Ja nyt vähän äkkiä ne mobiilisivut kuntoon!
Kohta joudun keksimään elämääni muuta sisältöä av:n sijaan, kun mobiilisivut ei lataudu puhelimelleni ollenkaan (pukkaa vain jotain virheilmoitusta) ja nuo äärimmäisen huonosti puhelimella muutenkin luettavat täysversion sivutkin on alkaneet kaataa koko nettiselainta. Miten pirussa mä enää täytän nukuttamiseen/kulkuvälineissä istumiseen/yövalvomiseen käyttämäni ajan?? Jollain fiksulla vai??? Yök!!
Oonko mä ihan oikeasti ainoa, jolla on tämä mobiiliversio-ongelma? Kun ei ne vieläkään ole korjaantuneet. Mulla onkin kyllä joku sysivanha ja kaikin puolin surkea Lumia, en tosin ihan vain av:n vuoksi kuitenkaan viitsisi sitä vielä vaihtoon laittaa (se olis jo aika epätoivoista...)
t. nimim. kannettava mukana lastenhuoneessa ihan vain tätä varten
Kommentit (3)
joo ei toimi mullakaan, ei ole varmaan muutamaan kuukauteen toiminut. Välillä katsottava illalla onko tapahtunut mitään mutta vähiin jää av:n lukeminen. Lumia 800 ja virheilmoitusta pukkaa. Ei näytä täysiversiotakaan, sitä ei viitsisi myöskään lukea kun on vammaista ja alkaa silmiä särkemään
Joo, virhekoodi 2 tai 3 vain tulee. Sitä mä ihmettelen, että miksei ylläpitoa kiinnosta korjata tätä ongelmaa. Mulla siis kanssa Lumia 800 ja samat ongelmat.
Mulla toimii nyt taas, mutta viimeiset kuus tuntia sano vaan jotain "lataaminen epäonnistui. virhekoodi 2"
Mitä nuo virhekoodit 2 ja 3 ees tarkottaa? Niitä pukkaa melkein joka päivä, vaikka puhelin ja netti muuten toimii hyvin.