Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko ok laittaa yöksi kaksi tamponia peräkkäin?

Vierailija
27.09.2021 |

Jotta ei valu läpi niin pian?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierekkäin parempi

Vierailija
2/15 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä laitan rinnakkain 5.

N45

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytä edes yöllä terveyssiteitä! Ihan terveydelisistä syistä,tamponeja ei pidä pitää montaa tuntia ,aiheutaa tulehduksia. Ihan hyviä yö siteitä on joka lähtöön.Jos isot vuodot löytyy naisten Tena vaipat,niitä saa myös housu vaipoina,niin miehetkin jos on virtsan karkailua,kuin naiset.Mutta hyvät ovat kuukautisuojana yöt!

Vierailija
4/15 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä et osta Tenan housuvaippoja? Tamponia ei saisi pitää neljää tuntia kauempaa ettei saa mitään myrkytysshokkia.

Minä löysin Tenan housuvaipat sattumalta kun ostin virtsiksessä niitä marketista. Kerran sitten olivat kuivikkeet vähissä ja laitoin housuvaipan yöksi. Ihanaa kun ensimmäistä kertaa ei tapahtunut ohivuotoja ja sänky pysyi siistinä. Jos joku ekologisuutta miettii niin taatusti on epäekologisempaa pyörittää lakana- ja petauspatjapyykkiä alusvaatepyykin lisäksi enemmänkin yksien menkkojen aikana.

Vierailija
5/15 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä laitan rinnakkain 5.

N45

Mikä ämpäri sulla on siellä haarukassa?

Vierailija
6/15 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tena suojat ja kuukuppi auttaneet mulla

Vierailija
7/15 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä käyttää yöllä.

Tamponia siis.

Vierailija
8/15 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile niitä period pikkareita.

Vierailija
9/15 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä käyttää yöllä.

Tamponia siis.

Vierailija
10/15 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä aikakaudella te "ei pidä käyttää yöllä" ootte kasvaneet? Tamponia voi käyttää 8 tuntia, siis useimpien yöunen ajaksi riittää. Ja kysyjälle: kannattaa miettiä hoitoja (lääkkeet, e-pillerit, hormonikierukka) jos yksi imukyvyltään isoin tamponi ei riitä yöksi. Todennäköisesti noin runsaat vuodot tekevät raudanpuutettakin. Älä vaan alistu vaippoihin!

Vierailija
11/15 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä et osta Tenan housuvaippoja? Tamponia ei saisi pitää neljää tuntia kauempaa ettei saa mitään myrkytysshokkia.

Minä löysin Tenan housuvaipat sattumalta kun ostin virtsiksessä niitä marketista. Kerran sitten olivat kuivikkeet vähissä ja laitoin housuvaipan yöksi. Ihanaa kun ensimmäistä kertaa ei tapahtunut ohivuotoja ja sänky pysyi siistinä. Jos joku ekologisuutta miettii niin taatusti on epäekologisempaa pyörittää lakana- ja petauspatjapyykkiä alusvaatepyykin lisäksi enemmänkin yksien menkkojen aikana.

Minä olen käyttänyt yöllä kuukautisiin myös vauvan vaippoja. Halvempia kuin Tenat ja varsinkin Lidlistä saa halvalla. Pitävät hyvin vuodon, kunhan laittaa ne hyvin pikkupöksyihin.

Vierailija
12/15 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinkuin joku sanoikin, niin laita rinnakkain, ei peräkkäin. Ja tottakai se side varmistamaan vielä, niin saat nukuttua sen neljä tuntia ennen vaihtoa...

Noi jotka selittää, ettei yöllä saa käyttää tamponia, eivät ole runsasta vuotoa ikinä kokeneet.

Vierailija
13/15 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita vaikka koko paketti. Omahan on toosasi.

Vierailija
14/15 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä aikakaudella te "ei pidä käyttää yöllä" ootte kasvaneet? Tamponia voi käyttää 8 tuntia, siis useimpien yöunen ajaksi riittää. Ja kysyjälle: kannattaa miettiä hoitoja (lääkkeet, e-pillerit, hormonikierukka) jos yksi imukyvyltään isoin tamponi ei riitä yöksi. Todennäköisesti noin runsaat vuodot tekevät raudanpuutettakin. Älä vaan alistu vaippoihin!

Kaverini on tehnyt noin siitä asti, kun hänellä alkoi kuukautiset. On nyt 42-vuotias ja ei ole ollut koskaan mitään tulehduksia yms. tamponien käytön vuoksi.

Voi olla toki yksilöllistä onko siitä vaaraa pidemmällä aikavälillä.

Vierailija
15/15 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita vaan. Itse olen joskus laittanut kaksi vierekkäin, siis oikeasti, en provoa/valehtele. Eivät ne peräkkäin oikein mahdu mulle ainakaan, mut vierekkäin meni hyvin. Ja siis todellakin käytän öisinkin tamponia, olen käyttänyt jo 20 vuotta eikä oo mitään tulehduksia siitä tullut. Ehkä se yösidekin ne vuodot pitäisi, mutta inhottaa se tunne kun on verinen alapää, tamponilla ei ole sitä tunnetta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yhdeksän