Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Millaisia ihmisiä nämä ovat?

• ylös 12
  • alas 71

Sivut

Kommentit (215)

Vierailija

Lapsia

Tosin en tiedä kaikista tutuistani, onko heitä rokotettu, mutta varmasti en tiedä yhtään jota ei olisi, vaikka olisi voinut saada rokotuksen. 

• ylös 30
  • alas 13
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Montakin, muun muassa itseni ja mieheni.
Ihan tavallisia perheellisiä, duunareita ollaan.

• ylös 133
  • alas 38
Vierailija

Itseni. Töissä käyvä 3 lapsen isä ja aviomies. Vaimoni lähihoitu, töissä käyvä 3 lapsen äiti ja vaimo.

• ylös 94
  • alas 38
Vierailija

Minä ja mieheni sekä aikuisista lapsistamme toinen. Monia asiakkaita, hyvätuloisia, ikähaitari 50-70, pääasiassa naisia. Ystävistä iso osa rokottamattomia. Paras ystäväni, toimii lääkärinä Espanjassa 55v nainen, muutama hoitaja tuttu jne..

• ylös 90
  • alas 34
Vierailija

Anteeksi, siis 3. Ystäväni ja miehensä eivät ota rokotteita. Ystäväni ei usko rokotteisiin kuten ei esimerkiksi allergioihinkaan.

/6

• ylös 18
  • alas 25
Vierailija

Tunnen. 4 kaveria, joista yksi lääkäri ja kolme sh. Minä ja lapseni, osa aikuisia. Vanhempani. Tuttavapiirissä vielä lisää.

• ylös 82
  • alas 25
Vierailija

Suomessa ei ole rokottamattomia kantasuomalaisia. Kaikilla on 5-10 rokotetta otettuna minimissään. Polio-, Tuberkuloosi- ja jäykkäkouristusrokote ainakin on ihan kaikilla.

• ylös 46
  • alas 40
Vierailija

Tässähän minä. 39-vuotias insinööri. Kukaan perheestäni ei ole piikkiä ottanut eikä moni tuttunikaan vaikka joukossa mm. sairaanhoitaja...

• ylös 104
  • alas 31
Huoleton

Vaimo ja muutama kaveri. Luulen, että on muitakin, muttei asia kaikkien kanssa ole tullut puheeksi. Ja tosin kuin täällä julistetaan, kaikki ovat koulutettuja, hyvin toimeentulevia, eikä yksikään ole ainakaan julkipersu.

• ylös 81
  • alas 15
Vierailija

Kyllä. He ovat sellaisia aikuisia ihmisiä jotka ovat omasta halustaan päättäneet olla ottamatta rokotetta. Heillä kun on siihen vapaus tehdä niin. Minä en tee jostakin rokotteesta niin tärkeää, että se jotenkin saisi minut valitsemaan puoleni ja toisia pitämään vihollisina tai olemaan vastaan.

• ylös 132
  • alas 13
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Yhden. Työkaverini jota yritetään paraikaa saada muistisairaustutkimuksiin.

Yritetäänkö häneen asettaa lähetin aivojen kautta? 🧐

• ylös 27
  • alas 7
Vierailija

En ole kysellyt kenenkään rokote tilannetta, eikä kukaan ole kysellyt minulta. Ei edes työnantaja.

• ylös 61
  • alas 6
Vierailija

Minä itse. En missään nimessä rokotevastainen (koko rokotevastaisuus jo konseptina täysin älytön), ainoastaan laiska hakemaan piikkiä ja varautumaan saikulle, enkä koe, että etäilevänä ja muutenkin kotona viihtyvänä olen suuressa riskissä sairastua -ja toimia tartuttajana.

• ylös 44
  • alas 28
Vierailija

Keski-ikäinen nainen, maisterin tutkinto, asiantuntijatehtävissä, puoluekannaltaan Vihreä. Ei siedä q-anon -pellejä eikä hopeavesihörhöjä. Asuu maalla, työskentelee enimmäkseen etänä, ei liiku väkijoukoissa, käy lähimmissä kaupungeissa vain töiden takia noin kerran viikossa (omalla autolla). Harrastuksina ulkoilu, retkeily ja käsityöt. Lukee paljon ja katsoo satunnaisesti elokuvia netistä. Matkailuharrastus toistaiseksi tauolla.

• ylös 59
  • alas 12

Sivut