Netflix-katsottavaa?
Parhaat sarjat/leffat + hieman perusteluja/kerro vähän juonesta? Kiitti!:)
Kommentit (17)
Ylivoimainen: Breaking Bad.
Ihan ok: Orange is the new black.
Noita kahta mainittua minäkin suosittelen.
American horror story on musta tosi hyvä, tosin oon jo katsonut kaikki Suomen Netflixissä olevat kaudet :/
The walking dead. Zombie kamaa. Mutta hyvää sellaista
Uusi Scherlock (vai miten se kirjotetaan), ihan huippu! Ja se isänmaa-juttu, clare danes näytteli, en muista nimeä. Kertoi terrorismistä USA:ssa.
Dexter, ekat 6 kautta löytyy. Sarjamurhaaja joka tappaa öisin vain toisia murhaajia ja on päivisin töissä murhayksikössä. Saanut mm. IMDB:ssä yli 9 tähteä kymmenestä.
Ei oo mitää hyvää, paska "sovellus" -.-
Breaking Bad.. Aivan loistava sarja. Tempaa mukaansa jo ekasta jaksosta. Traaginen, jännitävä ja hauska.
The Walking Dead... Varsinkin ne ekat kaudet jotka on netflixissä ovat jännittäviä ja todella hyviä. Sittemmin sarjan meininki on mielestäni vähän laantunut mutta post-apocalyptinen selviytymistaistelu zombeineen ja raadollisine ihmiskohtaloineen on hyvää ja jännittävää viihdettä.
Mä oon tykännyt OITNB:n lisäksi katsoa myös Visit Swedeniä, Modernia perhettä, The Big C:tä ja Hawaii 5-0:ta.
Siskoni on noitaa en jaksa suositella, kun sitä on venytetty niin pitkäksi. Tympinyt jo 4 kaudesta asti :D Pakko silti katsoa loppuun. Downton Abbeytä ja Grimmiä oon vasta aloittanut, joten en kehu niitäkään.
Lyhyesti:
Orange is the new black: Sarja naisvankilasta, ronskia huumoria. Hauskoja käänteitä.
Visit Sweden: Jenkeissä tavannut pariskunta muuttaa Ruotsiin (mies jenkki). Ihan hyvää huumoria ja osuu hienosti myös Suomeenkin noi kulttuurierohommelit.
Moderni perhe: Kertoo yhdestä suvusta, jossa on mm. uusioperhettä, ydinperhettä, homoperhettä, eri kulttuureja... Parasta huumoria ikinä. Helppoa katsottavaa.
Hawaii 5-0: jenkkiläinen poliisisarja mahtavissa maisemissa, vain kauniita ihmisiä ja silleen vähän pintaliitoa, mutta kyllähän niitä pollareita katselee mielellään ilman paitaa. Ei pelottava, mutta välillä jännittävä.
The Big C: Draamasarja, jossa nainen sairastuu syöpään. Kuitenkin hauska ja elämänläheinen.
american horror story ja the walking dead!:)
The Killing (Jälkiä jättämättä) on loistava! Sitten jo mainitut Orange is the new black ja Walking dead.
[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 15:29"]
Uusi Scherlock (vai miten se kirjotetaan), ihan huippu! Ja se isänmaa-juttu, clare danes näytteli, en muista nimeä. Kertoi terrorismistä USA:ssa.
[/quote]
Isänmaan puolesta. Sitä minäkin suosittelen. Ihan huippuhyvä ja koukuttava sarja.
House of cards on hyvä sarja myös.
Jälkiä jättämättä
The Fall
Broadchurch
Silta
House of Cards
Milleniun trilogia
En jaksa perustella. Lue itse esittelyt!
Orange is the new black. Ihan mahtava, suosittelen!!