Sinkut hei
Miksi valitatte ettei teillä ole ketään jos ette käy ulkona ja panosta vähän, ala itse juttelemaan ja myöskin voi olla avarakatseisempi. Riman ei tarvii olla turhan korkea. Tarkoitan ettei kannata jonkun vaatekappaleen perusteella diskata mäkeen koko tyyppiä. Tai ettei halua ulkomaalaista... nekin on ihmisiä... silti en kehtaa sanoa päin naamaa koska herneethän ne vetäis kaikki.
Kommentit (32)
Meinasinkin ystäväpiirissäni olevia sinkkuja, jotka valittavat asiaa. Harvemmin menevät edes ulos tutustumaan ihmisiin koska jos menevät niin juttelevat jossain nurkassa loossissa ja juovat oluet ja kotiin. Ei se vaan välttämättä riitä. Sorry ny vaan. Pitää olla aktiivinen itsekin ja jos ei itse mene puhumaan niin hakea edes katsekontaktia.
En näe miestä missään sattumalta. On somessa ja sitä kautta saan yhteyden. On myös puhelinnumero.
Nro 8
Ihan sama onko ap itse suhteessa tai perheellinen, mutta fakta se on, että pitää itsekin nähdä vähän vaivaa ja uskaltaa ottaa kontaktia. Ei ne kotoa tuu hakemaan. Vaikka kuinka masentais ni ei se auta siihen. Eläkää ja menkää hyvät ihmiset, jos ei mikään estä! Harrastuksissakin voi aloittaa keskustelun. Ei se kotona voivottelu auta. Ja juuri kuulin tutun tutusta joka toisella kierroksella ja siis tavanneet toisensa ja vaikuttaa lupaavalta, että ei kannata olla liian kyyninenkään. Positiivinen asenne auttaa tässäkin.
Laita somessa privaattiviestiä ja kysy vain kuulumisia. Hän varmaan tajuaa vinkin ja tarttuu siihen ja jos ei niin voithan vielä halutessasi ehdottaa itse jotain kahveja tai lasillista? :)
Olen kerran vasta tavannut miehen, joten tuntuu oudolta kysellä kuulumisia.
Nro 8
[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 23:24"]
Olen sinkku ja tosi masentunut. Ap:n kaltaisten ja ilmeisesti perheellisten kommentit vain lisäävät masennusta. Helpppo varmaan perheellisen heitellä että "tee sitä ja tätä".
[/quote]
No mutta, mitäs jos saisit aluksi vaikka ystävän? Jos tilanne sallii niin hommaa vaikka koira ja kun sen karvakasan kanssa liikut ja käyt koirapuistoissa niin pääset jakamaan ajatuksia ihmisten kanssa. Ei ollut vittuilua vaan kokemusta.
Olen sinkku. Minulla on peukalon paksuinen vehje. Aletaanko oleen?
Ihminen yleensä tietää aika hyvin oman "tasonsa". Esimerkiksi minä olen aina ollut yksin, koska miehet ei ole koskaan olleet kiinnostuneita minusta. Kun silloin joskus ala-asteen lopulla muista tytöistä alettiin kiinnostua, minua alettiin haukkua rumaksi. Muista tytöistä oltiin aina vain kiinnostuneita, minua haukuttiin aina vain rumaksi. Niinpä en koskaan edes ajatellut, että voisin saada jonkun, enkä koskaan siis ole edes yrittänyt mitenkään saada ketään. Silti suren yksinjäämistäni ihan hirveän paljon, koska ei se ymmärrys poista tarvetta näihin asioihin. Hyväksyn sen, etten voi saada ketään, mutta silti yksinjääminen tuntuu pahalta ja joskus tulee kai valitettuakin.
#22 ! Puhu joka paikassa, missä voit, alkaa sujua...sama mitä puhut. Joskus voi napata.
Olen sinkku ja tosi masentunut. Ap:n kaltaisten ja ilmeisesti perheellisten kommentit vain lisäävät masennusta. Helpppo varmaan perheellisen heitellä että "tee sitä ja tätä".