Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Oikeasti joutuu jo laskeskelemaan..

• ylös 155
  • alas 17

Sivut

Kommentit (213)

Vierailija

Sellaista on paskaduuneja tekevän arki. Eurot joutuu venyttämään soikeaksi. Ehkä ratkaisu olisi miettiä miten nousta ylös sieltä kuopasta. Eikä vaan tyytyä valittamaan omaa kurjaa kohtaloaan.

• ylös 35
  • alas 171
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Töissä kannatta käydä niin on varaa mukavuuksiin. Toista se on työttömällä joka tukien varassa kitkuttaa.

• ylös 20
  • alas 90
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Pitäs olla semmonen laki ettei bensa saa maksaa yli 1.65e/l ja diesel yli 1.50e/l

Jos huoltamon omakustannushinnat ovat 1,8 € ja 1,7€, tarjontaa on entiseen malliin, tietenkin!

• ylös 10
  • alas 6
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Hybrid. Suurin osa matkasta menee sähköllä.
. Höpöhöpöööö...

• ylös 51
  • alas 9
Vierailija

kai se vaan pitää lopettaa työt vihreiden mieliksi ja jäädä sossun elätiksi. tulee vähemmän hiilidioksidia

• ylös 138
  • alas 6
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
kyllä se alkaa jo vähä olee. 4 päivän palkka menee pelkästään bensoihin.

Mulla ei mene kuin päivän nettopalkka / kk.

• ylös 5
  • alas 29
Vierailija

Mulla on täyssähköauto, sähkö maksaa n. 1,5 euroa/100km (sis. siirtomaksun). Kun opiskelee ja etenee urallaan saa senverran hyvää palkkaa että on mahdollista ostaa auto jonka käyttökulut on pienet.

• ylös 21
  • alas 116
Vierailija

Kannattaa vaihtaa julkiseen tai polkupyörään, niin ei mene polttoaineisiin enää rahaa.

• ylös 25
  • alas 75
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mulla on täyssähköauto, sähkö maksaa n. 1,5 euroa/100km (sis. siirtomaksun). Kun opiskelee ja etenee urallaan saa senverran hyvää palkkaa että on mahdollista ostaa auto jonka käyttökulut on pienet.

Näin on, täällä taas jotkut työttömöt U R P O T valittaa.

• ylös 13
  • alas 42
Bensa saa maksaa

Mulla ei autoa luovuin vuosi sitten autosta. Bensa saa maksaa mitä vaan. Ei pois mun lompakosta.

• ylös 9
  • alas 41
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kannattaa vaihtaa julkiseen tai polkupyörään, niin ei mene polttoaineisiin enää rahaa.

Ei onnistu tämä.

Ap

• ylös 62
  • alas 6

Sivut