Sivut

Kommentit (151)

Vierailija

Pahin ongelma jopa rumuuden voittava, lännen ihmiset. Pahinta kun niitä änkee stadiinkin.

=D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Kerro jotakin, mitä kaikki varsinaissuomalaiset eivät jo tietäisi.

Hahahahahaha!

Raisiossa ei asu varmaan yhtäkään korkeasti koulutettua veronmaksajaa, kaikki ovat kaupan kassoja tai autonrassaajia. Loput ovatkin sitten mamuja tai yh-kotiäitejä.

Vierailija

Raisiossa ei asu varmaan yhtäkään korkeasti koulutettua veronmaksajaa, kaikki ovat kaupan kassoja tai autonrassaajia. Loput ovatkin sitten mamuja tai yh-kotiäitejä.

Totta

Vierailija

Raisiossa joskus vähän aikaan asuneena.... noh, menettelee se. Ei se Turkukaan sen kummempi ole. Sielläkin olen asunut. Nyt asun Maskussa. Lempipaikkani kaikista on Mynämäki.

Miksi jätit Nousiaisen kokonaan pois? Kiinnostaa näin entisenä noustelaisena? Meillä on sentään järviä. No Maskussa on Riviera ja Kankainen.

Olen helsinkiläinen ja käyn usein Turun seudulla.

Ihmiset ovat siellä päin mielestäni ystävällisiä, murre on todella hellyttävä ja kauppakeskusten ja kivijalkaliikkeissä saa hyvää palvelua. Turussa on mukavia kahviloita ja ravintoloita ja hyvä vaatevalikoima. Naiset pukeutuvat paremmin kuin esimerkiksi Savossa ja Pohjois-Suomessa, puhuvat hyvää englantia ja näyttävät iloisilta. Tosin kauppakeskukset ovat jääneet pahasti jälkeen, kun tarjontaa vertaa Helsinki-Espoo-Vantaa -akseliin.

Jos pakko olisi pk-seudulta lähteä pois niin minulla ainoa mahdollinen paikka olisi juuri Turun seutu. Jos haluaa omakotitalon veden äärellä niin Turun seudun lähikunnissa olisi valtava määrä vaihtoehtoja. Ja olisi luultavasti edeullisempaa kuin vaikka Espoossa.

Vierailija

Olen helsinkiläinen ja käyn usein Turun seudulla.

Ihmiset ovat siellä päin mielestäni ystävällisiä, murre on todella hellyttävä ja kauppakeskusten ja kivijalkaliikkeissä saa hyvää palvelua. Turussa on mukavia kahviloita ja ravintoloita ja hyvä vaatevalikoima. Naiset pukeutuvat paremmin kuin esimerkiksi Savossa ja Pohjois-Suomessa, puhuvat hyvää englantia ja näyttävät iloisilta. Tosin kauppakeskukset ovat jääneet pahasti jälkeen, kun tarjontaa vertaa Helsinki-Espoo-Vantaa -akseliin.

Jos pakko olisi pk-seudulta lähteä pois niin minulla ainoa mahdollinen paikka olisi juuri Turun seutu. Jos haluaa omakotitalon veden äärellä niin Turun seudun lähikunnissa olisi valtava määrä vaihtoehtoja. Ja olisi luultavasti edeullisempaa kuin vaikka Espoossa.

Sinulla ei ole sitten mitään tietoa kuinka ankea paikka Raisio on! Naantali on kaunis kaupunki ja siellä pääsee veden äärelle.

Vierailija

Meidän lapsiperhe on asunut Raisiossa 8v. ja en täältä ihan heti pois muuttaisi. Asuinalueemme on lapsille ihanteellinen! Harrastusmahdollisuuksille iso peukku! Raision keskustan liiketiloja on saneerattu sisältä ja ulkoa mm. tänä syksynä ja vuosien varrella ulkoakin. Raisiota rumempia kaupunkeja on Suomi pullollaan. En usko ap, että sinua jäädään täällä Raisiossa ikävöimään :P

Moi K!

Vierailija
Vierailija

Raisiossa joskus vähän aikaan asuneena.... noh, menettelee se. Ei se Turkukaan sen kummempi ole. Sielläkin olen asunut. Nyt asun Maskussa. Lempipaikkani kaikista on Mynämäki.

Miksi jätit Nousiaisen kokonaan pois? Kiinnostaa näin entisenä noustelaisena? Meillä on sentään järviä. No Maskussa on Riviera ja Kankainen.

Ei Noustessa mitään oo. Unohdit että Maskussa on myös meri.

Olin töissä Raision kaupungilla rakennuspuolella ja tykkäsin. Remontissa oli mm Speden entisen vaimon lapsuudenkoti.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.