Sivut

Kommentit (151)

Vierailija
Vierailija

Jouduin kerran Raisiossa ulkopaikkakuntalaisena sairaalaan ja minua hoidettiin ja kohdeltiin siellä todella hyvin. Suuret kiitokset Raision sairaalan henkilökunnalle!

Raision sairaalahan on vuodesta toiseen keikkunut vertailujen kärjessä. Nyt soteuudistuken myötä se tehoikkuus hukataan kun joutuu Turun alle.

Soteuudistus pilaa kaiken.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mun mielestä Raisio on omalla tavallaan kaunis kaupunki, mutta ei ole kyllä ensimmäinen kerta kun olen eri mieltä av-mammojen kanssa. Itse asun Liedossa tällä hetkellä ja siskoni asuu Raisiossa. Näistä kahdesta valitsisin paljon mieluummin Raisiossa asumisen, ehkäpä tieni viekin sinne seuraavaksi asustelemaan!

Vierailija

Mun mielestä Raisio on omalla tavallaan kaunis kaupunki, mutta ei ole kyllä ensimmäinen kerta kun olen eri mieltä av-mammojen kanssa. Itse asun Liedossa tällä hetkellä ja siskoni asuu Raisiossa. Näistä kahdesta valitsisin paljon mieluummin Raisiossa asumisen, ehkäpä tieni viekin sinne seuraavaksi asustelemaan!

Mitä kaunista Raisiossa on?!

Voi että. Joskus muutimme Turusta Raisioon ja luulin etten koskaan kotiudu. Muutama vuosi sitten jouduimme muuttamaan kauemmas ja niin-iin toivon, että voisin vielä Raisioon palata. Turkuun en kaipaa yhtään.

Vierailija
Vierailija
Vierailija

Joo niin mäkin. En ole kyllä ikinä edes asunut Raisiossa, mutta AINOA hyvä asia koko kaupungissa on Ikea. Raisio on ihan jäätävän ankea ja ruma muuten. Ihmisetkin siellä on oikein sellaisia junttien juntteja. Kun etsittiin miehen kanssa Turun seudulta taloa, niin molemmilla Raisio oli ihan ehdoton EI vaikka millainen lukaali olisi löytynyt. Onneksi löydettiin talomme ihan Turusta lopulta...

Raision kirjasto on hyvä <3 ja rakas ystäväni perheineen asuu Raisiossa.

No aika lame se on verrattuna Turun pääkirjastoon joka on oikeasti koko suomen mittakaavassa tosi hieno.

Raision kirjastossa saa paremmin käsiinsä suosittuja kirjoja kuin Turussa. Ja se on paljon rauhallisempi kirjasto opiskella!

Raisiossa on hyviä ulkoilureitistöjä, Kullaan reitistö siis. Suomen suurin pienvenesatama Haahdenniemi. Kaunis kirkko. Hieno rautakautinen historia. Itsekään en ehkä enää Raisioon muuttaisi takaisin, mutta lapsuuteni Raisiossa viettäneenä, niin kyllä mä siellä ennemmin asuisin kuin vaikka Ruskolla tai Paimiossa. Sori nyt vaan, ruskolaiset ja paimiolaiset! :)

Olen asunut Raisiossa 2½v 80-luvulla. Mun mielestä oliihan kiva paikka. Harmitti lähteä, mutta kun mies halusi Helsinkiin. Ei siis olla kumpikaan kotoisin sieltä päin mutta mies opiskeli Turussa (asuttiin sielläkin).

Vierailija

Olen asunut Raisiossa 2½v 80-luvulla. Mun mielestä oliihan kiva paikka. Harmitti lähteä, mutta kun mies halusi Helsinkiin. Ei siis olla kumpikaan kotoisin sieltä päin mutta mies opiskeli Turussa (asuttiin sielläkin).

Ehkä asiat olivat paremmin 80-luvulla.

Olen itse turkulainen ja en kyllä todellakaan ikinä muuttaisi Raisioon. On se kyllä sellainen wt -pesä että hyi helvetti . En kyllä uskaltaisi liikkua pimeällä siellä kun taas Turun keskutassa uskallan. Kertoo paljon.

Vierailija

Olen itse turkulainen ja en kyllä todellakaan ikinä muuttaisi Raisioon. On se kyllä sellainen wt -pesä että hyi helvetti . En kyllä uskaltaisi liikkua pimeällä siellä kun taas Turun keskutassa uskallan. Kertoo paljon.

Wt-pesä oli mainiosti sanottu =D Sitä se just on!

No jo on ihmisillä paha olo tällä palstalla. Itse viihdyn hyvin Raisiossa. Turun keskustassa en viihtynyt.

Vierailija

Wt-pesä todellakin.Narkkareita ja yksinhuoltajia.

Vierailija
Raisiossa joskus vähän aikaan asuneena.... noh, menettelee se. Ei se Turkukaan sen kummempi ole. Sielläkin olen asunut. Nyt asun Maskussa. Lempipaikkani kaikista on Mynämäki.

Mynämäki lempipaikka? Ihan vapaaehtoisesti vai?

Vierailija
Vierailija
Raisiossa joskus vähän aikaan asuneena.... noh, menettelee se. Ei se Turkukaan sen kummempi ole. Sielläkin olen asunut. Nyt asun Maskussa. Lempipaikkani kaikista on Mynämäki.
Mynämäki lempipaikka? Ihan vapaaehtoisesti vai?

Miksei? Muuttaisin heti jos olis kiva kämppä, toisaalta täällä Maskussa on erinomaiset koulut ja pv-koti.

Ei nyt millään pahalla Raisiota kohtaan mutta tajusin jo lapsena kun asuin Turun keskustassa että Raisiossa asuu köyhät / roskasakki.  Eli nykykielellä wt. En ole koskaan käynyt kenenkään raisiolaisen luona. ja minua ahdistaa että Raisio pitäisi nyt liittää Turkuun. Ei kiitos. Turkuun ei tarvita tuollaisia ongelmaalueita. Päinvastoin esim. Härkämäki pitäisi liittää Raisioon.

Siis miten Raisio ois huonompi kuin joku Turun lähiö. Niin läppäketju. Paitsi tietty, että täällä on paremmin rahaa kuntapalveluihin ts. tasokkaammat tarhat ja koulut kuin persaukisessa Turussa. Palvelut on paremmat kuin keskustattomassa Kaarinassa. 

Itse olen kaikin puolin tyytyväinen raisiolainen (en tosin alunperin täältä). 

Ainoa mikä ärsyttää on ala-arvoinen neuvola. Yksityiasiat huudetaan pitkin kyliä.

Noh itse koko ikäni asunut Raisiossa enkä yhtää narkkia tunne tai tiedä. Että kaipa sillä asuinalueellakin on jotain merkitystä. Jos muutat turkuun esim varissuolle niin varmasti ympärillä narkkeja. Itse en muuttais Raisiosta Turkuun ikinä!

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.