Mieleni tekisi ostaa vitutusröökiä
Kommentit (12)
Riippuu siitä mistä materiaaliata se koukku tehdään..
[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 00:28"]Riippuu siitä mistä materiaaliata se koukku tehdään..
[/quote]
Nikotiinista lähinnä
Älä tee sitä! olin vuoden polttamatta. Poltin yhden ja sitten meniki koko aski. Viikon nyt polttanu. Ja vähänkö mulla vituttaa.
[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 00:30"]Älä tee sitä! olin vuoden polttamatta. Poltin yhden ja sitten meniki koko aski. Viikon nyt polttanu. Ja vähänkö mulla vituttaa.
[/quote]
Minä en ole koskaan aloittanut... joskus löysin röökiä maasta (askin) ja poltin ne ihan vain huvikseni ja uteliaisuutta. Nyt tekisi mieli ihan vain pari...
[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 00:19"]
Kuinka nopeasti koukku syntyy?
[/quote]
No sekö nyt on suurin pelonaihe tässä sotien, nälänhätien, kulkutautien, talouslaman, ahneuden, totalitarismin voimistumisen jne. täyttämässä maailmassa: nikotiinikoukku?
Jos noin pienet ovat murheesi, niin asiasi ovat sangen hyvin.
Mutta ainahan paperossi ihmiselle hyvää tekee ja kyllä se mieltäkin piristää, muistia parantaa sekä pöpöjä karkottaa, niin että sytytä huoletta palamaan vaan. Niin minäkin aion tehdä hiukan myöhemmin yöllä.
T. Mies 42 v.
[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 00:36"][quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 00:19"]
Kuinka nopeasti koukku syntyy?
[/quote]
No sekö nyt on suurin pelonaihe tässä sotien, nälänhätien, kulkutautien, talouslaman, ahneuden, totalitarismin voimistumisen jne. täyttämässä maailmassa: nikotiinikoukku?
Jos noin pienet ovat murheesi, niin asiasi ovat sangen hyvin.
Mutta ainahan paperossi ihmiselle hyvää tekee ja kyllä se mieltäkin piristää, muistia parantaa sekä pöpöjä karkottaa, niin että sytytä huoletta palamaan vaan. Niin minäkin aion tehdä hiukan myöhemmin yöllä.
T. Mies 42 v.
[/quote]
::::D No, enpä halua koskaan ryhtyä röökaajaksi. Hyvin harvoin voin vetää pari vitutukseen.
Tuikkasi menemään vaan! Turhaan sä täällä kitiset jos sinua vituttaa! Mene röökille ja poltan vaikka 3 putkeen ja tumppaa rööki käteesi ja mene nukkumaan.
Mikä on halvinta röökiä huoltsikalla? Paljonko sytkärit/tulitikut maksavat?
[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 00:48"]Mikä on halvinta röökiä huoltsikalla? Paljonko sytkärit/tulitikut maksavat?
[/quote] Osta punasta mallua ja sininen coltti
Mihin vitutukseen se rööki auttaa, jos ei ole nikotiinista riippuvainen??? Vedä ap vaikka viinaa.
[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 00:19"]Kuinka nopeasti koukku syntyy?
[/quote]