Vierailija

Pitääkö olla max. 25-v. huippumalli-fitnessbabe vai onko taviksilla mitään saumaa saada vastakaikua?

• ylös 4
  • alas 7

Sivut

Kommentit (23)

Vierailija

Tasa-arvo lienee parasta kun siitä voi yrittää noukkia parhaimmat palat. Mutta oikeasti fiksumpi nainen ymmärtää toimia ja tehdä itse, eikä elättele typeriä kuvielmia siitä, että mies kyllä lähestyisi ja tekisi aloittee, jos vain on oikeasi tarpeeki kiinnostunut. Tietysti aina voi saada pakit, mutta aika moni meistä on saanut pakit jotkut useammankin kerran. Ei niiden saaminen tietenkään mukavaa ole. Toisaalta jos haluat saada seuraa niin läheskään aina ei ole muuta vaihtoehtoa kuin toimia itse.     

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Harvassa ovat ne miehet, joita joku nainen joskus lähestyy. Eli todennäköisesti jokainen lähestymäsi mies suhtautuu asiaan positiivisesti.

Vierailija

Hymyilevä ja ystävällinen.

Ihmeellisiä stereotypioita miehistä. Aivan kuin kaikki miehet olisi samanlaisia urpoja. Suurin osa miehistä on ihan normaaleja ja he haluavat normaalin ja vastuullisen kumppanin. Normaali mies ei halua mitään silikonipovipommia. Tavisnainen käy erinomaisesti tavismiehille. Tavallisia ihmisiä on noin 99% väestöstä. Ja ne loputkin on tavallisia, mutta esittävät vain roolia, ollakseen esillä.

• ylös 10
  • alas 2
Vierailija

Itse olen useimmiten viehättynyt peruspositiivisista ja  reippaista naisista mutta ainakin yhtä paljon rauhallsisita ja omanarvonsa tuntevista naisista. Hymystä plussa lisää,  plussaa myös jos ei ole pahasti kännissä, eikä haise tupakalle. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Harvassa ovat ne miehet, joita joku nainen joskus lähestyy. Eli todennäköisesti jokainen lähestymäsi mies suhtautuu asiaan positiivisesti.

Yllättyneesti ja voi mennä jauhot suuhun. Joten miehen hiljaisuus tai varautuneisuus voi johtua siitä, että tilanne on uusi ja yllättävä. Kannattais ehkä aloittaa kahvilla?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Totta mutta tästä ei pidä vetää johtopäätöstä, että mies olisi moukka, jos hän torjuisi naisen lähestymisyrityksen,, vaikka olsi esimerkiksi sinkku ja siiten vapaa sitoumuksista. .

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Itse olen useimmiten viehättynyt peruspositiivisista ja  reippaista naisista mutta ainakin yhtä paljon rauhallsisita ja omanarvonsa tuntevista naisista. Hymystä plussa lisää,  plussaa myös jos ei ole pahasti kännissä, eikä haise tupakalle. 

Juuri näin! Tupakka ja alko on kyllä aika lailla turn off! Perushymyilevä ja ystävällisyys tehoaa. Itse pidän paljon sellaisista rauhallisemmista naisista. Vaimoni puhuu taukoamatta, ei oikein aina jaksaisi....

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Suurin osa miehistä on ihan normaaleja ja he haluavat normaalin ja vastuullisen kumppanin. Normaali mies ei halua mitään silikonipovipommia. Tavisnainen käy erinomaisesti tavismiehille.

Niin ne väittävät ja uskottelevat itselleenkin. Useimmiten lopputulos vaan on "ei ole kipinää" tai "oot ihan kiva, mutta jotain puuttuu". Kuitenkin haikaillaan jonkun villin ja oikukkaan perään (kauniin).

Vierailija

Sellaiset brasilialaiset naiset Bolognassa, jotka noutavat FB: n ja IG: n suomalaisia ​​arkkityyppejä, houkuttelevat heitä jättämään perheensä ja ottamaan perheen kodin. Sellainen nainen tuhoaa elämät Suomessa. Eikä nuori eikä kaunis. Mutta erittäin ahne rahalle ja sosiaaliselle asemalle.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa miehistä on ihan normaaleja ja he haluavat normaalin ja vastuullisen kumppanin. Normaali mies ei halua mitään silikonipovipommia. Tavisnainen käy erinomaisesti tavismiehille.

Niin ne väittävät ja uskottelevat itselleenkin. Useimmiten lopputulos vaan on "ei ole kipinää" tai "oot ihan kiva, mutta jotain puuttuu". Kuitenkin haikaillaan jonkun villin ja oikukkaan perään (kauniin).

Ai, nyt oliskin kiva, jos mies innostuu jokaisesta eteen tulevasta naisesta?

Eikös se olisi harmillista, jos etenisitte vaikka avioelämäänkin?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ai, nyt oliskin kiva, jos mies innostuu jokaisesta eteen tulevasta naisesta?

Eikös se olisi harmillista, jos etenisitte vaikka avioelämäänkin?

Ei tarvii innostua, mutta voi myös lopettaa noi "tavallinen riittää"-höpinät.

Vierailija

AP vaikuttaa sen verran kateelliselta naiselta, että olisi varmaan parempi, että kehittäisit itseäsi ennen kuin lähestyt yhtäkään miestä. Mies24

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.