Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinkut hei

Vierailija
11.12.2014 |

Miksi valitatte ettei teillä ole ketään jos ette käy ulkona ja panosta vähän, ala itse juttelemaan ja myöskin voi olla avarakatseisempi. Riman ei tarvii olla turhan korkea. Tarkoitan ettei kannata jonkun vaatekappaleen perusteella diskata mäkeen koko tyyppiä. Tai ettei halua ulkomaalaista... nekin on ihmisiä... silti en kehtaa sanoa päin naamaa koska herneethän ne vetäis kaikki.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 11:59"]

[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 23:58"]

Ihminen yleensä tietää aika hyvin oman "tasonsa". Esimerkiksi minä olen aina ollut yksin, koska miehet ei ole koskaan olleet kiinnostuneita minusta. Kun silloin joskus ala-asteen lopulla muista tytöistä alettiin kiinnostua, minua alettiin haukkua rumaksi. Muista tytöistä oltiin aina vain kiinnostuneita, minua haukuttiin aina vain rumaksi. Niinpä en koskaan edes ajatellut, että voisin saada jonkun, enkä koskaan siis ole edes yrittänyt mitenkään saada ketään. Silti suren yksinjäämistäni ihan hirveän paljon, koska ei se ymmärrys poista tarvetta näihin asioihin. Hyväksyn sen, etten voi saada ketään, mutta silti yksinjääminen tuntuu pahalta ja joskus tulee kai valitettuakin. 

[/quote]

Sun ongelma on huono itsetunto. Harrastatko liikuntaa?

[/quote]

Osittain varmaan sekin. Tai pidän itseäni ihan mukavana ja fiksuna, mutta niin rumana, etten voisi koskaan saada ketään. Uin päivittäin, mutta ei siellä ole kuin sellaisia eläkeläissetiä ja ne on vähän turhan vanhoja minulle. :)

Vierailija
2/32 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan sitä monia naisia yritetty, mutta kaikilta on vaan tullut pakit, kun näytän tämmöseltä söpöltä pojalta. En näytä miehekkäältä.

T. 25v neitsyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Murrr

Vierailija
4/32 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkuus on[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 19:43"]

Murrr

[/quote]haaa?

Vierailija
5/32 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
6/32 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 23:24"]

Olen sinkku ja tosi masentunut. Ap:n kaltaisten ja ilmeisesti perheellisten kommentit vain lisäävät masennusta. Helpppo varmaan perheellisen heitellä että "tee sitä ja tätä".

[/quote]

"Ihanaa" että löytyi joku toinenkin samassa tilanteessa oleva. :( Tietenkin olen pahoillani että sinulla on kurjaa mutta silti olen hiukan iloinen että edes jossain on kohtalotoveri. Itse olen 29v ikisinkku, nyt luopunut toivosta ja masentaa pahasti. Ei jaksa enää kotoa poistua paitsi lähikauppaan, kaikkialla kun on pariskuntia ja lapsiperheitä.

Itkettää tämä ikuinen yksinäisyys. Kaikki keinot nettideittailua ja koiraharrastamista myöten on kokeiltu.

Vierailija
7/32 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 22:37"]

Miksi valitatte ettei teillä ole ketään jos ette käy ulkona ja panosta vähän, ala itse juttelemaan ja myöskin voi olla avarakatseisempi.

[/quote]

Tuo "juttelun aloittaminen" on itelle vaan niin perkeleen vaikeaa. Mutta en minä valita, koska tiedän, että itestänihän tuoki on kiinni.

T. M28

Vierailija
8/32 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 23:58"]

Ihminen yleensä tietää aika hyvin oman "tasonsa". Esimerkiksi minä olen aina ollut yksin, koska miehet ei ole koskaan olleet kiinnostuneita minusta. Kun silloin joskus ala-asteen lopulla muista tytöistä alettiin kiinnostua, minua alettiin haukkua rumaksi. Muista tytöistä oltiin aina vain kiinnostuneita, minua haukuttiin aina vain rumaksi. Niinpä en koskaan edes ajatellut, että voisin saada jonkun, enkä koskaan siis ole edes yrittänyt mitenkään saada ketään. Silti suren yksinjäämistäni ihan hirveän paljon, koska ei se ymmärrys poista tarvetta näihin asioihin. Hyväksyn sen, etten voi saada ketään, mutta silti yksinjääminen tuntuu pahalta ja joskus tulee kai valitettuakin. 

[/quote]

Sun ongelma on huono itsetunto. Harrastatko liikuntaa?

Vierailija
9/32 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi haluta ulkomaalainen mies?

Vierailija
10/32 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidäkään, mut miksi ei?

Vierailija
11/32 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sinkku ja en valita. Koska en koe tarvetta löytää väkisin kumppania. Jos tyyppi ei kiinnosta tai muuten miellytä, niin sitten ei, jos kohdalle osuu kaikinpuolin kiinnostava ihminen niin mikäs siinä. En minäkään kaikkeen tyydy, vaikkei rima taivaissa olekaan. Itselleni en ottaisi ulkomaalaista kumppania, vaikka rasisti en ole.

Vierailija
12/32 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei ollut tää pointtu vaan yksi pieni lisäys. Pointti on et ei ne tuu himasta hakee ja pitää nähdä vähän itsekin vaivaa ja pistää itsensä likoon. Mut jos nainen ei esim. huolehdi itsestään kauheasti eikä etsi seuraa ulkona niin ei ne välttämättä istu syliin enää tietyssä iässä...

Vierailija
13/32 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen sinkku mutta en kyllä haluakaan mitään kumppania tai puolisoa, joten minun ei tarvitse yrittää sellaisia hurmata. Olen tyytyväinen erakko.

Vierailija
14/32 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 22:52"]Ei pidäkään, mut miksi ei?
[/quote]

En halua, että parisuhteessa kumpikaan "joutuu" puhumaan muuta kuin omaa äidinkieltään. Siksi ei.

Vierailija
15/32 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen sinkku. Tiedän, että pitäisi yrittää itse enemmän. En käy juuri missään. Yhden miehen tapasin sattumalta ja nyt olenkin pähkäillyt miten pyytäisin häntä ulos. Olisiko vinkkejä?

Vierailija
16/32 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näätkö häntä jossain tai onko kaverisi esim. somessa?

Vierailija
17/32 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 23:05"]

Minä olen sinkku. Tiedän, että pitäisi yrittää itse enemmän. En käy juuri missään. Yhden miehen tapasin sattumalta ja nyt olenkin pähkäillyt miten pyytäisin häntä ulos. Olisiko vinkkejä?

[/quote]

a) kysyt suoraan

b) rupeet piirittää sitä pari kuukautta, sitte ku pääset tarpeeks lähelle, niin rupeet esittää vaikeesti tavoteltavaa

Vierailija
18/32 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn ulkona usein. Olen käynyt jo vuosia. Panostan ulkonäkööni, tällainen ikuisuusprojekti. En osannut arvostaa yhtä, joka minut halusi. Halusin tosin ytävän. Nyt on myöhäistä, niin paljon jäi sanomatta. Olen ihan tyytyväinen sinkkuna, kun on ystäviä, mutta en ole arvostanut heitä tarpeeksi.

Vierailija
19/32 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina olen seuraa saanut kun olen halunnut. Ja ihmisiä jotka haluavat seurustella, ei pelkästään panoa. Toissa viikolla olin ihan kivan miehen luona yötä, ei kiinnostanut seurustelumielessä. Kohteliaisuuttani annoin numeron. On viesteillyt ja ehdottanut treffejä, pakko kai sanoa ettei nappaa. Edellinen kosi kahden kuukauden tuttavuuden jälkeen, esitteli lapsilleen ja kaikkea. Minulla kolme kihlaukseen asti johtanutta suhdetta takana, haluan olla sinkku. Haluan omaa aikaa, en pariutumista. Olen huomannut, että lapsen hankkineet ystävättäreni ovat pitäneet vähemmän yhteyttä (tai minä heihin, koska en ole kiinnostunut samoista asioista tai samassa elämänvaiheessa). Toiset jotka ovat hieman, sanoisinko, let themselves go taas eivät halua pyytää illanistujaisiin jos suurin osa siellä on pareja. Mutta joka tapauksessa, ei kannata parittaa sinkkuja elleivät he sitä pyydä. Seuraa piisaa muutenkin. 

Vierailija
20/32 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä esitä mitään kun ole oma itsesi. :) Mä vaan moikkaisin ja hymyilisin ja kysyisin kuulumisia... siitä se saattais jo jatkua itsestään... ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kuusi