Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

12v ikäero nykypäivänä?

Vierailija
02.10.2021 |

Mies 12v vanhempi. Onko se teistä paljon?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen pitää olla tuon verran nuorempi että homma pelaa. Muuten ok. Kokemusta on.

Vierailija
2/9 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian pieni ikäero. Tuplasti tai triplasti tuo niin skulaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole paljon. Minusta ihan normaali ikäero. Toki keskivertoa suurempi. Mitä väliä iällä. Kaikki muu merkitsee, mutta ei ikä.

Vierailija
4/9 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen pitää olla tuon verran nuorempi että homma pelaa. Muuten ok. Kokemusta on.

Riipuen toki miehestä ja ikäluokista. Kun puhutaan ikä erosta pari suhteissa.

Vierailija
5/9 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu iästä, mitä korkeampi ikä parilla niin sitä vähemmän tuolla on väliä.

Vierailija
6/9 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ok mun mielestä kunhan toinen ei ole 16 ja toinen 28.

Vierailija
7/9 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykypäivänä?- Millainen se oli aimepina päivinä. No saivartelut sikseen. Isompi ikäero se on kutenkin silloin kun toinen on vaikkapa 18 ja toinen 30 kuin silloin kun toinen on esim. 60 ja toinen 72. Mutta jokaisen, joka on ihastunut itseään yli 10 vuotta nuorempaan kannattaisi minusta miettiä, että mitä mahd itse tuntisi, jos joku itseä yli 10 vuotta vanhempi olisi ihan yhtä paljon ihastunut, niin olsiko silloin valmis ja halukas suhteeseen. Ja jollei niin miksi. - Ja jos syy olisi erityisesti ikäero, niini kysyisi itseltään, että onko ihan varma siitä, että ihastus on molemminpuolista

Sinkkumies

.    

Vierailija
8/9 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykypäivänä?- Millainen se oli aimepina päivinä. No saivartelut sikseen. Isompi ikäero se on kutenkin silloin kun toinen on vaikkapa 18 ja toinen 30 kuin silloin kun toinen on esim. 60 ja toinen 72. Mutta jokaisen, joka on ihastunut itseään yli 10 vuotta nuorempaan kannattaisi minusta miettiä, että mitä mahd itse tuntisi, jos joku itseä yli 10 vuotta vanhempi olisi ihan yhtä paljon ihastunut, niin olsiko silloin valmis ja halukas suhteeseen. Ja jollei niin miksi. - Ja jos syy olisi erityisesti ikäero, niini kysyisi itseltään, että onko ihan varma siitä, että ihastus on molemminpuolista

Sinkkumies

.    

Siis hä? Pitääkö olla valmis suhteeseen, jos joku 10 v vanhempi on ihastunut. Tottakai ihastuksen pitää olla molemmin puolista. Jos ikä haittaa niin silloin ei ole ihastunut. Oma rakkaani on minua 23 vuotta vanhempi. Ikä on vain numero. Kaikki muu merkitsee.

Vierailija
9/9 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinkkumies

.    

Siis hä? Pitääkö olla valmis suhteeseen, jos joku 10 v vanhempi on ihastunut. Tottakai ihastuksen pitää olla molemmin puolista. Jos ikä haittaa niin silloin ei ole ihastunut. Oma rakkaani on minua 23 vuotta vanhempi. Ikä on vain numero. Kaikki muu merkitsee.

Ei tietenkään pidä olla valmis. Mutta yleisesi sanosin, että jos tietää ja ihastumiseltaan pystyy vielä hieman asioita harkistemaan, myös ssellaisia harkitsemaan, jotka liittyvät mahd yhteiseen parisuhteeseen niin kehoitan vanhempaa ajattelemaan, etä miltä hänestä itsrstään mahd. saattaisi tuntua, jos joku häntä yli kymmenen vuota vanhempi osoittaisi häntä kohtaan ihastumisen merkkejä.

- Jos tai kun on itse kovin ihasunu, niin -valitettavasti sitä ei aina tiedosta tai muutoin halua tajuta. että ihastuksen kohde ei välttämättä koe samalla tavoin.

Mutta ei ikäeroon tietenkään pidä yksinomaisesti hirttäytyä, jos molemmat ovat jo ns suojaikärajan ohittaneita ja perusterveitä.  - Kyllä sen toisen tulisi mys tehdä selväksi se, ettei hän ole kiinnosunut tai sitten se, että on kiinnosunut.

Menopäs selittelyksi, ehkä joku ymmärsi, edes ositain oikein, miä ajoin takaa.

Sinkkumies 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kaksi