Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ja nyt vähän äkkiä ne mobiilisivut kuntoon!

Vierailija
25.11.2014 |

Kohta joudun keksimään elämääni muuta sisältöä av:n sijaan, kun mobiilisivut ei lataudu puhelimelleni ollenkaan (pukkaa vain jotain virheilmoitusta) ja nuo äärimmäisen huonosti puhelimella muutenkin luettavat täysversion sivutkin on alkaneet kaataa koko nettiselainta. Miten pirussa mä enää täytän nukuttamiseen/kulkuvälineissä istumiseen/yövalvomiseen käyttämäni ajan?? Jollain fiksulla vai??? Yök!!

Oonko mä ihan oikeasti ainoa, jolla on tämä mobiiliversio-ongelma? Kun ei ne vieläkään ole korjaantuneet. Mulla onkin kyllä joku sysivanha ja kaikin puolin surkea Lumia, en tosin ihan vain av:n vuoksi kuitenkaan viitsisi sitä vielä vaihtoon laittaa (se olis jo aika epätoivoista...)

t. nimim. kannettava mukana lastenhuoneessa ihan vain tätä varten

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla toimii nyt taas, mutta viimeiset kuus tuntia sano vaan jotain "lataaminen epäonnistui. virhekoodi 2"
Mitä nuo virhekoodit 2 ja 3 ees tarkottaa? Niitä pukkaa melkein joka päivä, vaikka puhelin ja netti muuten toimii hyvin.

Vierailija
2/3 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo ei toimi mullakaan, ei ole varmaan muutamaan kuukauteen toiminut. Välillä katsottava illalla onko tapahtunut mitään mutta vähiin jää av:n lukeminen. Lumia 800 ja virheilmoitusta pukkaa. Ei näytä täysiversiotakaan, sitä ei viitsisi myöskään lukea kun on vammaista ja alkaa silmiä särkemään

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, virhekoodi 2 tai 3 vain tulee. Sitä mä ihmettelen, että miksei ylläpitoa kiinnosta korjata tätä ongelmaa. Mulla siis kanssa Lumia 800 ja samat ongelmat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi viisi