Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Jossa ilmoitti mulla olevan 5000€ luottoa käytössä. En edes tiennyt tuota. Viime kesänä laitoin useampiakin lainahakemuksia mutta mielestäni sain kaikkiin hylkäävän vastauksen. Kysyin viestistä euroloanilta ja siellä sanottiin että hakemukseni olikin hyväksytty. 

Mulle koko euroloan on aika tuntematon firma. Vuosikorko on 39%. Onko tuo ihan normaali? Kovasti houkuttais laittaa muutama lasku sieltä maksuun, mut tuleeko mulle maksettavaa sitten moninkertainen määrä? 

Sivut

Kommentit (22)

Vierailija

Jossa ilmoitti mulla olevan 5000€ luottoa käytössä. En edes tiennyt tuota. Viime kesänä laitoin useampiakin lainahakemuksia mutta mielestäni sain kaikkiin hylkäävän vastauksen. Kysyin viestistä euroloanilta ja siellä sanottiin että hakemukseni olikin hyväksytty. 

Mulle koko euroloan on aika tuntematon firma. Vuosikorko on 39%. Onko tuo ihan normaali? Kovasti houkuttais laittaa muutama lasku sieltä maksuun, mut tuleeko mulle maksettavaa sitten moninkertainen määrä? 

Ällä otta varoitan!!!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

http://murobbs.muropaketti.com/threads/euroloan-kusettaa-lainaajia.846675/

Moi,

Menin fiksuna kaverina ottamaan lainan baari-illan takia pikavipin euroloan nimisestä firmasta.
Nooh, rahat juotiin ja hauskaa oli, maksun päiväkin tuli ja vippihän maksettiin vielä laskussa olleen huomatusajan sisällä. Nyt Maksamisen jälkeen euroloan onkin alkanut vaatia sähköpostitse erilaisia perintäkuluja vaikka laskusta ei tullut postitse yhtään perintäkirjettä ja laina on myös maksettu jo pois, ensimmäinen perintä tuli 8päivää maksamisen jälkeen. Hienoja lafkoja nämä pikavippi firmat. Pystyykö tästä valittamaan mihinkään, koska lainanmaksamisen jälkeen ovat alkaneet periä perintäkuluja? Ei kauheesti nappalisi maksaa 1/3 alkuperäisestä lainasta olevia kuluja.

Täytyy olla tyhmä kuin saapas, jos ottaa pikavippejä (kun niistähän ei ole varoiteltu kuin vuosia) ja vielä idiootimpi, jos ottaa vippiä juomiseen.. Ei herramunjee, tälläset ihmiset ansaitsee velkakierteensä.

Maiskis

Euroloan on huono vaihtoehto. Ensin antaa lainaa ja sit äkkiä ilmoittaa ettei mulla ole enää luottolimiittiä yhtään. Eli maksa heti poies vaa. Sanan syöjä. Kaikki maksut on maksettu etuajassa ennen eräpäivää. Ennpä välitä olla heidän asiakas. Epäluetettava!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Täytyy olla tyhmä kuin saapas, jos ottaa pikavippejä (kun niistähän ei ole varoiteltu kuin vuosia) ja vielä idiootimpi, jos ottaa vippiä juomiseen.. Ei herramunjee, tälläset ihmiset ansaitsee velkakierteensä.

Huonosta maineestaan huolimatta pikavippi ei välttämättä ole aina huonoin vaihtoehto. Tosin se riippuu keneltä sen ottaa. Pikavippiä voi kuitenkin saada räätälöidysti paitsi oikean määrän niin myös oikean maksuajan. Silloin maksaa korkoa vain siitä ajasta mihin lainaa tarvii, vaikka vuosikorko olisi korkeampi. Luottokortit tai muut pankkien myöntämät lainat saattavat tulla kalliimmiksi.

Vierailija

On yllättävää lukea Euroloanista niin paljon huonoa palautetta, palvelu näyttää hyvältä ja kotimainenkin. Olen kiinnostunut luottotilistä mutta hiukan hämmentynyt kuinka maksuaika määrittyy ja mikä yleensäkin on maksimi laina-aika? kellään tietoa?? tuota 10 000 euron tiliä tuumin jos vaan tulot siihen riittää (2750 brutto kuukaudessa)

Häkeltynyt maksumies

Ihmettelen kuin myös jo maksetun lainan perintää. Euroloan on jopa myynyt "velan" kolmannelle taholle, vaikka se on maksettu kokonaan pois yli vuosi takaperin. Ilmeisesti jokin porsaanreikä mahdollistaa muutamien senttien jättämisen jälleen kiertoon, mitä tämä lafka kumppaneineen aikoo kerryttää tuloikseen erikoisin perintäkuluin. Kymmenien tuhansien asiakkaiden jäkiperintöjen jälkiperintä on varmasti hyvä bisnes. Moraaliton bisnes.

Varoitus: tämä firma ei ilmeisesti pelaa reilusti. Tapaus on liki pakko selvittää viranomaisten kautta heti tuoreeltaan. Näin aion toimia. Kysyn ensin neuvoja ja toimin. Toivon että yhtiön johto ryhdistäytyy ja keskittyy rehelliseen toimintaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Huonosta maineestaan huolimatta pikavippi ei välttämättä ole aina huonoin vaihtoehto. Tosin se riippuu keneltä sen ottaa. Pikavippiä voi kuitenkin saada räätälöidysti paitsi oikean määrän niin myös oikean maksuajan. Silloin maksaa korkoa vain siitä ajasta mihin lainaa tarvii, vaikka vuosikorko olisi korkeampi. Luottokortit tai muut pankkien myöntämät lainat saattavat tulla kalliimmiksi.

Kerrotko millaisessa skenaariossa pikavippi voi tulla halvemmaksi kuin esimerkiksi luottokortti? Ainoa skenaario minkä minä keksin on että ottaa joltain vivukselta tai vastaavalta ensilainan jolla on 0% korko JA lainan aika on kuukausi JA lainanottohetketki on kaukana luottokortin katkopaikasta. Kaikissa muissa skenaarioissa luottokortti on halvempi. Minulla on kokoajan keskimäärin noin 1000€ luottokorttivelkaa jonka korko on aidosti 0€

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Onko tuo korko jotain mitä ihmiset ei tajua? Tuo korko on aivan mielentön. ja jos otat tuon 5000€  lainan, niin korkoja maksat kuukaudessa 162 euroa. Jos laskuja on jäämässä rästiin niin kannattaa kaikkien mahdollisten tahojen kanssa sopia maksuajasta. Viivästyskorko kun on vain 8%, eli 5000€ rästeille korkokulut on noin 33 euroa kuukaudessa.  Pikavipeillä laskujen maksu on vähintää 4 kertaa kalliimpaa kuin maksuajan sopiminen.  Yritinpä löytää noita sopimusehtoja tuolta euroloanin sivuilta. Hyvin ne on piilotettu. Ei ainakaan näin unisena löytynyt.

Vierailija

Itse avasin luottotilin Euroloanin kautta ja mielestäni tuo on edullinen vaihtoehto verrattuna moneen muuhun vastaavaa luottoa tarjoavaan palveluun. Toki pankista saa lainaa huomattavasti edullisemmin mutta usein vaaditaan takaajia tai vakuuksia. Tämä oli itselle ainakin hyvä ratkaisu.

Vierailija

Euroloan tarjoaa tätä nykyä lainaa jopa 10 000 euroon asti ja mainostaa korkojen alkavan 4,9 %:sta. Onko kellään kokemuksia koska tuo korko kuulostaa liian hyvältä ollakseen totta?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jossa ilmoitti mulla olevan 5000€ lainaa käytössä. En edes tiennyt tuota. Viime kesänä laitoin useampiakin lainahakemuksia mutta mielestäni sain kaikkiin hylkäävän vastauksen. Kysyin viestistä euroloanilta ja siellä sanottiin että hakemukseni olikin hyväksytty.

Onko tuo korko jotain mitä ihmiset ei tajua? Tuo korko on aivan mielentön. ja jos otat tuon 5000€  lainan, niin korkoja maksat kuukaudessa 162 euroa. Jos laskuja on jäämässä rästiin niin kannattaa kaikkien mahdollisten tahojen kanssa sopia maksuajasta. Viivästyskorko kun on vain 8%, eli 5000€ rästeille korkokulut on noin 33 euroa kuukaudessa.  Pikavipeillä laskujen maksu on vähintää 4 kertaa kalliimpaa kuin maksuajan sopiminen.  Yritinpä löytää noita sopimusehtoja tuolta euroloanin sivuilta. Hyvin ne on piilotettu. Ei ainakaan näin unisena löytynyt.

Kyllä siellä hinnasto on kun osaa etsiä =)

Hinnasto, josta ei käy selväksi mikään koska numerot muuttuu hakijalle aina, että silleen...

Mielenkiintoistamenoa

Hain 5% autolainaa Nettiauton sivustoilta Rahalaitos.fi kautta. Tuli kasa 30-45% pikavippitarjouksia. Euroloan alkoi häiritä puhelinta jatkuvilla tekstiviesteillä. Yritin vastata pyytäen häirinnän lopettamista. Euroloan vastasi pyyntöihini että "vääränmuotoisesta" vastauksesta veloitetaan 0,16€.

Vaatii rikollisen mielen että kehittää tuollaisia menettelyjä. Hämärämiesten pulju enkä koskisi kepilläkään. Valitettavasti vain tietoni on myyty sinne Rahalaitos.fi kautta.

Vierailija

Kannattaa kaikki pikavippi paikat vertailla kerralla. Huomat itsekkin, että kuluja on laidasta laitaan. Parhaat ovat ne palvelut, joissa maksat vain käytöstä eikä tilinhoitopalkkioita kerry.

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat