Vierailija

Itse? Kyseessä mies.

• ylös 1
  • alas 0

Sivut

Kommentit (25)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Emma K.

Intiassa, Sri Lankassa, Nepalissa ja muuallakin Aasiassa tuon ikäiset tekevät kauluspaitoja, elektroniikkavempaimia ja vaikkapa mattoja.
Jotain noista.

Vierailija

Ja mielellään jotain mikä jää muistoksi. Viime vuonna teki lintulaudan, sitä edellis vuonna avaimenperä naulakon..

Ja kiitos 4 ideoista.

Ap

Vierailija

Minkä ikäinen mies? Mitä harrastaa? Mielenkiinnon kohteet? Millaisella alalla työskentelee?

Vierailija

Mun seiskavee on tehnyt erilaisia ”taideteoksia” koska on taitava piirtämään ja askartelemaan.

On myös leiponut mun avustuksella.

Vierailija

Emma K. kirjoitti:
Intiassa, Sri Lankassa, Nepalissa ja muuallakin Aasiassa tuon ikäiset tekevät kauluspaitoja, elektroniikkavempaimia ja vaikkapa mattoja.
Jotain noista.

Iphonen kasaaminen kiinalaisista komponenteista on lapsen tekemänä työnä arvokkaampi kuin jokin lintulauta.
Jalkapallonkin ompeliminen käy yhtä hyvin.

Vierailija

Piirtää kuva/kuvia t-paitaan tai tyynyliinaan kangastusseilla. Olleet tosi suosittuja :)

Vierailija

Lapsi voi kasvattaa viherkasvin (vaikka passionhedelmän siemenistä). Tai tehdä villalangasta tupsuja, joista voi tehdä aikuisen avustuksella tupsukranssin.

Vierailija

Vähän auttaisi esim. miehen ikä. Se kun aikas paljon eri asia onko kyseessä paappa 95v vai kummisetä 27v. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Lapsi voi kasvattaa viherkasvin (vaikka passionhedelmän siemenistä). Tai tehdä villalangasta tupsuja, joista voi tehdä aikuisen avustuksella tupsukranssin.

Ap varmaan olettaa, että lapsensa tekee nyt lahjan ap:n uudelle miesystävälle. Kieltämättä haluaisin nähdä hänen ilmeensä, kun saa tupsukranssin :D

Vierailija

Korun kokoaminen tai taikataikinasta jokin koriste. Kuvakehys. Pikkutaulu, jossa on puiset reunat ja tausta tapettia ja tapetin päällä kynttilämansetista leikattu "kukkakimppu". Tarjotin, pannunalunen, vohvelikankaaseen langan pujottelua. Silkkipaperista tai kreppipaperista ruusu.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.