Listataan ulkomaalaiset nettikaupat joista ostatte edullisemmin

Vierailija

Tuolla alla oli puhetta siitä kuinka netistä saa ostettua oikeastaan mitän vain edullisemmin .
Ajattelin, että listataan tähän kaikki nettikaupat jota käytätte :)

Itse ostaisin netistä enemmän vaatteita, kenkiä ja erityisesti kosmetiikkaa. Kaikki kauppavinkit tervetulleita :)

Sivut

Kommentit (227)

Vierailija

iHerb - en ole ostanut Suomesta yhtään mitään vitamiineja tms kun tuolta ekan kerran tilasin. Superhalpoja ja laadukkaita lisäravinteita! Aintu miinus sijainnista, sillä jenkeistä tulevat ja pitää olla tosi tarkkana tullirajoitusten kanssa!

Vierailija

Minä olen tilannut Amazon UK:sta kosmetiikkaa, DVD-levyjä, leluja, sisustustavaraa, ym. En ole koskaan palauttanut mitään, joten en tiedä miten se prosessi toimii.

Vierailija

Escentual

Ranskalaista kosmetiikkaa (Dior, Vichy) yms. Edullinen, nopea ja luotettava toimitus. Näillä on jatkuvasti tarjouksia tyyliin 1/3 hinnasta pois. Hinnat jo lähtökohtaisesti puolet alhaisempia kuin Suomessa.

Vierailija
Vierailija
Mikä tuo ebay on? Sorry tyhmä kysymys. Sportsdirectistä... Maksaako toimitus?
Eri myyjät voivat pitää kauppaa eBayssa. Palautteista näkee onko hyvä myyjä vai ei. Huutiksen tyylinen, mutta usein osta heti-hinnat ja tavara on uutta. Toimitus maksaa osassa kaupoista, osassa on ilmainen.

Vierailija
Vierailija

Minä olen tilannut Amazon UK:sta kosmetiikkaa, DVD-levyjä, leluja, sisustustavaraa, ym. En ole koskaan palauttanut mitään, joten en tiedä miten se prosessi toimii.

mitä kosmetiikkaa olet sieltä tilannut?

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat