Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

pössyttelevät tytöt

Vierailija
17.12.2014 |

Elikkä moniko teistä polttaa säännöllisesti tätä luonnon vihreää. Itse elän ilman särkylääkkeitä yms. Mitään kemikaaleja sisältäviä aineita. Poltan säännöllisesti, en ole ollut sairaana moniin vuosiin. Tuomitsetteko minut siitä että olen valinnut luonnon oman lääkkeen? En enään huumaudu tästä vihreästä vaan enemmänkin tulee vain rentoutunut olo ja tämän takia pystyn tekemään jokapäiväisiä asioita normaalisti ilman että kukaan huomaa . Masennus lääkkeet joita kokeilin saivat minulle paljon oudomman ja inhottavan olon.....toisesta lääkkeestä sain tulehdus kierteen. Polttelun jälkeen kehoni ja mieleni voi paremmin. Halusin tämän kertoa rehellisin mielin . En käytä mitään muita huumaus aineita ja olen kiltti positiivinen aivan normaali naikkonen . Hyväksyn cannabiksen lääke ja rentoutumis aineena, en niinkään huume ja viihde mielessä. ,:)

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satunnaisesti käyttelen kyllä, kun jostain saan. Lisäksi käytän pari kertaa vuodessa luonnosta keräämiäni taikasieniä, ne on kuin parin vuoden psykoterapiat pullossa per kunnon trippi. 

Vierailija
2/13 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sitä joskus tulee polteltua, mutta seuraavina päivinä kyllä ahistaa sen verran, että harvoin sitä nykyään tekee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan, et pärjää enään ilman. Eli olet jo narkomaani. Sinun täytyy vetää kannapista jotta voit elää päivän muka normaalisti. Tosin ne normaalit kyllä huomaa sen. Mielestäni sinun pitää mennä katkasuun. Kannapikseenkin jää koukkuun . Jos et usko niin yritäppä olla pari kuukautta ilman. Mielestäni joka työpaikassa pitäs olla seulatarkastus ja jos käyttää kannapista tai vahvempaa niin joko katkasuun tai ulos töistä. Eikä oikeutta päivärahaan.

Vierailija
4/13 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se pointti ole että tarvitset jotain ainetta selvitäksesi normaalista elämästä. Siinähän käytät, ei se minua häiritse, mutta huijaat itseäsi jos kuvittelet että olet tasapainoinen.

Vierailija
5/13 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satunnaisesti käytän yrttiä :) En kyllä sauhuta kun se on epäterveellistä mutta joskus otan lääkkeeksi suun kautta :)

Vierailija
6/13 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 14:56"]

Eiköhän se pointti ole että tarvitset jotain ainetta selvitäksesi normaalista elämästä. Siinähän käytät, ei se minua häiritse, mutta huijaat itseäsi jos kuvittelet että olet tasapainoinen.

[/quote]

Eihän tuo ap väittänytkään olevansa mikään erityisen tasapainoinen. Masennuslääkkeitäkin kertoo kokeilleensa joten jotain ongelmia on varmasti ollut tai on. 

Mutta mitä sillä on väliä onko tasapainoinen ilman lääkkeitä tai aineita vai ei? Pääasia on, että jollain tapaa saa itsensä kuntoon että voi elää normaalia tuottavaa elämää. Monet käyttää siihen mielialalääkkeitä, ja näitä ei yleensä moralisoida erityisemmin. Mutta jos joku saa avun kannabiksesta, niin häntä aina moralisoidaan silti, vaikkei hän koskaan olisi esim. töissä vaikutuksen alaisena. Ja todella moni lääkitsee stressiään ja vitutustaan iltaisin ja viikonloppuisin alkoholilla, mikä minusta on kannabista haitallisempi aine.

Vierailija
7/13 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyn olemaan ilman ja ilman minkäänlaisia vieroitusoireita. 3 kuukautta ulkomailla ollessani poltin kerran. En ole narkomaani , olen normaali ja niin on lähipiirinikin. Jos kertoisin käyttäväni masennus ja unilääkkeitä päivittäin, kukaan tuskin tuomutsisi.

Vierailija
8/13 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa, kyllähän nykyään monet tajuaa ettei lääkkeetkään ole hyvästä. Kommenttisi kertovat kyllä sinusta paljon.

Vierailija
9/13 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pössyttele, kun en polta muutenkaan. Mutta teetä keittelen joskus ja leivon vihreäpilkkuisia sämpylöitä.

Vierailija
10/13 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis lisään tähän että kaikille tämä aine ei sovi , ja saattaa aiheuttaa vain hallaa. Mutta juuri siksi tämän olen valinnut koska minulle se jotenkin sopii. Olen elänyt vaikeita aikoja ja luulen että jos olisin alkanut syömään lääkärin määräämiä lääkkeitä olisin altistunut riippuvuuteen johonkin vahvempiin huumeisiin. Eli kynnykseni olisi madaltunut huomattavasti siihen että todellakin olisin saattanut hurahtaa vahvempiin huumeisiin. Pidän tämän luonnollisen linjan :)

Vierailija
11/13 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi et huumausmielessä hyväksy, jos siitä ei kerran ole mitään haittaa?

Vierailija
12/13 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä muuta se "rentoutumiseen tarkoitettu" käyttö sitten on kuin juuri sitä huumausmielessä käyttöä, narkki?

Vierailija
13/13 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pössyttelen säännöllisen epäsäännöllisesti.

Jos koet, että yrtti on masennuslääkkeitä parempi, niin paha tuohon sanoa mitään :) Itselläni toleranssi kyseiseen kasviin kasvaa niin nopeasti, ettei olisi taloudellisesti/terveydellisesti järkevää polttaa päivittäin. Kaikki päihteet kuitenkin tuhoavat kehoa pitkällä aikavälillä. Niin myös lääkkeiden säännöllinen ja pitkäaikainen käyttö.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän seitsemän