Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Olenko liian vanha? Haluaisin yhden lapsen vielä.

• ylös 33
  • alas 21

Sivut

Kommentit (119)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Olisin päälle 60-vuotias, kun lapsi on 18-vuotta. Jos pysyn nuorekkaana ja nuoren näköisenä, ei ole ongelmaa.

• ylös 19
  • alas 37
Vierailija

Et ole. Jos vain jaksat vielä yövalvomiset, uhmat jne.

Raskaaksi tuleminen voi olla hankalaa.

• ylös 68
  • alas 4
Vierailija

No et ole. Mun äiti oli 42 ja isä 46 kun synnyin. Olen aina tykännyt siitä että on vanhat vanhemmat. Itsekin varmaan jos haluan lapsen niin noin 40 vuotiaana.

• ylös 65
  • alas 25
Vierailija

Ihan hyvä ikä, mutta miksi vielä tuossa iässä mietit mitä muut ajattelevat? Jos tulet raskaaksi, luonto sanoo, että olet vielä sopivan ikäinen. Osa on toinen jalka haudassa jo 40v., osa ei vielä 80v. Sanoisin, että ei se ainakaan huonompi ikä ole lapsen kannalta kuin vaikka 17v. äiti. Elämänkokemusta, näkemystä jne. jo paljon enemmän ja elämäkin varmasti vakaalla pohjalla useammin. Nykyään on ihan tavallista, että äiti on päälle 40. Anna mennä vaan :)

• ylös 104
  • alas 8
Vierailija

Mielestäni olet vanhahko ja ajattelisin, että lapsiparka, jos lapsi tulisi. Lapsiparka. Hanki mielummin vaikka koira tai joku uusi harrastus kuin väännät jonkun lapsen ikäkriisisi keskelle. Sillä sehän sinulla on, ikäkriisi.

• ylös 23
  • alas 82
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Täytät 50, kun lapsesi menee kouluun. Haluatko lapsen vain ollaksesi tarpeellinen.

Niin. 19-vuotiaana lapsen saanut on 26-vuotias, kun lapsi menee kouluun. 27-vuotiaana lapsensa saanut on 34-vuotias, kun lapsi menee kouluun.
Haluavatko hekin lapsen vain ollakseen tarpeellisia?

-ei ap, ainoastaan näitä argumentteja ihmettelevä. Miten ihmeessä vanhemman ikä lapsen mennessä kouluun liittyy mihinkään?

• ylös 96
  • alas 10
Vierailija

Et kuulosta kovin kummoiselta ja itsevarmalta aikuiselta ja äidiltä, jos kyselet täällä ventovierailta asiasta.

• ylös 21
  • alas 17
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täytät 50, kun lapsesi menee kouluun. Haluatko lapsen vain ollaksesi tarpeellinen.

Niin. 19-vuotiaana lapsen saanut on 26-vuotias, kun lapsi menee kouluun. 27-vuotiaana lapsensa saanut on 34-vuotias, kun lapsi menee kouluun.

-ei ap, ainoastaan näitä argumentteja ihmettelevä. Miten ihmeessä vanhemman ikä lapsen mennessä kouluun liittyy mihinkään?

Lapsiparka häpeää kääkkä-äitiään koulussa ja koulukavereiden edessä.

• ylös 12
  • alas 78
Vierailija

No lapsia saadaan ei tehdä tai tilata. Jos saat lahjan, ota se vastaan. Toivon että yli 35 äideiksi tulevat jo ajattelevat näin.

• ylös 46
  • alas 6
Vierailija

No se on kai jokaisen oma asia, milloin lapsensa tekee, siihen ei muiden mielipiteillä saa olla merkitystä.

Jos itse koet, että aika on sopiva ja jaksat, niin siitä vaan.

Olen itse saanut mieheni kanssa lapsemme 23, 25 ja 27 vuotiaana, minulle tuo oli sopiva ikä tulla äidiksi. Olen nyt 54 vuotias, mieheni 57 ja olemme onnelliset kahden pienen isovanhemmat

Mieheni äiti oli 41, kun sai mieheni, mutta ihan yhtä hyvä äiti hän oli siitä huolimatta.

Maajussi Mattia jos uskoo, niin kaikki viisikymppiset ja sitäkin vanhemmat naiset ovat vielä potentiaalisia tulevia äitejä.

• ylös 36
  • alas 7
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Sillä tavalla liittyy, että jos on vanhat vanhemmat, niin siitä saa lapsi kyllä kavereilta kuulla.

Mieheni vanhemmat olivat viisikymppisiä, kun mieheni aloitti koulun. Sai aina kuulla nälvimistä, että miksi asut isovanhempien kanssa, onko sun vanhemmat hylänneet sinut? Miksi mummo ja pappa tuo sinut kouluun jne...

• ylös 8
  • alas 49

Sivut