Vierailija

En vain kestä tätä tuppukylää.Niin ruma kaupunki,ihmiset umpimielisiä ja kateellisia.Kukaan ei hymyile ja kaikista puhutaan pahaa selän takana.Paljon narkkareita ja huonosti voivia yksinhuoltajia.En malta odottaa pois muuttoa.Ei mulla muuta.

• ylös 23
  • alas 14

Sivut

Kommentit (151)

Joo niin mäkin. En ole kyllä ikinä edes asunut Raisiossa, mutta AINOA hyvä asia koko kaupungissa on Ikea. Raisio on ihan jäätävän ankea ja ruma muuten. Ihmisetkin siellä on oikein sellaisia junttien juntteja. Kun etsittiin miehen kanssa Turun seudulta taloa, niin molemmilla Raisio oli ihan ehdoton EI vaikka millainen lukaali olisi löytynyt. Onneksi löydettiin talomme ihan Turusta lopulta...

• ylös 13
  • alas 15
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

yh-mammat pyörittää samoja miehiä.säälittävää.

Ketä nyt on kierroksessa?!

Vierailija

Joo niin mäkin. En ole kyllä ikinä edes asunut Raisiossa, mutta AINOA hyvä asia koko kaupungissa on Ikea. Raisio on ihan jäätävän ankea ja ruma muuten. Ihmisetkin siellä on oikein sellaisia junttien juntteja. Kun etsittiin miehen kanssa Turun seudulta taloa, niin molemmilla Raisio oli ihan ehdoton EI vaikka millainen lukaali olisi löytynyt. Onneksi löydettiin talomme ihan Turusta lopulta...

Raision kirjasto on hyvä <3 ja rakas ystäväni perheineen asuu Raisiossa.

• ylös 13
  • alas 1
Vierailija
Vierailija

yh-mammat pyörittää samoja miehiä.säälittävää.

Ketä nyt on kierroksessa?!

No samat narkkarit.Sitten mammat itkee kun heitä taas kohdellaan huonosti.Oh wonder why.....

Vierailija
Vierailija

No aika lame se on verrattuna Turun pääkirjastoon joka on oikeasti koko suomen mittakaavassa tosi hieno.

Niitä narkkareita on siellä PALJON. Eipä tuo oo ihme että pitää rännittää kun on niin masentava paikka asua.

Hei Raisiosta duunipaikan löysin, löysin vihdoin duunin vakituisen. Mä vaikka Turun seudun läpi möyrin, oma kuntakin pätkitti sen.

Tunne outo rinnassani on pois paino poveltani, mä vaikka perushommeleissa oon. Hei Raisiosta duunipaikan löysin, kiitollisempi olisi en!

• ylös 17
  • alas 0
Vierailija

Hei Raisiosta duunipaikan löysin, löysin vihdoin duunin vakituisen. Mä vaikka Turun seudun läpi möyrin, oma kuntakin pätkitti sen.

Tunne outo rinnassani on pois paino poveltani, mä vaikka perushommeleissa oon. Hei Raisiosta duunipaikan löysin, kiitollisempi olisi en!

Raisiossa voisi ehkä just ja just käydä töissä, mutta ei ikinä asua.

Vierailija
Vierailija

Raisiossa voisi ehkä just ja just käydä töissä, mutta ei ikinä asua.

Enhän mä asukaan, vaan naapurin puolella. Lyhyt työmatka ja upeat maisemat himassa.

Vierailija

Niitä narkkareita on siellä PALJON. Eipä tuo oo ihme että pitää rännittää kun on niin masentava paikka asua.

Samoin Kaarinassa, ja silti se on Suomen himotuin paikka? Kai siihen lasketaan Piikkiön maalaismaisemat ym. Ja lyhyt matka Turkuun (siitä minäkin siellä pidin, on kai palvelut kehittyneet muutenkin).

• ylös 10
  • alas 2
Vierailija

Hei ihanaa! Minä en tätä paikkaa kestä enää hetkeäkään =D

Vierailija
Vierailija
Vierailija

No aika lame se on verrattuna Turun pääkirjastoon joka on oikeasti koko suomen mittakaavassa tosi hieno.

Mun mielestä sopivamman kokoinen ja selkeä, parkkipaikka lähellä. Tykkään myös henkilökunnasta. Turun pääkirjasto ei ole mielestäni hieno, vaan omituinen hukkatilalabyrintti. Lukusali ok ja vanha puoli upea, mutta siinä se. 

• ylös 14
  • alas 1

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.