Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anti-romanttisten tapausten ketju!

Vierailija
04.09.2006 |

Minun anti-romanttisin muistoni on siltä vapulta, kun olin ysiluokalla. Menin kavereiden kanssa yötivoliin ja join itseni huppeliin. Jostain seuraani lyöttäytyi ei-niin-viehättävä finninaamainen poika, jolla oli kova hinku päästä pöksyihini. En tiennyt hänestä kuin etunimen, ja hän katsoi asiakseen nuoleskella ja lääppiä minua miten huvitti. Tilani vuoksi en ollut täysin puolustuskykyinen.

Illan päätteeksi poika halusi välttämättä saattaa minut kotiin. Ajattelin että saattakoon, mutta yhtään kiinnostunut en ole. Erosimme ovella ihan sovussa. Seuraavana päivänä poika kehtasi soittaa kotinumeroomme ja sanoa, että oli ihastunut minuun ja haluaisi alkaa seurustella!! Hyi olkoon, olisi siinäkin ollut fiksu suhteen aloitus!!!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
04.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

HUOLTOASEMALLE!

Ei olla enää yhdessä.

Vierailija
2/5 |
04.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istuin pojan kanssa mattotelineellä. Poika sanoi, että halusi ottaa pienet nuoleskelut. Hän työnsi suuhuni karhean kielensä ja heilutteli sitä edestakaisin. :s

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
04.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun kesken herkän iltakävelyn hän pysähtyi ja päästi ilmoille raikuvan pierun. :(

Vierailija
4/5 |
04.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peruskoulu oli siis päättynyt samana päivänä ja sitten illalla oli rantabileet. Menin sinne ja monien mutkien kautta seuraani lyöttäytyi sellainen vanhempi poika, olikohan meillä 8 vuotta ikäeroa? Ja sitten yöllä kun alkoi olla aika mennä kotiin, hän lähti mua heittämään (kännissä) ja autossa alkoi sitten avautumaan: " Olen muuten ollut 4 kertaa vankilassa" . Se oli kamala paniikkihetki. :D Hermostuneena höhötin siihen jotain, että " Mutta et murhasta?" . Eli sama kaveri, jolta joitain tunteja aiemmin sain ensisuudelmani uskoutui minulle jotenkin näin hurjalla tavalla.

Vierailija
5/5 |
04.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olin ihan kiinnostunut hänestä. Oli yö, ja oltiin ravintolassa. Yht´äkkiä hän oksensi kengilleni. Kiva juttu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yhdeksän