plussailuista! Itse toivottavasti liityn joukkoon päivän aikana. En jaksanu aamulla kun meillä oli yövieraita.. Mutta jo että menkat ei oo alkanu on selvä merkki että jotain tapahtuu kropassa :)
Onnea Tinttu ja Anneleh! Niin on kaunis kuva <3 Monesko yk teillä oli Anneleh, josta tärppäsi? Sinusta ei olekaan täällä palstalla aiemmin kuultu, mutta kiva kuulla plussastasi silti :)
Nepala, nyt testaamaan siitä! Täällä jännitys tiivistyy! :)
Legolatar kp 8/30 yk 10
Niin ja kiitos osanotoista Nuppunella. Yhdessä jatketaan tarpomista. Onneksi on kevät tulossa ja lumet sulaa. Ehkä tie on kevyempi jatkossa? :)
No niin, naistenpäivän kunniaks täällä sitten alkoi menkat viimeinkin. Olo on pettynyt ja toisaalta myös helpottunut. Jostain syystä kierto vain pitkittyi. Mulla on vielä jonkin verran ovisliuskoja (clearblue digital) jäljellä, joten käytän ne ainakn loppuun. Jatkossa harkitsen hankinko ovistikkuja laisinkaan. Omalta osaltaan ne kuitenkin hieman stressaa. Tässä kierrossa olen ollut kyllä aika stressaantunut. Nyt koitan ottaa hieman rauhallisemmin ja pitää itsestäni parempaa huolta.
Hyvää naistenpäivää kaikille!
Hilkka K: kp 1/25-32, yk 3
Kiitos :) Me ollaan oltu sillä periaatteella että toinen vaavi saa tulla jos on tullakseen, nyt alkuvuodesta iski niin kova vauvakuume että yrittämällä yritettiin ja toisella kertaa tärppäsi. Kunhan kaikki menee hyvin niin sitten meidän perheessä on vauvat 2014 ja 2015.
En osaa mitenkään suhtautua tähän! Kai tässä pari päivää pitää vielä rauhassa kattella :)
Niin siinä vain kävi, että alavatsassa olleen paineen tunteen vuoksi mieheni käski tehdä raskaustestin. Näin naistenpäivän kunniaksi plussa pärähti myös meidän testiruutuun. Ihan niin selvä ei ole kuin esikoisen testiä hiukan alle 2 vuotta sitten tehdessä, mutta selkeä plussa kuitenkin!
Hiukan sekavin fiiliksin tässä nyt ollaan kun juuri pillerit lopetettu. Uutta testiä laitan kehiin tuossa ensi viikon puolessa välissä joten vielä ei kannata minua plussanneisiin laittaa!
Käsittämätön plussavyöry, oon niin iloinen teidän kaikkien puolesta, en kestä tätä! Itku tuli! (hormonit) Onnea niin paljon kaikille!!
Hei!
Täällä mukaan ilmoittautuu uusi jännäilijä! Kaksi lasta on jo ennestään, jotka ovat tulleet maailmaan ilman sen suurempaa yrittämistä. Esikoinen sai alkunsa "tietoisesta vahingosta" ja kuopuksesta ei niin tietoa. Varmoilla päivillä mentiin tuolloin ja toimikin jopa muutaman kuukauden kunnes raskaus "yllätti" ;)
Nyt siis ensimmäisen kerran ollaan lasta yrittämässä. Itse olen aina tuntenut ovulaation kipuna jommalla kummalla puolella. Mielenkiinnosta halusin myös testata ovistikkuja ja lh-huipun tikutin pe-la yönä (2 testiä pe päivällä antoi vielä haalean plussan). Tuosta tikuttamisesta sain itselleni kyllä melko stressin, joten taitaa se jäädä jatkossa...
Onnea kaikille jo plussanneille ja tietenkin myös muille jännääjille :)
Onnea plussanneille! Todella tyylikäs plussa-aalto! :)
Lefemme 8+2
naistenpäivän kunniaksi sitten uusi kierto..vittu...oikein kivojen mahakipujen kanssa kuorrutettuna :(
onnee silti plussanneille, vaika itsellä nyt vitutus onkin päällä..
eli kp1 yk3
Ihanaa, plussiaa! Onnea Tinttu ja Kikke!! Viivat näkyy kummallakin :)
(Täällä menee hyvin ja pahoinvoiden rv 6+3)